Ačiū, kad apsilankėte Alensa (toliau - Pardavėjas) svetainėje. Alensa
yra internetinio prekybos tinklo Alensa, prekiaujančio firminiais aukštos
kokybės kontaktiniais lęšiais ir lęšių priežiūros produktais Europos
šalyse, dalis. Šiame puslapyje yra išdėstytos taisyklės ir
nuostatai, su kuriomis Jūs, Pirkėjas, pirkdamas mūsų internetinėje
parduotuvėje, sutinkate. Prieš patvirtindami užsakymą turėsite
varnele pažymėti, kad taisykles ir nuostatus perskaitėte ir su jais sutikote.
Daugiau informacijos ir papildomų paaiškinimų galite rasti kituose
pagalbiniuose Alensa svetainės puslapiuose. Visi pirkimai tarp Pardavėjo ir
Pirkėjo šioje internetinėje parduotuvėje vyksta bendru sutarimu, kad
Pirkėjas su visomis taisyklėmis ir nuostatais susipažino, juos suprato ir su
jais sutiko.
Santrauka
- Įvadiniai
nuostatai
- Alensa registravimas ir valdymas
- Naudojimasis mūsų svetaine ir specialiais
pasiūlymais
- Pirkimo sutartis ir
sąskaitos-faktūros
- Mokėjimas ir kainos
- Problemos dėl mokėjimo
- Pristatymo kaina ir pastabos
- Pristatymo laikas ir informacija apie prekes, kurių neturime
sandėlyje
- Nesklandumai pristatant siuntinį
- Garantija, prekių grąžinimas ir keitimas
- Nusiskundimai prekėmis ir aptarnavimu
-
Kiti ginčų sprendimo būdai
- Kontrakto nutraukimas
- Privatumo
politika
Įvadiniai nuostatai
Žemiau
nurodytos taisyklės ir nuostatai galioja perkant Alensa internetinėje
parduotuvėje.
Taisyklės ir nuostatos apibrėžia sutartimi paremtus
santykius tarp Pardavėjo ir Pirkėjo. Visi sutartiniai santykiai yra
reglamentuojami Čekijos Respublikos įstatymais. Jei Pirkėjas yra privatus
asmuo, visi įstatymuose neapibrėžti atvejai yra reglamentuojami Čekijos
Respublikos civilinio kodekso (įstatymo Nr. 89/2012) ir vartotojų teisių
apsaugos įstatymo (įstatymo Nr. 634/1992). Jei Pirkėjas yra verslo įmonė,
įstatymuose nenurodytiems atvejams galioja Čekijos Respublikos komercinis
kodeksas (įstatymo Nr. 513/1991).
Pardavėjas
pasilieka teisę atšaukti užsakymus, kuriuose prekių kiekis viršija 10 ir
grąžinti sumokėtus pinigus.
Taisyklės ir sąlygos netaikomos
tais atvejais, kai Pirkėjas yra juridinis asmuo arba asmuo, kuris, užsakydamas
prekes, veikia savo verslo ar profesinės veiklos srityje. Alensa.lt įsigytos
prekės nėra skirtos perparduoti. Pardavėjas neišrašo sąskaitų faktūrų
be PVM. Pirkėjas gali įsigyti tik tokį prekių kiekį, kuris atitinka
įprastą poreikį.
Jei Pirkėjas užsako arba įsigyja prekių kiekį,
kurį Pardavėjas, remdamasis turima informacija, įvertina kaip skirtą
perparduoti, Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti užsakymą. Jei pirkimo
sutartis jau sudaryta, Pardavėjas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties.
Tokiu atveju Pirkėjas ir Pardavėjas vienas kitam grąžina pinigus už visus
atliktus sandorius.
Alensa registravimas ir
valdymas
Visos prekės ir paslaugos yra tiekiamos iš pagrindinės
Alensos būstinės. Mūsų logistiniai centrai yra įkurti Čekijoje. Alensa
tinklapis yra valdomas įmonės Alensa s.r.o., registruotos šiuo adresu:
Alensa s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9
ID: CZ27179681
Alensa prekinis ženklas, visas tinklapyje skelbiamas turinys ir
reklaminė medžiaga yra autorinėmis teisėmis apsaugota intelektinė Alensa
prekybos tinklo nuosavybė.
Naudojimasis mūsų
svetaine ir specialiais pasiūlymais
Mūsų svetainėje galima naršyti
svečiams ir prisiregistravusiems vartotojams. Svetainės lankytojai privalo
elgtis tinkamai, atsakingai bei laikytis svetainės taisyklių ir nuostatų.
Alensa turi teisę nusižengusius asmenis laikinai arba visam laikui uždrausti
naudotis svetaine.
