Ačiū, kad apsilankėte Alensa (toliau - Pardavėjas) svetainėje. Alensa
yra internetinio prekybos tinklo Alensa, prekiaujančio firminiais aukštos
kokybės kontaktiniais lęšiais ir lęšių priežiūros produktais Europos
šalyse, dalis. Šiame puslapyje yra išdėstytos taisyklės ir nuostatai,
su kuriomis Jūs, Pirkėjas, pirkdamas mūsų internetinėje parduotuvėje,
sutinkate. Prieš patvirtindami užsakymą turėsite varnele pažymėti,
kad taisykles ir nuostatus perskaitėte ir su jais sutikote. Daugiau
informacijos ir papildomų paaiškinimų galite rasti kituose pagalbiniuose
Alensa svetainės puslapiuose. Visi pirkimai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo šioje
internetinėje parduotuvėje vyksta bendru sutarimu, kad Pirkėjas su visomis
taisyklėmis ir nuostatais susipažino, juos suprato ir su jais sutiko.
Santrauka
Įvadiniai
nuostatai
Žemiau nurodytos taisyklės ir nuostatai galioja perkant
Alensa internetinėje parduotuvėje.
Taisyklės ir nuostatos apibrėžia
sutartimi paremtus santykius tarp Pardavėjo ir Pirkėjo. Visi sutartiniai
santykiai yra reglamentuojami Čekijos Respublikos įstatymais. Jei Pirkėjas
yra privatus asmuo, visi įstatymuose neapibrėžti atvejai yra reglamentuojami
Čekijos Respublikos civilinio kodekso (įstatymo Nr. 89/2012) ir vartotojų
teisių apsaugos įstatymo (įstatymo Nr. 634/1992). Jei Pirkėjas yra verslo
įmonė, įstatymuose nenurodytiems atvejams galioja Čekijos Respublikos
komercinis kodeksas (įstatymo Nr. 513/1991).
Pardavėjas pasilieka
teisę atšaukti užsakymus, kuriuose prekių kiekis viršija 10 ir grąžinti
sumokėtus pinigus.
Alensa registravimas ir
valdymas
Visos prekės ir paslaugos yra tiekiamos iš pagrindinės
Alensos būstinės. Mūsų logistiniai centrai yra įkurti Čekijoje. Alensa
tinklapis yra valdomas įmonės Alensa s.r.o., registruotos šiuo adresu:
Alensa s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9
ID: CZ27179681
Alensa prekinis ženklas, visas tinklapyje skelbiamas turinys ir
reklaminė medžiaga yra autorinėmis teisėmis apsaugota intelektinė Alensa
prekybos tinklo nuosavybė.
Naudojimasis mūsų
svetaine ir specialiais pasiūlymais
Mūsų svetainėje galima naršyti
svečiams ir prisiregistravusiems vartotojams. Svetainės lankytojai privalo
elgtis tinkamai, atsakingai bei laikytis svetainės taisyklių ir nuostatų.
Alensa turi teisę nusižengusius asmenis laikinai arba visam laikui uždrausti
naudotis svetaine.
Tinkamas svetainės naudojimas
Alensa
puslapiu galima naudotis tik laikantis taisyklių:
• Negalima pažeisti
valstybinių ir tarptautinių įstatymų • Draudžiamos bet kokios žalos,
sukčiavimo ar reklamos formos • Draudžiamas seksualinis, įžeidžiantis,
smurtinis, diskriminuojantis ir pan. turinys • Negalima naudotis svetima
tapatybe
Svetainės lankytojai gali rašyti komentarus. Komentarų
tikslas negali būti sugadinti mūsų arba kitų reputaciją, jie negali būti
rašomi su tikslu kitus vartotojus suklaidinti ar užgaulioti.
Nusikalstama veikla ir virtualios atakos
Vartotojams griežtai
draudžiama mūsų svetainę ar serverius atakuoti virusais ar kitokiomis
pavojingomis programinėmis įrangomis. Tokios atakos yra kriminalinio
pobūdžio ir apie jas bus pranešta atitinkamoms institucijoms. Įvykus tokiems
išpuoliams, Alensa šioms institucijoms suteiks visus reikiamus duomenis, kad
įstatymų pažeidėjai būtų nubausti.
Alensa nebus atsakinga už
žalą, kuri svetainei padaryta naudojant virusus, pavojingas programines
įrangas ar kitokias virtualias atakas.
Tinkamas kreditų sistemos
ir kitų nuolaidos kodų naudojimas
Savo Alensa
nuolaidos kodu galite dalintis su šeima, draugais ar kolegomis. Juo galite
dalintis ir viešojoje erdvėje ir padėti sutaupyti draugų draugams ar netgi
nepažįstamiesiems. Turėkite omenyje, kad norint naudotis nuolaidos kodo
teikiamais kreditais reikia pirkti už €15 ir daugiau. Kodu galima dalintis
visuose internetiniuose puslapiuose, kurie nėra susiję su Alensa ir jos
partneriais. Negalima naudoti savo paties nuolaidos kodo. Kreditai suteikiami
tik kai Jūsų pasidalintu kodu apsipirkdamas pasinaudoja koks nors trečiasis
asmuo.
Nuolaidų sistema
Nuolaidų sistema taikoma, rekomendavus
mus kitiems, buvo nutraukta 31.12.2018. Visi kreditai gauti sistemos metu bus
jūsų paskyroje tol, kol jais pasinaudosite.
Norime apsisaugoti nuo
piktnaudžiavimo nuolaidų kodais, todėl vienam apsipirkimui galėsite
pasinaudoti tik vienu nuolaidos kodu. Nuolaidos nesumuojamos. Jei norite
pasitikrinti, koks nuolaidos yra aktyvus ir/arba norite pasinaudoti kitu
nuolaidos kodu, patikrinkit “Nuolaidos kodas” laukelį , kuris yra jūsų
pirkinių krepšelyje.
Prekėms, kurios jau yra su nuolaida, kitos
akcijos ir nuolaidos negalioja. Jei prekės kaina yra perbraukta horizontaliu
brūkšniu ir šalia matote mažesnę kainą, vadinasi nuolaida šiai prekei jau
yra pritaikyta. Tokioms prekėms nuolaidos kodai ar akcijos negalioja.
Kreditas (virtualūs pinigai, kuriuos galima naudoti užsakymams mūsų
parduotuvėje) bus pridėtas prie jūsų naudotojo paskyros ir bus automatiškai
nuskaičiuotas kito jūsų užsakymo metu. Užsakymo suma turi atitikti
minimalią reikalaujamą sumą kreditui panaudoti. Kreditas negali būti
konvertuojamas į pinigų grąžinimą.
