Sveiki sugrįžę! Įveskite savo prisijungimo duomenis:
Ačiū, kad apsilankėte Alensa (toliau – Pardavėjas) svetainėje. Alensa yra internetinio prekybos tinklo Alensa, prekiaujančio firminiais aukštos kokybės kontaktiniais lęšiais ir lęšių priežiūros produktais Europos šalyse, dalis. Šiame puslapyje yra išdėstytos taisyklės ir nuostatai, su kuriomis Jūs, Pirkėjas, pirkdamas mūsų internetinėje parduotuvėje, sutinkate. Prieš patvirtindami užsakymą turėsite varnele pažymėti, kad taisykles ir nuostatus perskaitėte ir su jais sutikote. Daugiau informacijos ir papildomų paaiškinimų galite rasti kituose pagalbiniuose Alensa svetainės puslapiuose. Visi pirkimai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo šioje internetinėje parduotuvėje vyksta bendru sutarimu, kad Pirkėjas su visomis taisyklėmis ir nuostatais susipažino, juos suprato ir su jais sutiko.
Žemiau nurodytos taisyklės ir nuostatai galioja perkant Alensa internetinėje parduotuvėje.
Taisyklės ir nuostatos apibrėžia sutartimi paremtus santykius tarp Pardavėjo ir Pirkėjo. Visi sutartiniai santykiai yra reglamentuojami Čekijos Respublikos įstatymais. Jei Pirkėjas yra privatus asmuo, visi įstatymuose neapibrėžti atvejai yra reglamentuojami Čekijos Respublikos civilinio kodekso (įstatymo Nr. 40/1964) ir vartotojų teisių apsaugos įstatymo (įstatymo Nr. 634/1992). Jei Pirkėjas yra verslo įmonė, įstatymuose nenurodytiems atvejams galioja Čekijos Respublikos komercinis kodeksas (įstatymo Nr. 513/1991).
Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti užsakymus, kuriuose prekių kiekis viršija 10 ir grąžinti sumokėtus pinigus.
Pagal Čekijos Respublikos Elektroninių pardavimų įrašų aktą, Pardavėjas yra įpareigotas Pirkėjui išduoti pirkimo čekį. Pardavėjas taip pat privalo visas gautas pajamas deklaruoti internetinėje mokesčių administracijoje. Iškilus techniniams nesklandumams, Pardavėjas šiuos įsipareigojimus privalo įvykdyti ne vėliau kaip po 48 valandų.
Visos prekės ir paslaugos yra tiekiamos pagrindinės Alensos būstinės. Mūsų logistiniai centrai yra įkurti Čekijoje. Alensa tinklapis yra valdomas įmonės Alensa s.r.o., registruotos šiuo adresu:
Alensa
s.r.o.
Stružky 1326/6
198 00 Praha 9
ID:
CZ27179681
Alensa prekinis ženklas, visas tinklapyje skelbiamas turinys ir reklaminė medžiaga yra autorinėmis teisėmis apsaugota intelektinė Alensa prekybos tinklo nuosavybė.
Mūsų svetainėje galima naršyti svečiams ir prisiregistravusiems vartotojams. Svetainės lankytojai privalo elgtis tinkamai, atsakingai bei laikytis svetainės taisyklių ir nuostatų. Alensa turi teisę nusižengusius asmenis laikinai arba visam laikui uždrausti naudotis svetaine.
Alensa puslapiu galima naudotis tik
laikantis taisyklių:
• Negalima pažeisti valstybinių ir tarptautinių įstatymų
• Draudžiamos bet kokios žalos, sukčiavimo ar reklamos formos
• Draudžiamas seksualinis, įžeidžiantis, smurtinis, diskriminuojantis ir pan. turinys
• Negalima naudotis svetima tapatybe
Svetainės lankytojai gali rašyti komentarus. Komentarų tikslas negali būti sugadinti mūsų arba kitų reputaciją, jie negali būti rašomi su tikslu kitus vartotojus suklaidinti ar užgaulioti.
Vartotojams griežtai draudžiama mūsų svetainę ar serverius atakuoti virusais ar kitokiomis pavojingomis programinėmis įrangomis. Tokios atakos yra kriminalinio pobūdžio ir apie jas bus pranešta atitinkamoms institucijoms. Įvykus tokiems išpuoliams, Alensa šioms institucijoms suteiks visus reikiamus duomenis, kad įstatymų pažeidėjai būtų nubausti.
Alensa nebus atsakinga už žalą, kuri svetainei padaryta naudojant virusus, pavojingas programines įrangas ar kitokias virtualias atakas.
Savo Alensa nuolaidos kodu galite dalintis su šeima, draugais ar kolegomis. Juo galite dalintis ir viešojoje erdvėje ir padėti sutaupyti draugų draugams ar netgi nepažįstamiesiems. Turėkite omenyje, kad norint naudotis nuolaidos kodo teikiamais kreditais reikia pirkti už €15 ir daugiau. Kodu galima dalintis visuose internetiniuose puslapiuose, kurie nėra susiję su Alensa ir jos partneriais. Negalima naudoti savo paties nuolaidos kodo. Kreditai suteikiami tik kai Jūsų pasidalintu kodu apsipirkdamas pasinaudoja koks nors trečiasis asmuo.
Nuolaidų sistema taikoma, rekomendavus mus kitiems, buvo nutraukta 31.12.2018. Visi kreditai gauti sistemos metu bus jūsų paskyroje tol, kol jais pasinaudosite.
