Mėlyną šviesą blokuojantis lęšių filtras. Kas tai?

šviesą blokuojančius akinius

Mėlyna šviesa – tai natūralus gamtos reiškinys, su kuriuo susiduriame kasdien. Tai, galima sakyti, neatsiejama mūsų gyvenimo dalis – ji palaiko mūsų gyvybines funkcijas, suteikia energijos, diktuoja gyvenimo ritmą. Nors iš esmės mėlyna šviesa nėra blogas dalykas, šiais moderniais, skaitmeniniais laikais mus pasiekia itin didelis tokios šviesos kiekis. Kone kiekviename gyvenimo žingsnyje naudojame išmaniuosius telefonus, kompiuterius, planšetinius kompiuterius ir visi šie prietaisai išskiria didelį kiekį mėlynos šviesos tiek šviesiuoju, tiek tamsiuoju paros metu. Nuolatinis tokios mėlynos šviesos srautas vargina ir dirgina mūsų akis, atsiranda, taip vadinama, skaitmeninė akių įtampa. Dienos pabaigoje akys išsausėjusios, paraudusios, jaučiamas lengvas galvos skausmas, sunku užmigti.

Dėl to mėlyną šviesą blokuojantis filtras yra tikra atgaiva ir pagalba. Šis filtras neutralizuoja mėlyną šviesą, sklindančią iš įvairių skaitmeninių ekranų ir taip apsaugo akis nuo įtampos. Įsigydami akinius mūsų parduotuvėje, galite pasirinkti papildomą, mėlyną šviesą blokuojantį, filtrą savo lęšiams. Siūlome ne tik mėlyną šviesą blokuojančius akinių lęšius, bet ir minkštuosius kontaktinius lęšius. Žemiau išvardinti visi mėlyną šviesą blokuojančio filtro privalumai.

Kokia reali mėlyną šviesą blokuojančio filtro nauda?

IŠBANDYK TOPVUE BLUE BLOCKER

Akiniai, kurių lęšiai turi mėlyną šviesą blokuojantį filtrą, pasižymi geresnėmis optinėmis savybėmis. Net ilgą laiko tarpą žiūrėdami į skaitmeninį ekraną, pastebėsite, kad:

  • vaizdas tikslesnis ir realistiškesnis
  • filtras panaikina atspindžius ir blizgesį
  • geresnis spalvų suvokimas

Sumažėjęs mėlynos šviesos kiekis turi teigiamą poveikį sveikatai:

  • Net po ilgų valandų prie ekrano, su mėlyną šviesą blokuojančiais akiniais, Jūsų akys nebus tokios sudirgusios, bus energingesnės. Akiniai padeda akims atsipalaiduoti.
  • Pagerės Jūsų miego ciklas, nes nebebus trikdoma jūsų organizmo melatonino (jis skatina miegą) gamyba.
  • Padidės jūsų darbingumas, net ilgas valandas praleidžiant prie ekrano, lengviau sutelksite ir išlaikysite dėmesį.

Kada rekomenduotina įsigyti mėlyną šviesą blokuojančius akinius arba lęšius?

Tiesa pasakius, šiais moderniais laikas, mėlyną šviesą blokuojantys akiniai arba lęšiai praverstų kiekvienam, ypač tiems, kurie daug laiko praleidžia prie kompiuterio ar telefono. Tad jei žymų laiko tarpą naudojatės skaitmeniniais prietaisais – dirbate office, esate studentas ar aktyvus 21 -ojo amžiaus pilietis, o gal mėgstate kompiuterinius žaidimus – mėlyną šviesą blokuojantis filtras tikrai būtų naudingas Jums.

Kokių dar priemonių galima imtis?

Jei mėlyna šviesa tikrai kelia didelių problemų: vargina dažni galvos skausmai, paraudusios ir sudirgusios akys, galite pabandyti štai ką:

  • Darykite reguliarias pauzes – nukreipkite žvilgsnį nuo ekrano kuo dažniau*.
  • Pasistenkite būti toliau nuo ekrano
  • Naudokite specialų matinį ekrano filtrą, kuris pašalina atspindžius
  • Kiek įmanoma sumažinkite laiką, praleidžiamą prie ekrano, ypatingai prieš einant miegoti
  • Dirbkite gerai apšviestoje patalpoje.
  • Įsigykite aukštos kokybės akių lašus.

*pabandykite laikytis 20–6(20)-20 taisyklės: kas 20 minučių nukreipkite savo žvilgsnį į kokį nors objektą, esantį maždaug už 6 metrų. Žvelkite į tolį apie 20 sekundžių. 

VISA Master Card PayPal DHL omniva
Top