Ačiū, kad apsilankėte Alensa (toliau -
Pardavėjas) svetainėje. Alensa yra internetinio prekybos tinklo Alensa,
prekiaujančio firminiais aukštos kokybės kontaktiniais lęšiais ir lęšių
priežiūros produktais Europos šalyse, dalis. Šiame puslapyje yra
išdėstytos taisyklės ir nuostatai, su kuriomis Jūs, Pirkėjas, pirkdamas
mūsų internetinėje parduotuvėje, sutinkate. Prieš patvirtindami
užsakymą turėsite varnele pažymėti, kad taisykles ir nuostatus perskaitėte
ir su jais sutikote. Daugiau informacijos ir papildomų paaiškinimų galite
rasti kituose pagalbiniuose Alensa svetainės puslapiuose. Visi pirkimai tarp
Pardavėjo ir Pirkėjo šioje internetinėje parduotuvėje vyksta bendru
sutarimu, kad Pirkėjas su visomis taisyklėmis ir nuostatais susipažino, juos
suprato ir su jais sutiko.
Santrauka
Įvadiniai nuostatai
Žemiau nurodytos taisyklės ir nuostatai galioja
perkant Alensa internetinėje parduotuvėje.
Taisyklės ir nuostatos apibrėžia sutartimi
paremtus santykius tarp Pardavėjo ir Pirkėjo. Visi sutartiniai santykiai yra
reglamentuojami Čekijos Respublikos įstatymais. Jei Pirkėjas yra privatus
asmuo, visi įstatymuose neapibrėžti atvejai yra reglamentuojami Čekijos
Respublikos civilinio kodekso (įstatymo Nr. 40/1964) ir vartotojų teisių
apsaugos įstatymo (įstatymo Nr. 634/1992). Jei Pirkėjas yra verslo įmonė,
įstatymuose nenurodytiems atvejams galioja Čekijos Respublikos komercinis
kodeksas (įstatymo Nr. 513/1991).
Pardavėjas
pasilieka teisę atšaukti užsakymus, kuriuose prekių kiekis viršija 10 ir
grąžinti sumokėtus pinigus.
Pagal Čekijos
Respublikos Elektroninių pardavimų įrašų aktą, Pardavėjas yra
įpareigotas Pirkėjui išduoti pirkimo čekį. Pardavėjas taip pat privalo
visas gautas pajamas deklaruoti internetinėje mokesčių administracijoje.
Iškilus techniniams nesklandumams, Pardavėjas šiuos įsipareigojimus privalo
įvykdyti ne vėliau kaip po 48 valandų.
Alensa
registravimas ir valdymas
Visos prekės ir paslaugos yra
tiekiamos iš pagrindinės Alensos būstinės. Mūsų logistiniai centrai yra
įkurti Čekijoje. Alensa tinklapis yra valdomas įmonės Alensa s.r.o.,
registruotos šiuo adresu:
Alensa s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9
ID:
CZ27179681
Alensa prekinis
ženklas, visas tinklapyje skelbiamas turinys ir reklaminė medžiaga yra
autorinėmis teisėmis apsaugota intelektinė Alensa prekybos tinklo
nuosavybė.
Naudojimasis mūsų svetaine ir specialiais
pasiūlymais
Mūsų svetainėje galima naršyti
svečiams ir prisiregistravusiems vartotojams. Svetainės lankytojai privalo
elgtis tinkamai, atsakingai bei laikytis svetainės taisyklių ir nuostatų.
Alensa turi teisę nusižengusius asmenis laikinai arba visam laikui uždrausti
naudotis svetaine.
Tinkamas svetainės naudojimas
Alensa puslapiu galima naudotis tik laikantis taisyklių:
• Negalima pažeisti valstybinių ir tarptautinių
įstatymų
• Draudžiamos bet kokios žalos, sukčiavimo ar reklamos
formos
• Draudžiamas seksualinis, įžeidžiantis, smurtinis,
diskriminuojantis ir pan. turinys
• Negalima naudotis svetima
tapatybe
Svetainės lankytojai gali rašyti
komentarus. Komentarų tikslas negali būti sugadinti mūsų arba kitų
reputaciją, jie negali būti rašomi su tikslu kitus vartotojus suklaidinti ar
užgaulioti.
Nusikalstama veikla ir virtualios atakos
Vartotojams griežtai draudžiama mūsų svetainę ar
serverius atakuoti virusais ar kitokiomis pavojingomis programinėmis
įrangomis. Tokios atakos yra kriminalinio pobūdžio ir apie jas bus pranešta
atitinkamoms institucijoms. Įvykus tokiems išpuoliams, Alensa šioms
institucijoms suteiks visus reikiamus duomenis, kad įstatymų pažeidėjai
būtų nubausti.
Alensa nebus atsakinga už
žalą, kuri svetainei padaryta naudojant virusus, pavojingas programines
įrangas ar kitokias virtualias atakas.
Tinkamas kreditų
sistemos ir kitų nuolaidos kodų naudojimas
Savo Alensa
nuolaidos kodu galite dalintis su šeima, draugais ar kolegomis. Juo galite
dalintis ir viešojoje erdvėje ir padėti sutaupyti draugų draugams ar netgi
nepažįstamiesiems. Turėkite omenyje, kad norint naudotis nuolaidos kodo
teikiamais kreditais reikia pirkti už €15 ir daugiau. Kodu galima dalintis
visuose internetiniuose puslapiuose, kurie nėra susiję su Alensa ir jos
partneriais. Negalima naudoti savo paties nuolaidos kodo. Kreditai suteikiami
tik kai Jūsų pasidalintu kodu apsipirkdamas pasinaudoja koks nors trečiasis
asmuo.
Nuolaidų sistema
Nuolaidų sistema taikoma, rekomendavus
mus kitiems, buvo nutraukta 31.12.2018. Visi kreditai gauti sistemos metu bus
jūsų paskyroje tol, kol jais pasinaudosite.
Norime apsisaugoti nuo
piktnaudžiavimo nuolaidų kodais, todėl vienam apsipirkimui galėsite
pasinaudoti tik vienu nuolaidos kodu. Nuolaidos nesumuojamos. Jei norite
pasitikrinti, koks nuolaidos yra aktyvus ir/arba norite pasinaudoti kitu
nuolaidos kodu, patikrinkit “Nuolaidos kodas” laukelį , kuris yra jūsų
pirkinių krepšelyje.
