Ačiū, kad apsilankėte Alensa (toliau - Pardavėjas) svetainėje. Alensa
yra internetinio prekybos tinklo Alensa, prekiaujančio firminiais aukštos
kokybės kontaktiniais lęšiais ir lęšių priežiūros produktais Europos
šalyse, dalis. Šiame puslapyje yra išdėstytos taisyklės ir
nuostatai, su kuriomis Jūs, Pirkėjas, pirkdamas mūsų internetinėje
parduotuvėje, sutinkate. Prieš patvirtindami užsakymą turėsite
varnele pažymėti, kad taisykles ir nuostatus perskaitėte ir su jais sutikote.
Daugiau informacijos ir papildomų paaiškinimų galite rasti kituose
pagalbiniuose Alensa svetainės puslapiuose. Visi pirkimai tarp Pardavėjo ir
Pirkėjo šioje internetinėje parduotuvėje vyksta bendru sutarimu, kad
Pirkėjas su visomis taisyklėmis ir nuostatais susipažino, juos suprato ir su
jais sutiko.
Santrauka
- Įvadiniai
nuostatai
- Alensa registravimas ir valdymas
- Naudojimasis mūsų svetaine ir specialiais
pasiūlymais
- Pirkimo sutartis ir
sąskaitos-faktūros
- Mokėjimas ir kainos
- Problemos dėl mokėjimo
- Pristatymo kaina ir pastabos
- Pristatymo laikas ir informacija apie prekes, kurių neturime
sandėlyje
- Nesklandumai pristatant siuntinį
- Garantija, prekių grąžinimas ir keitimas
- Nusiskundimai prekėmis ir aptarnavimu
-
Kiti ginčų sprendimo būdai
- Kontrakto nutraukimas
- Privatumo
politika
Įvadiniai nuostatai
Žemiau
nurodytos taisyklės ir nuostatai galioja perkant Alensa internetinėje
parduotuvėje.
Taisyklės ir nuostatos apibrėžia sutartimi paremtus
santykius tarp Pardavėjo ir Pirkėjo. Visi sutartiniai santykiai yra
reglamentuojami Čekijos Respublikos įstatymais. Jei Pirkėjas yra privatus
asmuo, visi įstatymuose neapibrėžti atvejai yra reglamentuojami Čekijos
Respublikos civilinio kodekso (įstatymo Nr. 89/2012) ir vartotojų teisių
apsaugos įstatymo (įstatymo Nr. 634/1992). Jei Pirkėjas yra verslo įmonė,
įstatymuose nenurodytiems atvejams galioja Čekijos Respublikos komercinis
kodeksas (įstatymo Nr. 513/1991).
Pardavėjas
pasilieka teisę atšaukti užsakymus, kuriuose prekių kiekis viršija 10 ir
grąžinti sumokėtus pinigus.
Taisyklės ir sąlygos netaikomos
tais atvejais, kai Pirkėjas yra juridinis asmuo arba asmuo, kuris, užsakydamas
prekes, veikia savo verslo ar profesinės veiklos srityje. Alensa.lt įsigytos
prekės nėra skirtos perparduoti. Pardavėjas neišrašo sąskaitų faktūrų
be PVM. Pirkėjas gali įsigyti tik tokį prekių kiekį, kuris atitinka
įprastą poreikį.
Jei Pirkėjas užsako arba įsigyja prekių kiekį,
kurį Pardavėjas, remdamasis turima informacija, įvertina kaip skirtą
perparduoti, Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti užsakymą. Jei pirkimo
sutartis jau sudaryta, Pardavėjas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties.
Tokiu atveju Pirkėjas ir Pardavėjas vienas kitam grąžina pinigus už visus
atliktus sandorius.
Alensa registravimas ir
valdymas
Visos prekės ir paslaugos yra tiekiamos iš pagrindinės
Alensos būstinės. Mūsų logistiniai centrai yra įkurti Čekijoje. Alensa
tinklapis yra valdomas įmonės Alensa s.r.o., registruotos šiuo adresu:
Alensa s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9
ID: CZ27179681
Alensa prekinis ženklas, visas tinklapyje skelbiamas
turinys ir reklaminė medžiaga yra autorinėmis teisėmis apsaugota
intelektinė Alensa prekybos tinklo nuosavybė.
Naudojimasis mūsų svetaine ir specialiais
pasiūlymais
Mūsų svetainėje galima naršyti svečiams ir
prisiregistravusiems vartotojams. Svetainės lankytojai privalo elgtis
tinkamai, atsakingai bei laikytis svetainės taisyklių ir nuostatų. Alensa
turi teisę nusižengusius asmenis laikinai arba visam laikui uždrausti
naudotis svetaine.
Tinkamas svetainės naudojimas
Alensa
puslapiu galima naudotis tik laikantis taisyklių:
Svetainės lankytojai
gali rašyti komentarus. Komentarų tikslas negali būti sugadinti mūsų arba
kitų reputaciją, jie negali būti rašomi su tikslu kitus vartotojus
suklaidinti ar užgaulioti.
Nusikalstama veikla ir virtualios
atakos
Vartotojams griežtai draudžiama mūsų svetainę ar serverius
atakuoti virusais ar kitokiomis pavojingomis programinėmis įrangomis. Tokios
atakos yra kriminalinio pobūdžio ir apie jas bus pranešta atitinkamoms
institucijoms. Įvykus tokiems išpuoliams, Alensa šioms institucijoms suteiks
visus reikiamus duomenis, kad įstatymų pažeidėjai būtų nubausti.
Alensa nebus atsakinga už žalą, kuri svetainei padaryta naudojant
virusus, pavojingas programines įrangas ar kitokias virtualias atakas.
Tinkamas kreditų sistemos ir kitų nuolaidos kodų
naudojimas
Savo Alensa
nuolaidos kodu galite dalintis su šeima, draugais ar kolegomis. Juo galite
dalintis ir viešojoje erdvėje ir padėti sutaupyti draugų draugams ar netgi
nepažįstamiesiems. Turėkite omenyje, kad norint naudotis nuolaidos kodo
teikiamais kreditais reikia pirkti už €15 ir daugiau. Kodu galima dalintis
visuose internetiniuose puslapiuose, kurie nėra susiję su Alensa ir jos
partneriais. Negalima naudoti savo paties nuolaidos kodo. Kreditai suteikiami
tik kai Jūsų pasidalintu kodu apsipirkdamas pasinaudoja koks nors trečiasis
asmuo.
Nuolaidų sistema
Norime apsisaugoti nuo piktnaudžiavimo
nuolaidų kodais, todėl vienam apsipirkimui galėsite pasinaudoti tik vienu
nuolaidos kodu. Nuolaidos nesumuojamos. Jei norite pasitikrinti, koks nuolaidos
yra aktyvus ir/arba norite pasinaudoti kitu nuolaidos kodu, patikrinkit
“Nuolaidos kodas” laukelį , kuris yra jūsų pirkinių krepšelyje.
Prekėms, kurios jau yra su nuolaida, kitos akcijos ir nuolaidos negalioja. Jei
prekės kaina yra perbraukta horizontaliu brūkšniu ir šalia matote mažesnę
kainą, vadinasi nuolaida šiai prekei jau yra pritaikyta. Tokioms prekėms
nuolaidos kodai ar akcijos negalioja.