Tinkamas svetainės naudojimas
Alensa puslapiu
galima naudotis tik laikantis taisyklių:
Svetainės lankytojai gali
rašyti komentarus. Komentarų tikslas negali būti sugadinti mūsų arba kitų
reputaciją, jie negali būti rašomi su tikslu kitus vartotojus suklaidinti ar
užgaulioti.
Nusikalstama veikla ir virtualios atakos
Vartotojams griežtai draudžiama mūsų svetainę ar serverius atakuoti
virusais ar kitokiomis pavojingomis programinėmis įrangomis. Tokios atakos yra
kriminalinio pobūdžio ir apie jas bus pranešta atitinkamoms institucijoms.
Įvykus tokiems išpuoliams, Alensa šioms institucijoms suteiks visus reikiamus
duomenis, kad įstatymų pažeidėjai būtų nubausti.
Alensa
nebus atsakinga už žalą, kuri svetainei padaryta naudojant virusus,
pavojingas programines įrangas ar kitokias virtualias atakas.
Tinkamas kreditų sistemos ir kitų nuolaidos kodų naudojimas
Savo Alensa
nuolaidos kodu galite dalintis su šeima, draugais ar kolegomis. Juo galite
dalintis ir viešojoje erdvėje ir padėti sutaupyti draugų draugams ar netgi
nepažįstamiesiems. Turėkite omenyje, kad norint naudotis nuolaidos kodo
teikiamais kreditais reikia pirkti už €15 ir daugiau. Kodu galima dalintis
visuose internetiniuose puslapiuose, kurie nėra susiję su Alensa ir jos
partneriais. Negalima naudoti savo paties nuolaidos kodo. Kreditai suteikiami
tik kai Jūsų pasidalintu kodu apsipirkdamas pasinaudoja koks nors trečiasis
asmuo.
Nuolaidų sistema
Nuolaidų sistema taikoma, rekomendavus
mus kitiems, buvo nutraukta 31.12.2018. Visi kreditai gauti sistemos metu bus
jūsų paskyroje tol, kol jais pasinaudosite.
Norime apsisaugoti nuo
piktnaudžiavimo nuolaidų kodais, todėl vienam apsipirkimui galėsite
pasinaudoti tik vienu nuolaidos kodu. Nuolaidos nesumuojamos. Jei norite
pasitikrinti, koks nuolaidos yra aktyvus ir/arba norite pasinaudoti kitu
nuolaidos kodu, patikrinkit “Nuolaidos kodas” laukelį , kuris yra jūsų
pirkinių krepšelyje.
Prekėms, kurios jau yra su nuolaida, kitos
akcijos ir nuolaidos negalioja. Jei prekės kaina yra perbraukta horizontaliu
brūkšniu ir šalia matote mažesnę kainą, vadinasi nuolaida šiai prekei jau
yra pritaikyta. Tokioms prekėms nuolaidos kodai ar akcijos negalioja.
Kreditas (virtualūs pinigai, kuriuos galima naudoti užsakymams mūsų
parduotuvėje) bus pridėtas prie jūsų naudotojo paskyros ir bus automatiškai
nuskaičiuotas kito jūsų užsakymo metu. Užsakymo suma turi atitikti
minimalią reikalaujamą sumą kreditui panaudoti. Kreditas negali būti
konvertuojamas į pinigų grąžinimą.
Pirkimo
sutartis
Užsiregistravęs mūsų svetainėje, Pirkėjas gali naudotis
savo naudotojo paskyra. Prisijungęs prie savo paskyros Pirkėjas gali
užsisakyti prekių. Nesukūrus naudotojo paskyros (neužsiregistravus)
užsakymo atlikti neįmanoma.
Pirkimo sutartis laikoma
„pasirašyta“, kai Pirkėjas patvirtina internete užpildytą užsakymo
formą. Užsakymas taip pat gali būti patvirtintas telefonu. Užsisakydamas
prekes Alensa internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas patvirtina, kad yra
perskaitęs šias taisykles ir nuostatus ir sutinka jų laikytis. Patvirtindamas
užsakymą ir varnele pažymėdamas sutikimo su taisyklėmis ir nuostatais
laukelį, Pirkėjas patvirtina, kad yra sulaukęs amžiaus, pakankamo
įpareigojančiam kontraktui sudaryti, ir turi galiojantį, gydytojo išrašytą
receptą perkamiems kontaktiniams lęšiams. Pirkėjas patvirtina, kad perka
būtent tokius kontaktinius lęšius, kokius nurodė akių priežiūros
specialistas. Receptas kontaktiniams lęšiams turi būti išrašytas ne seniau
kaip prieš vienerius metus. Prireikus, Pirkėjas duoda Pardavėjui teisę
susisiekti su Pirkėjo akių gydytoju receptui patvirtinti. Pirkėjas patvirtina
suprantantis, kad reguliariai tikrintis akis ir turėti regėjimą atitinkantį
lęšių receptą yra jo atsakomybė. Alensa neprisiima atsakomybės už
pasekmes, atsiradusias dėl akių gydytojo nurodymų nesilaikymo.