Norime apsisaugoti nuo piktnaudžiavimo nuolaidų kodais, todėl vienam apsipirkimui galėsite pasinaudoti tik vienu nuolaidos kodu. Nuolaidos nesumuojamos. Jei norite pasitikrinti, koks nuolaidos yra aktyvus ir/arba norite pasinaudoti kitu nuolaidos kodu, patikrinkit “Nuolaidos kodas” laukelį , kuris yra jūsų pirkinių krepšelyje.
Prekėms, kurios jau yra su nuolaida, kitos akcijos ir nuolaidos negalioja. Jei prekės kaina yra perbraukta horizontaliu brūkšniu ir šalia matote mažesnę kainą, vadinasi nuolaida šiai prekei jau yra pritaikyta. Tokioms prekėms nuolaidos kodai ar akcijos negalioja.
Pirkimo sutartis laikoma „pasirašyta“, kai Pirkėjas patvirtina internete užpildytą užsakymo formą. Užsakymas taip pat gali būti patvirtintas telefonu. Užsisakydamas prekes Alensa internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas patvirtina, kad yra perskaitęs šias taisykles ir nuostatus ir sutinka jų laikytis. Patvirtindamas užsakymą ir varnele pažymėdamas sutikimo su taisyklėmis ir nuostatais laukelį, Pirkėjas patvirtina, kad yra sulaukęs amžiaus, pakankamo įpareigojančiam kontraktui sudaryti, ir turi galiojantį, gydytojo išrašytą receptą perkamiems kontaktiniams lęšiams. Pirkėjas patvirtina, kad perka būtent tokius kontaktinius lęšius, kokius nurodė akių priežiūros specialistas. Receptas kontaktiniams lęšiams turi būti išrašytas ne seniau kaip prieš vienerius metus. Prireikus, Pirkėjas duoda Pardavėjui teisę susisiekti su Pirkėjo akių gydytoju receptui patvirtinti. Pirkėjas patvirtina suprantantis, kad reguliariai tikrintis akis ir turėti regėjimą atitinkantį lęšių receptą yra jo atsakomybė. Alensa neprisiima atsakomybės už pasekmes, atsiradusias dėl akių gydytojo nurodymų nesilaikymo.
Jei užsisakydamas prekes Pirkėjas laukelyje „Pastaba pardavėjui“ nenurodo, kad nori gauti atspausdintą pirkimą patvirtinantį išrašą ir informacinį lapelį, jis sutinka juos gauti tik elektroniniu pavidalu. Sulaukus užsakymo pristatymo, sąskaitas-faktūras galima atsisiųsti iš asmeninės Alensa Pirkėjo paskyros, nuėjus į užsakymų apžvalgos puslapį. Sąskaitas-faktūras galima gauti ir susisiekus su klientų aptarnavimo komanda. Pirkėjas gali pasirinkti sąskaitą-faktūrą gauti kitu adresu nei nurodytas prekių pristatymo adresas.
Sąskaitoje-faktūroje nurodytas Alensa adresas visada bus pagrindinio įmonės valdytojo adresas. Šis adresas negali būti pakeistas vietiniu adresu. Sąskaitoje-faktūroje nurodyta data bus užsakymo išsiuntimo data, o ne data, kai užsakymas buvo padarytas. Šios datos Alensa pakeisti negali. Sąskaitoje-faktūroje galima pridėti ir papildomos informacijos, pavyzdžiui, gimimo data ar kito asmens vardas ir pavardė. Norėdamas į sąskaitą-faktūrą įtraukti papildomos informacijos, Pirkėjas tai padaryti turi „Pastaba pardavėjui“ laukelyje, prieš patvirtindamas užsakymą.
Alensa vienam užsakymui gali išduoti tik vieną sąskaitą-faktūrą. Pirkėjas, norėdamas gauti daugiau nei vieną, arbą skirtingą, sąskaitą-faktūrą, turės padaryti naują užsakymą.
Už užsakymus galima atsiskaityti šiais būdais:
• Banko kortele: Mastercard, Visa, Visa
Electron ir Maestro
• PayPal
• Atsiskaitymas kurjeriui grynaisiais priimant siuntinį arba kortele paštomate
Garantuojame, kad visi mokėjimai yra vykdomi laikantis visų saugumo priemonių. Jūsų asmeninė informacija bus naudojama tik mokėjimui įvykdyti ir nebus perduodama jokioms trečiosioms šalims.
Norintys mokėti kreditine arba debetine kortele bus nekreipti į saugų mūsų partnerio puslapį, kuriame reikės įvesti reikalingus mokėjimui atlikti duomenis. Visa ten įvedama informacija yra saugiai užšifruojama. Turėkite omenyje, kad šis saugus mokėjimo portalas bus aktyvus tik kurį laiką. Sesijai pasibaigus turėsite iš naujo susirasti savo užsakymą prisijungę prie asmeninės paskyros mūsų svetainėje ir bandyti sumokėti iš naujo. Jei norite atsiskaitysi naudodamiesi PayPal, būsite nukreipti į saugų PayPal mokėjimo sistemos puslapį.
Papildomų pastabų laukelyje įrašykite savo užsakymo numerį. Iškilus situacijoms, kai Alensa turės grąžinti sumokėtus pinigus, Pirkėjas turės suteikti visą pinigams pervesti reikalingą informaciją.
Visos nurodytos produktų ir pristatymo kainos yra su PVM. Visos e-parduotuvėje siūlomos akcijos ir nuolaidos galioja iki Alensa tinklapyje nurodytos datos.
