Keitimo ir grąžinimo sąlygos
Norint prekes grąžinti ar pakeisti, jos turi atitikti visus iš šių reikalavimų:
- Visos, ir vidinės ir išorinės, originalios kontaktinių lęšių pakuotės turi būti originaliai užklijuotos, neatidarytos, ar kaip kitaip nepažeistos ir tinkamos perparduoti*
- Prekes reikia grąžinti pilnai sukomplektuotas, kartu su visais komponentais
- Korekcinių ir saulės akinių grąžinimas detaliau paaiškintas žemiau
- Būtina informuoti klientų aptarnavimo skyrių prieš grąžinant prekes
- Su mumis galite atsisakyti pirkimo sutarties per 30 dienų be jokios priežasties. Už prekes, grąžintas per sutarties nutraukimo laikotarpį (per 30 dienų nuo jų gavimo), bus grąžinti visi pinigai - Atsisakymas nuo pirkimo sutarties
- Neatidarytas prekes grąžinus pasibaigus 30 dienų atsisakymo nuo sutarties laikotarpiui, pinigų grąžinimas bus vertinamas atsižvelgiant į prekių garantiją ir galiojimo terminą (kaip nurodyta anksčiau, prekė turi būti tinkama perpardavimui).
- Jei gavote netinkamus produktus dėl „Alensa“ klaidos, turite pranešti apie tai klientų aptarnavimo tarnybai per 30 dienų nuo prekių gavimo
*Pagal Europos Sąjungos saugą ir sveikatą reglamentuojančias direktyvas
Norite pakeisti kontaktinius lęšius, nes reikia kitokių parametrų?
Nesijaudinkite, jei Jūsų regėjimas pakito arba netyčia užsisakėte ne tuos kontaktinius lęšius. Galite grąžinti neatidarytą ir nepažeistą lęšių pakuotę sekdami šiame puslapyje nurodytas instrukcijas. Tokiu atveju „Alensa“ grąžins jums sumokėtus pinigus, o Jūs galėsite patogiu momentu suformuoti naują norimo (-ų) produkto (-ų) užsakymą. Kainos nekoreguojamos; visa sumokėta suma bus grąžinta, jei grąžinami produktai atitiks mūsų kriterijus, nurodytus aukščiau.
Gavote ne tas prekes?
Jei klaida buvo padaryta iš „Alensa“ pusės ir to pasekoje gavote ne tas prekes, apie tai turite pranešti per 30 dienų nuo prekių gavimo. Įsitikinkite, kad visos pakuotės originaliai uždarytos, nė vienas iš prekių nepradėta naudoti. Kaip grąžinti prekes Jums nurodys mūsų klientų aptarnavimo skyrius. Jei klaida buvo padaryta iš Jūsų pusės, visas neatidarytas ir nepažeistas pakuotes taip pat galite grąžinti. Tačiau šiuo atveju klientas turi pasirūpinti grąžinimo išlaidomis. Prieš atidarant ir pradedant naudoti prekes primygtinai rekomenduojame visada patikrinti pakuotės parametrus.
Norite prekes grąžinti dėl kitų priežasčių?
Prekių grąžinimo eiga ir taisyklės galioja ir TopVue ir Gelonepinigų grąžinimo garantijos produktams. Mūsų pinigų grąžinimo garantija galima pasinaudoti tik per 60 dienų, skaičiuojant nuo dienos, kai prekes gavote.
Norite grąžinti produktus, kurie, jūsų manymu, yra nekokybiški? Grąžinkite tokias prekes mums, o mes juos grąžinsime gamintojui oficialiam kokybės patikrinimui. Grąžinti reikia visas turimas originalias prekės pakuotes, taip pat likusius, neatidarytus ir nepanaudotus lęšius jų individualiose pakuotėse. Ant prekių pakuočių yra nurodyti identifikaciniai kiekvienos prekės numeriai, todėl ši informacija yra labai svarbi norint nustatyti prekės trūkumus. norėdami grąžinti nekokybiškas prekes visų pirmiausia turite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Jie pateiks jums tikslias instrukcijas ir papildomą informaciją.
Saulės akinių ir korekcinių akinių grąžinimas:
Mūsų akiniams ir akiniams nuo saulės suteikiama dvejų metų garantija, jei jie sulūžta. Kitais atvejais, jei norite grąžinti akinius ar akinius nuo saulės, tai galite padaryti per 30 dienų sutarties atsisakymo laikotarpį. Prekės turi būti nepanaudotos ir nesugadintos. Originalios pakuotės, taip pat reikalingos norint pasinaudoti garantija. Jei norite grąžinti ar pakeisti saulės akinius arba akinių rėmelius, būtina grąžinti prekę ir viską, ką gavote kartu su preke: akinių dėklą, išorinį akinių įpakavimą, visus akinių priedus, akinių valymo šluostes, visas prekės etiketes ir lipdukus. Trumpai tariant prekę turite grąžinti lygiai tokią pačią, kokią gavote. Prekė nėra pilnavertė, jei trūksta bent vieno iš šių elementų. Jei grąžinama prekė neatitinka aukščiau pateiktų reikalavimų, priimti arba pakeisti prekės negalėsime. Iš anksto dėkojame už supratingumą ir taisyklių laikymąsi. .
Prieš išsiųsdami saulės akinius, akinių rėmelius ir korekcinius akinius kruopščiai patikriname kiekvieno vieneto kokybę, todėl visos pristatytos prekės yra optimalios būklės. Labai retais atvejais pristatyta prekė yra defektu ar kaip kitaip sugadinta - tokiu atveju nedelsiant kreipkitės į klientų aptarnavimo tarnybą ir mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti šią problemą. Kita vertus, skundai dėl prekės defektų, atsiradusių dėl netinkamo naudojimo, netinkamos priežiūros ar neatsakingo ir labai dažno naudojimo, nėra priimami. Papildomos nuolaidos ar kompensacijos už paties kliento padarytą žalą nesuteikiame.