Prekėms, kurios jau yra su nuolaida, kitos
akcijos ir nuolaidos negalioja. Jei prekės kaina yra perbraukta horizontaliu
brūkšniu ir šalia matote mažesnę kainą, vadinasi nuolaida šiai prekei jau
yra pritaikyta. Tokioms prekėms nuolaidos kodai ar akcijos
negalioja.
Kreditas (virtualūs pinigai, kuriuos galima naudoti
užsakymams mūsų parduotuvėje) bus pridėtas prie jūsų naudotojo paskyros
ir bus automatiškai nuskaičiuotas kito jūsų užsakymo metu. Užsakymo suma
turi atitikti minimalią reikalaujamą sumą kreditui panaudoti. Kreditas negali
būti konvertuojamas į pinigų grąžinimą.
Pirkimo
sutartis
Pirkimo sutartis laikoma
„pasirašyta“, kai Pirkėjas patvirtina internete užpildytą užsakymo
formą. Užsakymas taip pat gali būti patvirtintas telefonu. Užsisakydamas
prekes Alensa internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas patvirtina, kad yra
perskaitęs šias taisykles ir nuostatus ir sutinka jų laikytis. Patvirtindamas
užsakymą ir varnele pažymėdamas sutikimo su taisyklėmis ir nuostatais
laukelį, Pirkėjas patvirtina, kad yra sulaukęs amžiaus, pakankamo
įpareigojančiam kontraktui sudaryti, ir turi galiojantį, gydytojo išrašytą
receptą perkamiems kontaktiniams lęšiams. Pirkėjas patvirtina, kad perka
būtent tokius kontaktinius lęšius, kokius nurodė akių priežiūros
specialistas. Receptas kontaktiniams lęšiams turi būti išrašytas ne seniau
kaip prieš vienerius metus. Prireikus, Pirkėjas duoda Pardavėjui teisę
susisiekti su Pirkėjo akių gydytoju receptui patvirtinti. Pirkėjas patvirtina
suprantantis, kad reguliariai tikrintis akis ir turėti regėjimą atitinkantį
lęšių receptą yra jo atsakomybė. Alensa neprisiima atsakomybės už
pasekmes, atsiradusias dėl akių gydytojo nurodymų
nesilaikymo.
Pirkimo sutartis ir sąskaitos-faktūros
Jei užsisakydamas prekes Pirkėjas laukelyje
„Pastaba pardavėjui“ nenurodo, kad nori gauti atspausdintą pirkimą
patvirtinantį išrašą ir informacinį lapelį, jis sutinka juos gauti tik
elektroniniu pavidalu. Sulaukus užsakymo pristatymo, sąskaitas-faktūras
galima atsisiųsti iš asmeninės Alensa Pirkėjo paskyros, nuėjus į
užsakymų apžvalgos puslapį. Sąskaitas-faktūras galima gauti ir susisiekus su
klientų aptarnavimo komanda. Pirkėjas gali pasirinkti sąskaitą-faktūrą
gauti kitu adresu nei nurodytas prekių pristatymo adresas.
Sąskaitoje-faktūroje nurodytas Alensa adresas
visada bus pagrindinio įmonės valdytojo adresas. Šis adresas negali būti
pakeistas vietiniu adresu. Sąskaitoje-faktūroje nurodyta data bus užsakymo
išsiuntimo data, o ne data, kai užsakymas buvo padarytas. Šios datos Alensa
pakeisti negali. Sąskaitoje-faktūroje galima pridėti ir papildomos
informacijos, pavyzdžiui, gimimo data ar kito asmens vardas ir pavardė.
Norėdamas į sąskaitą-faktūrą įtraukti papildomos informacijos, Pirkėjas
tai padaryti turi „Pastaba pardavėjui“ laukelyje, prieš patvirtindamas
užsakymą.
Alensa vienam užsakymui gali
išduoti tik vieną sąskaitą-faktūrą. Pirkėjas, norėdamas gauti
daugiau nei vieną, arbą skirtingą, sąskaitą-faktūrą, turės padaryti
naują užsakymą.
Mokėjimas ir kainos
Už užsakymus galima atsiskaityti šiais
būdais:
• Banko kortele: Mastercard, Visa, Visa
Electron ir Maestro
• PayPal
• Atsiskaitymas
kurjeriui grynaisiais priimant siuntinį arba kortele
paštomate
Saugus mokėjimas
Garantuojame, kad visi mokėjimai yra vykdomi
laikantis visų saugumo priemonių. Jūsų asmeninė informacija bus naudojama
tik mokėjimui įvykdyti ir nebus perduodama jokioms trečiosioms
šalims.
Mokėjimas internetu
Norintys
mokėti kreditine arba debetine kortele bus nekreipti į saugų mūsų partnerio
puslapį, kuriame reikės įvesti reikalingus mokėjimui atlikti duomenis. Visa
ten įvedama informacija yra saugiai užšifruojama. Turėkite omenyje, kad šis
saugus mokėjimo portalas bus aktyvus tik kurį laiką. Sesijai pasibaigus
turėsite iš naujo susirasti savo užsakymą prisijungę prie asmeninės
paskyros mūsų svetainėje ir bandyti sumokėti iš naujo. Jei norite
atsiskaitysi naudodamiesi PayPal, būsite nukreipti į saugų PayPal mokėjimo
sistemos puslapį.
Papildomų pastabų
laukelyje įrašykite savo užsakymo numerį. Iškilus situacijoms, kai
Alensa turės grąžinti sumokėtus pinigus, Pirkėjas turės suteikti visą
pinigams pervesti reikalingą informaciją.
Alensa kainos
Visos nurodytos produktų ir pristatymo kainos yra
su PVM. Visos e-parduotuvėje siūlomos akcijos ir nuolaidos galioja iki Alensa
tinklapyje nurodytos datos.
Alensa pasilieka
teisę kainas keisti atsižvelgiant į kintančią rinką, konkurenciją,
gamintojų reikalavimus ir pan. Siekiame užtikrinti geras kainas Lietuvos
vartotojams. Pirkėjas turi teisę mūsų paprašyti kainas sumažinti, jei tai
atitinka visus kainos
sulyginimo garantijos principus.