Alensa pasilieka teisę kainas keisti atsižvelgiant į kintančią rinką, konkurenciją, gamintojų reikalavimus ir pan. Siekiame užtikrinti geras kainas Lietuvos vartotojams. Pirkėjas turi teisę mūsų paprašyti kainas sumažinti, jei tai atitinka visus kainos sulyginimo garantijos principus.
Mokėjimo būdas | DHL | OMNIVA |
Banko kortelė | €4,99 | €0.99 |
Paypal | €4,99 | €0.99 |
Pastabos: - PVM
į pristatymo kainą yra įskaičiuotas - Nurodyta kaina yra galutinė ir nepriklauso nuo
mokėjimo būdo. Pakavimas ir siuntimas į nurodytą kainą yra
įskaičiuoti - Siuntimo kaina
nuo užsakytų prekių dydžio ir svorio nepriklauso |
Didesni nei €15 užsakymai pristatomi nemokamai.
Šioje e-parduotuvėje pirktas prekes siunčiame tik į Lietuvą.
Alensa prekes išsiųs tik sulaukusi apmokėjimo. Turėkite omenyje, kad mokėjimas banko pavedimu gali užtrukti ilgiau. Norėdami išvengti papildomo delsimo, galite mums atsiųsti Jūsų banko išduotą mokėjimo patvirtinimą. Daugiau informacijos apie tai galite rasti mokėjimo būdų puslapyje. Kai kurių mažiau populiarių kontaktinių lęšių galime neturėti sandėlyje. Tokiu atveju juos užsakysime tiesiai iš gamintojo. Jūsų mokėjimas bus nuskaičiuotas užsakant, net jei reikiamų lęšių tuo metu sandėlyje ir neturime.
Mūsų sandėliuose kasdien supakuojama ir išsiunčiama daugybė užsakymų, todėl negalime garantuoti, kad du skirtingus užsakymus galėsime sujungti į vieną. Norėdami sujungti užsakymus, nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad jie galėtų įvertinti situaciją ir Jums padėti. Sumokėjus už užsakymą, jis laikomas įvykdytu. Norint pirkti daugiau, reikės pradėti naują užsakymą, už kurį reikės mokėti atskirai.
Pristatymo būdas | Numatomas pristatymo laikas |
DHL | 1–2 darbo dienos po išsiuntimo |
OMNIVA | 2–4 darbo dienos po išsiuntimo |
Pastabos: - Užsakymus, padarytus iki 13:00, išsiųsime tą
pačią dieną - Užsakymus,
padarytus vėliau nei 13:00, išsiųsime kitą darbo dieną - Jei už užsakymą mokate pinigų
pervedimu, siuntinys bus išsiųstas kitą darbo dieną po pavedimo
priėmimo - Savaitgaliais
užsakymų nesiunčiame - Numatomas pristatymo laikas skaičiuojamas nuo tada, kai
siuntinys buvo išsiųstas, o ne nuo užsakymo priėmimo |
Alensa kas dieną supakuoja ir išsiunčia daugybę siuntinių, todėl sekti savo užsakymą yra Jūsų atsakomybė. Patvirtinę užsakymą gausite siuntos sekimo numerį, su kuriuo siuntinį galėsite sekti internetu. Jei sekimo numerio elektroniniu paštu negavote, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir numerį gausite iš jų.
Norėdami apsisaugoti, kad prekės išliktų kokybiškos ir neišeitų iš galiojimo laiko, kai kurių mažiau populiarių ir retesnių parametrų kontaktinių lęšių sandėliuose nelaikome. Prireikus, juos užsakome tiesiai iš gamintojo. Dėl to pristatymas Jums gali užtrukti ilgiau. Kontaktinių lęšių, kurių sandėlyje neturime, išsiuntimas priklauso nuo gamintojo ir gali užtrukti iki 2 savaičių.
Mūsų e-parduotuvėje rinkdamiesi kontaktinius lęšius matysite numatomą užsakymo išsiuntimo datą. Ji gali pasikeisti pasirinkus kitokius kontaktinių lęšių parametrus. Pastebėti, ar norimas prekes turime sandėlyje ir kada galėsime jas išsiųsti, yra Pirkėjo atsakomybė.
Kai pasirinksite sau reikalingus kontaktinių lęšių parametrus, Jums nurodysime numatomą užsakymo išsiuntimo datą (žiūr. paveiksliuką viršuje). Turėkite omenyje, kad žodžiu „Turime“ paženklintos prekės yra prekės, kuriomis prekiaujame apskritai. Gali būti, kad tos prekės šiuo metu neturime su Jums reikalingais parametrais. Kiekvienąkart rinkdamiesi ir keisdami parametrus, dešinėje pusėje visada matysite, kada galėsime Jūsų prekes išsiųsti. Šią informaciją patikrinti ir sužinoti apie galimą uždelsimą galėsite nuėję ir į savo krepšelį. Pabaigę užsakymą, elektroniniu paštu gausite patvirtinimą, kuriame išsiuntimo laikas taip pat bus nurodytas. Pranešime, jeigu sandėlyje turime ne visas Jūsų užsakomas prekes. Tokiu atveju siuntinį išsiųsime tik gavę visus reikiamus produktus.
Pasirinkę visus reikalingus kontaktinių lęšių parametrus atidžiai peržiūrėkite kiekvienos prekės numatomą išsiuntimo datą ir tik tada patvirtinkite užsakymą.