Kreditas (virtualūs pinigai,
kuriuos galima naudoti užsakymams mūsų parduotuvėje) bus pridėtas prie
jūsų naudotojo paskyros ir bus automatiškai nuskaičiuotas kito jūsų
užsakymo metu. Užsakymo suma turi atitikti minimalią reikalaujamą sumą
kreditui panaudoti. Kreditas negali būti konvertuojamas į pinigų
grąžinimą.
Pirkimo sutartis
Užsiregistravęs mūsų svetainėje, Pirkėjas gali naudotis savo naudotojo
paskyra. Prisijungęs prie savo paskyros Pirkėjas gali užsisakyti prekių.
Nesukūrus naudotojo paskyros (neužsiregistravus) užsakymo atlikti neįmanoma.
Pirkimo sutartis laikoma „pasirašyta“, kai Pirkėjas patvirtina
internete užpildytą užsakymo formą. Užsakymas taip pat gali būti
patvirtintas telefonu. Užsisakydamas prekes Alensa internetinėje
parduotuvėje, Pirkėjas patvirtina, kad yra perskaitęs šias taisykles ir
nuostatus ir sutinka jų laikytis. Patvirtindamas užsakymą ir varnele
pažymėdamas sutikimo su taisyklėmis ir nuostatais laukelį, Pirkėjas
patvirtina, kad yra sulaukęs amžiaus, pakankamo įpareigojančiam kontraktui
sudaryti, ir turi galiojantį, gydytojo išrašytą receptą perkamiems
kontaktiniams lęšiams. Pirkėjas patvirtina, kad perka būtent tokius
kontaktinius lęšius, kokius nurodė akių priežiūros specialistas. Receptas
kontaktiniams lęšiams turi būti išrašytas ne seniau kaip prieš vienerius
metus. Prireikus, Pirkėjas duoda Pardavėjui teisę susisiekti su Pirkėjo
akių gydytoju receptui patvirtinti. Pirkėjas patvirtina suprantantis, kad
reguliariai tikrintis akis ir turėti regėjimą atitinkantį lęšių receptą
yra jo atsakomybė. Alensa neprisiima atsakomybės už pasekmes, atsiradusias
dėl akių gydytojo nurodymų nesilaikymo.
Jei Pirkėjas pasinaudoja
papildomu „Specialiu pasiūlymu“ (po pardavimo), užsakymas bus atnaujintas,
įtraukiant pridėtą prekę ar prekes, ir šios prekės atsispindės bendroje
kainoje.
Pirkimo sutartis ir sąskaitos-faktūros
Jei
užsisakydamas prekes Pirkėjas laukelyje „Pastaba pardavėjui“ nenurodo,
kad nori gauti atspausdintą pirkimą patvirtinantį išrašą ir informacinį
lapelį, jis sutinka juos gauti tik elektroniniu pavidalu. Sulaukus užsakymo
pristatymo, sąskaitas-faktūras galima atsisiųsti iš asmeninės Alensa
Pirkėjo paskyros, nuėjus į užsakymų apžvalgos puslapį.
Sąskaitas-faktūras galima gauti ir susisiekus su
klientų aptarnavimo komanda. Pirkėjas gali pasirinkti sąskaitą-faktūrą
gauti kitu adresu nei nurodytas prekių pristatymo adresas.
Sąskaitoje-faktūroje nurodytas Alensa adresas visada bus pagrindinio įmonės
valdytojo adresas. Šis adresas negali būti pakeistas vietiniu adresu.
Sąskaitoje-faktūroje nurodyta data bus užsakymo išsiuntimo data, o ne data,
kai užsakymas buvo padarytas. Šios datos Alensa pakeisti negali.
Sąskaitoje-faktūroje galima pridėti ir papildomos informacijos, pavyzdžiui,
gimimo data ar kito asmens vardas ir pavardė. Norėdamas į
sąskaitą-faktūrą įtraukti papildomos informacijos, Pirkėjas tai padaryti
turi „Pastaba pardavėjui“ laukelyje, prieš patvirtindamas užsakymą.
Alensa vienam užsakymui gali išduoti tik vieną
sąskaitą-faktūrą. Pirkėjas, norėdamas gauti daugiau nei vieną,
arbą skirtingą, sąskaitą-faktūrą, turės padaryti naują užsakymą.
Mokėjimas ir kainos
Pardavėjo išduoto
dovanų čekio (toliau - „Kuponas") vertė yra tokia, kokia nurodyta ant
čekio. Kuponas yra elektroninės formos PDF formatu, kurį Pirkėjas gaus el.
paštu po to, kai mokėjimas bus įskaitytas į Pardavėjo sąskaitą.
Kiekvienas kuponas turi unikalų kodą, jo galiojimo laikas ribotas ir jį
galima panaudoti tik Alensa.lt elektroninėje parduotuvėje. Kupono negalima
iškeisti į pinigus. Nepanaudoto Kupono negalima iškeisti į kitą ar kitaip
kompensuoti. Atšaukus, pareiškus pretenziją ar atsisakius pirkimo sutarties
dėl užsakymo, apmokėto Kuponu, Kuponu sumokėta suma grąžinama pervedant
ją į Pirkėjo, pasinaudojusio Kuponu, kliento paskyrą.
Pastaba:
Už kuponą galima atsiskaityti tik atliekant atsiskaitymą negrynaisiais
pinigais.
Už kuponą negalima atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu
arba kliento paskyroje esančiu kreditu.
Už užsakymus galima
atsiskaityti šiais būdais:
• Banko kortele: Mastercard, Visa, Visa
Electron ir Maestro
• PayPal
• Atsiskaitymas kurjeriui
grynaisiais priimant siuntinį arba kortele paštomate
• Mokėjimas
dovanų kuponu
Saugus mokėjimas
Garantuojame, kad visi
mokėjimai yra vykdomi laikantis visų saugumo priemonių. Jūsų asmeninė
informacija bus naudojama tik mokėjimui įvykdyti ir nebus perduodama jokioms
trečiosioms šalims.
Mokėjimas internetu
Norintys mokėti
kreditine arba debetine kortele bus nekreipti į saugų mūsų partnerio
puslapį, kuriame reikės įvesti reikalingus mokėjimui atlikti duomenis. Visa
ten įvedama informacija yra saugiai užšifruojama. Turėkite omenyje, kad šis
saugus mokėjimo portalas bus aktyvus tik kurį laiką. Sesijai pasibaigus
turėsite iš naujo susirasti savo užsakymą prisijungę prie asmeninės
paskyros mūsų svetainėje ir bandyti sumokėti iš naujo. Jei norite
atsiskaitysi naudodamiesi PayPal, būsite nukreipti į saugų PayPal mokėjimo
sistemos puslapį.
Papildomų pastabų laukelyje įrašykite
savo užsakymo numerį. Iškilus situacijoms, kai Alensa turės
grąžinti sumokėtus pinigus, Pirkėjas turės suteikti visą pinigams pervesti
reikalingą informaciją.
Mokėjimas dovanų kuponu
Mokėjimas
dovanų kuponu galimas tik su dovanų kuponu, įsigytu Alensa.lt elektroninėje
parduotuvėje. Kiekvienas kuponas turi unikalų kodą ir jo galiojimo laikas yra
ribotas. Pasirinkęs mokėjimą dovanų kuponu, Pirkėjas, pateikdamas
užsakymą, turi įrašyti unikalų kupono kodą į "Nuolaidos kodas" laukelį
"Krepšelio" skiltyje. Kuponas gali būti panaudotas tik vienkartiniam pirkimui
visa jo suma. Jei pirkimo vertė viršija Kupono vertę, Pirkėjas sumokės tik
skirtumą. Likusios sumos mokėjimui taikomos sandorio sąlygos, žr. skyrių
Mokėjimo galimybės. Kuponu galima atsiskaityti už bet kokias e. parduotuvėje
siūlomas prekes ar paslaugas.