Pirkimo sutartis ir sąskaitos-faktūros
Jei užsisakydamas
prekes Pirkėjas laukelyje „Pastaba pardavėjui“ nenurodo, kad nori gauti
atspausdintą pirkimą patvirtinantį išrašą ir informacinį lapelį, jis
sutinka juos gauti tik elektroniniu pavidalu. Sulaukus užsakymo pristatymo,
sąskaitas-faktūras galima atsisiųsti iš asmeninės Alensa Pirkėjo paskyros,
nuėjus į užsakymų apžvalgos puslapį. Sąskaitas-faktūras galima gauti ir
susisiekus su
klientų aptarnavimo komanda. Pirkėjas gali pasirinkti sąskaitą-faktūrą
gauti kitu adresu nei nurodytas prekių pristatymo adresas.
Sąskaitoje-faktūroje nurodytas Alensa adresas visada bus pagrindinio įmonės
valdytojo adresas. Šis adresas negali būti pakeistas vietiniu adresu.
Sąskaitoje-faktūroje nurodyta data bus užsakymo išsiuntimo data, o ne data,
kai užsakymas buvo padarytas. Šios datos Alensa pakeisti negali.
Sąskaitoje-faktūroje galima pridėti ir papildomos informacijos, pavyzdžiui,
gimimo data ar kito asmens vardas ir pavardė. Norėdamas į
sąskaitą-faktūrą įtraukti papildomos informacijos, Pirkėjas tai padaryti
turi „Pastaba pardavėjui“ laukelyje, prieš patvirtindamas užsakymą.
Alensa vienam užsakymui gali išduoti tik vieną
sąskaitą-faktūrą. Pirkėjas, norėdamas gauti daugiau nei vieną,
arbą skirtingą, sąskaitą-faktūrą, turės padaryti naują užsakymą.
Mokėjimas ir kainos
Pardavėjo išduoto
dovanų čekio (toliau - „Kuponas") vertė yra tokia, kokia nurodyta ant
čekio. Kuponas yra elektroninės formos PDF formatu, kurį Pirkėjas gaus el.
paštu po to, kai mokėjimas bus įskaitytas į Pardavėjo sąskaitą.
Kiekvienas kuponas turi unikalų kodą, jo galiojimo laikas ribotas ir jį
galima panaudoti tik Alensa.lt elektroninėje parduotuvėje. Kupono negalima
iškeisti į pinigus. Nepanaudoto Kupono negalima iškeisti į kitą ar kitaip
kompensuoti. Atšaukus, pareiškus pretenziją ar atsisakius pirkimo sutarties
dėl užsakymo, apmokėto Kuponu, Kuponu sumokėta suma grąžinama pervedant
ją į Pirkėjo, pasinaudojusio Kuponu, kliento paskyrą.
Pastaba:
Už kuponą galima atsiskaityti tik atliekant atsiskaitymą negrynaisiais
pinigais.
Už kuponą negalima atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu
arba kliento paskyroje esančiu kreditu.
Už užsakymus galima
atsiskaityti šiais būdais:
• Banko kortele: Mastercard, Visa, Visa
Electron ir Maestro
• PayPal
• Atsiskaitymas kurjeriui
grynaisiais priimant siuntinį arba kortele paštomate
• Mokėjimas
dovanų kuponu
Saugus mokėjimas
Garantuojame, kad visi
mokėjimai yra vykdomi laikantis visų saugumo priemonių. Jūsų asmeninė
informacija bus naudojama tik mokėjimui įvykdyti ir nebus perduodama jokioms
trečiosioms šalims.
Mokėjimas internetu
Norintys mokėti
kreditine arba debetine kortele bus nekreipti į saugų mūsų partnerio
puslapį, kuriame reikės įvesti reikalingus mokėjimui atlikti duomenis. Visa
ten įvedama informacija yra saugiai užšifruojama. Turėkite omenyje, kad šis
saugus mokėjimo portalas bus aktyvus tik kurį laiką. Sesijai pasibaigus
turėsite iš naujo susirasti savo užsakymą prisijungę prie asmeninės
paskyros mūsų svetainėje ir bandyti sumokėti iš naujo. Jei norite
atsiskaitysi naudodamiesi PayPal, būsite nukreipti į saugų PayPal mokėjimo
sistemos puslapį.
Papildomų pastabų laukelyje įrašykite
savo užsakymo numerį. Iškilus situacijoms, kai Alensa turės
grąžinti sumokėtus pinigus, Pirkėjas turės suteikti visą pinigams pervesti
reikalingą informaciją.