Pirkimo
sutartis
Pirkimo sutartis laikoma „pasirašyta“, kai Pirkėjas
patvirtina internete užpildytą užsakymo formą. Užsakymas taip pat gali
būti patvirtintas telefonu. Užsisakydamas prekes Alensa internetinėje
parduotuvėje, Pirkėjas patvirtina, kad yra perskaitęs šias taisykles ir
nuostatus ir sutinka jų laikytis. Patvirtindamas užsakymą ir varnele
pažymėdamas sutikimo su taisyklėmis ir nuostatais laukelį, Pirkėjas
patvirtina, kad yra sulaukęs amžiaus, pakankamo įpareigojančiam kontraktui
sudaryti, ir turi galiojantį, gydytojo išrašytą receptą perkamiems
kontaktiniams lęšiams. Pirkėjas patvirtina, kad perka būtent tokius
kontaktinius lęšius, kokius nurodė akių priežiūros specialistas. Receptas
kontaktiniams lęšiams turi būti išrašytas ne seniau kaip prieš vienerius
metus. Prireikus, Pirkėjas duoda Pardavėjui teisę susisiekti su Pirkėjo
akių gydytoju receptui patvirtinti. Pirkėjas patvirtina suprantantis, kad
reguliariai tikrintis akis ir turėti regėjimą atitinkantį lęšių receptą
yra jo atsakomybė. Alensa neprisiima atsakomybės už pasekmes, atsiradusias
dėl akių gydytojo nurodymų nesilaikymo.
Pirkimo sutartis ir
sąskaitos-faktūros
Jei užsisakydamas prekes Pirkėjas laukelyje
„Pastaba pardavėjui“ nenurodo, kad nori gauti atspausdintą pirkimą
patvirtinantį išrašą ir informacinį lapelį, jis sutinka juos gauti tik
elektroniniu pavidalu. Sulaukus užsakymo pristatymo, sąskaitas-faktūras
galima atsisiųsti iš asmeninės Alensa Pirkėjo paskyros, nuėjus į
užsakymų apžvalgos puslapį. Sąskaitas-faktūras galima gauti ir susisiekus su
klientų aptarnavimo komanda. Pirkėjas gali pasirinkti sąskaitą-faktūrą
gauti kitu adresu nei nurodytas prekių pristatymo adresas.
Sąskaitoje-faktūroje nurodytas Alensa adresas visada bus pagrindinio įmonės
valdytojo adresas. Šis adresas negali būti pakeistas vietiniu adresu.
Sąskaitoje-faktūroje nurodyta data bus užsakymo išsiuntimo data, o ne data,
kai užsakymas buvo padarytas. Šios datos Alensa pakeisti negali.
Sąskaitoje-faktūroje galima pridėti ir papildomos informacijos, pavyzdžiui,
gimimo data ar kito asmens vardas ir pavardė. Norėdamas į
sąskaitą-faktūrą įtraukti papildomos informacijos, Pirkėjas tai padaryti
turi „Pastaba pardavėjui“ laukelyje, prieš patvirtindamas užsakymą.
Alensa vienam užsakymui gali išduoti tik vieną
sąskaitą-faktūrą. Pirkėjas, norėdamas gauti daugiau nei vieną, arbą
skirtingą, sąskaitą-faktūrą, turės padaryti naują užsakymą.
Mokėjimas ir kainos
Pardavėjo išduoto dovanų
čekio (toliau - „Kuponas") vertė yra tokia, kokia nurodyta ant čekio.
Kuponas yra elektroninės formos PDF formatu, kurį Pirkėjas gaus el. paštu po
to, kai mokėjimas bus įskaitytas į Pardavėjo sąskaitą. Kiekvienas kuponas
turi unikalų kodą, jo galiojimo laikas ribotas ir jį galima panaudoti tik
Alensa.lt elektroninėje parduotuvėje. Kupono negalima iškeisti į pinigus.
Nepanaudoto Kupono negalima iškeisti į kitą ar kitaip kompensuoti. Atšaukus,
pareiškus pretenziją ar atsisakius pirkimo sutarties dėl užsakymo, apmokėto
Kuponu, Kuponu sumokėta suma grąžinama pervedant ją į Pirkėjo,
pasinaudojusio Kuponu, kliento paskyrą.
Pastaba:
Už kuponą
galima atsiskaityti tik atliekant atsiskaitymą negrynaisiais pinigais.
Už kuponą negalima atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu arba kliento
paskyroje esančiu kreditu.
Už užsakymus galima atsiskaityti šiais
būdais:
• Banko kortele: Mastercard, Visa, Visa Electron ir Maestro
• PayPal
• Atsiskaitymas kurjeriui grynaisiais priimant
siuntinį arba kortele paštomate
• Mokėjimas dovanų kuponu
Saugus mokėjimas
Garantuojame, kad visi mokėjimai yra vykdomi
laikantis visų saugumo priemonių. Jūsų asmeninė informacija bus naudojama
tik mokėjimui įvykdyti ir nebus perduodama jokioms trečiosioms šalims.
Mokėjimas internetu
Norintys mokėti kreditine arba debetine
kortele bus nekreipti į saugų mūsų partnerio puslapį, kuriame reikės
įvesti reikalingus mokėjimui atlikti duomenis. Visa ten įvedama informacija
yra saugiai užšifruojama. Turėkite omenyje, kad šis saugus mokėjimo
portalas bus aktyvus tik kurį laiką. Sesijai pasibaigus turėsite iš naujo
susirasti savo užsakymą prisijungę prie asmeninės paskyros mūsų
svetainėje ir bandyti sumokėti iš naujo. Jei norite atsiskaitysi naudodamiesi
PayPal, būsite nukreipti į saugų PayPal mokėjimo sistemos puslapį.
Papildomų pastabų laukelyje įrašykite savo užsakymo numerį.
Iškilus situacijoms, kai Alensa turės grąžinti sumokėtus pinigus, Pirkėjas
turės suteikti visą pinigams pervesti reikalingą informaciją.
Mokėjimas dovanų kuponu
Mokėjimas dovanų kuponu galimas tik
su dovanų kuponu, įsigytu Alensa.lt elektroninėje parduotuvėje. Kiekvienas
kuponas turi unikalų kodą ir jo galiojimo laikas yra ribotas. Pasirinkęs
mokėjimą dovanų kuponu, Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, turi įrašyti
unikalų kupono kodą į "Nuolaidos kodas" laukelį "Krepšelio" skiltyje.
Kuponas gali būti panaudotas tik vienkartiniam pirkimui visa jo suma. Jei
pirkimo vertė viršija Kupono vertę, Pirkėjas sumokės tik skirtumą.
Likusios sumos mokėjimui taikomos sandorio sąlygos, žr. skyrių Mokėjimo
galimybės. Kuponu galima atsiskaityti už bet kokias e. parduotuvėje siūlomas
prekes ar paslaugas.