Korekciniai/receptiniai akinių lęšiai yra gaminami atsižvelgiant į konkrečius individualius parametrus, todėl jų grąžinti negalima. Įsigijus korekcinius akinius grąžinti galima tik rėmelius. Ši sąlyga taikoma nuo to momento, kai už akinius buvo sumokėta , neatsižvelgiant į užsakymo pristatymo būseną.
Manote, kad gavote korekcinius akinius su brokuotais lęšiais?
Jei manote, kad jūsų akinių lęšiai yra nekokybiški arba kokiu nors būdu sugadinti, galime išsiųsti juos kokybės inspekcijai. Jei tokiu atveju bus nustatytas akinių lęšių trūkumas arba jie bus įvertinti kaip nekokybiški, mes, žinoma, pakeisime lęšius arba grąžinsime Jums pinigus.
Jei norite pateikti skundą dėl vieno židinio, korekcinių akinių lęšių, visų pirma susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Prie savo laiško su skundu būtinai prisekite galiojančio savo akinių recepto kopiją - receptas turi būti ne senesnis nei 1 metai. Atliekant kokybės patikrinimą, šio recepto reikia norint įsitikinti, kad įsigytų akinių lęšių dioptrijos atitinka Jūsų akių parametrus. Mūsų klientų aptarnavimo tarnyba paprašys Jūsų grąžinti viską, ką gavote kartu su preke (rėmelius, akinių lęšius, papildomus priedus, visas etiketes, lankstinukus ir pan.). Jokiu būdu neišimkite akinių lęšių iš rėmelių!
Jei norite pateikti skundą dėl multifokalinių / progresinių lęšių, pirmiausia susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Prie savo laiško su skundu būtinai prisekite galiojančio savo akinių recepto kopiją - receptas turi būti ne senesnis nei 1 metai. Taip pat pridėkite savo nuotrauką su akiniais iš priekio (naudojama akinių centrui nustatyti) ir savo nuotrauką su akiniais iš šono (naudojama rėmelių kampui nustatyti). Taip pat Jūsų bus paprašyta grąžinti viską, ką gavote kartu su preke: rėmelius, akinių lęšius (korekcinius ir demonstracinius), papildomus priedus, visas popierines etiketes, mažus mėlynos spalvos popierinius maišelius, kuriuose buvo įdėti demonstraciniai lęšiai, mėlyną kortelę ir kt.). Jokiu būdu neišimkite akinių lęšių iš rėmelių!
Jei grąžinamos prekės buvo sugadintos/pažeistos ir (arba) kurio nors iš išvardintų komponentų trūksta, nebus priimtos. Prieš grąžindami akinius, visada pirmiausia susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba!
Kaip prekių keitimas ir grąžinimas veikia?
Visų pirma, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda telefonu arba elektroniniu paštu. Mūsų darbuotojai įvertins, ar Jūsų prašymas atitinka reikalavimus, ir paaiškins, ką daryti toliau.
Jei prekės atitinka grąžinimo reikalavimus, mūsų klientų aptarnavimo komanda atsiųs Jums prekių grąžinimo instrukcijas. Grąžinamos prekės turi būti saugiai supakuotos. Įrodymas, kad išsiuntėte grąžinamas prekes - grąžinamos siuntos sekimo kodas arba registracijos numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo gali prireikti, jei kiltų kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu.
Gavę grąžintas prekes ir įvertinę, ar galime jas perparduoti (pagal Europos Sąjungos saugą ir sveikatą reglamentuojančių direktyvų reikalavimus), grąžinsime Jums pinigus arba, jei klaida buvo padaryta iš mūsų pusės, išsiųsime Jums naują prekę.
Prašome neatidarytas ir nepažeistas kontaktinių lęšių (arba valomųjų tirpalų) pakuotes siųsti tvirtose dėžutėse, o ne vokuose, kad jos nesusigadintų gabenimo metu.
Jei norite, kad pinigai būtų grąžinti į banko sąskaitą, pridėkite visą reikalingą informaciją, kad galėtume padaryti pavedimą. Jei už prekes mokėjote internetu, pinigus automatiškai pervesime į PayPal sąskaitą ar banko kortelę, kuria mokėjote už užsakymą.
Su grąžinimu susijusios išlaidos
Grąžinamų prekių išlaidas padengia Pirkėjas. Alensa.lt įsipareigoja apmokėti siuntimo išlaidas, kai dėl neteisingai gauto užsakymo kalti esame mes. Prekių keitimo atveju Alensa.lt naują užsakymą išsiųs nemokamai.
Kiek tai užtruks?
Gavę Jūsų grąžintas prekes, iš karto su Jumis susisieksime. Taip pat gausite automatinį pranešimą iš mūsų, kai pinigų grąžinimas bus suformuotas arba nauja siunta išsiųsta. Stengiamės visus prekių grąžinimo ir keitimo reikalus sutvarkyti per 30 dienų. Jei jaučiate, kad grąžinimas ar keitimas užtrunka per ilgai, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Atkreipkite dėmesį, kad grąžinimo procesas užtruks iki mėnesio, nes kartais reikia laukti galutinio gamintojo sprendimo. Kai kuriuos lęšius gali tekti siųsti ekspertizei į užsienį, o tai taip pat gali turėti įtakos grąžinimo proceso trukmei, tačiau bet kokia pretenzija bus išnagrinėta per 30 dienų.