Nepriėmus siuntos, už kurią sumokėta
Kuponu, siunta grąžinama Pardavėjui. Pardavėjas anuliuos Pirkėjo užsakymą
ir Pirkėjui bus grąžinta pirkinio suma. Šiuo atveju Kupono suma grąžinama
į Pirkėjo kliento paskyrą kredito forma. Jei už pirkinį buvo atsiskaityta
Kuponu ir lėšomis (priemoka), Pirkėjas gali nuspręsti, kokia forma jis nori
guati grąžinamą priemoką (į Pirkėjo banko sąskaitą ar taip pat kaip
kreditą į kliento paskyrą).
Alensa kainos
Visos nurodytos
produktų ir pristatymo kainos yra su PVM. Visos e-parduotuvėje siūlomos
akcijos ir nuolaidos galioja iki Alensa tinklapyje nurodytos datos.
Administratorius pasilieka teisę pataisyti produktų kainą prieš
išsiuntimą, jei nustatoma, kad produktai buvo siūlomi už neteisingą kainą.
Tokiu atveju klientas turi būti informuotas apie teisingą kainą ir sutikti su
kainos koregavimu. Priešingu atveju pirkimo sutartis nebus sudaryta, o
pardavėjas užsakymą anuliuos.
Alensa pasilieka teisę kainas keisti
atsižvelgiant į kintančią rinką, konkurenciją, gamintojų reikalavimus ir
pan. Siekiame užtikrinti geras kainas Lietuvos vartotojams. Pirkėjas turi
teisę mūsų paprašyti kainas sumažinti, jei tai atitinka visus kainos
sulyginimo
garantijos principus.
Problemos dėl
mokėjimo
- Patikrinkite savo banko arba Paypal sąskaitą ir
įsitikinkite, ar mokėjimas tikrai įvyko ir ar mokant neįsivėlė techninė
klaida.
- Jei mokėjimas buvo sėkmingai įvykdytas, bet tai
neatsispindi mūsų sistemoje, susisiekite su mumis el. paštu info@Alensa.lt ir mūsų
finansų skyrius mokėjimą patvirtins.
- Jei kyla nesklandumų
mokėjimo puslapyje, pabandykite Alensa svetainę atidaryti kita naršykle arba
kitu prietaisu.
Pristatymo kaina
Didesniems nei €19
užsakymams
Nemokamai
Didesniems nei €19
užsakymams
Nemokamai
Didesniems nei €19 užsakymams
Nemokamai
Didesniems nei €19
užsakymams
Nemokamai
Didesniems nei €19
užsakymams
Nemokamai
Didesniems nei €19 užsakymams
Nemokamai
Didesniems nei €19 užsakymams
€12.99
Pastabos:
- PVM į pristatymo kainą yra
įskaičiuotas
- Nurodyta kaina yra galutinė ir nepriklauso nuo
mokėjimo būdo. Pakavimas ir siuntimas į nurodytą kainą yra įskaičiuoti
- Siuntimo kaina nuo užsakytų prekių dydžio ir svorio
nepriklauso
- Prekes išsiųsime tik sulaukę apmokėjimo
Atsiskaityti už prekes galima atsiėmimo metu per Omniva kurjerį arba Omniva
paštomatą. Tokiu atveju taikomas
papildomas €0,70 mokestis, kuris
įtraukiamas į bendrą užsakymo sumą. Atsiskaityti paštomate galima tik
kortele, o kurjeriui tik grynais.
Nemokamas pristatymas
Didesni
nei €19 užsakymai pristatomi nemokamai .
Siuntimas
į užsienio šalis
Šioje e-parduotuvėje pirktas prekes siunčiame tik
į Lietuvą.
Papildoma paslauga: apdrauskite siuntą
Už
papildomą mokestį galite apdrausti savo siuntinį. Šis draudimas apima tuos
atvejus, kai siuntos yra pamestos ar sugadintos transportavimo metu. Tai
reiškia, kad kai tik patvirtinsime, kad jūsų siunta yra pamesta ar kaip nors
sugadinta, nedelsdami išsiųsime naują siuntą su tomis pačiomis prekėmis.
Ieškinio protokolas, aprašytas žemiau, apdraustoms siuntoms nebus
inicijuojamas. Tačiau atminkite, kad naujos siuntos paruošiamas gali užtrukti
ilgiau, jei jūsų užsakyme buvo specialių pagal užsakymą pagamintų
prekių, pavyzdžiui specialūs akiniai ar unikalūs kontaktinių lęšių
parametrų deriniai
Prekių siuntimas gavus mokėjimą
Alensa
prekes išsiųs tik sulaukusi apmokėjimo. Turėkite omenyje, kad mokėjimas
banko pavedimu gali užtrukti ilgiau. Norėdami išvengti papildomo delsimo,
galite mums atsiųsti Jūsų banko išduotą mokėjimo patvirtinimą. Daugiau
informacijos apie tai galite rasti mokėjimo
būdų puslapyje. Kai kurių mažiau populiarių kontaktinių lęšių
galime neturėti sandėlyje. Tokiu atveju juos užsakysime tiesiai iš
gamintojo. Jūsų mokėjimas bus nuskaičiuotas užsakant, net jei reikiamų
lęšių tuo metu sandėlyje ir neturime.
Užsakymų sujungimas
Mūsų sandėliuose kasdien supakuojama ir išsiunčiama daugybė
užsakymų, todėl negalime garantuoti, kad du skirtingus užsakymus galėsime
sujungti į vieną . Norėdami sujungti užsakymus, nedelsdami
susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad jie galėtų įvertinti
situaciją ir Jums padėti. Sumokėjus už užsakymą, jis laikomas įvykdytu.
Norint pirkti daugiau, reikės pradėti naują užsakymą, už kurį reikės
mokėti atskirai.
Pristatymo laikas
Pristatymo būdas
Numatomas pristatymo laikas
Venipak
paštomatas 2–3 darbo dienos po išsiuntimo
LP EXPRESS paštomatas 2–3 darbo dienos po
išsiuntimo
OMNIVA paštomatas
2–3 darbo dienos po išsiuntimo
Venipak
kurjeris 2–3 darbo dienos po išsiuntimo
LP EXPRESS kurjeris 2–3 darbo dienos po
išsiuntimo
OMNIVA kurjeris 2–4
darbo dienos po išsiuntimo
DHL
1–2 darbo dienos po išsiuntimo
Pastabos:
- Užsakymus, padarytus iki 12:00,
išsiųsime tą pačią dieną
- Užsakymus, padarytus vėliau nei 12:00,
išsiųsime kitą darbo dieną
- Gausite siuntos numerį, su kuriuo
galėsite sekti, kur Jūsų siuntinys yra
- Savaitgaliais užsakymų
nesiunčiame
- Numatomas pristatymo laikas skaičiuojamas nuo tada, kai
siuntinys buvo išsiųstas, o ne nuo užsakymo priėmimo
Siuntos
sekimas
Alensa kas dieną supakuoja ir išsiunčia daugybę
siuntinių, todėl sekti savo užsakymą yra Jūsų atsakomybė.