Problemos dėl
mokėjimo
- Patikrinkite savo banko
arba Paypal sąskaitą ir įsitikinkite, ar mokėjimas tikrai įvyko ir ar
mokant neįsivėlė techninė klaida.
- Jei mokėjimas buvo sėkmingai
įvykdytas, bet tai neatsispindi mūsų sistemoje, susisiekite su mumis el.
paštu info@Alensa.lt ir
mūsų finansų skyrius mokėjimą patvirtins.
- Jei kyla nesklandumų
mokėjimo puslapyje, pabandykite Alensa svetainę atidaryti kita naršykle arba
kitu prietaisu.
Pristatymo kaina
Didesniems nei €15 užsakymams
€9,99
Didesniems nei €15 užsakymams
Nemokamai
Pastabos:
- PVM į pristatymo kainą yra
įskaičiuotas
- Nurodyta kaina yra galutinė ir nepriklauso nuo
mokėjimo būdo. Pakavimas ir siuntimas į nurodytą kainą yra
įskaičiuoti
- Siuntimo kaina nuo užsakytų prekių dydžio ir svorio
nepriklauso
- Prekes išsiųsime tik sulaukę apmokėjimo
Atsiskaityti už prekes galima atsiėmimo metu per Omniva kurjerį arba
Omniva paštomatą. Tokiu atveju taikomas
papildomas €0,70 mokestis,
kuris įtraukiamas į bendrą užsakymo sumą. Atsiskaityti paštomate galima
tik kortele, o kurjeriui tik grynais.
Nemokamas pristatymas
Didesni nei €15 užsakymai pristatomi
nemokamai.
Siuntimas į užsienio šalis
Šioje e-parduotuvėje pirktas prekes siunčiame tik
į Lietuvą.
Papildoma paslauga: apdrauskite siuntą
Už
papildomą mokestį galite apdrausti savo siuntinį. Šis draudimas apima tuos
atvejus, kai siuntos yra pamestos ar sugadintos transportavimo metu. Tai
reiškia, kad kai tik patvirtinsime, kad jūsų siunta yra pamesta ar kaip nors
sugadinta, nedelsdami išsiųsime naują siuntą su tomis pačiomis prekėmis.
Ieškinio protokolas, aprašytas žemiau, apdraustoms siuntoms nebus
inicijuojamas. Tačiau atminkite, kad naujos siuntos paruošiamas gali
užtrukti ilgiau, jei jūsų užsakyme buvo specialių pagal užsakymą
pagamintų prekių, pavyzdžiui specialūs akiniai ar unikalūs kontaktinių
lęšių parametrų deriniai
Prekių siuntimas gavus mokėjimą
Alensa prekes išsiųs tik sulaukusi apmokėjimo.
Turėkite omenyje, kad mokėjimas banko pavedimu gali užtrukti ilgiau.
Norėdami išvengti papildomo delsimo, galite mums atsiųsti Jūsų banko
išduotą mokėjimo patvirtinimą. Daugiau informacijos apie tai galite rasti mokėjimo
būdų puslapyje. Kai kurių mažiau populiarių kontaktinių lęšių
galime neturėti sandėlyje. Tokiu atveju juos užsakysime tiesiai iš
gamintojo. Jūsų mokėjimas bus nuskaičiuotas užsakant, net jei reikiamų
lęšių tuo metu sandėlyje ir neturime.
Užsakymų sujungimas
Mūsų sandėliuose kasdien supakuojama ir
išsiunčiama daugybė užsakymų, todėl negalime garantuoti, kad du skirtingus
užsakymus galėsime sujungti į vieną. Norėdami sujungti užsakymus,
nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad jie galėtų
įvertinti situaciją ir Jums padėti. Sumokėjus už užsakymą, jis laikomas
įvykdytu. Norint pirkti daugiau, reikės pradėti naują užsakymą, už kurį
reikės mokėti atskirai.
Pristatymo laikas
Pristatymo būdas | Numatomas
pristatymo laikas |
DHL | 1–2
darbo dienos po išsiuntimo |
OMNIVA | 2–4
darbo dienos po išsiuntimo |
Pastabos:
- Užsakymus, padarytus iki 12:00, išsiųsime tą pačią dieną
- Užsakymus, padarytus vėliau nei 12:00, išsiųsime kitą darbo dieną
- Gausite siuntos numerį, su kuriuo galėsite sekti, kur Jūsų siuntinys
yra
- Savaitgaliais užsakymų nesiunčiame
- Numatomas pristatymo
laikas skaičiuojamas nuo tada, kai siuntinys buvo išsiųstas, o ne nuo
užsakymo priėmimo
Siuntos sekimas
Alensa kas
dieną supakuoja ir išsiunčia daugybę siuntinių, todėl sekti savo
užsakymą yra Jūsų atsakomybė. Patvirtinę užsakymą gausite siuntos
sekimo numerį, su kuriuo siuntinį galėsite sekti internetu. Jei sekimo
numerio elektroniniu paštu negavote, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo
komanda ir numerį gausite iš jų.
Prekių, kurių šiuo metu neturime
sandėlyje, pristatymas
Norėdami
apsisaugoti, kad prekės išliktų kokybiškos ir neišeitų iš galiojimo
laiko, kai kurių mažiau populiarių ir retesnių parametrų kontaktinių
lęšių sandėliuose nelaikome. Prireikus, juos užsakome tiesiai iš
gamintojo. Dėl to pristatymas Jums gali užtrukti ilgiau. Kontaktinių
lęšių, kurių sandėlyje neturime, išsiuntimas priklauso nuo gamintojo ir
gali užtrukti iki 2 savaičių.
Mūsų
e-parduotuvėje rinkdamiesi kontaktinius lęšius matysite numatomą užsakymo
išsiuntimo datą. Ji gali pasikeisti pasirinkus kitokius kontaktinių lęšių
parametrus. Pastebėti, ar norimas prekes turime sandėlyje ir kada galėsime
jas išsiųsti, yra Pirkėjo atsakomybė.

Kai pasirinksite sau reikalingus kontaktinių
lęšių parametrus, Jums nurodysime numatomą užsakymo išsiuntimo datą
(žiūr. paveiksliuką viršuje). Turėkite omenyje, kad žodžiu
„Turime“ paženklintos prekės yra prekės, kuriomis prekiaujame apskritai.