Patvirtindamas užsakymą ir už jį sumokėdamas, Pirkėjas sutinka, kad prekės jam išsiųstos bus tik tada, kai visus reikalingus produktus turėsime sandėlyje. Prekes, kurių turime sandėlyje, atskirai nuo prekių, kurių sandėlyje neturime, siųsime tik ypatingais atvejais. Norėdamas prekes, kurių sandėlyje turime, gauti iškart, pirkėjas gali pasisiūlyti už jų pristatymą sumokėti atskirai.
Priimant visas DHL Express
siuntas būtina pasirašyti. Laukdami siuntinio pasirūpinkite, kad Jūsų
nurodytu adresu darbo valandomis pirmadienį – penktadienį kas nors bus
namie.
Jei dėl kokių nors priežasčių siuntinio pristatyti nepavyko, jis gali būti laikomas siuntos tarnyboje su galimybe persiųsti arba pasiimti vietoje. Nepaimti siuntiniai gali būti grąžinti Pardavėjui arba sunaikinti. Užtikrinti, kad siuntinys gali būti sėkmingai pristatytas nurodytu adresu arba pasiimtas iš siuntos tarnybos, yra Pirkėjo atsakomybė. Siuntiniai, kurie buvo sunaikinti dėl Pirkėjo aplaidumo ir nesusitarimo su pristatymo kompanija, iš naujo išsiųsti nebus. Pinigai už juos taip pat negrąžinami.
Jeigu
Jūsų siuntinys buvo pamestas arba pristatytas neteisingai, Jūsų vardu
susisieksime su pristatymo kompanija ir iškelsime ieškinį. Ieškiniui
iškelti reikalingi du dokumentai:
1) forma, kurioje pirkėjas
pasirašo, kad siuntinio negavo
Pateikę ieškinį, Jums išsiųsime naują siuntinį arba grąžinsime sumokėtus pinigus – priklausomai nuo Jūsų pasirinkimo. Negalime grąžinti pinigų arba išsiųsti naujos siuntos kol pristatymo kompanija nepripažino, kad pirmąjį siuntinį pametė. Skirtingos pristatymo kompanijos laikosi skirtingų protokolų ir patvirtinimui, kad siuntinys buvo pamestas arba pristatytas neteisingai, gauti gali užtrukti iki 21 dienos.
Kontaktiniai lęšiai ir kitos prekės yra išsiunčiamos tvirtuose atitinkamo dydžio siuntiniuose, todėl juos gauti turite nepažeistus ir nesugadintos prekinės išvaizdos. Jeigu gavote siuntinį, kuris yra akivaizdžiai pažeistas ar sugadintas, jo NEPRIIMKITE ir pristatymo kompanijos duotoje formoje nurodykite tikslią siuntiniui padarytą žalą – sugadinta dėžutė, varva skysčiai ar pan. Nedelsdami susisiekite su mumis, kad galėtume išspręsti iškilusią problemą ir išsiųsti naują siuntą.
30 dienų garantijos periodas prasideda nuo dienos, kai siuntinys Pirkėjui buvo pristatytas. Neatidarytas, nepažeistas ir niekaip kitaip prekinės išvaizdos nepraradusias prekes Pirkėjas gali grąžinti nenurodęs jokios priežasties. Įrodymas, kad išsiuntėte grąžinamas prekes – grąžinamos siuntos sekimo kodas arba registracijos numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo gali prireikti, jei kiltų kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu. Norėdami grąžinti prekes susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, el. paštas – info@Alensa.lt
•
Kontaktinius lęšius keičiant lęšiais su kitokiais parametrais
• Prekes keičiant kitais produktais(tokiu atveju Pirkėjas turi
pateikti naują užsakymą kitoms prekėms gauti; pinigai už ankstesnį
užsakymą bus grąžinti)
• Prekėms, kurios grąžinamos kokybei patikrinti
Jūs, Pirkėjas, grąžindamas prekes turite laikytis nurodytų prekių keitimo ir grąžinimo sąlygų.Grąžinamos prekės turi būti nepanaudotos ir nepažeistos. Vienas iš reikalavimų – išsaugokite originalią pakuotę. Jei norite grąžinti ar keisti akinius nuo saulės ar rėmelius per 14 dienų nuo įsigijimo dienos, reikalaujame, kad grąžintumėte visą gaminį. Įskaitant pakuotę, akinių dėklą, viską, kas buvo pakuotės viduje, bet kokias valymo šluostes ir visus identifikavimo lipdukus arba etiketes. Kitaip tariant, produktas turi būti lygiai toks pat, kaip ir gavus. Produkto komplektacija grąžinimui nepilna, jei trūksta bent vieno iš šių elementų. Prekių atgal nepriimame, jei trūksta kažko iš komplektacijos arba daiktas yra sugadintas. Įrodymas, kad išsiuntėte grąžinamas prekes – grąžinamos siuntos sekimo kodas arba registracijos numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo gali prireikti, jei kiltų kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu. Iš anksto dėkojame už supratingumą ir taisyklių laikymąsi.
Receptiniai lęšiai, pagaminti pagal konkrečius individualius reikalavimus atgal nepriimami. Tokiu atveju grąžinti galima tik rėmelius.
Alensa neprisiima atsakomybės, jei prekes norima grąžinti nesilaikant nurodytų taisyklių. Visų pirma, telefonu arba elektroniniu paštu susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir paaiškinkite, kodėl prekes norite grąžinti, pateikite užsakymo numerį ir kitą reikalingą informaciją. Mūsų darbuotojai patikrins, ar prekės atitinka reikalavimus, ir patars, ką daryti toliau.