Patvirtinę užsakymą gausite siuntos sekimo numerį, su kuriuo siuntinį
galėsite sekti internetu. Jei sekimo numerio elektroniniu paštu negavote,
susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir numerį gausite iš jų.
Prekių, kurių šiuo metu neturime sandėlyje, pristatymas
Norėdami apsisaugoti, kad prekės išliktų kokybiškos ir neišeitų iš
galiojimo laiko, kai kurių mažiau populiarių ir retesnių parametrų
kontaktinių lęšių sandėliuose nelaikome. Prireikus, juos užsakome tiesiai
iš gamintojo. Dėl to pristatymas Jums gali užtrukti ilgiau. Kontaktinių
lęšių, kurių sandėlyje neturime, išsiuntimas priklauso nuo gamintojo ir
gali užtrukti iki 2 savaičių.
Mūsų e-parduotuvėje rinkdamiesi
kontaktinius lęšius matysite numatomą užsakymo išsiuntimo datą. Ji gali
pasikeisti pasirinkus kitokius kontaktinių lęšių parametrus.
Pastebėti, ar norimas prekes turime sandėlyje ir kada galėsime jas
išsiųsti, yra Pirkėjo atsakomybė.
Kai pasirinksite sau reikalingus kontaktinių lęšių
parametrus, Jums nurodysime numatomą užsakymo išsiuntimo datą (žiūr.
paveiksliuką viršuje). Turėkite omenyje, kad žodžiu „Turime“
paženklintos prekės yra prekės, kuriomis prekiaujame apskritai. Gali būti,
kad tos prekės šiuo metu neturime su Jums reikalingais parametrais .
Kiekvienąkart rinkdamiesi ir keisdami parametrus, dešinėje pusėje visada
matysite, kada galėsime Jūsų prekes išsiųsti. Šią informaciją patikrinti
ir sužinoti apie galimą uždelsimą galėsite nuėję ir į savo krepšelį.
Pabaigę užsakymą, elektroniniu paštu gausite patvirtinimą, kuriame
išsiuntimo laikas taip pat bus nurodytas. Pranešime, jeigu sandėlyje turime
ne visas Jūsų užsakomas prekes. Tokiu atveju siuntinį išsiųsime tik gavę
visus reikiamus produktus.
Pristatymas, kai sandėlyje turime ne visas
Jums reikalingas prekes
Pasirinkę visus reikalingus kontaktinių
lęšių parametrus atidžiai peržiūrėkite kiekvienos prekės numatomą
išsiuntimo datą ir tik tada patvirtinkite užsakymą.
Gali pasitaikyti
atvejų, kai gamintojas susiduria su gamybos nesklandumais ir mūsų sandėlio
atsargų teikimas nėra visiškai garantuotas. Pristatymo laikas visada
tiesiogiai priklauso nuo mūsų tiekėjų sąlygų ir gali užtrukti kelias
savaites. Prie prekių, kurių neturime sandėlyje, priskiriami užsakyti
kontaktiniai lęšiai, lęšiai su labai neįprastomis dioptrijomis ir t. t.,
kurių fiziškai neturime sandėlyje. Išsiuntimo laikas yra orientacinis ir
grindžiamas naujausio laikotarpio duomenimis. Tai nurodo numatomą prekės
išsiuntimo iš mūsų sandėlio datą ir yra lentelės, kurioje pirkėjas
įveda dioptrijų parametrus, dalis.
Numatomo išsiuntimo
informacijos pavyzdys:
Patvirtindamas užsakymą ir už jį sumokėdamas,
Pirkėjas sutinka, kad prekės jam išsiųstos bus tik tada, kai visus
reikalingus produktus turėsime sandėlyje . Prekes, kurių turime
sandėlyje, atskirai nuo prekių, kurių sandėlyje neturime, siųsime tik
ypatingais atvejais. Norėdamas prekes, kurių sandėlyje turime, gauti iškart,
pirkėjas gali pasisiūlyti už jų pristatymą sumokėti atskirai.
Nesklandumai pristatant siuntinį
Priimant
visas DHL Express siuntas būtina pasirašyti. Laukdami siuntinio
pasirūpinkite, kad Jūsų nurodytu adresu darbo valandomis pirmadienį -
penktadienį kas nors bus namie.
Nesame atsakingi už delsimą,
atsiradusį dėl pristatymo kompanijos kaltės arba kitų nuo mūsų
nepriklausančių aplinkybių, pavyzdžiui, oro sąlygų, atostogų, nedarbo
dienų ir pan. Turėkite omenyje, kad numatomą pristatymo laiką pateikiame
tokį, kokį mums nurodė su mumis bendradarbiaujančios pristatymo
kompanijos. Retais atvejais siuntinys gali atvykti vėliau nei buvo nurodyta.
Uždelsimams išvengti įsitikinkite, kad nurodėte tikslų ir teisingą
pristatymo adresą - miestą, gatvės pavadinimą, namo ir buto numerį bei
pašto kodą. Pridėkite ir telefono numerį, kad iškilus netikėtumams
pristatymo kompanija galėtų su Jumis susisiekti. Išsiuntę Jūsų užsakymą,
pateiksime siuntos numerį, su kuriuo savo siuntinį galėsite sekti internetu.
Pastebėję, kad atsirado nesklandumų, susisiekite su mūsų klientų
aptarnavimo komanda, kuri padės juos išspręsti.
Jei dėl kokių nors
priežasčių siuntinio pristatyti nepavyko, jis gali būti laikomas siuntos
tarnyboje su galimybe persiųsti arba pasiimti vietoje. Nepaimti siuntiniai gali
būti grąžinti Pardavėjui arba sunaikinti. Užtikrinti, kad siuntinys gali
būti sėkmingai pristatytas nurodytu adresu arba pasiimtas iš siuntos
tarnybos, yra Pirkėjo atsakomybė. Siuntiniai, kurie buvo sunaikinti dėl
Pirkėjo aplaidumo ir nesusitarimo su pristatymo kompanija, iš naujo išsiųsti
nebus. Pinigai už juos taip pat negrąžinami.
Ieškinių
protokolas
Tais atvejais, kai siunta buvo pamesta, dingo arba buvo
pristatyta netinkamai, jūsų vardu pateiksime pretenziją siuntų pristatymo
partneriui (-iams). Norint inicijuoti pretenziją, reikalingi du patvirtinimai:
1) kliento pasirašytas pareiškimas, kad siuntinys
nebuvo pristatytas, kurį turime gauti per 20 dienų nuo tariamo pristatymo.
2) forma, kurioje pristatymo kompanija pasirašo, kad siunta
nebuvo pristata
Kai tik pretenzija bus išnagrinėta, kuo skubiau
grąžinsime jums pinigus arba išsiųsime naują siuntą, priklausomai nuo
kliento pageidavimų. Kol esama siunta yra gabenama ir kol kurjeris oficialiai
nepaskelbia, kad ji buvo prarasta, pinigų grąžinimo neinicijuojame ir naujų
siuntų nesiunčiame. Tačiau jei įsigijote mūsų siuntų draudimą, galėsime
nedelsdami išsiųsti naują siuntą ir jums nereikės laukti, kol bus
išnagrinėta jūsų pretenzija.
Pažeisti siuntiniai
Kontaktiniai lęšiai ir kitos prekės yra išsiunčiamos tvirtuose atitinkamo
dydžio siuntiniuose, todėl juos gauti turite nepažeistus ir nesugadintos
prekinės išvaizdos. Jeigu gavote siuntinį, kuris yra akivaizdžiai pažeistas
ar sugadintas, jo NEPRIIMKITE ir pristatymo kompanijos duotoje formoje
nurodykite tikslią siuntiniui padarytą žalą - sugadinta dėžutė, varva
skysčiai ar pan. Nedelsdami susisiekite su mumis, kad galėtume išspręsti
iškilusią problemą ir išsiųsti naują siuntą.