Mokėjimas dovanų kuponu
Mokėjimas
dovanų kuponu galimas tik su dovanų kuponu, įsigytu Alensa.lt elektroninėje
parduotuvėje. Kiekvienas kuponas turi unikalų kodą ir jo galiojimo laikas yra
ribotas. Pasirinkęs mokėjimą dovanų kuponu, Pirkėjas, pateikdamas
užsakymą, turi įrašyti unikalų kupono kodą į "Nuolaidos kodas" laukelį
"Krepšelio" skiltyje. Kuponas gali būti panaudotas tik vienkartiniam pirkimui
visa jo suma. Jei pirkimo vertė viršija Kupono vertę, Pirkėjas sumokės tik
skirtumą. Likusios sumos mokėjimui taikomos sandorio sąlygos, žr. skyrių
Mokėjimo galimybės. Kuponu galima atsiskaityti už bet kokias e. parduotuvėje
siūlomas prekes ar paslaugas.
Nepriėmus siuntos, už kurią sumokėta
Kuponu, siunta grąžinama Pardavėjui. Pardavėjas anuliuos Pirkėjo užsakymą
ir Pirkėjui bus grąžinta pirkinio suma. Šiuo atveju Kupono suma grąžinama
į Pirkėjo kliento paskyrą kredito forma. Jei už pirkinį buvo atsiskaityta
Kuponu ir lėšomis (priemoka), Pirkėjas gali nuspręsti, kokia forma jis nori
guati grąžinamą priemoką (į Pirkėjo banko sąskaitą ar taip pat kaip
kreditą į kliento paskyrą).
Alensa kainos
Visos nurodytos
produktų ir pristatymo kainos yra su PVM. Visos e-parduotuvėje siūlomos
akcijos ir nuolaidos galioja iki Alensa tinklapyje nurodytos datos.
Administratorius pasilieka teisę pataisyti produktų kainą prieš
išsiuntimą, jei nustatoma, kad produktai buvo siūlomi už neteisingą kainą.
Tokiu atveju klientas turi būti informuotas apie teisingą kainą ir sutikti su
kainos koregavimu. Priešingu atveju pirkimo sutartis nebus sudaryta, o
pardavėjas užsakymą anuliuos.
Alensa pasilieka teisę kainas keisti
atsižvelgiant į kintančią rinką, konkurenciją, gamintojų reikalavimus ir
pan. Siekiame užtikrinti geras kainas Lietuvos vartotojams. Pirkėjas turi
teisę mūsų paprašyti kainas sumažinti, jei tai atitinka visus kainos
sulyginimo
garantijos principus.
Problemos dėl
mokėjimo
- Patikrinkite savo banko arba Paypal sąskaitą ir
įsitikinkite, ar mokėjimas tikrai įvyko ir ar mokant neįsivėlė techninė
klaida.
- Jei mokėjimas buvo sėkmingai įvykdytas, bet tai
neatsispindi mūsų sistemoje, susisiekite su mumis el. paštu info@Alensa.lt ir mūsų
finansų skyrius mokėjimą patvirtins.
- Jei kyla nesklandumų
mokėjimo puslapyje, pabandykite Alensa svetainę atidaryti kita naršykle arba
kitu prietaisu.
Pristatymo kaina
Didesniems nei €19 užsakymams
€12.99
Didesniems nei €19 užsakymams
Nemokamai
Didesniems nei €19 užsakymams
Nemokamai
Pastabos:
- PVM į pristatymo kainą yra
įskaičiuotas
- Nurodyta kaina yra galutinė ir nepriklauso nuo
mokėjimo būdo. Pakavimas ir siuntimas į nurodytą kainą yra įskaičiuoti
- Siuntimo kaina nuo užsakytų prekių dydžio ir svorio
nepriklauso
- Prekes išsiųsime tik sulaukę apmokėjimo
Atsiskaityti už prekes galima atsiėmimo metu per Omniva kurjerį arba Omniva
paštomatą. Tokiu atveju taikomas
papildomas €0,70 mokestis, kuris
įtraukiamas į bendrą užsakymo sumą. Atsiskaityti paštomate galima tik
kortele, o kurjeriui tik grynais.
Nemokamas pristatymas
Didesni
nei €19 užsakymai pristatomi nemokamai .
Siuntimas
į užsienio šalis
Šioje e-parduotuvėje pirktas prekes siunčiame tik
į Lietuvą.
Papildoma paslauga: apdrauskite siuntą
Už
papildomą mokestį galite apdrausti savo siuntinį. Šis draudimas apima tuos
atvejus, kai siuntos yra pamestos ar sugadintos transportavimo metu. Tai
reiškia, kad kai tik patvirtinsime, kad jūsų siunta yra pamesta ar kaip nors
sugadinta, nedelsdami išsiųsime naują siuntą su tomis pačiomis prekėmis.