Nepriėmus siuntos, už kurią sumokėta Kuponu,
siunta grąžinama Pardavėjui. Pardavėjas anuliuos Pirkėjo užsakymą ir
Pirkėjui bus grąžinta pirkinio suma. Šiuo atveju Kupono suma grąžinama į
Pirkėjo kliento paskyrą kredito forma. Jei už pirkinį buvo atsiskaityta
Kuponu ir lėšomis (priemoka), Pirkėjas gali nuspręsti, kokia forma jis nori
guati grąžinamą priemoką (į Pirkėjo banko sąskaitą ar taip pat kaip
kreditą į kliento paskyrą).
Alensa kainos
Visos nurodytos
produktų ir pristatymo kainos yra su PVM. Visos e-parduotuvėje siūlomos
akcijos ir nuolaidos galioja iki Alensa tinklapyje nurodytos datos.
Administratorius pasilieka teisę pataisyti produktų kainą prieš
išsiuntimą, jei nustatoma, kad produktai buvo siūlomi už neteisingą kainą.
Tokiu atveju klientas turi būti informuotas apie teisingą kainą ir sutikti su
kainos koregavimu. Priešingu atveju pirkimo sutartis nebus sudaryta, o
pardavėjas užsakymą anuliuos.
Alensa pasilieka teisę kainas keisti
atsižvelgiant į kintančią rinką, konkurenciją, gamintojų reikalavimus ir
pan. Siekiame užtikrinti geras kainas Lietuvos vartotojams. Pirkėjas turi
teisę mūsų paprašyti kainas sumažinti, jei tai atitinka visus kainos
sulyginimo
garantijos principus.
Problemos dėl
mokėjimo
- Patikrinkite savo banko arba Paypal sąskaitą ir
įsitikinkite, ar mokėjimas tikrai įvyko ir ar mokant neįsivėlė techninė
klaida. - Jei mokėjimas buvo sėkmingai įvykdytas, bet tai neatsispindi mūsų
sistemoje, susisiekite su mumis el. paštu info@Alensa.lt ir mūsų
finansų skyrius mokėjimą patvirtins. - Jei kyla nesklandumų mokėjimo
puslapyje, pabandykite Alensa svetainę atidaryti kita naršykle arba kitu
prietaisu.
Pristatymo kaina
Didesniems nei €19 užsakymams
€10,99
Didesniems nei €19 užsakymams
Nemokamai
Pastabos:
- PVM į pristatymo kainą yra
įskaičiuotas
- Nurodyta kaina yra galutinė ir nepriklauso nuo
mokėjimo būdo. Pakavimas ir siuntimas į nurodytą kainą yra įskaičiuoti
- Siuntimo kaina nuo užsakytų prekių dydžio ir svorio
nepriklauso
- Prekes išsiųsime tik sulaukę apmokėjimo
Atsiskaityti už prekes galima atsiėmimo metu per Omniva kurjerį arba Omniva
paštomatą. Tokiu atveju taikomas
papildomas €0,70 mokestis, kuris
įtraukiamas į bendrą užsakymo sumą. Atsiskaityti paštomate galima tik
kortele, o kurjeriui tik grynais.
Nemokamas pristatymas
Didesni
nei €19 užsakymai pristatomi nemokamai .
Siuntimas į
užsienio šalis
Šioje e-parduotuvėje pirktas prekes siunčiame tik į
Lietuvą.
Papildoma paslauga: apdrauskite siuntą
Už papildomą
mokestį galite apdrausti savo siuntinį. Šis draudimas apima tuos atvejus, kai
siuntos yra pamestos ar sugadintos transportavimo metu. Tai reiškia, kad kai
tik patvirtinsime, kad jūsų siunta yra pamesta ar kaip nors sugadinta,
nedelsdami išsiųsime naują siuntą su tomis pačiomis prekėmis. Ieškinio
protokolas, aprašytas žemiau, apdraustoms siuntoms nebus inicijuojamas.
Tačiau atminkite, kad naujos siuntos paruošiamas gali užtrukti ilgiau, jei
jūsų užsakyme buvo specialių pagal užsakymą pagamintų prekių,
pavyzdžiui specialūs akiniai ar unikalūs kontaktinių lęšių parametrų
deriniai
Prekių siuntimas gavus mokėjimą
Alensa prekes išsiųs
tik sulaukusi apmokėjimo. Turėkite omenyje, kad mokėjimas banko pavedimu gali
užtrukti ilgiau. Norėdami išvengti papildomo delsimo, galite mums atsiųsti
Jūsų banko išduotą mokėjimo patvirtinimą. Daugiau informacijos apie tai
galite rasti mokėjimo
būdų puslapyje. Kai kurių mažiau populiarių kontaktinių lęšių
galime neturėti sandėlyje. Tokiu atveju juos užsakysime tiesiai iš
gamintojo. Jūsų mokėjimas bus nuskaičiuotas užsakant, net jei reikiamų
lęšių tuo metu sandėlyje ir neturime.
Užsakymų sujungimas
Mūsų sandėliuose kasdien supakuojama ir išsiunčiama daugybė
užsakymų, todėl negalime garantuoti, kad du skirtingus užsakymus galėsime
sujungti į vieną . Norėdami sujungti užsakymus, nedelsdami susisiekite
su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad jie galėtų įvertinti situaciją
ir Jums padėti. Sumokėjus už užsakymą, jis laikomas įvykdytu. Norint
pirkti daugiau, reikės pradėti naują užsakymą, už kurį reikės mokėti
atskirai.
Pristatymo laikas
Pristatymo būdas | Numatomas
pristatymo laikas |
DHL | 1–2
darbo dienos po išsiuntimo |
OMNIVA kurjeris |
2–4 darbo dienos po išsiuntimo |
OMNIVA
paštomatas | 2–4 darbo dienos po išsiuntimo |
Pastabos:
- Užsakymus, padarytus iki 12:00,
išsiųsime tą pačią dieną
- Užsakymus, padarytus vėliau nei 12:00,
išsiųsime kitą darbo dieną
- Gausite siuntos numerį, su kuriuo
galėsite sekti, kur Jūsų siuntinys yra
- Savaitgaliais užsakymų
nesiunčiame
- Numatomas pristatymo laikas skaičiuojamas nuo tada, kai
siuntinys buvo išsiųstas, o ne nuo užsakymo priėmimo
Siuntos sekimas
Alensa kas dieną supakuoja ir išsiunčia daugybę siuntinių, todėl sekti
savo užsakymą yra Jūsų atsakomybė. Patvirtinę užsakymą gausite
siuntos sekimo numerį, su kuriuo siuntinį galėsite sekti internetu. Jei
sekimo numerio elektroniniu paštu negavote, susisiekite su mūsų klientų
aptarnavimo komanda ir numerį gausite iš jų.
Prekių, kurių šiuo
metu neturime sandėlyje, pristatymas
Norėdami apsisaugoti, kad prekės
išliktų kokybiškos ir neišeitų iš galiojimo laiko, kai kurių mažiau
populiarių ir retesnių parametrų kontaktinių lęšių sandėliuose
nelaikome. Prireikus, juos užsakome tiesiai iš gamintojo. Dėl to pristatymas
Jums gali užtrukti ilgiau. Kontaktinių lęšių, kurių sandėlyje neturime,
išsiuntimas priklauso nuo gamintojo ir gali užtrukti iki 2 savaičių.