Garantija, prekių grąžinimas ir keitimas
30 dienų
garantijos periodas prasideda nuo dienos, kai siuntinys Pirkėjui buvo
pristatytas. Neatidarytas, nepažeistas ir niekaip kitaip prekinės išvaizdos
nepraradusias prekes Pirkėjas gali grąžinti nenurodęs jokios priežasties.
Įrodymas, kad išsiuntėte grąžinamas prekes - grąžinamos siuntos sekimo
kodas arba registracijos numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo
gali prireikti, jei kiltų kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu.
Norėdami grąžinti prekes susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda,
el. paštas - info@Alensa.lt
Norint prekes grąžinti ar pakeisti, jos turi atitikti visus iš šių
reikalavimų:
- Visos, ir vidinės ir išorinės, originalios
kontaktinių lęšių pakuotės turi būti originaliai užklijuotos,
neatidarytos, ar kaip kitaip nepažeistos ir tinkamos perparduoti*
- Prekes reikia grąžinti pilnai sukomplektuotas, kartu su visais
komponentais
- Korekcinių ir saulės akinių grąžinimas detaliau
paaiškintas žemiau -Būtina informuoti klientų aptarnavimo skyrių prieš
grąžinant prekes
- Su mumis galite atsisakyti pirkimo sutarties per
30 dienų be jokios priežasties. Už prekes, grąžintas per sutarties
nutraukimo laikotarpį (per 30 dienų nuo jų gavimo), bus grąžinti visi
pinigai.
- Neatidarytas prekes grąžinus pasibaigus 30 dienų
atsisakymo nuo sutarties laikotarpiui, pinigų grąžinimas bus vertinamas
atsižvelgiant į prekių garantiją ir galiojimo terminą (kaip nurodyta
anksčiau, prekė turi būti tinkama perpardavimui).
- Jei gavote
netinkamus produktus dėl „Alensa“ klaidos, turite pranešti apie tai
klientų aptarnavimo tarnybai per 30 dienų nuo prekių gavimo
*Pagal Europos Sąjungos saugą ir sveikatą reglamentuojančias
direktyvas
Pinigų grąžinimo ir prekių keitimo taisyklės
galioja:
- Prekėms grąžinamoms per mūsų arduotuvės numatytą
užsakymų atšaukimo laikotarpį (30 dienų)
- Neatidarytoms,
nepanaudotoms ir niekaip kitaip nepažeistoms prekėms grąžinamoms garantijos
laikotarpiu
- Kai pristatytos ne tos prekės (reikia pranešti per 30
dienų nuo gavimo)
- TopVue
ir Gelone pinigų grąžinimo garantijai (pasinaudoti galima tik per 60
dienų nuo gavimo)
- Prekėms, kurios grąžinamos kokybės inspekcijai
Jūs, pirkėjas, grąžindamas prekes turite laikytis nurodytų prekių keitimo
ir grąžinimo sąlygų.
Saulės akinių ir korekcinių akinių
grąžinimas:
Mūsų akiniams ir akiniams nuo saulės suteikiama dvejų
metų garantija, jei jie sulūžta. Kitais atvejais, jei norite grąžinti
akinius ar akinius nuo saulės, tai galite padaryti per 30 dienų sutarties
atsisakymo laikotarpį. Prekės turi būti nepanaudotos ir nesugadintos.
Originalios pakuotės, taip pat reikalingos norint pasinaudoti garantija. Jei
norite grąžinti ar pakeisti saulės akinius arba akinių rėmelius, būtina
grąžinti prekę ir viską, ką gavote kartu su preke: akinių dėklą,
išorinį akinių įpakavimą, visus akinių priedus, akinių valymo šluostes,
visas prekės etiketes ir lipdukus. Trumpai tariant prekę turite grąžinti
lygiai tokią pačią, kokią gavote. Prekė nėra pilnavertė, jei trūksta
bent vieno iš šių elementų. Jei grąžinama prekė neatitinka aukščiau
pateiktų reikalavimų, priimti arba pakeisti prekės negalėsime. Iš anksto
dėkojame už supratingumą ir taisyklių laikymąsi. .
Prieš
išsiųsdami saulės akinius, akinių rėmelius ir korekcinius akinius
kruopščiai patikriname kiekvieno vieneto kokybę, todėl visos pristatytos
prekės yra optimalios būklės. Labai retais atvejais pristatyta prekė yra
defektu ar kaip kitaip sugadinta - tokiu atveju nedelsiant kreipkitės į
klientų aptarnavimo tarnybą ir mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti
šią problemą. Kita vertus, skundai dėl prekės defektų, atsiradusių dėl
netinkamo naudojimo, netinkamos priežiūros ar neatsakingo ir labai dažno
naudojimo, nėra priimami. Papildomos nuolaidos ar kompensacijos už paties
kliento padarytą žalą nesuteikiame.
Korekciniai/receptiniai akinių
lęšiai yra gaminami atsižvelgiant į konkrečius individualius parametrus,
todėl jų grąžinti negalima. Įsigijus korekcinius akinius grąžinti galima
tik rėmelius. Ši sąlyga taikoma nuo to momento, kai už akinius buvo
sumokėta , neatsižvelgiant į užsakymo pristatymo būseną.
Pirkėjas taip pat pripažįsta, kad perkant akinių rėmelį atskirai, rėmelio
pardavėjas neatsako už žalą, padarytą rėmeliui dėl trečiosios šalies
neprofesionaliai atlikto lęšių šlifavimo ir pritaikymo.
Su
grąžinimu susijusios išlaidos
Už prekėms grąžinti reikalingas
išlaidas atsakingas yra Pirkėjas. Alensa nesuteikia iš anksto apmokėtų
grąžinimo etikečių tuo atveju, kai užsakymas buvo pateiktas klaidingai arba
prekių užsakovui nebereikia. Jeigu dėl neteisingai gauto užsakymo kalti
esame mes, padengsime prekių grąžinimo ir naujo užsakymo pristatymo
išlaidas.
Kiek tai užtruks?
Jums iškart pranešime gavę
grąžintas prekes ir susisieksime išsiuntę naują siuntinį. Visus prekių
grąžinimo atvejus stengiamės sutvarkyti per 30 parų. Jei jaučiate, kad
grąžinimas ar keitimas trunka per ilgai, prašome susisiekti su mūsų
klientų aptarnavimo komanda.
Atkreipkite dėmesį, kad grąžinimo
procesas užtruks iki mėnesio, nes laukiame galutinio rezultato iš gamintojo.
Kai kuriuos lęšius ar akinius gali tekti siųsti ekspertizei į užsienį, o
tai taip pat gali turėti įtakos šio proceso trukmei, tačiau bet kokia
pretenzija bus išnagrinėta per 30 dienų.
Pirkėjas sutinka
su Pardavėjo nurodytu laikotarpiu, kurio reikia prekėms įvertinti ir pakeisti
arba pinigams grąžinti. .
Nusiskundimai
prekėmis ir aptarnavimu
Jei turite nusiskundimų Alensa e-parduotuvėje
pirktomis prekėmis, prašome laikytis čia nurodytų instrukcijų.