Ieškinio protokolas, aprašytas žemiau, apdraustoms siuntoms nebus
inicijuojamas. Tačiau atminkite, kad naujos siuntos paruošiamas gali užtrukti
ilgiau, jei jūsų užsakyme buvo specialių pagal užsakymą pagamintų
prekių, pavyzdžiui specialūs akiniai ar unikalūs kontaktinių lęšių
parametrų deriniai
Prekių siuntimas gavus mokėjimą
Alensa
prekes išsiųs tik sulaukusi apmokėjimo. Turėkite omenyje, kad mokėjimas
banko pavedimu gali užtrukti ilgiau. Norėdami išvengti papildomo delsimo,
galite mums atsiųsti Jūsų banko išduotą mokėjimo patvirtinimą. Daugiau
informacijos apie tai galite rasti mokėjimo
būdų puslapyje. Kai kurių mažiau populiarių kontaktinių lęšių
galime neturėti sandėlyje. Tokiu atveju juos užsakysime tiesiai iš
gamintojo. Jūsų mokėjimas bus nuskaičiuotas užsakant, net jei reikiamų
lęšių tuo metu sandėlyje ir neturime.
Užsakymų sujungimas
Mūsų sandėliuose kasdien supakuojama ir išsiunčiama daugybė
užsakymų, todėl negalime garantuoti, kad du skirtingus užsakymus galėsime
sujungti į vieną . Norėdami sujungti užsakymus, nedelsdami
susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad jie galėtų įvertinti
situaciją ir Jums padėti. Sumokėjus už užsakymą, jis laikomas įvykdytu.
Norint pirkti daugiau, reikės pradėti naują užsakymą, už kurį reikės
mokėti atskirai.
Pristatymo laikas
Pristatymo būdas
Numatomas pristatymo laikas
DHL 1–2 darbo dienos po išsiuntimo
OMNIVA kurjeris 2–3 darbo
dienos po išsiuntimo
OMNIVA
paštomatas 2–3 darbo dienos po išsiuntimo
Pastabos:
- Užsakymus, padarytus iki
12:00, išsiųsime tą pačią dieną
- Užsakymus, padarytus vėliau nei
12:00, išsiųsime kitą darbo dieną
- Gausite siuntos numerį, su
kuriuo galėsite sekti, kur Jūsų siuntinys yra
- Savaitgaliais
užsakymų nesiunčiame
- Numatomas pristatymo laikas skaičiuojamas nuo
tada, kai siuntinys buvo išsiųstas, o ne nuo užsakymo priėmimo
Siuntos sekimas
Alensa kas dieną supakuoja ir
išsiunčia daugybę siuntinių, todėl sekti savo užsakymą yra Jūsų
atsakomybė. Patvirtinę užsakymą gausite siuntos sekimo numerį, su
kuriuo siuntinį galėsite sekti internetu. Jei sekimo numerio elektroniniu
paštu negavote, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir numerį
gausite iš jų.
Prekių, kurių šiuo metu neturime sandėlyje,
pristatymas
Norėdami apsisaugoti, kad prekės išliktų kokybiškos ir
neišeitų iš galiojimo laiko, kai kurių mažiau populiarių ir retesnių
parametrų kontaktinių lęšių sandėliuose nelaikome. Prireikus, juos
užsakome tiesiai iš gamintojo. Dėl to pristatymas Jums gali užtrukti ilgiau.
Kontaktinių lęšių, kurių sandėlyje neturime, išsiuntimas priklauso nuo
gamintojo ir gali užtrukti iki 2 savaičių.
Mūsų e-parduotuvėje
rinkdamiesi kontaktinius lęšius matysite numatomą užsakymo išsiuntimo
datą. Ji gali pasikeisti pasirinkus kitokius kontaktinių lęšių parametrus.
Pastebėti, ar norimas prekes turime sandėlyje ir kada galėsime jas
išsiųsti, yra Pirkėjo atsakomybė.
Kai pasirinksite sau reikalingus kontaktinių lęšių
parametrus, Jums nurodysime numatomą užsakymo išsiuntimo datą (žiūr.
paveiksliuką viršuje). Turėkite omenyje, kad žodžiu „Turime“
paženklintos prekės yra prekės, kuriomis prekiaujame apskritai. Gali būti,
kad tos prekės šiuo metu neturime su Jums reikalingais parametrais .
Kiekvienąkart rinkdamiesi ir keisdami parametrus, dešinėje pusėje visada
matysite, kada galėsime Jūsų prekes išsiųsti. Šią informaciją patikrinti
ir sužinoti apie galimą uždelsimą galėsite nuėję ir į savo krepšelį.
Pabaigę užsakymą, elektroniniu paštu gausite patvirtinimą, kuriame
išsiuntimo laikas taip pat bus nurodytas. Pranešime, jeigu sandėlyje turime
ne visas Jūsų užsakomas prekes. Tokiu atveju siuntinį išsiųsime tik gavę
visus reikiamus produktus.