Gali būti, kad tos prekės šiuo metu neturime su Jums reikalingais
parametrais. Kiekvienąkart rinkdamiesi ir keisdami parametrus, dešinėje
pusėje visada matysite, kada galėsime Jūsų prekes išsiųsti. Šią
informaciją patikrinti ir sužinoti apie galimą uždelsimą galėsite nuėję
ir į savo krepšelį. Pabaigę užsakymą, elektroniniu paštu gausite
patvirtinimą, kuriame išsiuntimo laikas taip pat bus nurodytas. Pranešime,
jeigu sandėlyje turime ne visas Jūsų užsakomas prekes. Tokiu atveju
siuntinį išsiųsime tik gavę visus reikiamus produktus.
Pristatymas,
kai sandėlyje turime ne visas Jums reikalingas prekes
Pasirinkę visus reikalingus kontaktinių lęšių
parametrus atidžiai peržiūrėkite kiekvienos prekės numatomą išsiuntimo
datą ir tik tada patvirtinkite užsakymą.
Patvirtindamas užsakymą ir už jį
sumokėdamas, Pirkėjas sutinka, kad prekės jam išsiųstos bus tik tada, kai
visus reikalingus produktus turėsime sandėlyje. Prekes, kurių turime
sandėlyje, atskirai nuo prekių, kurių sandėlyje neturime, siųsime tik
ypatingais atvejais. Norėdamas prekes, kurių sandėlyje turime, gauti iškart,
pirkėjas gali pasisiūlyti už jų pristatymą sumokėti atskirai.
Nesklandumai pristatant siuntinį
Priimant visas DHL Express siuntas būtina
pasirašyti. Laukdami siuntinio pasirūpinkite, kad Jūsų nurodytu adresu
darbo valandomis pirmadienį - penktadienį kas nors bus namie.
Nesame atsakingi už delsimą, atsiradusį dėl pristatymo kompanijos
kaltės arba kitų nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių, pavyzdžiui, oro
sąlygų, atostogų, nedarbo dienų ir pan. Turėkite omenyje, kad numatomą
pristatymo laiką pateikiame tokį, kokį mums nurodė su mumis
bendradarbiaujančios pristatymo kompanijos. Retais atvejais siuntinys gali
atvykti vėliau nei buvo nurodyta. Uždelsimams išvengti įsitikinkite, kad
nurodėte tikslų ir teisingą pristatymo adresą - miestą, gatvės
pavadinimą, namo ir buto numerį bei pašto kodą. Pridėkite ir telefono
numerį, kad iškilus netikėtumams pristatymo kompanija galėtų su Jumis
susisiekti. Išsiuntę Jūsų užsakymą, pateiksime siuntos numerį, su kuriuo
savo siuntinį galėsite sekti internetu. Pastebėję, kad atsirado
nesklandumų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kuri padės
juos išspręsti.
Jei dėl kokių nors
priežasčių siuntinio pristatyti nepavyko, jis gali būti laikomas siuntos
tarnyboje su galimybe persiųsti arba pasiimti vietoje. Nepaimti siuntiniai gali
būti grąžinti Pardavėjui arba sunaikinti. Užtikrinti, kad siuntinys gali
būti sėkmingai pristatytas nurodytu adresu arba pasiimtas iš siuntos
tarnybos, yra Pirkėjo atsakomybė. Siuntiniai, kurie buvo sunaikinti dėl
Pirkėjo aplaidumo ir nesusitarimo su pristatymo kompanija, iš naujo išsiųsti
nebus. Pinigai už juos taip pat negrąžinami.
Ieškinių
protokolas
Jeigu Jūsų siuntinys buvo
pamestas arba pristatytas neteisingai, Jūsų vardu susisieksime su pristatymo
kompanija ir iškelsime ieškinį. Ieškiniui iškelti reikalingi du
dokumentai:
1) forma, kurioje pirkėjas pasirašo, kad siuntinio
negavo
2) forma, kurioje pristatymo kompanija pasirašo, kad
siuntinys nebuvo pristatytas
Pateikę ieškinį, Jums išsiųsime naują
siuntinį arba grąžinsime sumokėtus pinigus - priklausomai nuo Jūsų
pasirinkimo. Negalime grąžinti pinigų arba išsiųsti naujos siuntos kol
pristatymo kompanija nepripažino, kad pirmąjį siuntinį pametė.
Skirtingos pristatymo kompanijos laikosi skirtingų protokolų ir patvirtinimui,
kad siuntinys buvo pamestas arba pristatytas neteisingai, gauti gali užtrukti
iki 21 dienos. Tačiau jei apdraudėte savo siuntą mūsų draudimu, galėsime
nedelsiant išsiųsti naują siuntą ir jums nereikės laukti, kol bus
išnagrinėta jūsų pretenzija.
Pažeisti siuntiniai
Kontaktiniai lęšiai ir kitos prekės yra
išsiunčiamos tvirtuose atitinkamo dydžio siuntiniuose, todėl juos gauti
turite nepažeistus ir nesugadintos prekinės išvaizdos. Jeigu gavote
siuntinį, kuris yra akivaizdžiai pažeistas ar sugadintas, jo NEPRIIMKITE ir
pristatymo kompanijos duotoje formoje nurodykite tikslią siuntiniui padarytą
žalą - sugadinta dėžutė, varva skysčiai ar pan. Nedelsdami susisiekite su
mumis, kad galėtume išspręsti iškilusią problemą ir išsiųsti naują
siuntą.
Garantija, prekių grąžinimas ir
keitimas
30 dienų garantijos periodas
prasideda nuo dienos, kai siuntinys Pirkėjui buvo pristatytas. Neatidarytas,
nepažeistas ir niekaip kitaip prekinės išvaizdos nepraradusias prekes
Pirkėjas gali grąžinti nenurodęs jokios priežasties. Įrodymas, kad
išsiuntėte grąžinamas prekes - grąžinamos siuntos sekimo kodas arba
registracijos numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo gali
prireikti, jei kiltų kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu. Norėdami
grąžinti prekes susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, el.
paštas - info@Alensa.lt
Norint
prekes grąžinti ar pakeisti, jos turi atitikti visus iš šių
reikalavimų:
- Visos, ir vidinės ir
išorinės, originalios kontaktinių lęšių pakuotės turi būti originaliai
užklijuotos, neatidarytos, ar kaip kitaip nepažeistos ir tinkamos
perparduoti*
- Prekes reikia grąžinti pilnai sukomplektuotas, kartu su
visais komponentais
- Korekcinių ir saulės akinių grąžinimas detaliau
paaiškintas žemiau
- Būtina informuoti klientų aptarnavimo skyrių
prieš grąžinant prekes
- Kai prekės, grąžinamos per įstatymų
numatytą užsakymų grąžinimo laikotarpį (14 dienų nuo jų gavimo), visa
sumokėta suma grąžinama.