Alensa nepriims nusiskundimų dėl kontaktinių lęšių ar kitų produktų,
kuriuos Pirkėjas jau yra išmetęs . Jei manote, kad Jums papuolė
brokuotas ar nekokybiškas produktas, prašome jį laikyti kaip įrodymą, arba
bent padaryti kelias nuotraukas, kuriose atsispindėtų defektas.
Nusiskundimai TopVue ir Gelone produktais yra tvarkomi laikantis pinigų
grąžinimo garantijos, jei yra laikomasi visų nurodytų sąlygų.
Alensa yra kontaktiniais lęšiais ir jų priežiūros reikmenimis prekiaujanti
internetinė parduotuvė, o ne oftalmologas ar akių gydytojas
. Mes negalime išduoti kontaktinių lęšių bandymo periodui arba pakeisti
pavienių lęšių. Alensa prekiauja tik pilnomis, nepradarytomis lęšių
dėžutėmis.
Kaip grąžinti prekes?
1. Pirkėjas
sukuria naują grąžinimo prašymą savo paskyroje, skiltyje
„Grąžinimai“, arba prekių grąžinimo puslapyje.
2.
Paspaudus mygtuką „Sukurti naują grąžinimą“, pasirodys puslapis su
visais Pirkėjo užsakymais. Įvykdytų užsakymų sąraše Pirkėjas susiranda
norimą užsakymą bei pasirenka prekę, kurios grąžinimo procedūrą nori
inicijuoti, ir paspaudžia mygtuką „Sukurti grąžinimą“.
3.
Pirkėjas nurodo reikiamą informaciją apie pasirinktą prekę. Pasirenkama
„Grąžinimo priežastis“ ir „Pageidaujamas sprendimas“. Laukelius
„Banko sąskaitos numeris“ ir „IBAN“ Pirkėjas užpildo tik tuo atveju,
jei ši informacija būtina grąžinimui užbaigti. Laukelyje „Jūsų
pastaba“ pateikiamas defekto aprašymas. Prašymo pabaigoje galima pridėti
failą (nuotrauką arba vaizdo įrašą). Užpildęs reikiamą informaciją,
Pirkėjas pateikia prašymą, paspausdamas mygtuką „Pateikti“.
Pasirodys informacinis pranešimas, patvirtinantis, kad grąžinimas priimtas.
Taip pat bus sugeneruotas automatinis el. laiškas apie priimtą grąžinimo
prašymą su instrukcijomis, kaip grąžinti prekes.
DĖMESIO: mūsų
svetainėje pateikiamos kontaktinių lęšių pakuočių nuotraukos yra skirtos
parduodamoms prekėms iliustruoti ir gali ne visada atitikti dabartinę
konkretaus gaminio išvaizdą. Kai kurios prekės yra gaminamos skirtingose, tam
pačiam gamintojui priklausančiose, gamyklose. Todėl prekės nuotraukoje gali
būti nurodyta kita gamybos vieta nei ta, iš kurios gaminys pasieks klientą.
Šie nedideli iliustracinių nuotraukų ir klientą pasieksiančių prekių
skirtumai negali būti nurodomi kaip prekių grąžinimo priežastis. Visi
mūsų asortimente esantys gaminiai yra gaunami tiesiai iš gamintojų.
Jei Pirkėjas grąžina prekes prieš tai nesusisiekęs su klientų aptarnavimo
tarnyba ir nesukūręs grąžinimo prašymo savo paskyroje, grąžinimo prašymo
nagrinėjimo laikas gali užsitęsti. Pardavėjui priėmus prašymą, Pirkėjas
gaus el. laišką, patvirtinantį grąžinimo priėmimą. Grąžinimo eigą
galima stebėti kliento paskyroje.
Grąžinimo adresas:
Pateikus naują skundą per mūsų internetinį puslapį, mūsų klientų
aptarnavimo komanda su jumis susisieks per 24 valandas (darbo dienomis). Jums
bus atsiųsta grąžinimo etiketė ir pateiktos išsamios instrukcijos, kaip
grąžinti siuntinį.
Norėdami iš karto sukurti internetinę
užklausą iš savo kliento paskyros, spustelėkite ČIA.
Su siuntimu susijusias išlaidas padengia Pirkėjas, pateikdamas siuntą.
Pardavėjas padengia visas prekių grąžinimo išlaidas, jei skundas yra
priimtas ir Pirkėjas pateikia išlaidas pagrindžiančius dokumentus.
Visas prekes, dėl kurių pareikšta pretenzija, Pardavėjas perduoda
gamintojui, kad šis atliktų ekspertizę, kurios tikslas – nustatyti, ar
defektas, dėl kurio pareikšta pretenzija, atsirado dėl gamybos klaidos.
Pardavėjas turi 30 dienų prekių pretenzijai išspręsti.
Papildoma
informacija:
Kontaktinių lęšių grąžinimas:
Mechaniniai lęšio pažeidimai, atsiradę dėl netinkamo naudojimo, arba
defektai, atsiradę dėl netinkamos kontaktinių lęšių priežiūros, nėra
pagrįsta grąžinimo priežastis.
Netinkamai parinkti kontaktiniai
lęšiai ar jų parametrai taip pat nėra grąžinimo priežastis. Vienodi
parametrai negarantuoja, kad kontaktiniai lęšiai bus patogūs naudotojui.
Kontaktiniai lęšiai turi būti profesionaliai pritaikyti optometristo.
Sprendžiant skundus dėl lęšių grąžinimo, Pardavėjas gali paprašyti
patvirtinimo (recepto), kad kontaktiniai lęšiai buvo rekomenduoti ir
pritaikyti optometristo (ne seniau nei prieš 1 metus).
Pirkėjas turi
išsiųsti prekes tvirtoje dėžėje, kad gabenimo metu jos nebūtų pažeistos.
Jei Pirkėjas grąžina jau atidarytą (panaudotą) nekokybišką kontaktinį
lęšį, būtina užtikrinti, kad lęšis neišdžiūtų siuntimo Pardavėjui
metu. Rekomenduojame lęšį siųsti saugiai uždarytą dėkliuke ar nedideliame
indelyje, pripildytame lęšių tirpalo, kad neišdžiūtų. Gavęs kontaktinius
lęšius, Pardavėjas juos siunčia gamintojui, kad šis atliktų ekspertizę.
Gamintojas nustato, ar skundas yra pagrįstas ir ar iš tiesų defektas
gamybinis. Pripažinus skundą dėl defektų, Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui
naujas prekes, grąžina pinigus į sąskaitą arba prideda kreditą prie jo
paskyros.
Nepasitenkinimas naujai pabandytais lęšiais
Bandant naujus kontaktinius lęšius, net jeigu tai ir rekomendavo specialistas,
visada yra rizikos, kad jie netiks. Tokiais atvejais pardavėjas nėra
atsakingas už komplikacijas ar jaučiamą diskomfortą. Prieš įsigyjant
kontaktinius lęšius, kurių dar nesate nešioję, rekomenduojame
pasikonsultuoti su oftalmologu ar akių gydytoju. Skirtingi žmonės su tais
pačiais kontaktiniais lęšiais gali jaustis nevienodai. Alensa
neprisiima atsakomybės už atvejus, kai Pirkėjas nusipirko nebandytus
kontaktinius lęšius prieš tai nepasitaręs su savo akių gydytoju. Turėti
kontaktinių lęšių receptą, kuris atitinka akių būklę, yra Pirkėjo
atsakomybė. Tai galioja ir perkant valomuosius tirpalus bei akių
lašus ir purškalus.