Mūsų e-parduotuvėje rinkdamiesi kontaktinius lęšius matysite numatomą
užsakymo išsiuntimo datą. Ji gali pasikeisti pasirinkus kitokius kontaktinių
lęšių parametrus. Pastebėti, ar norimas prekes turime sandėlyje ir kada
galėsime jas išsiųsti, yra Pirkėjo atsakomybė.
Kai pasirinksite sau reikalingus kontaktinių lęšių
parametrus, Jums nurodysime numatomą užsakymo išsiuntimo datą (žiūr.
paveiksliuką viršuje). Turėkite omenyje, kad žodžiu „Turime“
paženklintos prekės yra prekės, kuriomis prekiaujame apskritai. Gali būti,
kad tos prekės šiuo metu neturime su Jums reikalingais parametrais .
Kiekvienąkart rinkdamiesi ir keisdami parametrus, dešinėje pusėje visada
matysite, kada galėsime Jūsų prekes išsiųsti. Šią informaciją patikrinti
ir sužinoti apie galimą uždelsimą galėsite nuėję ir į savo krepšelį.
Pabaigę užsakymą, elektroniniu paštu gausite patvirtinimą, kuriame
išsiuntimo laikas taip pat bus nurodytas. Pranešime, jeigu sandėlyje turime
ne visas Jūsų užsakomas prekes. Tokiu atveju siuntinį išsiųsime tik gavę
visus reikiamus produktus.
Pristatymas, kai sandėlyje turime ne visas
Jums reikalingas prekes
Pasirinkę visus reikalingus kontaktinių
lęšių parametrus atidžiai peržiūrėkite kiekvienos prekės numatomą
išsiuntimo datą ir tik tada patvirtinkite užsakymą.
Gali pasitaikyti
atvejų, kai gamintojas susiduria su gamybos nesklandumais ir mūsų sandėlio
atsargų teikimas nėra visiškai garantuotas. Pristatymo laikas visada
tiesiogiai priklauso nuo mūsų tiekėjų sąlygų ir gali užtrukti kelias
savaites. Prie prekių, kurių neturime sandėlyje, priskiriami užsakyti
kontaktiniai lęšiai, lęšiai su labai neįprastomis dioptrijomis ir t. t.,
kurių fiziškai neturime sandėlyje. Išsiuntimo laikas yra orientacinis ir
grindžiamas naujausio laikotarpio duomenimis. Tai nurodo numatomą prekės
išsiuntimo iš mūsų sandėlio datą ir yra lentelės, kurioje pirkėjas
įveda dioptrijų parametrus, dalis.
Numatomo išsiuntimo informacijos
pavyzdys:
Patvirtindamas užsakymą ir už jį sumokėdamas,
Pirkėjas sutinka, kad prekės jam išsiųstos bus tik tada, kai visus
reikalingus produktus turėsime sandėlyje . Prekes, kurių turime
sandėlyje, atskirai nuo prekių, kurių sandėlyje neturime, siųsime tik
ypatingais atvejais. Norėdamas prekes, kurių sandėlyje turime, gauti iškart,
pirkėjas gali pasisiūlyti už jų pristatymą sumokėti atskirai.
Nesklandumai pristatant siuntinį
Priimant visas
DHL Express siuntas būtina pasirašyti. Laukdami siuntinio pasirūpinkite,
kad Jūsų nurodytu adresu darbo valandomis pirmadienį - penktadienį kas nors
bus namie.
Nesame atsakingi už delsimą, atsiradusį dėl
pristatymo kompanijos kaltės arba kitų nuo mūsų nepriklausančių
aplinkybių, pavyzdžiui, oro sąlygų, atostogų, nedarbo dienų ir pan.
Turėkite omenyje, kad numatomą pristatymo laiką pateikiame tokį, kokį mums
nurodė su mumis bendradarbiaujančios pristatymo kompanijos. Retais atvejais
siuntinys gali atvykti vėliau nei buvo nurodyta. Uždelsimams išvengti
įsitikinkite, kad nurodėte tikslų ir teisingą pristatymo adresą - miestą,
gatvės pavadinimą, namo ir buto numerį bei pašto kodą. Pridėkite ir
telefono numerį, kad iškilus netikėtumams pristatymo kompanija galėtų su
Jumis susisiekti. Išsiuntę Jūsų užsakymą, pateiksime siuntos numerį, su
kuriuo savo siuntinį galėsite sekti internetu. Pastebėję, kad atsirado
nesklandumų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kuri padės
juos išspręsti.
Jei dėl kokių nors priežasčių siuntinio
pristatyti nepavyko, jis gali būti laikomas siuntos tarnyboje su galimybe
persiųsti arba pasiimti vietoje. Nepaimti siuntiniai gali būti grąžinti
Pardavėjui arba sunaikinti. Užtikrinti, kad siuntinys gali būti sėkmingai
pristatytas nurodytu adresu arba pasiimtas iš siuntos tarnybos, yra Pirkėjo
atsakomybė. Siuntiniai, kurie buvo sunaikinti dėl Pirkėjo aplaidumo ir
nesusitarimo su pristatymo kompanija, iš naujo išsiųsti nebus. Pinigai už
juos taip pat negrąžinami.
Ieškinių protokolas
Tais
atvejais, kai siunta buvo pamesta, dingo arba buvo pristatyta netinkamai, jūsų
vardu pateiksime pretenziją siuntų pristatymo partneriui (-iams). Norint
inicijuoti pretenziją, reikalingi du patvirtinimai:
1) kliento
pasirašytas pareiškimas, kad siuntinys nebuvo pristatytas, kurį turime gauti
per 20 dienų nuo tariamo pristatymo.
2) forma, kurioje
pristatymo kompanija pasirašo, kad siunta nebuvo pristata
Kai tik pretenzija bus išnagrinėta, kuo skubiau grąžinsime jums
pinigus arba išsiųsime naują siuntą, priklausomai nuo kliento pageidavimų.
Kol esama siunta yra gabenama ir kol kurjeris oficialiai nepaskelbia, kad ji
buvo prarasta, pinigų grąžinimo neinicijuojame ir naujų siuntų
nesiunčiame. Tačiau jei įsigijote mūsų siuntų draudimą, galėsime
nedelsdami išsiųsti naują siuntą ir jums nereikės laukti, kol bus
išnagrinėta jūsų pretenzija.