Mūsų klientų aptarnavimo komanda stengiasi į visus klausimus atsakyti ne vėliau kaip per 1–2 darbo dienas. Saugiai į dėžutę supakuotas prekes grąžinkite nurodytu adresu.
Trumpai tariant, prekių grąžinimas
susideda iš trijų etapų:
• Susisiekite su mūsų klientų
aptarnavimo komanda
• Saugiai supakuokite visas grąžinamas
prekes
• Siuntinį išsiųskite nurodytu adresu
•
Įrodymas, kad išsiuntėte grąžinamas prekes – grąžinamos siuntos sekimo
kodas arba registracijos numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo
gali prireikti, jei kiltų kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu.
Prašome neatidarytas ir nepažeistas kontaktinių lęšių (arba valomųjų tirpalų) pakuotes siųsti paštu, tvirtose dėžutėse, o ne vokuose, kad jos nesusigadintų keliaujant. Pridėkite užsakymo numerį ir žinutę, ar prekes grąžinate, ar norite pakeisti. Jei kontaktinius lęšius norite keisti lęšiais, turinčius kitokius parametrus, išvardinkite visą reikalingą informaciją. Jei norite, kad pinigai būtų grąžinti į banko sąskaitą, pridėkite visą reikalingą informacija, kad galėtume padaryti pavedimą. Jei už prekes mokėjote internetu, pinigus automatiškai pervesime į PayPal sąskaitą ar banko kortelę, kuria mokėjote už užsakymą.
Už prekėms grąžinti reikalingas išlaidas atsakingas yra Pirkėjas. Alensa nesuteikia iš anksto apmokamų neteisingai išsirinktų arba nebereikalingų prekės grąžinimo sąlygų. Jeigu dėl neteisingai gauto užsakymo kalti esame mes, padengsime prekių grąžinimo išlaidas. Pakeitus prekes, Alensa naują užsakymą atsiųs nemokamai.
Jums iškart pranešime gavę grąžintas prekes ir susisieksime išsiuntę naują siuntinį. Siekiame visus prekių grąžinimo atvejus sutvarkyti per 30 parų. Jei jaučiate, kad grąžinimas ar keitimas trunka per ilgai, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Įspėjame, kad akinių nuo saulės grąžinimas gali užtrukti ilgiau. Nurodytu adresu atsiųskite užsisakytus akinius nepažeistoje ir nesugadintoje pakuotėje, kurioje juos gavote. Prieš grąžindami Jums pinigus turėsime patikrinti akinių būklę ir autentiškumą.
Pirkėjas sutinka su Pardavėjo nurodytu laikotarpiu, kurio reikia prekėms įvertinti ir pakeisti arba pinigams grąžinti..
Jei turite nusiskundimų Alensa e-parduotuvėje pirktomis prekėmis, prašome laikytis čia nurodytų instrukcijų. Alensa nepriims nusiskundimų dėl kontaktinių lęšių ar kitų produktų, kuriuos Pirkėjas jau yra išmetęs. Jei manote, kad Jums papuolė brokuotas ar nekokybiškas produktas, prašome jį laikyti kaip įrodymą, arba bent padaryti kelias nuotraukas, kuriose atsispindėtų defektas. Jei nesate patenkinti gautomis prekėmis, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir jie Jums patars, ką daryti toliau. Jei prekes norite grąžinti, prašome susipažinti su prekių grąžinimo ir keitimo sąlygomis.
Nusiskundimai TopVue produktais yra tvarkomi laikantis TopVue pinigų grąžinimo garantijos, jei yra laikomasi visų nurodytų sąlygų.
Alensa yra kontaktiniais lęšiais ir jų priežiūros reikmenimis prekiaujanti internetinė parduotuvė, o ne oftalmologas ar akių gydytojas. Mes negalime išduoti kontaktinių lęšių bandymo periodui arba pakeisti pavienių lęšių. Alensa prekiauja tik pilnomis, nepradarytomis lęšių dėžutėmis.
Jei nesate patenkintas gautų kontaktinių lęšių kokybe (rausta ar džiūva akys, matote neaiškiai ar jaučiate diskomfortą), juos galime grąžinti gamintojui, kuris patikrins, ar lęšiai yra kokybiški, ar ne. Įspėjame, kad tai, įskaitant lęšių siuntimą, gali užtrikti kelis mėnesius. Lęšius gali tekti siųsti į užsienį ir tai dar labiau prailgins laukimo laiką. Gamintojui pripažinus, kad prekė buvo brokuota ar nekokybiška, naujus tokių pačių parametrų kontaktinius lęšius Jums atsiųsime nemokamai. Jei gamintojas patikrinęs lęšius nuspręs, kad jie nėra brokuoti arba nekokybiški, naujų atsiųsti naujų lęšių arba grąžinti pinigų negalėsime.
Jei norite grąžinti brokuotą ar nekokybišką prekę, rekomenduojame ją siųsti registruotu paštu, saugiai supakavus tvirtoje dėžutėje. Siunčiant pažeisti ar sugadinti kontaktiniai lęšiai negali būti pakeisti ir pinigai už juos negrąžinami. Norėdami lęšius grąžinti gamintojui, kad šis patikrintų jų kokybę, turėsite atsiųsti ir visą tų lęšių įpakavimą. Grąžindami panaudotus lęšius įsitikinkite, kad siunčiant jie neišdžiūtų. Rekomenduojame tokius lęšius siųsti valomuoju tirpalu pripildytame dėkliuke tvirtai užsukus. Visi nusiskundimai yra individualūs, todėl visų pirma rekomenduojame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, el. paštas – info@Alensa.lt. Jie paaiškins, kiek lęšių ir kuriuos įpakavimus atsiųsti atgal, kokias pastabas parašyti grąžinant (ar prekės buvo atidarytos, ar ne) ir pan. Pridėkite ir žinutę su paaiškinimu, ar norite gauti naujas prekes, ar norite, kad būtų grąžinti pinigai. Pagal ES vartotojų teisių apsaugos įstatymus, brokuotas ir nekokybiškas prekes reikia grąžinti ne vėliau praėjus 2 metams nuo jų gavimo. Turėkite omenyje, kad patikrinti prekių kokybę gamintojui gali prireikti kelių mėnesių. Alensa prekių nepakeis ir pinigų negrąžins kol gamintojas nepatvirtins, kad prekės tikrai buvo nekokybiškos.