Pristatymas, kai sandėlyje turime ne visas
Jums reikalingas prekes
Pasirinkę visus reikalingus kontaktinių
lęšių parametrus atidžiai peržiūrėkite kiekvienos prekės numatomą
išsiuntimo datą ir tik tada patvirtinkite užsakymą.
Gali pasitaikyti
atvejų, kai gamintojas susiduria su gamybos nesklandumais ir mūsų sandėlio
atsargų teikimas nėra visiškai garantuotas. Pristatymo laikas visada
tiesiogiai priklauso nuo mūsų tiekėjų sąlygų ir gali užtrukti kelias
savaites. Prie prekių, kurių neturime sandėlyje, priskiriami užsakyti
kontaktiniai lęšiai, lęšiai su labai neįprastomis dioptrijomis ir t. t.,
kurių fiziškai neturime sandėlyje. Išsiuntimo laikas yra orientacinis ir
grindžiamas naujausio laikotarpio duomenimis. Tai nurodo numatomą prekės
išsiuntimo iš mūsų sandėlio datą ir yra lentelės, kurioje pirkėjas
įveda dioptrijų parametrus, dalis.
Numatomo išsiuntimo
informacijos pavyzdys:
Patvirtindamas užsakymą ir už jį sumokėdamas,
Pirkėjas sutinka, kad prekės jam išsiųstos bus tik tada, kai visus
reikalingus produktus turėsime sandėlyje . Prekes, kurių turime
sandėlyje, atskirai nuo prekių, kurių sandėlyje neturime, siųsime tik
ypatingais atvejais. Norėdamas prekes, kurių sandėlyje turime, gauti iškart,
pirkėjas gali pasisiūlyti už jų pristatymą sumokėti atskirai.
Nesklandumai pristatant siuntinį
Priimant
visas DHL Express siuntas būtina pasirašyti. Laukdami siuntinio
pasirūpinkite, kad Jūsų nurodytu adresu darbo valandomis pirmadienį -
penktadienį kas nors bus namie.
Nesame atsakingi už delsimą,
atsiradusį dėl pristatymo kompanijos kaltės arba kitų nuo mūsų
nepriklausančių aplinkybių, pavyzdžiui, oro sąlygų, atostogų, nedarbo
dienų ir pan. Turėkite omenyje, kad numatomą pristatymo laiką pateikiame
tokį, kokį mums nurodė su mumis bendradarbiaujančios pristatymo
kompanijos. Retais atvejais siuntinys gali atvykti vėliau nei buvo nurodyta.
Uždelsimams išvengti įsitikinkite, kad nurodėte tikslų ir teisingą
pristatymo adresą - miestą, gatvės pavadinimą, namo ir buto numerį bei
pašto kodą. Pridėkite ir telefono numerį, kad iškilus netikėtumams
pristatymo kompanija galėtų su Jumis susisiekti. Išsiuntę Jūsų užsakymą,
pateiksime siuntos numerį, su kuriuo savo siuntinį galėsite sekti internetu.
Pastebėję, kad atsirado nesklandumų, susisiekite su mūsų klientų
aptarnavimo komanda, kuri padės juos išspręsti.
Jei dėl kokių nors
priežasčių siuntinio pristatyti nepavyko, jis gali būti laikomas siuntos
tarnyboje su galimybe persiųsti arba pasiimti vietoje. Nepaimti siuntiniai gali
būti grąžinti Pardavėjui arba sunaikinti. Užtikrinti, kad siuntinys gali
būti sėkmingai pristatytas nurodytu adresu arba pasiimtas iš siuntos
tarnybos, yra Pirkėjo atsakomybė. Siuntiniai, kurie buvo sunaikinti dėl
Pirkėjo aplaidumo ir nesusitarimo su pristatymo kompanija, iš naujo išsiųsti
nebus. Pinigai už juos taip pat negrąžinami.
Ieškinių
protokolas
Tais atvejais, kai siunta buvo pamesta, dingo arba buvo
pristatyta netinkamai, jūsų vardu pateiksime pretenziją siuntų pristatymo
partneriui (-iams). Norint inicijuoti pretenziją, reikalingi du patvirtinimai:
1)
kliento pasirašytas pareiškimas, kad
siuntinys nebuvo pristatytas, kurį turime gauti per 20 dienų
nuo tariamo
pristatymo.
2) forma, kurioje pristatymo
kompanija pasirašo, kad siunta nebuvo pristata
Kai tik
pretenzija bus išnagrinėta, kuo skubiau grąžinsime jums pinigus arba
išsiųsime naują siuntą, priklausomai nuo kliento pageidavimų. Kol esama
siunta yra gabenama ir kol kurjeris oficialiai nepaskelbia, kad ji buvo
prarasta, pinigų grąžinimo neinicijuojame ir naujų siuntų nesiunčiame.