Galime grąžinti pinigus ar lęšius pakeisti
naujais tik tais atvejais, jei pakuotės yra neatidarytos, nesugadintos ar
kitaip nepraradusios prekinės išvaizdos.
Nepasitenkinimas spalvotų
lęšių efektu
Galutinis spalvotų kontaktinių lęšių efektas
nėra vienodas visiems ir priklauso nuo kelių skirtingų faktorių. Visų
pirma, jis priklausys nuo natūralios Jūsų akių spalvos. Kiti išoriniai
faktoriai, kaip apšvietimas, makiažas, dėvimų rūbų ir nešiojamų
aksesuarų spalva, taip pat turi įtakos, kaip Jūsų akys atrodys su spalvotais
lęšiais. Spalvotų lęšių tipas (spalvą paryškinantys ar spalvą
keičiantys) taip pat lemia, kaip ryškiai matysis Jūsų išsirinktas
atspalvis. Kadangi galutinio spalvotų lęšių efekto tiksliai nuspėti
neįmanoma, negalima grąžinti pinigų už lęšius, jei nesate patenkinti jų
išvaizda. Pirkdami spalvotus kontaktinius lęšius sutinkate, kad už
juos pinigai nėra grąžinami.
Jeigu defektas atsiranda per
šešis mėnesius nuo prekių gavimo ir yra aiškiai identifikuotas kaip tikras
defektas, laikoma, kad prekės buvo nekokybiškos jų gavimo metu. Pirkėjas
turi teisę pasinaudoti teise pareikšti pretenziją dėl defekto per 24
mėnesius nuo prekių gavimo.
Nusiskundimai, dėl neteisingų
lęšių parametrų
Pastebėję, kad gavote ne tų parametrų
lęšius, pakuotės neatidarykite ir nedelsdami susisiekite su klientų
aptarnavimo skyriumi. Jei klaidingi lęšių parametrai buvo mūsų klaida,
pinigus grąžinsime arba išsiųsime kitus, teisingų parametrų, lęšius.
Tačiau, jei klaidą padarė užsakovas, Alensa gali grąžinti pinigus ar
pakeisti lęšius tik tuo atveju, jei dėžutė nebuvo atidaryta ar kaip kitaip
pažeista. Turite pateikti pirkimo kvitą, kuris ne senesnis, nei 1 metai.
Prašome atidžiai rinktis parametrus, kad neįsiveltų klaidų. Ginčo atveju,
Alensa turi teisę reikalauti lęšių recepto ir patikrinti, ar buvo užsakyti
teisingų parametrų lęšiai.
Gavus netinkamą prekę, skundas
gali būti pateiktas tik per 30 dienų nuo tos prekės pristatymo dienos
. Skundai pateikti vėliau, nei per 30 dienų nuo prekės gavimo,
nebebus priimami. Todėl rekomenduojame, gavus prekes, iš karto jas patikrinti
ir kuo greičiau susisiekti su mumis, jei buvo padaryta klaida.
Skundai dėl saulės ir sportinių akinių:
Akinių negalima
grąžinti, jei jie buvo naudojami nesilaikant naudojimo instrukcijų arba buvo
mechaniškai pažeisti, pavyzdžiui, dėl netinkamos priežiūros. Be to,
negalima grąžinti akinių, pažeistų dėl ekstremalių temperatūrų (pvz.,
pirtyje, karštame automobilyje ir pan.) arba agresyvių medžiagų (plaukų
kosmetikos, jūros vandens ir pan.) poveikio. Pinigai negrąžinami, jei
defektai atsirado dėl įprasto nusidėvėjimo arba mechaninio akinių
pažeidimo, kai juos netinkamai taisė trečiosios šalys.
Akiniai turi
būti grąžinami originalioje dėžutėje, įskaitant šluostę.
Prašome grąžinti reklamuojamas akinius originalioje dėžutėje,
įskaitant valymo šluostę.
Receptinių ir kitų ne receptinių
akinių (kompiuterio, vairavimo akinių ir kt.) grąžinimas:
Akinių
negalima grąžinti, jei jie buvo naudojami nesilaikant naudojimo instrukcijų
arba buvo mechaniškai pažeisti, pavyzdžiui, dėl netinkamos priežiūros. Be
to, negalima grąžinti akinių, pažeistų dėl ekstremalių temperatūrų
(pvz., pirtyje, karštame automobilyje ir pan.) arba agresyvių medžiagų
(plaukų kosmetikos, jūros vandens ir pan.) poveikio. Pinigai negrąžinami,
jei defektai atsirado dėl įprasto nusidėvėjimo arba mechaninio akinių
pažeidimo, kai juos netinkamai taisė trečiosios šalys.
Grąžinant
pagal individualų receptą pagamintus akinius, reikia pateikti galiojantį
akinių receptą (ne senesnį nei 1 metai). Progresinių (multifokalinių)
akinių grąžinimo atveju reikės pateikti veido nuotrauką, kurioje akiniai
būtų nufotografuoti iš priekio (kad būtų galima geriau juos centruoti), ir
iš šono (kad būtų galima nustatyti rėmelio kampą).
Pirkėjas
pripažįsta, kad priprasti prie naujai pagamintų receptinių akinių gali
prireikti 1-4 savaičių. Ilgesnis prisitaikymo laikotarpis ypač dažnas
akinių, koreguojančių astigmatizmą ar presbiopiją, atveju. Žmogaus akys ir
smegenys gali ne iš karto priimti naują korekciją. Tokiais atvejais patartina
neskubėti nešioti naujų akinių, o rinktis laipsnišką adaptaciją. Tik
praėjus šiam laikotarpiui akinius galima grąžinti.
Jei Pirkėjas
nusprendžia grąžinti pagal individualų receptą pagamintus akinius,
rekomenduojame pirmiausia kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių. Akiniai
turėtų būti grąžinami originaliame dėkle, įskaitant šluostę.
Prašome grąžinti reklamuojamas akinius originalioje dėžutėje,
įskaitant valymo šluostę.
Akinių rėmelių su demonstraciniais
lęšiais (laikinaisiais gamykliniais lęšiais) grąžinimas:
Akinių
negalima grąžinti, jei jie buvo naudojami nesilaikant naudojimo instrukcijų
arba buvo mechaniškai pažeisti, pavyzdžiui, dėl netinkamos priežiūros. Be
to, negalima grąžinti akinių, pažeistų dėl ekstremalių temperatūrų
poveikio (pvz., pirtyje, karštame automobilyje ir pan.) arba agresyvių
medžiagų (plaukų kosmetikos, jūros vandens ir pan.) poveikio. Pinigai
negrąžinami, jei defektai atsirado dėl įprasto nusidėvėjimo arba
mechaninio akinių pažeidimo, kai juos netinkamai taisė trečiosios šalys.
Pirkėjas taip pat pripažįsta, kad perkant tik akinių rėmelį,
Pardavėjas neprisiima atsakomybės už rėmelio sugadinimą dėl trečiųjų
šalių kaltės, netinkamai dedant lęšius. Akiniai turi būti grąžinami
originaliame dėkle, įskaitant šluostę.
Prašome grąžinti
reklamuojamas akinius originalioje dėžutėje, įskaitant valymo
šluostę.