Bandant naujus kontaktinius lęšius, net jeigu tai ir rekomendavo specialistas, visada yra rizikos, kad jie netiks. Tokiais atvejais pardavėjas nėra atsakingas už komplikacijas ar jaučiamą diskomfortą. Prieš įsigyjant kontaktinius lęšius, kurių dar nesate nešioję, rekomenduojame pasikonsultuoti su oftalmologu ar akių gydytoju. Skirtingi žmonės su tais pačiais kontaktiniais lęšiais gali jaustis nevienodai. Alensa neprisiima atsakomybės už atvejus, kai Pirkėjas nusipirko nebandytus kontaktinius lęšius prieš tai nepasitaręs su savo akių gydytoju. Turėti kontaktinių lęšių receptą, kuris atitinka akių būklę, yra Pirkėjo atsakomybė. Tai galioja ir perkant valomuosius tirpalus bei akių lašus ir purškalus.
Galime grąžinti pinigus ar lęšius pakeisti naujais tik tais atvejais, jei pakuotės yra neatidarytos, nesugadintos ar kitaip nepraradusios prekinės išvaizdos.
Galutinis spalvotų kontaktinių lęšių efektas nėra vienodas visiems ir priklauso nuo kelių skirtingų faktorių. Visų pirma, jis priklausys nuo natūralios Jūsų akių spalvos. Kiti išoriniai faktoriai, kaip apšvietimas, makiažas, dėvimų rūbų ir nešiojamų aksesuarų spalva, taip pat turi įtakos, kaip Jūsų akys atrodys su spalvotais lęšiais. Spalvotų lęšių tipas (spalvą paryškinantys ar spalvą keičiantys) taip pat lemia, kaip ryškiai matysis Jūsų išsirinktas atspalvis. Kadangi galutinio spalvotų lęšių efekto tiksliai nuspėti neįmanoma, negalima grąžinti pinigų už lęšius, jei nesate patenkinti jų išvaizda. Pirkdami spalvotus kontaktinius lęšius sutinkate, kad už juos pinigai nėra grąžinami.
Pastebėję, kad gavote ne tų parametrų lęšius, pakuotės neatidarykite ir nedelsdami susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi. Jei klaidingi lęšių parametrai buvo mūsų klaida, pinigus grąžinsime arba išsiųsime kitus, teisingų parametrų, lęšius. Tačiau, jei klaidą padarė užsakovas, Alensa gali grąžinti pinigus ar pakeisti lęšius tik tuo atveju, jei dėžutė nebuvo atidaryta ar kaip kitaip pažeista. Turite pateikti pirkimo kvitą, kuris ne senesnis, nei 1 metai. Prašome atidžiai rinktis parametrus, kad neįsiveltų klaidų. Ginčo atveju, Alensa turi teisę reikalauti lęšių recepto ir patikrinti, ar buvo užsakyti teisingų parametrų lęšiai.
Saulės akiniai, receptiniai akiniai ir akinių rėmeliai yra kruopščiai patikrinami prieš išsiunčiant. Norime užtikrinti, kad šie produktai pasiektų klientus pačios geriausios būklės. Retais atvejais, bet pasitaiko, kad prekės buvo pažeistos siuntimo metu. Jei gavę prekes pastebėjote akivaizdžius brokus ar kitokius pažeidimus, nedelsiant susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba – jie pasiruošę jums padėti. Tačiau, jei akiniai buvo pažeisti dėl netinkamo naudojimo ar netinkamos priežiūros arba dėl per dažno naudojimo, mes nesame įpareigoti atlyginti žalą. Klientams, kurie patys kalti dėl prekei padarytos žalos, kompensacijų ar papildomų nuolaidų nesuteikiame.
Alensa pasilieka teisę keisti tinklapio turinį ir jame skelbiamą informaciją. Stengiamės klientams pateikti pačią naujausią ir tiksliausią informaciją ir nesame atsakingi už laikinus netikslumus ir klaidas. Tai galioja ir techniniams nesklandumams, atsiradusiems dėl virusų ar kitų pašalinių veiksnių. Jei mūsų tinklapyje radote kokių nors netikslumų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir ji pabandys juos išspręsti kuo įmanoma greičiau.
Svetainėje esančios nuotraukos skirtos iliustruoti siūlomus produktus, tačiau tai nėra tikslios produktų, kuriuos gaus klientas, nuotraukos. Klientams siunčiame unikalias produktų pakuotes, todėl nuotraukose matomi numeriai, galiojimo data ir kiti duomenys tikrai skirsis. Kai kurie to pačio gamintojo produktai, gaminami skirtingose vietose, todėl nuotraukoje matoma pagaminimo vieta gali skirtis nuo tos, kuri matosi nuotraukose. Tokie laiko, vietos ir identifikavimo skirtumai jokiu būdu nereiškia, kad produktas neatitinka reikalavimų ar yra kažkaip kitaip pažeistas. Pretenzijos, paremtos spaudos skirtumais nuotraukose, nebus priimamos.