- Neatidarytų prekių grąžinimas,
pasibaigus legaliam, 14 dienų, prekių atsisakymo laikotarpiui, bus vertinamas
atsižvelgiant į garantiją ir produktų galiojimo laiką (kaip minėta
anksčiau, produktas turi būti tinkamas perpardavimui). Beje, produktai turi
būti grąžinti į Alensa.lt praėjus ne daugiau nei 365 dienoms nuo pradinės
pirkimo datos.
- Jei gavote netinkamus produktus dėl „Alensa“
klaidos, turite pranešti apie tai klientų aptarnavimo tarnybai per 30 dienų
nuo prekių gavimo
*Pagal Europos Sąjungos saugą
ir sveikatą reglamentuojančias direktyvasPinigų grąžinimo ir
prekių keitimo taisyklės galioja:
•
Prekėms grąžinamoms per įstatymo numatytą užsakymų atšaukimo laikotarpį
(14 dienų)
• Neatidarytoms, nepanaudotoms ir niekaip kitaip
nepažeistoms prekėms grąžinamoms garantijos laikotarpiu
•
Kai pristatytos ne tos prekės (reikia pranešti per 30 dienų nuo
gavimo)
•
TopVue
pinigų grąžinimo garantijai (pasinaudoti galima tik per 60 dienų nuo
gavimo)
• Prekėms, kurios grąžinamos kokybės inspekcijai
Jūs,
pirkėjas, grąžindamas prekes turite laikytis nurodytų
prekių keitimo
ir grąžinimo sąlygų.
Saulės akinių ir korekcinių akinių
grąžinimas:
Visiems mūsų akiniams ir saulės akiniams suteikiama
dvejų metų gamyklinio broko garantija. Priešingu atveju, jei norite
grąžinti akinius ar saulės akinius, tai galima padaryti tik per teisėtą 14
dienų prekių atsisakymo terminą. Prekės turi būti nepanaudotos ir
nesugadintos. Originalios pakuotės, taip pat reikalingos norint pasinaudoti
garantija. Jei norite grąžinti ar pakeisti saulės akinius arba akinių
rėmelius, būtina grąžinti prekę ir viską, ką gavote kartu su preke:
akinių dėklą, išorinį akinių įpakavimą, visus akinių priedus, akinių
valymo šluostes, visas prekės etiketes ir lipdukus. Trumpai tariant prekę
turite grąžinti lygiai tokią pačią, kokią gavote. Prekė nėra
pilnavertė, jei trūksta bent vieno iš šių elementų. Jei grąžinama prekė
neatitinka aukščiau pateiktų reikalavimų, priimti arba pakeisti prekės
negalėsime. Iš anksto dėkojame už supratingumą ir taisyklių laikymąsi.
.
Prieš išsiųsdami saulės akinius, akinių rėmelius ir korekcinius
akinius kruopščiai patikriname kiekvieno vieneto kokybę, todėl visos
pristatytos prekės yra optimalios būklės. Labai retais atvejais pristatyta
prekė yra defektu ar kaip kitaip sugadinta - tokiu atveju nedelsiant
kreipkitės į klientų aptarnavimo tarnybą ir mes pasistengsime kuo greičiau
išspręsti šią problemą. Kita vertus, skundai dėl prekės defektų,
atsiradusių dėl netinkamo naudojimo, netinkamos priežiūros ar neatsakingo ir
labai dažno naudojimo, nėra priimami. Papildomos nuolaidos ar kompensacijos
už paties kliento padarytą žalą
nesuteikiame.
Korekciniai/receptiniai akinių lęšiai yra gaminami
atsižvelgiant į konkrečius individualius parametrus, todėl jų grąžinti
negalima. Įsigijus korekcinius akinius grąžinti galima tik rėmelius. Ši
sąlyga taikoma nuo to momento, kai už akinius buvo sumokėta ,
neatsižvelgiant į užsakymo pristatymo būseną.
Norint prekes
grąžinti arba pakeisti, būtina laikytis šių taisyklių:
Alensa neprisiima atsakomybės, jei prekės
grąžinamos nesilaikant nurodytų taisyklių. Visų pirma, telefonu arba
elektroniniu paštu susisiekite su
mūsų klientų aptarnavimo komanda ir paaiškinkite, kodėl prekes norite
grąžinti, pateikite užsakymo numerį ir kitą reikalingą informaciją.
Mūsų darbuotojai patikrins, ar prekės atitinka reikalavimus, ir patars, ką
daryti toliau.
Mūsų klientų aptarnavimo
komanda stengiasi į visus klausimus atsakyti ne vėliau kaip per 1-2 darbo
dienas.
Trumpai tariant, prekių grąžinimas susideda iš 4 etapų:
- 1. Patvirtinkite savo grąžinimą susisiekę su klientų
aptarnavimo tarnyba
- 2. Mūsų klientų aptarnavimo tarnyba pateiks
grąžinimo instrukcijas
- 3. Saugiai supakuokite siuntinį ir
laikykitės visų nurodytų instrukcijų
- 4. Išsiųskite siuntą
mums
Prašome neatidarytas ir
nepažeistas kontaktinių lęšių (arba valomųjų tirpalų) pakuotes siųsti
paštu, tvirtose dėžutėse, o ne vokuose, kad jos nesusigadintų keliaujant.
Pridėkite užsakymo numerį gautą iš Alensa.lt. Jei už prekes mokėjote
internetu, pinigus automatiškai pervesime į PayPal sąskaitą ar banko
kortelę, kuria mokėjote už užsakymą.
• Įrodymas, kad išsiuntėte
grąžinamas prekes - grąžinamos siuntos sekimo kodas arba registracijos
numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo gali prireikti, jei kiltų
kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu.