Užsakymo, apmokėto dovanų kuponu, grąžinimas
Pretenzijos dėl užsakymo, apmokėto dovanų kuponu, atveju dovanų kuponu
apmokėta suma grąžinama pervedant ją į Pirkėjo, panaudojusio dovanų
kuponą, kliento paskyrą. Jei už pirkinį buvo sumokėta Kuponu ir lėšomis
(papildomas mokėjimas), Pirkėjas gali nuspręsti, kokiu būdu jis nori
susigrąžinti papildomą mokėjimą (į Pirkėjo banko sąskaitą ar taip pat
kreditu į kliento paskyrą).
Nusiskundimai mūsų tinklapiu ir jo
turiniu
Alensa pasilieka teisę keisti tinklapio turinį ir jame
skelbiamą informaciją. Stengiamės klientams pateikti pačią naujausią ir
tiksliausią informaciją ir nesame atsakingi už laikinus netikslumus ir
klaidas. Tai galioja ir techniniams nesklandumams, atsiradusiems dėl virusų ar
kitų pašalinių veiksnių. Jei mūsų tinklapyje radote kokių nors
netikslumų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir ji pabandys
juos išspręsti kuo įmanoma greičiau.
Svetainėje esančios
nuotraukos skirtos iliustruoti siūlomus produktus, tačiau tai nėra tikslios
produktų, kuriuos gaus klientas, nuotraukos. Klientams siunčiame unikalias
produktų pakuotes, todėl nuotraukose matomi numeriai, galiojimo data ir kiti
duomenys tikrai skirsis. Kai kurie to pačio gamintojo produktai, gaminami
skirtingose vietose, todėl nuotraukoje matoma pagaminimo vieta gali skirtis nuo
tos, kuri matosi nuotraukose. Tokie laiko, vietos ir identifikavimo skirtumai
jokiu būdu nereiškia, kad produktas neatitinka reikalavimų ar yra kažkaip
kitaip pažeistas. Pretenzijos, paremtos spaudos skirtumais nuotraukose, nebus
priimamos.
Lankytojų palikti atsiliepimai ir komentarai nėra Alensa
atsakomybė ir neturėtų būti laikomi oficialia tinklapio dalimi.
Problematiški ir užgaulūs vartotojai iš tinklapio bus pašalinti.
Kiti ginčų sprendimo būdai
Jei Pirkėjas nėra
patenkintas Pardavėjo pasiūlytu problemų sprendimu ir jaučia, kad jo, kaip
vartotojo, teisės buvo pažeistos, jis turi teisę sprendimų ieškoti kitur.
Elektroniniu paštu info@Alensa.lt susisiekęs su
klientų aptarnavimo komanda ir negavęs patenkinamo atsakymo arba per 30 dienų
nesulaukęs jokio atsakymo, Pirkėjas gali kreiptis į ES elektroninių ginčų
sprendimų svetainę - https://ec.europa.eu/consumers/odr
Kontrakto nutraukimas
Norėdami iš karto
sukurti internetinę užklausą iš savo kliento paskyros, spustelėkite ČIA.
Pirkėjas turi teisę per 30 dienų nuo prekių priėmimo nutraukti pirkimo
sutartį ir atgauti sumokėtus pinigus. Tam įvykdyti pirkėjas turi laikytis
žemiau nurodytų sąlygų:
Visos grąžintos prekės turi būti
nepažeistos
Prekės turi būti nepanaudotos ir nepažeistos. Prekių
įpakavimas turi būti nepradarytas. Pirkėjui atidarius prekes, dėl higienos
ir saugos taisyklių jų grąžinti nebegalima. Produktai, kurie prarado
prekinę išvaizdą, atgal nepriimami. Jei norite grąžinti akinius nuo saulės
arba akinių rėmelius, per 30 dienų nuo prekių pristatymo atgal atsiųskite
viską, ką gavote - akinius, akinių dėkliuką, dėžutę, valomąsias
servetėles ir visus kitus priedus. Negalime grąžinti pinigų už produktus,
jei mums atsiųsite tik dalį gauto užsakymo. Ačiū už supratimą.
Korekciniai/receptiniai akinių lęšiai yra gaminami atsižvelgiant į
konkrečius individualius parametrus, todėl jų grąžinti negalima. Įsigijus
korekcinius akinius grąžinti galima tik rėmelius. Ši sąlyga taikoma
nuo to momento, kai už akinius buvo sumokėta ,
neatsižvelgiant į užsakymo pristatymo būseną.
Reikalinga
informacija
Grąžindami prekes pridėkite mūsų išduotą pirkimo
patvirtinimą ir užsakymo numerį. Nepamirškite pridėti ir banko sąskaitos,
į kurią norite sulaukti grąžintų pinigų, numerio.
Grąžinti
produktai turi būti nepraradę prekinės išvaizdos
Prekes
rekomenduojame grąžinti tvirtose kartotinėse dėžutėse, o ne vokuose. Jei
siunčiant prekės susigadina ir praranda prekinę išvaizdą, nesame
įpareigoti jų priimti. Jei Pirkėjas nusprendžia nutraukti kontraktą ir
grąžintos prekės atitinka visus reikalavimus, jam bus grąžinti visi
pinigai, įskaitant pristatymo išlaidas, kurias Pirkėjas sumokėjo prekes
užsisakydamas. Pirkėjas atsakingas tik už pašto išlaidas prekes
grąžinant. Sulaukus nepažeistų ir prekinės išvaizdos nepraradusių
produktų, grąžinami pinigui Pirkėjui bus pervesti per 2-10 dienų.
Prekių grąžinimo išlaidos
Jei grąžintos prekės atitinka
visus reikalavimus, Pirkėjui bus pervesti visi sumokėti pinigai. Pirkėjas yra
atsakingas tik už prekėms grąžinti reikalingas pašto išlaidas. Pirkėjas
gali pasinaudoti nemokamu prekių grąžinimu. Tai galima padaryti tik pateikus
užklausą iš kliento paskyros. Tikslias instrukcijas rasite ČIA.
Jei atsisakoma pirkimo sutarties dėl užsakymo, apmokėto kuponu, suma,
sumokėta kuponu, grąžinama pervedant ją į pirkėjo, pasinaudojusio kuponu,
kliento paskyrą.
Jei už pirkinį buvo sumokėta Kuponu ir lėšomis
(priemoka), Pirkėjas gali nuspręsti, kokia forma jis nori gauti priemokos
grąžinimą (į Pirkėjo banko sąskaitą arba į kliento paskyrą kreditu).
Privatumo politika
Asmens duomenų apsauga ir
registras vyksta remiantis privatumo politika .
Kliento paskyros panaikinimas
Pirkėjas prašymą
panaikinti kliento paskyrą siunčia Pardavėjui el. pašto adresu info@alensa.lt. Pirkėjas taip
pat gali paprašyti ištrinti kliento paskyrą el. pašto adresu dpo@alensa.eu.
Sąskaita
bus panaikinta, kai visos operacijos bus baigtos. Nuo paskutinio užsakymo
gavimo bus paliekamas 30 dienų laikotarpis bet kokiam teisėtam atsisakymui nuo
pirkimo sutarties. Po šio laikotarpio visi Pirkėjo asmens duomenys bus
ištrinti, jei jie nebebus reikalingi tikslui, kuriuo buvo surinkti, arba jei
jų saugojimas prieštarauja įstatymui. Išimtys yra minimalūs būtini
duomenys, kurie turi būti išsaugoti teisiniais pagrindais (pvz., buhalterinės
apskaitos tikslais). Pasibaigus teisėtam laikotarpiui, šie duomenys taip pat
bus visiškai ištrinti.