Lankytojų palikti atsiliepimai ir komentarai nėra Alensa atsakomybė ir neturėtų būti laikomi oficialia tinklapio dalimi. Problematiški ir užgaulūs vartotojai iš tinklapio bus pašalinti.
Jei Pirkėjas nėra patenkintas Pardavėjo pasiūlytu problemų sprendimu ir jaučia, kad jo, kaip vartotojo, teisės buvo pažeistos, jis turi teisę sprendimų ieškoti kitur. Elektroniniu paštu info@Alensa.lt susisiekęs su klientų aptarnavimo komanda ir negavęs patenkinamo atsakymo arba per 30 dienų nesulaukęs jokio atsakymo, Pirkėjas gali kreiptis į ES elektroninių ginčų sprendimų svetainę – https://ec.europa.eu/consumers/odr
Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių priėmimo nutraukti pirkimo kontraktą ir atgauti sumokėtus pinigus. Tam įvykdyti pirkėjas turi laikytis žemiau nurodytų sąlygų:
Prekės turi būti nepanaudotos ir nepažeistos. Prekių įpakavimas turi būti nepradarytas. Pirkėjui atidarius prekes, dėl higienos ir saugos taisyklių jų grąžinti nebegalima. Produktai, kurie prarado prekinę išvaizdą, atgal nepriimami. Jei norite grąžinti akinius nuo saulės arba akinių rėmelius, per 14 dienų nuo prekių pristatymo atgal atsiųskite viską, ką gavote – akinius, akinių dėkliuką, dėžutę, valomąsias servetėles ir visus kitus priedus. Negalime grąžinti pinigų už produktus, jei mums atsiųsite tik dalį gauto užsakymo. Ačiū už supratimą.
Grąžindami prekes pridėkite mūsų išduotą pirkimo patvirtinimą ir užsakymo numerį. Nepamirškite pridėti ir banko sąskaitos, į kurią norite sulaukti grąžintų pinigų, numerio.
Prekes rekomenduojame grąžinti tvirtose kartotinėse dėžutėse, o ne vokuose. Jei siunčiant prekės susigadina ir praranda prekinę išvaizdą, nesame įpareigoti jų priimti. Jei Pirkėjas nusprendžia nutraukti kontraktą ir grąžintos prekės atitinka visus reikalavimus, jam bus grąžinti visi pinigai, įskaitant pristatymo išlaidas, kurias Pirkėjas sumokėjo prekes užsisakydamas. Pirkėjas atsakingas tik už pašto išlaidas prekes grąžinant. Sulaukus nepažeistų ir prekinės išvaizdos nepraradusių produktų, grąžinami pinigui Pirkėjui bus pervesti per 2–10 dienų.
Jei grąžintos prekės atitinka visus reikalavimus, Pirkėjui bus pervesti visi sumokėti pinigai. Pirkėjas yra atsakingas tik už prekėms grąžinti reikalingas pašto išlaidas. Daugiau informacijos rasite prekių grąžinimo ir keitimo sąlygų puslapyje.
Asmens duomenų apsauga ir registras vyksta
remiantis privatumo
politika.
Jūsų asmeninių duomenų administratorius yra Alensa s.r.o., registruota adresu Stružky 1326/6, Praha 9 – Kyje, 198 00, identifikacijos numeris: 27179681, registruota Prahos savivaldybės teismo Komerciniame Registre, sekcijoje C, 102359 (toliau šiame dokumente vadinamas kaip “administratorius”).
Alensa s.r.o. renka asmeninę informaciją, kuri yra reikalaujama Europos parlamento ir tarybos reglamento 2016/679, 6 Straipsnio, 1.(b) dalies, norint sudaryti pirkimo sutartį su Alensa s.r.o.. Šie reikalaujami duomenys yra:
Mes taip pat dirbame ir apdorojame šią asmeninę informaciją:
Pagal taikomą teisės aktą, asmeniniai duomenys yra laikomi ir tvarkomi 10 metų nuo paskutinės sutarties. Tokį duomenų laikymą ir tvarkymą įgalina Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679, 6-asis straipsnis, 1-oji dalis (b). “tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti sutartį, kurios šalis yra duomenų subjektas, arba siekiant imtis veiksmų duomenų subjekto prašymu prieš sudarant sutartį;”.
Išskyrus reikalaujant teisinėms institucijoms, Alensa s.r.o. nedalins Jūsų asmeninių duomenų trečiosioms šalims. Alensa, s.r.o. deklaruoja, kad visa asmeninė informacija yra konfidenciali ir nebus platinama trečiosioms šalims. Išimtys nurodytos apačioje:
Kiti Jūsų asmeninės informacijos naudojimo būdai yra:
Taip pat, galimos kitos įmonės, kurių programine įranga ar paslaugomis Alensa s.r.o. potencialiai naudosis ateityje.
Administratorius neketina dalintis Jūsų duomenimis su ne Europos Sąjungos šalimis ar bet kokiomis tarptautinėmis organizacijomis.