Pažeisti siuntiniai
Kontaktiniai lęšiai ir kitos prekės yra išsiunčiamos tvirtuose atitinkamo
dydžio siuntiniuose, todėl juos gauti turite nepažeistus ir nesugadintos
prekinės išvaizdos. Jeigu gavote siuntinį, kuris yra akivaizdžiai pažeistas
ar sugadintas, jo NEPRIIMKITE ir pristatymo kompanijos duotoje formoje
nurodykite tikslią siuntiniui padarytą žalą - sugadinta dėžutė, varva
skysčiai ar pan. Nedelsdami susisiekite su mumis, kad galėtume išspręsti
iškilusią problemą ir išsiųsti naują siuntą.
Garantija, prekių grąžinimas ir keitimas
30 dienų
garantijos periodas prasideda nuo dienos, kai siuntinys Pirkėjui buvo
pristatytas. Neatidarytas, nepažeistas ir niekaip kitaip prekinės išvaizdos
nepraradusias prekes Pirkėjas gali grąžinti nenurodęs jokios priežasties.
Įrodymas, kad išsiuntėte grąžinamas prekes - grąžinamos siuntos sekimo
kodas arba registracijos numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo
gali prireikti, jei kiltų kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu.
Norėdami grąžinti prekes susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda,
el. paštas - info@Alensa.lt
Norint prekes grąžinti ar pakeisti, jos turi atitikti visus iš šių
reikalavimų:
-Visos, ir vidinės ir išorinės, originalios
kontaktinių lęšių pakuotės turi būti originaliai užklijuotos,
neatidarytos, ar kaip kitaip nepažeistos ir tinkamos perparduoti* -Prekes
reikia grąžinti pilnai sukomplektuotas, kartu su visais komponentais
-Korekcinių ir saulės akinių grąžinimas detaliau paaiškintas žemiau
-Būtina informuoti klientų aptarnavimo skyrių prieš grąžinant prekes - Su
mumis galite atsisakyti pirkimo sutarties per 30 dienų be jokios priežasties.
Už prekes, grąžintas per sutarties nutraukimo laikotarpį (per 30 dienų nuo
jų gavimo), bus grąžinti visi pinigai. -Neatidarytas prekes grąžinus
pasibaigus 30 dienų atsisakymo nuo sutarties laikotarpiui, pinigų grąžinimas
bus vertinamas atsižvelgiant į prekių garantiją ir galiojimo terminą (kaip
nurodyta anksčiau, prekė turi būti tinkama perpardavimui). -Jei gavote
netinkamus produktus dėl „Alensa“ klaidos, turite pranešti apie tai
klientų aptarnavimo tarnybai per 30 dienų nuo prekių gavimo
*Pagal
Europos Sąjungos saugą ir sveikatą reglamentuojančias direktyvas
Pinigų grąžinimo ir prekių keitimo taisyklės galioja:
•
Prekėms grąžinamoms per mūsų arduotuvės numatytą užsakymų atšaukimo
laikotarpį (30 dienų)
• Neatidarytoms, nepanaudotoms ir niekaip
kitaip nepažeistoms prekėms grąžinamoms garantijos laikotarpiu
•
Kai pristatytos ne tos prekės (reikia pranešti per 30 dienų nuo gavimo) •
TopVue
pinigų grąžinimo garantijai (pasinaudoti galima tik per 60 dienų nuo
gavimo)
• Prekėms, kurios grąžinamos kokybės inspekcijai Jūs,
pirkėjas, grąžindamas prekes turite laikytis nurodytų
prekių keitimo
ir grąžinimo sąlygų.
Saulės akinių ir korekcinių akinių
grąžinimas:
Mūsų akiniams ir akiniams nuo saulės suteikiama dvejų
metų garantija, jei jie sulūžta. Kitais atvejais, jei norite grąžinti
akinius ar akinius nuo saulės, tai galite padaryti per 30 dienų sutarties
atsisakymo laikotarpį. Prekės turi būti nepanaudotos ir nesugadintos.
Originalios pakuotės, taip pat reikalingos norint pasinaudoti garantija. Jei
norite grąžinti ar pakeisti saulės akinius arba akinių rėmelius, būtina
grąžinti prekę ir viską, ką gavote kartu su preke: akinių dėklą,
išorinį akinių įpakavimą, visus akinių priedus, akinių valymo šluostes,
visas prekės etiketes ir lipdukus. Trumpai tariant prekę turite grąžinti
lygiai tokią pačią, kokią gavote. Prekė nėra pilnavertė, jei trūksta
bent vieno iš šių elementų. Jei grąžinama prekė neatitinka aukščiau
pateiktų reikalavimų, priimti arba pakeisti prekės negalėsime. Iš anksto
dėkojame už supratingumą ir taisyklių laikymąsi. .
Prieš
išsiųsdami saulės akinius, akinių rėmelius ir korekcinius akinius
kruopščiai patikriname kiekvieno vieneto kokybę, todėl visos pristatytos
prekės yra optimalios būklės. Labai retais atvejais pristatyta prekė yra
defektu ar kaip kitaip sugadinta - tokiu atveju nedelsiant kreipkitės į
klientų aptarnavimo tarnybą ir mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti
šią problemą. Kita vertus, skundai dėl prekės defektų, atsiradusių dėl
netinkamo naudojimo, netinkamos priežiūros ar neatsakingo ir labai dažno
naudojimo, nėra priimami. Papildomos nuolaidos ar kompensacijos už paties
kliento padarytą žalą nesuteikiame.
Korekciniai/receptiniai akinių
lęšiai yra gaminami atsižvelgiant į konkrečius individualius parametrus,
todėl jų grąžinti negalima. Įsigijus korekcinius akinius grąžinti galima
tik rėmelius. Ši sąlyga taikoma nuo to momento, kai už akinius buvo
sumokėta , neatsižvelgiant į užsakymo pristatymo būseną.
Pirkėjas taip pat pripažįsta, kad perkant akinių rėmelį atskirai, rėmelio
pardavėjas neatsako už žalą, padarytą rėmeliui dėl trečiosios šalies
neprofesionaliai atlikto lęšių šlifavimo ir pritaikymo.
Norint prekes grąžinti arba pakeisti, būtina laikytis šių
taisyklių:
Alensa neprisiima atsakomybės, jei prekės grąžinamos
nesilaikant nurodytų taisyklių . Visų pirma, telefonu arba elektroniniu
paštu susisiekite su
mūsų klientų aptarnavimo komanda ir paaiškinkite, kodėl prekes norite
grąžinti, pateikite užsakymo numerį ir kitą reikalingą informaciją.
Mūsų darbuotojai patikrins, ar prekės atitinka reikalavimus, ir patars, ką
daryti toliau.
Mūsų klientų aptarnavimo komanda stengiasi į visus
klausimus atsakyti ne vėliau kaip per 1-2 darbo dienas.
Trumpai tariant,
prekių grąžinimas susideda iš 4 etapų:
- 1. Patvirtinkite
savo grąžinimą susisiekę su klientų aptarnavimo tarnyba
- 2. Mūsų klientų aptarnavimo tarnyba pateiks grąžinimo
instrukcijas
- 3. Saugiai supakuokite siuntinį
ir laikykitės visų nurodytų instrukcijų
- 4.