Su grąžinimu
susijusios išlaidos
Už prekėms grąžinti
reikalingas išlaidas atsakingas yra Pirkėjas. Alensa nesuteikia iš anksto
apmokėtų grąžinimo etikečių tuo atveju, kai užsakymas buvo pateiktas
klaidingai arba prekių užsakovui nebereikia. Jeigu dėl neteisingai gauto
užsakymo kalti esame mes, padengsime prekių grąžinimo ir naujo užsakymo
pristatymo išlaidas.
Kiek tai užtruks?
Jums iškart pranešime gavę grąžintas prekes ir
susisieksime išsiuntę naują siuntinį. Visus prekių grąžinimo atvejus
stengiamės sutvarkyti per 30 parų. Jei jaučiate, kad grąžinimas ar keitimas
trunka per ilgai, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo
komanda.
Atkreipkite dėmesį, kad grąžinimo
procesas užtruks iki mėnesio, nes laukiame galutinio rezultato iš gamintojo.
Kai kuriuos lęšius ar akinius gali tekti siųsti ekspertizei į užsienį, o
tai taip pat gali turėti įtakos šio proceso trukmei, tačiau bet kokia
pretenzija bus išnagrinėta per 30 dienų.
Pirkėjas sutinka su Pardavėjo nurodytu
laikotarpiu, kurio reikia prekėms įvertinti ir pakeisti arba pinigams
grąžinti..
Nusiskundimai prekėmis ir
aptarnavimu
Jei turite nusiskundimų Alensa
e-parduotuvėje pirktomis prekėmis, prašome laikytis čia nurodytų
instrukcijų. Alensa nepriims nusiskundimų dėl kontaktinių lęšių ar
kitų produktų, kuriuos Pirkėjas jau yra išmetęs. Jei manote, kad Jums
papuolė brokuotas ar nekokybiškas produktas, prašome jį laikyti kaip
įrodymą, arba bent padaryti kelias nuotraukas, kuriose atsispindėtų
defektas. Jei nesate patenkinti gautomis prekėmis, susisiekite su mūsų
klientų aptarnavimo komanda ir jie Jums patars, ką daryti toliau. Jei prekes
norite grąžinti, prašome susipažinti su prekių
grąžinimo ir keitimo sąlygomis.
Nusiskundimai TopVue produktais yra tvarkomi
laikantis TopVue
pinigų grąžinimo garantijos, jei yra laikomasi visų nurodytų sąlygų.
Alensa yra kontaktiniais lęšiais ir jų
priežiūros reikmenimis prekiaujanti internetinė parduotuvė, o ne
oftalmologas ar akių gydytojas. Mes negalime išduoti kontaktinių lęšių
bandymo periodui arba pakeisti pavienių lęšių. Alensa prekiauja tik
pilnomis, nepradarytomis lęšių dėžutėmis.
Brokuoti ir nekokybiški
produktai
Jei nesate patenkintas gautų
kontaktinių lęšių kokybe (rausta ar džiūva akys, matote neaiškiai ar
jaučiate diskomfortą), juos galime grąžinti gamintojui, kuris patikrins, ar
lęšiai yra kokybiški, ar ne. Įspėjame, kad tai, įskaitant lęšių
siuntimą, gali užtrikti kelis mėnesius. Lęšius gali tekti siųsti į
užsienį ir tai dar labiau prailgins laukimo laiką. Gamintojui pripažinus,
kad prekė buvo brokuota ar nekokybiška, naujus tokių pačių parametrų
kontaktinius lęšius Jums atsiųsime nemokamai. Jei gamintojas patikrinęs
lęšius nuspręs, kad jie nėra brokuoti arba nekokybiški, naujų atsiųsti
naujų lęšių arba grąžinti pinigų negalėsime.
Jei norite grąžinti brokuotą ar nekokybišką
prekę, rekomenduojame ją siųsti registruotu paštu, saugiai supakavus
tvirtoje dėžutėje. Siunčiant pažeisti ar sugadinti kontaktiniai lęšiai
negali būti pakeisti ir pinigai už juos negrąžinami. Norėdami lęšius
grąžinti gamintojui, kad šis patikrintų jų kokybę, turėsite atsiųsti ir
visą tų lęšių įpakavimą. Grąžindami panaudotus lęšius įsitikinkite,
kad siunčiant jie neišdžiūtų. Rekomenduojame tokius lęšius siųsti
valomuoju tirpalu pripildytame dėkliuke tvirtai užsukus. Visi nusiskundimai
yra individualūs, todėl visų pirma rekomenduojame susisiekti su mūsų
klientų aptarnavimo komanda, el. paštas - info@Alensa.lt. Jie paaiškins,
kiek lęšių ir kuriuos įpakavimus atsiųsti atgal, kokias pastabas parašyti
grąžinant (ar prekės buvo atidarytos, ar ne) ir pan. Pridėkite ir žinutę
su paaiškinimu, ar norite gauti naujas prekes, ar norite, kad būtų grąžinti
pinigai. Turėkite omenyje, kad patikrinti prekių kokybę gamintojui gali
prireikti kelių mėnesių. Alensa prekių nepakeis ir pinigų negrąžins kol
gamintojas nepatvirtins, kad prekės tikrai buvo nekokybiškos.
Norėtume Jus informuoti, kad prieš priimdami pretenziją, dėl galimai
nekokybiškų lęšių, visų pirma paprašysime Jūsų atsiųsti mums
galiojančio recepto kopiją. Užsisakydami lęšius internetu
neprivalote pateikti savo recepto, tačiau visada turite turėti galiojantį
receptą, ne senesnį kaip vieneri metai. Tikrindami lęšių kokybę visada
turime patikrinti ar įsigytų lęšių dioptrijos atitinka jūsų nurodytą
receptą, ar ne.
Jeigu defektas atsiranda per šešis mėnesius nuo
prekių gavimo ir yra aiškiai identifikuotas kaip tikras defektas, laikoma, kad
prekės buvo nekokybiškos jų gavimo metu. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti
teise pareikšti pretenziją dėl defekto per 24 mėnesius nuo prekių
gavimo.