Alensa s.r.o. Jūsų el. Pašto adresu gali siųsti reklaminius laiškus. Ši procedūra yra leidžiama pagal teisinio akto, Nr. 480/2004 pastr. 7 straipsnį, 3 dalį, nebent gauti tokius laiškus Jūs atsisakote. Jei nuspręsite, kad nebenorite gauti mūsų reklaminių laiškų, jų galite atsisakyti spausdami nuorodą esančią kiekvieno tokio laiško apačioje arba tiesiog prisijungę prie mūsų internetinio portalo ir atnaujinę savo paskyros nustatymus. Alensa s.r.o. Jūsų el. Pašto adresą saugos tris metus po paskutinės pirkimo sutarties.
Savo asmeninius duomenis matyti ir pakeisti galite bet kuriu metu prisijungdami prie savo kliento paskyros. Pagal reglamente numatytas sąlygas, turite žemiau nurodytas teises:
Jei turite klausimų ar rūpesčių dėl to, kaip mes rūpinamės Jūsų duomenimis, susisiekite su mumis el. Paštu GDPR@alensa.eu, arba susisiekite su Asmeninių Duomenų Saugojimo biuru.
Visuomet stengiames savo puslapį padaryti kuo aktualesnį ir įdomesnį vartotojams. Šiam tikslui naudojam slapukus. Slapukai yra mažos rinkmenos saugomos Jūsų kompiuteryje, išmaniajame telefone ar kitame įrenginyje ir yra naudojami naršyklei veikiant.
Mes naudojame slapukus šiems tikslams:
Kai kurie slapukai renka informaciją, kuri po to yra naudojama trečiųjų šalių. Šie trečiųjų šalių slapukai tiesiogiai pagelbėja mums reklamos srityje. Pavyzdžiui, informacija apie Jūsų anksčiau įsigytus produktus gali būti rodoma reklamos agentūros banerių pavidalu kituose Jūsų lankomuose puslapiuose. Vis dėlto, norime Jus informuoti kad Jūs negalite būti asmeniškai identifikuotas besinaudojant šiais duomenimis.
Mūsų naudojami slapukai gali būti kategorizuojami į du tipus. Sesijos slapukai yra ištrinami iš karto po to, kai Jūs paliekate mūsų puslapį. Nuolatiniai slapukai Jūsų įrenginyje saugojami ilgiau arba iki tol, kol juos ištrinate patys (slapuko laikymo periodas priklauso nuo pačio slapuko nustatymo ir Jūsų naršyklės nustatymų). Slapukai taip pat gali būti kategorizuojami pagal funkciją. Analitiniai slapukai padeda mums geriau suprasti savo vartotoją ir tokiu būdu gerinti jo naršymo kokybę; konversijų slapukai padeda mums analizuoti įvairių pardavimo kanalų efektyvumą; sekimo slapukai kombinuojami su konversijų slapukais ir dar labiau padeda mums analizuoti pardavimų kanalus; remarketingo slapukai leidžia mums personalizuoti reklamos turinį ir taikyti tikslinę auditoriją; bei esminiai slapukai, kurie itin svarbūs mūsų puslapio funkcionalumui užtikrinti.
Visi mūsų naudojami slapukai atitinka Europos Sąjungos slapukų įstatymus.
Slapukus ištrinti galite bet kada, tačiau tai padarydami prarandate visą informaciją, kuri Jums padeda efektyviau naršyti mūsų puslapį, greičiau prisijungti prie savo paskyros ir daugiau.
Įsitikinkite, kad Jūsų interneto naršyklė visada yra atnaujinta. Jei norite pakeisti svo privatumo nustatyus, tačiau nežinote kaip tai padaryti – sekite naršyklės gamintojo instrukcijas.
Slapukų Atmetimas
Slapukų naudojmas yra dalis Jūsų interneto naršyklės veikimo proceso. Dauguma naršyklių automatiškai priima slapukus pagal numatytus nustatymus. Visuomet galite atmesti šiuos slapukus arba juos apriboti pasinaudodami savo naršyklės nustatymais.
Informaciją apie narškles ir kaip jose pakeisti slapukų nustatymus galite rasti toliau mūsų nurodytuose puslapiuose:
Mes platiname turinį, kuriame rasite nuorodas į trečiųjų šalių puslapius. Mes nesame atsakingi už Jūsų privatumo saugumą šiuose puslapiuose ir jų turinį. Jei paspaudžiate nuorodą, vedančią į trečiųjų šalių puslapį, paliekate mūsų portalą ir Jūsų asmeniniai duomenys daugiau nebebus saugomi pagal šią privatumo politiką. Norint žinoti kaip šie puslapiai renka, saugo ir apdoroja Jūsų duomenis, patartina pasiskaityti šių kompanijų privatumo politikos dokumentą.
Mes itin vertiname Jūsų duomenų saugumą, dėl šios priežasties pasitelkėme atitinkamas fizines, elektronines ir administracines priemones saugiam duomenų, surinktų per mūsų puslapį, laikymui užtikrinti. Vis dėl to, norime Jus įspėti, kad visuomet rekomenduojama skirti papildomą dėmesį besidalinant savo duomenims internetu.
Bet kokie pakeitimai asmeninių duomenų naudojimui bus skelbiami šiame puslapyje. Mes reguliariai peržiūrime savo Privatumo Politiką, ypatingai tam, kad įsitikintume, jog ji pilnai atitinka duomenų saugumo įstatymus ir reglamentus.
Jei turėtumėte klausimų ar užklausų, susijusių su šia privatumo politika, prašome kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių arba elektroniniu paštu: gdpr@alensa.eu.
Klientų
Aptarnavimo Skyrius:
+370 5207 7889
info@alensa.lt
Duomenų Saugumo Pareigūnas:
Andrea Ornsteinova
dpo@alensa.eu