Išsiųskite siuntą mums
Prašome neatidarytas ir
nepažeistas kontaktinių lęšių (arba valomųjų tirpalų) pakuotes siųsti
paštu, tvirtose dėžutėse, o ne vokuose, kad jos nesusigadintų keliaujant.
Pridėkite užsakymo numerį gautą iš Alensa.lt. Jei už prekes mokėjote
internetu, pinigus automatiškai pervesime į PayPal sąskaitą ar banko
kortelę, kuria mokėjote už užsakymą.
• Įrodymas, kad išsiuntėte
grąžinamas prekes - grąžinamos siuntos sekimo kodas arba registracijos
numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo gali prireikti, jei kiltų
kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu.
Su grąžinimu
susijusios išlaidos
Už prekėms grąžinti reikalingas išlaidas
atsakingas yra Pirkėjas. Alensa nesuteikia iš anksto apmokėtų grąžinimo
etikečių tuo atveju, kai užsakymas buvo pateiktas klaidingai arba prekių
užsakovui nebereikia. Jeigu dėl neteisingai gauto užsakymo kalti esame mes,
padengsime prekių grąžinimo ir naujo užsakymo pristatymo išlaidas.
Kiek tai užtruks?
Jums iškart pranešime gavę grąžintas
prekes ir susisieksime išsiuntę naują siuntinį. Visus prekių grąžinimo
atvejus stengiamės sutvarkyti per 30 parų. Jei jaučiate, kad grąžinimas ar
keitimas trunka per ilgai, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo
komanda.
Atkreipkite dėmesį, kad grąžinimo procesas užtruks iki
mėnesio, nes laukiame galutinio rezultato iš gamintojo. Kai kuriuos lęšius
ar akinius gali tekti siųsti ekspertizei į užsienį, o tai taip pat gali
turėti įtakos šio proceso trukmei, tačiau bet kokia pretenzija bus
išnagrinėta per 30 dienų.
Pirkėjas sutinka su Pardavėjo
nurodytu laikotarpiu, kurio reikia prekėms įvertinti ir pakeisti arba pinigams
grąžinti. .
Nusiskundimai prekėmis ir
aptarnavimu
Jei turite nusiskundimų Alensa e-parduotuvėje pirktomis
prekėmis, prašome laikytis čia nurodytų instrukcijų. Alensa nepriims
nusiskundimų dėl kontaktinių lęšių ar kitų produktų, kuriuos Pirkėjas
jau yra išmetęs . Jei manote, kad Jums papuolė brokuotas ar
nekokybiškas produktas, prašome jį laikyti kaip įrodymą, arba bent padaryti
kelias nuotraukas, kuriose atsispindėtų defektas. Jei nesate patenkinti
gautomis prekėmis, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir jie
Jums patars, ką daryti toliau. Jei prekes norite grąžinti, prašome
susipažinti su prekių
grąžinimo ir keitimo sąlygomis.
Nusiskundimai TopVue produktais
yra tvarkomi laikantis TopVue
pinigų grąžinimo
garantijos, jei yra laikomasi visų nurodytų sąlygų.
Alensa yra
kontaktiniais lęšiais ir jų priežiūros reikmenimis prekiaujanti
internetinė parduotuvė, o ne oftalmologas ar akių gydytojas . Mes
negalime išduoti kontaktinių lęšių bandymo periodui arba pakeisti pavienių
lęšių. Alensa prekiauja tik pilnomis, nepradarytomis lęšių dėžutėmis.
Užsakymo, apmokėto dovanų kuponu, grąžinimas
Pretenzijos
dėl užsakymo, apmokėto dovanų kuponu, atveju dovanų kuponu apmokėta suma
grąžinama pervedant ją į Pirkėjo, panaudojusio dovanų kuponą, kliento
paskyrą. Jei už pirkinį buvo sumokėta Kuponu ir lėšomis (papildomas
mokėjimas), Pirkėjas gali nuspręsti, kokiu būdu jis nori susigrąžinti
papildomą mokėjimą (į Pirkėjo banko sąskaitą ar taip pat kreditu į
kliento paskyrą).
Brokuoti ir nekokybiški produktai
Jei nesate
patenkintas gautų kontaktinių lęšių kokybe (rausta ar džiūva akys, matote
neaiškiai ar jaučiate diskomfortą), juos galime grąžinti gamintojui, kuris
patikrins, ar lęšiai yra kokybiški, ar ne. Įspėjame, kad tai, įskaitant
lęšių siuntimą, gali užtrikti kelis mėnesius. Lęšius gali tekti siųsti
į užsienį ir tai dar labiau prailgins laukimo laiką. Gamintojui pripažinus,
kad prekė buvo brokuota ar nekokybiška, naujus tokių pačių parametrų
kontaktinius lęšius Jums atsiųsime nemokamai. Jei gamintojas patikrinęs
lęšius nuspręs, kad jie nėra brokuoti arba nekokybiški, naujų atsiųsti
naujų lęšių arba grąžinti pinigų negalėsime.
Jei norite
grąžinti brokuotą ar nekokybišką prekę, rekomenduojame ją siųsti
registruotu paštu, saugiai supakavus tvirtoje dėžutėje. Siunčiant pažeisti
ar sugadinti kontaktiniai lęšiai negali būti pakeisti ir pinigai už juos
negrąžinami. Norėdami lęšius grąžinti gamintojui, kad šis patikrintų
jų kokybę, turėsite atsiųsti ir visą tų lęšių įpakavimą. Grąžindami
panaudotus lęšius įsitikinkite, kad siunčiant jie neišdžiūtų.
Rekomenduojame tokius lęšius siųsti valomuoju tirpalu pripildytame dėkliuke
tvirtai užsukus. Visi nusiskundimai yra individualūs, todėl visų pirma
rekomenduojame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, el. paštas -
info@Alensa.lt. Jie
paaiškins, kiek lęšių ir kuriuos įpakavimus atsiųsti atgal, kokias
pastabas parašyti grąžinant (ar prekės buvo atidarytos, ar ne) ir pan.
Pridėkite ir žinutę su paaiškinimu, ar norite gauti naujas prekes, ar
norite, kad būtų grąžinti pinigai. Turėkite omenyje, kad patikrinti
prekių kokybę gamintojui gali prireikti kelių mėnesių. Alensa prekių
nepakeis ir pinigų negrąžins kol gamintojas nepatvirtins, kad prekės tikrai
buvo nekokybiškos.
Norėtume Jus informuoti, kad prieš priimdami
pretenziją, dėl galimai nekokybiškų lęšių, visų pirma
paprašysime Jūsų atsiųsti mums galiojančio recepto kopiją
. Užsisakydami lęšius internetu neprivalote pateikti savo recepto, tačiau
visada turite turėti galiojantį receptą, ne senesnį kaip vieneri metai.