Tačiau jei įsigijote mūsų siuntų draudimą, galėsime nedelsdami išsiųsti
naują siuntą ir jums nereikės laukti, kol bus išnagrinėta jūsų
pretenzija.
Pažeisti siuntiniai
Kontaktiniai lęšiai ir kitos
prekės yra išsiunčiamos tvirtuose atitinkamo dydžio siuntiniuose, todėl
juos gauti turite nepažeistus ir nesugadintos prekinės išvaizdos. Jeigu
gavote siuntinį, kuris yra akivaizdžiai pažeistas ar sugadintas, jo
NEPRIIMKITE ir pristatymo kompanijos duotoje formoje nurodykite tikslią
siuntiniui padarytą žalą - sugadinta dėžutė, varva skysčiai ar pan.
Nedelsdami susisiekite su mumis, kad galėtume išspręsti iškilusią problemą
ir išsiųsti naują siuntą.
Garantija, prekių
grąžinimas ir keitimas
30 dienų garantijos periodas prasideda nuo
dienos, kai siuntinys Pirkėjui buvo pristatytas. Neatidarytas, nepažeistas ir
niekaip kitaip prekinės išvaizdos nepraradusias prekes Pirkėjas gali
grąžinti nenurodęs jokios priežasties. Įrodymas, kad išsiuntėte
grąžinamas prekes - grąžinamos siuntos sekimo kodas arba registracijos
numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo gali prireikti, jei kiltų
kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu. Norėdami grąžinti prekes
susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, el. paštas - info@Alensa.lt
Norint
prekes grąžinti ar pakeisti, jos turi atitikti visus iš šių
reikalavimų:
- Visos, ir vidinės ir išorinės, originalios
kontaktinių lęšių pakuotės turi būti originaliai užklijuotos,
neatidarytos, ar kaip kitaip nepažeistos ir tinkamos perparduoti*
- Prekes reikia grąžinti pilnai sukomplektuotas, kartu su visais
komponentais
- Korekcinių ir saulės akinių grąžinimas detaliau
paaiškintas žemiau -Būtina informuoti klientų aptarnavimo skyrių prieš
grąžinant prekes
- Su mumis galite atsisakyti pirkimo sutarties per
30 dienų be jokios priežasties. Už prekes, grąžintas per sutarties
nutraukimo laikotarpį (per 30 dienų nuo jų gavimo), bus grąžinti visi
pinigai.
- Neatidarytas prekes grąžinus pasibaigus 30 dienų
atsisakymo nuo sutarties laikotarpiui, pinigų grąžinimas bus vertinamas
atsižvelgiant į prekių garantiją ir galiojimo terminą (kaip nurodyta
anksčiau, prekė turi būti tinkama perpardavimui).
- Jei gavote
netinkamus produktus dėl „Alensa“ klaidos, turite pranešti apie tai
klientų aptarnavimo tarnybai per 30 dienų nuo prekių gavimo
*Pagal Europos Sąjungos saugą ir sveikatą reglamentuojančias
direktyvas
Pinigų grąžinimo ir prekių keitimo taisyklės
galioja:
- Prekėms grąžinamoms per mūsų arduotuvės numatytą
užsakymų atšaukimo laikotarpį (30 dienų)
- Neatidarytoms,
nepanaudotoms ir niekaip kitaip nepažeistoms prekėms grąžinamoms garantijos
laikotarpiu
- Kai pristatytos ne tos prekės (reikia pranešti per 30
dienų nuo gavimo)
- TopVue
ir Gelone pinigų grąžinimo garantijai (pasinaudoti galima tik per 60
dienų nuo gavimo)
- Prekėms, kurios grąžinamos kokybės inspekcijai
Jūs, pirkėjas, grąžindamas prekes turite laikytis nurodytų prekių keitimo
ir grąžinimo sąlygų.
Saulės akinių ir korekcinių
akinių grąžinimas:
Mūsų akiniams ir akiniams nuo saulės suteikiama
dvejų metų garantija, jei jie sulūžta. Kitais atvejais, jei norite
grąžinti akinius ar akinius nuo saulės, tai galite padaryti per 30 dienų
sutarties atsisakymo laikotarpį. Prekės turi būti nepanaudotos ir
nesugadintos. Originalios pakuotės, taip pat reikalingos norint pasinaudoti
garantija. Jei norite grąžinti ar pakeisti saulės akinius arba akinių
rėmelius, būtina grąžinti prekę ir viską, ką gavote kartu su preke:
akinių dėklą, išorinį akinių įpakavimą, visus akinių priedus, akinių
valymo šluostes, visas prekės etiketes ir lipdukus. Trumpai tariant prekę
turite grąžinti lygiai tokią pačią, kokią gavote. Prekė nėra
pilnavertė, jei trūksta bent vieno iš šių elementų. Jei grąžinama prekė
neatitinka aukščiau pateiktų reikalavimų, priimti arba pakeisti prekės
negalėsime. Iš anksto dėkojame už supratingumą ir taisyklių laikymąsi. .