Nepasitenkinimas naujai pabandytais lęšiais
Bandant naujus kontaktinius lęšius, net jeigu
tai ir rekomendavo specialistas, visada yra rizikos, kad jie netiks. Tokiais
atvejais pardavėjas nėra atsakingas už komplikacijas ar jaučiamą
diskomfortą. Prieš įsigyjant kontaktinius lęšius, kurių dar nesate
nešioję, rekomenduojame pasikonsultuoti su oftalmologu ar akių gydytoju.
Skirtingi žmonės su tais pačiais kontaktiniais lęšiais gali jaustis
nevienodai. Alensa neprisiima atsakomybės už atvejus, kai Pirkėjas
nusipirko nebandytus kontaktinius lęšius prieš tai nepasitaręs su savo akių
gydytoju. Turėti kontaktinių lęšių receptą, kuris atitinka akių būklę,
yra Pirkėjo atsakomybė. Tai galioja ir perkant valomuosius tirpalus bei
akių lašus ir purškalus.
Galime
grąžinti pinigus ar lęšius pakeisti naujais tik tais atvejais, jei pakuotės
yra neatidarytos, nesugadintos ar kitaip nepraradusios prekinės
išvaizdos.
Nepasitenkinimas spalvotų lęšių efektu
Galutinis spalvotų kontaktinių lęšių efektas
nėra vienodas visiems ir priklauso nuo kelių skirtingų faktorių. Visų
pirma, jis priklausys nuo natūralios Jūsų akių spalvos. Kiti išoriniai
faktoriai, kaip apšvietimas, makiažas, dėvimų rūbų ir nešiojamų
aksesuarų spalva, taip pat turi įtakos, kaip Jūsų akys atrodys su spalvotais
lęšiais. Spalvotų lęšių tipas (spalvą paryškinantys ar spalvą
keičiantys) taip pat lemia, kaip ryškiai matysis Jūsų išsirinktas
atspalvis. Kadangi galutinio spalvotų lęšių efekto tiksliai nuspėti
neįmanoma, negalima grąžinti pinigų už lęšius, jei nesate patenkinti jų
išvaizda. Pirkdami spalvotus kontaktinius lęšius sutinkate, kad už juos
pinigai nėra grąžinami.
Jeigu defektas atsiranda per šešis
mėnesius nuo prekių gavimo ir yra aiškiai identifikuotas kaip tikras
defektas, laikoma, kad prekės buvo nekokybiškos jų gavimo metu. Pirkėjas
turi teisę pasinaudoti teise pareikšti pretenziją dėl defekto per 24
mėnesius nuo prekių gavimo.
Nusiskundimai, dėl neteisingų
lęšių parametrų
Pastebėję, kad gavote
ne tų parametrų lęšius, pakuotės neatidarykite ir nedelsdami susisiekite su
klientų aptarnavimo skyriumi. Jei klaidingi lęšių parametrai buvo mūsų
klaida, pinigus grąžinsime arba išsiųsime kitus, teisingų parametrų,
lęšius. Tačiau, jei klaidą padarė užsakovas, Alensa gali grąžinti
pinigus ar pakeisti lęšius tik tuo atveju, jei dėžutė nebuvo atidaryta ar
kaip kitaip pažeista. Turite pateikti pirkimo kvitą, kuris ne senesnis, nei 1
metai. Prašome atidžiai rinktis parametrus, kad neįsiveltų klaidų. Ginčo
atveju, Alensa turi teisę reikalauti lęšių recepto ir patikrinti, ar buvo
užsakyti teisingų parametrų lęšiai.
Gavus netinkamą prekę,
skundas gali būti pateiktas tik per 30 dienų nuo tos prekės pristatymo dienos
. Skundai pateikti vėliau, nei per 30 dienų nuo prekės gavimo, nebebus
priimami. Todėl rekomenduojame, gavus prekes, iš karto jas patikrinti ir kuo
greičiau susisiekti su mumis, jei buvo padaryta klaida.
Nusiskundimai
dėl saulės akinių, akinių rėmelių ar receptinių akinių
Saulės
akiniai, receptiniai akiniai ir akinių rėmeliai yra kruopščiai patikrinami
prieš išsiunčiant. Norime užtikrinti, kad šie produktai pasiektų klientus
pačios geriausios būklės. Retais atvejais, bet pasitaiko, kad prekės buvo
pažeistos siuntimo metu. Jei gavę prekes pastebėjote akivaizdžius brokus ar
kitokius pažeidimus, nedelsiant susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo
tarnyba – jie pasiruošę jums padėti. Tačiau atkreipkitee dėemsį, kad
negalime priimti skundų dėl akinių, jei jie buvo naudojami netinkamai,
nesilaikant naudotojo instrukcijų, arba jei jie buvo sugadinti dėl netinkamos
akinių priežiūros (pvz., valant akinius ne specialiai akiniams valyti skirta
šluoste ir pan.). Be to, skundai dėl akinių pažeidimų, atsiradusių dėl
ekstremalių temperatūrų poveikio (pvz., pirtyje, šildomame automobilyje ir
pan.) arba dėl agresyvių ir (arba) agresyvių medžiagų (plaukų priežiūros
priemonių, jūros vandens ir pan.), nebus priimti. Akinių garantija taip pat
netaikoma defektams, atsiradusiems dėl įprasto dėvėjimosi ir dažno
naudojimo. Klientams, kurie patys kalti dėl prekei padarytos žalos,
kompensacijų ar papildomų nuolaidų nesuteikiame.
Manote, kad gavote
korekcinius akinius su brokuotais lęšiais?
Jei manote, kad jūsų
akinių lęšiai yra nekokybiški arba kokiu nors būdu sugadinti, galime
išsiųsti juos kokybės inspekcijai. Jei tokiu atveju bus nustatytas akinių
lęšių trūkumas arba jie bus įvertinti kaip nekokybiški, mes, žinoma,
pakeisime lęšius arba grąžinsime Jums pinigus.
Jei norite pateikti
skundą dėl vieno židinio, korekcinių akinių lęšių,visų pirma
susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Prie savo laiško su skundu
būtinai prisekite galiojančio savo akinių recepto kopiją - receptas
turi būti ne senesnis nei 1 metai. Atliekant kokybės patikrinimą, šio
recepto reikia norint įsitikinti, kad įsigytų akinių lęšių dioptrijos
atitinka Jūsų akių parametrus. Mūsų klientų aptarnavimo tarnyba paprašys
Jūsų grąžinti viską, ką gavote kartu su preke (rėmelius, akinių
lęšius, papildomus priedus, visas etiketes, lankstinukus ir pan.). Jokiu būdu
neišimkite akinių lęšių iš rėmelių!