Tikrindami lęšių kokybę visada turime patikrinti ar įsigytų lęšių
dioptrijos atitinka jūsų nurodytą receptą, ar ne.
Jeigu defektas
atsiranda per šešis mėnesius nuo prekių gavimo ir yra aiškiai
identifikuotas kaip tikras defektas, laikoma, kad prekės buvo nekokybiškos jų
gavimo metu. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti teise pareikšti pretenziją dėl
defekto per 24 mėnesius nuo prekių gavimo.
Nepasitenkinimas naujai
pabandytais lęšiais
Bandant naujus kontaktinius lęšius, net jeigu
tai ir rekomendavo specialistas, visada yra rizikos, kad jie netiks. Tokiais
atvejais pardavėjas nėra atsakingas už komplikacijas ar jaučiamą
diskomfortą. Prieš įsigyjant kontaktinius lęšius, kurių dar nesate
nešioję, rekomenduojame pasikonsultuoti su oftalmologu ar akių gydytoju.
Skirtingi žmonės su tais pačiais kontaktiniais lęšiais gali jaustis
nevienodai. Alensa neprisiima atsakomybės už atvejus, kai Pirkėjas
nusipirko nebandytus kontaktinius lęšius prieš tai nepasitaręs su savo akių
gydytoju. Turėti kontaktinių lęšių receptą, kuris atitinka akių būklę,
yra Pirkėjo atsakomybė. Tai galioja ir perkant valomuosius tirpalus bei
akių lašus ir purškalus.
Galime grąžinti pinigus ar lęšius
pakeisti naujais tik tais atvejais, jei pakuotės yra neatidarytos, nesugadintos
ar kitaip nepraradusios prekinės išvaizdos.
Nepasitenkinimas spalvotų
lęšių efektu
Galutinis spalvotų kontaktinių lęšių efektas nėra
vienodas visiems ir priklauso nuo kelių skirtingų faktorių. Visų pirma, jis
priklausys nuo natūralios Jūsų akių spalvos. Kiti išoriniai faktoriai, kaip
apšvietimas, makiažas, dėvimų rūbų ir nešiojamų aksesuarų spalva, taip
pat turi įtakos, kaip Jūsų akys atrodys su spalvotais lęšiais. Spalvotų
lęšių tipas (spalvą paryškinantys ar spalvą keičiantys) taip pat lemia,
kaip ryškiai matysis Jūsų išsirinktas atspalvis. Kadangi galutinio spalvotų
lęšių efekto tiksliai nuspėti neįmanoma, negalima grąžinti pinigų už
lęšius, jei nesate patenkinti jų išvaizda. Pirkdami spalvotus
kontaktinius lęšius sutinkate, kad už juos pinigai nėra grąžinami.
Jeigu defektas atsiranda per šešis mėnesius nuo prekių gavimo ir yra
aiškiai identifikuotas kaip tikras defektas, laikoma, kad prekės buvo
nekokybiškos jų gavimo metu. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti teise
pareikšti pretenziją dėl defekto per 24 mėnesius nuo prekių gavimo.
Nusiskundimai, dėl neteisingų lęšių parametrų
Pastebėję,
kad gavote ne tų parametrų lęšius, pakuotės neatidarykite ir nedelsdami
susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi. Jei klaidingi lęšių parametrai
buvo mūsų klaida, pinigus grąžinsime arba išsiųsime kitus, teisingų
parametrų, lęšius. Tačiau, jei klaidą padarė užsakovas, Alensa gali
grąžinti pinigus ar pakeisti lęšius tik tuo atveju, jei dėžutė nebuvo
atidaryta ar kaip kitaip pažeista. Turite pateikti pirkimo kvitą, kuris ne
senesnis, nei 1 metai. Prašome atidžiai rinktis parametrus, kad neįsiveltų
klaidų. Ginčo atveju, Alensa turi teisę reikalauti lęšių recepto ir
patikrinti, ar buvo užsakyti teisingų parametrų lęšiai.
Gavus
netinkamą prekę, skundas gali būti pateiktas tik per 30 dienų nuo tos
prekės pristatymo dienos . Skundai pateikti vėliau, nei per 30 dienų nuo
prekės gavimo, nebebus priimami. Todėl rekomenduojame, gavus prekes, iš karto
jas patikrinti ir kuo greičiau susisiekti su mumis, jei buvo padaryta klaida.
Nusiskundimai dėl saulės akinių, akinių rėmelių ar receptinių
akinių
Saulės akiniai, receptiniai akiniai ir akinių rėmeliai yra
kruopščiai patikrinami prieš išsiunčiant. Norime užtikrinti, kad šie
produktai pasiektų klientus pačios geriausios būklės. Retais atvejais, bet
pasitaiko, kad prekės buvo pažeistos siuntimo metu. Jei gavę prekes
pastebėjote akivaizdžius brokus ar kitokius pažeidimus, nedelsiant
susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba – jie pasiruošę jums
padėti. Tačiau atkreipkitee dėemsį, kad negalime priimti skundų dėl
akinių, jei jie buvo naudojami netinkamai, nesilaikant naudotojo instrukcijų,
arba jei jie buvo sugadinti dėl netinkamos akinių priežiūros (pvz., valant
akinius ne specialiai akiniams valyti skirta šluoste ir pan.). Be to, skundai
dėl akinių pažeidimų, atsiradusių dėl ekstremalių temperatūrų poveikio
(pvz., pirtyje, šildomame automobilyje ir pan.) arba dėl agresyvių ir (arba)
agresyvių medžiagų (plaukų priežiūros priemonių, jūros vandens ir pan.),
nebus priimti. Akinių garantija taip pat netaikoma defektams, atsiradusiems
dėl įprasto dėvėjimosi ir dažno naudojimo. Klientams, kurie patys kalti
dėl prekei padarytos žalos, kompensacijų ar papildomų nuolaidų
nesuteikiame.
Manote, kad gavote korekcinius akinius su brokuotais
lęšiais?
Jei manote, kad jūsų akinių lęšiai yra nekokybiški arba
kokiu nors būdu sugadinti, galime išsiųsti juos kokybės inspekcijai. Jei
tokiu atveju bus nustatytas akinių lęšių trūkumas arba jie bus įvertinti
kaip nekokybiški, mes, žinoma, pakeisime lęšius arba grąžinsime Jums
pinigus.
Jei norite pateikti skundą dėl vieno židinio, korekcinių
akinių lęšių, visų pirma susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo
tarnyba. Prie savo laiško su skundu būtinai prisekite galiojančio savo
akinių recepto kopiją - receptas turi būti ne senesnis nei 1 metai.
Atliekant kokybės patikrinimą, šio recepto reikia norint įsitikinti, kad
įsigytų akinių lęšių dioptrijos atitinka Jūsų akių parametrus. Mūsų
klientų aptarnavimo tarnyba paprašys Jūsų grąžinti viską, ką gavote
kartu su preke (rėmelius, akinių lęšius, papildomus priedus, visas etiketes,
lankstinukus ir pan.). Jokiu būdu neišimkite akinių lęšių iš rėmelių!
Jei norite pateikti skundą dėl multifokalinių / progresinių
lęšių, pirmiausia susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
Prie savo laiško su skundu būtinai prisekite galiojančio savo akinių recepto
kopiją - receptas turi būti ne senesnis nei 1 metai. Taip pat pridėkite
savo nuotrauką su akiniais iš priekio (naudojama akinių centrui
nustatyti) ir savo nuotrauką su akiniais iš šono (naudojama rėmelių
kampui nustatyti). Taip pat Jūsų bus paprašyta grąžinti viską, ką gavote
kartu su preke: rėmelius, akinių lęšius (korekcinius ir demonstracinius),
papildomus priedus, visas popierines etiketes, mažus mėlynos spalvos
popierinius maišelius, kuriuose buvo įdėti demonstraciniai lęšiai, mėlyną
kortelę ir kt.). Jokiu būdu neišimkite akinių lęšių iš rėmelių!
Jei grąžinamos prekės buvo sugadintos/pažeistos ir (arba)
kurio nors iš išvardintų komponentų trūksta, nebus priimtos. Prieš
grąžindami akinius, visada pirmiausia susisiekite su mūsų klientų
aptarnavimo tarnyba!
Prašome grąžinti reklamuojamas akinius
originalioje dėžutėje, įskaitant valymo šluostę.
Nusiskundimai
mūsų tinklapiu ir jo turiniu
Alensa pasilieka teisę keisti tinklapio
turinį ir jame skelbiamą informaciją. Stengiamės klientams pateikti pačią
naujausią ir tiksliausią informaciją ir nesame atsakingi už laikinus
netikslumus ir klaidas. Tai galioja ir techniniams nesklandumams, atsiradusiems
dėl virusų ar kitų pašalinių veiksnių. Jei mūsų tinklapyje radote kokių
nors netikslumų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir ji
pabandys juos išspręsti kuo įmanoma greičiau.
Svetainėje esančios
nuotraukos skirtos iliustruoti siūlomus produktus, tačiau tai nėra tikslios
produktų, kuriuos gaus klientas, nuotraukos. Klientams siunčiame unikalias
produktų pakuotes, todėl nuotraukose matomi numeriai, galiojimo data ir kiti
duomenys tikrai skirsis. Kai kurie to pačio gamintojo produktai, gaminami
skirtingose vietose, todėl nuotraukoje matoma pagaminimo vieta gali skirtis nuo
tos, kuri matosi nuotraukose. Tokie laiko, vietos ir identifikavimo skirtumai
jokiu būdu nereiškia, kad produktas neatitinka reikalavimų ar yra kažkaip
kitaip pažeistas. Pretenzijos, paremtos spaudos skirtumais nuotraukose, nebus
priimamos.
Lankytojų palikti atsiliepimai ir komentarai nėra Alensa
atsakomybė ir neturėtų būti laikomi oficialia tinklapio dalimi.
Problematiški ir užgaulūs vartotojai iš tinklapio bus pašalinti.
Kiti ginčų sprendimo būdai
Jei Pirkėjas nėra
patenkintas Pardavėjo pasiūlytu problemų sprendimu ir jaučia, kad jo, kaip
vartotojo, teisės buvo pažeistos, jis turi teisę sprendimų ieškoti kitur.
Elektroniniu paštu info@Alensa.lt susisiekęs su
klientų aptarnavimo komanda ir negavęs patenkinamo atsakymo arba per 30 dienų
nesulaukęs jokio atsakymo, Pirkėjas gali kreiptis į ES elektroninių ginčų
sprendimų svetainę - https://ec.europa.eu/consumers/odr
Kontrakto nutraukimas
Atsisakymas nuo pirkimo sutarties Pirkėjas turi teisę per 30 dienų
nuo prekių priėmimo nutraukti pirkimo sutartį ir atgauti sumokėtus pinigus.
Tam įvykdyti pirkėjas turi laikytis žemiau nurodytų sąlygų:
Visos
grąžintos prekės turi būti nepažeistos
Prekės turi būti
nepanaudotos ir nepažeistos. Prekių įpakavimas turi būti nepradarytas.
Pirkėjui atidarius prekes, dėl higienos ir saugos taisyklių jų grąžinti
nebegalima. Produktai, kurie prarado prekinę išvaizdą, atgal nepriimami. Jei
norite grąžinti akinius nuo saulės arba akinių rėmelius, per 30 dienų nuo
prekių pristatymo atgal atsiųskite viską, ką gavote - akinius, akinių
dėkliuką, dėžutę, valomąsias servetėles ir visus kitus priedus. Negalime
grąžinti pinigų už produktus, jei mums atsiųsite tik dalį gauto užsakymo.
Ačiū už supratimą.
Reikalinga informacija
Grąžindami
prekes pridėkite mūsų išduotą pirkimo patvirtinimą ir užsakymo numerį.
Nepamirškite pridėti ir banko sąskaitos, į kurią norite sulaukti
grąžintų pinigų, numerio.
Grąžinti produktai turi būti nepraradę
prekinės išvaizdos
Prekes rekomenduojame grąžinti tvirtose
kartotinėse dėžutėse, o ne vokuose. Jei siunčiant prekės susigadina ir
praranda prekinę išvaizdą, nesame įpareigoti jų priimti. Jei Pirkėjas
nusprendžia nutraukti kontraktą ir grąžintos prekės atitinka visus
reikalavimus, jam bus grąžinti visi pinigai, įskaitant pristatymo išlaidas,
kurias Pirkėjas sumokėjo prekes užsisakydamas. Pirkėjas atsakingas tik už
pašto išlaidas prekes grąžinant. Sulaukus nepažeistų ir prekinės
išvaizdos nepraradusių produktų, grąžinami pinigui Pirkėjui bus pervesti
per 2-10 dienų.
Prekių grąžinimo išlaidos
Jei grąžintos
prekės atitinka visus reikalavimus, Pirkėjui bus pervesti visi sumokėti
pinigai. Pirkėjas yra atsakingas tik už prekėms grąžinti reikalingas pašto
išlaidas. Daugiau informacijos rasite prekių
grąžinimo ir keitimo sąlygų puslapyje.
Jei atsisakoma pirkimo
sutarties dėl užsakymo, apmokėto kuponu, suma, sumokėta kuponu, grąžinama
pervedant ją į pirkėjo, pasinaudojusio kuponu, kliento paskyrą.
Jei
už pirkinį buvo sumokėta Kuponu ir lėšomis (priemoka), Pirkėjas gali
nuspręsti, kokia forma jis nori gauti priemokos grąžinimą (į Pirkėjo banko
sąskaitą arba į kliento paskyrą kreditu).
Privatumo politika
Asmens duomenų apsauga ir
registras vyksta remiantis privatumo politika .