Jei norite pateikti skundą
dėl multifokalinių / progresinių lęšių, pirmiausia susisiekite su
mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Prie savo laiško su skundu būtinai
prisekite galiojančio savo akinių recepto kopiją - receptas turi būti ne
senesnis nei 1 metai. Taip pat pridėkite savo nuotrauką su akiniais iš
priekio (naudojama akinių centrui nustatyti) ir savo nuotrauką su
akiniais iš šono (naudojama rėmelių kampui nustatyti). Taip pat Jūsų
bus paprašyta grąžinti viską, ką gavote kartu su preke: rėmelius, akinių
lęšius (korekcinius ir demonstracinius), papildomus priedus, visas popierines
etiketes, mažus mėlynos spalvos popierinius maišelius, kuriuose buvo įdėti
demonstraciniai lęšiai, mėlyną kortelę ir kt.). Jokiu būdu neišimkite
akinių lęšių iš rėmelių!
Jei grąžinamos prekės buvo
sugadintos/pažeistos ir (arba) kurio nors iš išvardintų komponentų
trūksta, nebus priimtos. Prieš grąžindami akinius, visada pirmiausia
susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba!
Nusiskundimai
mūsų tinklapiu ir jo turiniu
Alensa
pasilieka teisę keisti tinklapio turinį ir jame skelbiamą informaciją.
Stengiamės klientams pateikti pačią naujausią ir tiksliausią informaciją
ir nesame atsakingi už laikinus netikslumus ir klaidas. Tai galioja ir
techniniams nesklandumams, atsiradusiems dėl virusų ar kitų pašalinių
veiksnių. Jei mūsų tinklapyje radote kokių nors netikslumų, susisiekite su
mūsų klientų aptarnavimo komanda ir ji pabandys juos išspręsti kuo įmanoma
greičiau.
Svetainėje esančios nuotraukos
skirtos iliustruoti siūlomus produktus, tačiau tai nėra tikslios produktų,
kuriuos gaus klientas, nuotraukos. Klientams siunčiame unikalias produktų
pakuotes, todėl nuotraukose matomi numeriai, galiojimo data ir kiti duomenys
tikrai skirsis. Kai kurie to pačio gamintojo produktai, gaminami skirtingose
vietose, todėl nuotraukoje matoma pagaminimo vieta gali skirtis nuo tos, kuri
matosi nuotraukose. Tokie laiko, vietos ir identifikavimo skirtumai jokiu būdu
nereiškia, kad produktas neatitinka reikalavimų ar yra kažkaip kitaip
pažeistas. Pretenzijos, paremtos spaudos skirtumais nuotraukose, nebus
priimamos.
Lankytojų palikti atsiliepimai ir
komentarai nėra Alensa atsakomybė ir neturėtų būti laikomi oficialia
tinklapio dalimi. Problematiški ir užgaulūs vartotojai iš tinklapio bus
pašalinti.
Kiti ginčų sprendimo būdai
Jei Pirkėjas nėra patenkintas Pardavėjo
pasiūlytu problemų sprendimu ir jaučia, kad jo, kaip vartotojo, teisės buvo
pažeistos, jis turi teisę sprendimų ieškoti kitur. Elektroniniu paštu info@Alensa.lt susisiekęs su
klientų aptarnavimo komanda ir negavęs patenkinamo atsakymo arba per 30 dienų
nesulaukęs jokio atsakymo, Pirkėjas gali kreiptis į ES elektroninių ginčų
sprendimų svetainę - https://ec.europa.eu/consumers/odr
Kontrakto nutraukimas
Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių
priėmimo nutraukti pirkimo kontraktą ir atgauti sumokėtus pinigus. Tam
įvykdyti pirkėjas turi laikytis žemiau nurodytų sąlygų:
Visos
grąžintos prekės turi būti nepažeistos
Prekės turi būti nepanaudotos ir nepažeistos.
Prekių įpakavimas turi būti nepradarytas. Pirkėjui atidarius prekes, dėl
higienos ir saugos taisyklių jų grąžinti nebegalima. Produktai, kurie
prarado prekinę išvaizdą, atgal nepriimami. Jei norite grąžinti akinius nuo
saulės arba akinių rėmelius, per 14 dienų nuo prekių pristatymo atgal
atsiųskite viską, ką gavote - akinius, akinių dėkliuką, dėžutę,
valomąsias servetėles ir visus kitus priedus. Negalime grąžinti pinigų už
produktus, jei mums atsiųsite tik dalį gauto užsakymo. Ačiū už
supratimą.
Reikalinga informacija
Grąžindami prekes pridėkite mūsų išduotą
pirkimo patvirtinimą ir užsakymo numerį. Nepamirškite pridėti ir banko
sąskaitos, į kurią norite sulaukti grąžintų pinigų,
numerio.
Grąžinti produktai turi būti nepraradę prekinės
išvaizdos
Prekes rekomenduojame
grąžinti tvirtose kartotinėse dėžutėse, o ne vokuose. Jei siunčiant
prekės susigadina ir praranda prekinę išvaizdą, nesame įpareigoti jų
priimti. Jei Pirkėjas nusprendžia nutraukti kontraktą ir grąžintos prekės
atitinka visus reikalavimus, jam bus grąžinti visi pinigai, įskaitant
pristatymo išlaidas, kurias Pirkėjas sumokėjo prekes užsisakydamas.
Pirkėjas atsakingas tik už pašto išlaidas prekes grąžinant. Sulaukus
nepažeistų ir prekinės išvaizdos nepraradusių produktų, grąžinami
pinigui Pirkėjui bus pervesti per 2-10 dienų.
Prekių grąžinimo
išlaidos
Jei grąžintos prekės atitinka
visus reikalavimus, Pirkėjui bus pervesti visi sumokėti pinigai. Pirkėjas yra
atsakingas tik už prekėms grąžinti reikalingas pašto išlaidas. Daugiau
informacijos rasite prekių
grąžinimo ir keitimo sąlygų puslapyje.
Privatumo politika
Asmens
duomenų apsauga ir registras vyksta remiantis privatumo politika.