Prieš išsiųsdami saulės akinius, akinių rėmelius ir korekcinius
akinius kruopščiai patikriname kiekvieno vieneto kokybę, todėl visos
pristatytos prekės yra optimalios būklės. Labai retais atvejais pristatyta
prekė yra defektu ar kaip kitaip sugadinta - tokiu atveju nedelsiant
kreipkitės į klientų aptarnavimo tarnybą ir mes pasistengsime kuo greičiau
išspręsti šią problemą. Kita vertus, skundai dėl prekės defektų,
atsiradusių dėl netinkamo naudojimo, netinkamos priežiūros ar neatsakingo ir
labai dažno naudojimo, nėra priimami. Papildomos nuolaidos ar kompensacijos
už paties kliento padarytą žalą nesuteikiame.
Korekciniai/receptiniai akinių lęšiai yra gaminami atsižvelgiant į
konkrečius individualius parametrus, todėl jų grąžinti negalima. Įsigijus
korekcinius akinius grąžinti galima tik rėmelius. Ši sąlyga taikoma
nuo to momento, kai už akinius buvo sumokėta ,
neatsižvelgiant į užsakymo pristatymo būseną.
Pirkėjas taip pat
pripažįsta, kad perkant akinių rėmelį atskirai, rėmelio pardavėjas
neatsako už žalą, padarytą rėmeliui dėl trečiosios šalies
neprofesionaliai atlikto lęšių šlifavimo ir pritaikymo.
Norint
prekes grąžinti arba pakeisti, būtina laikytis šių taisyklių:
Alensa neprisiima atsakomybės, jei prekės grąžinamos nesilaikant
nurodytų taisyklių . Visų pirma, telefonu arba elektroniniu paštu
susisiekite su
mūsų klientų aptarnavimo komanda ir paaiškinkite, kodėl prekes norite
grąžinti, pateikite užsakymo numerį ir kitą reikalingą informaciją.
Mūsų darbuotojai patikrins, ar prekės atitinka reikalavimus, ir patars, ką
daryti toliau.
Mūsų klientų aptarnavimo komanda stengiasi į visus
klausimus atsakyti ne vėliau kaip per 1-2 darbo dienas.
Trumpai tariant,
prekių grąžinimas susideda iš 4 etapų:
- Patvirtinkite savo
grąžinimą susisiekę su klientų aptarnavimo tarnyba
- Mūsų klientų
aptarnavimo tarnyba pateiks grąžinimo instrukcijas
- Saugiai
supakuokite siuntinį ir laikykitės visų nurodytų instrukcijų
- Išsiųskite siuntą mums
Prašome neatidarytas ir
nepažeistas kontaktinių lęšių (arba valomųjų tirpalų) pakuotes siųsti
paštu, tvirtose dėžutėse, o ne vokuose, kad jos nesusigadintų keliaujant.
Pridėkite užsakymo numerį gautą iš Alensa.lt. Jei už prekes mokėjote
internetu, pinigus automatiškai pervesime į PayPal sąskaitą ar banko
kortelę, kuria mokėjote už užsakymą.
• Įrodymas, kad
išsiuntėte grąžinamas prekes - grąžinamos siuntos sekimo kodas arba
registracijos numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo gali
prireikti, jei kiltų kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu.
Su
grąžinimu susijusios išlaidos
Už prekėms grąžinti reikalingas
išlaidas atsakingas yra Pirkėjas. Alensa nesuteikia iš anksto apmokėtų
grąžinimo etikečių tuo atveju, kai užsakymas buvo pateiktas klaidingai arba
prekių užsakovui nebereikia. Jeigu dėl neteisingai gauto užsakymo kalti
esame mes, padengsime prekių grąžinimo ir naujo užsakymo pristatymo
išlaidas.
Kiek tai užtruks?
Jums iškart pranešime gavę
grąžintas prekes ir susisieksime išsiuntę naują siuntinį. Visus prekių
grąžinimo atvejus stengiamės sutvarkyti per 30 parų. Jei jaučiate, kad
grąžinimas ar keitimas trunka per ilgai, prašome susisiekti su mūsų
klientų aptarnavimo komanda.
Atkreipkite dėmesį, kad grąžinimo
procesas užtruks iki mėnesio, nes laukiame galutinio rezultato iš gamintojo.
Kai kuriuos lęšius ar akinius gali tekti siųsti ekspertizei į užsienį, o
tai taip pat gali turėti įtakos šio proceso trukmei, tačiau bet kokia
pretenzija bus išnagrinėta per 30 dienų.
Pirkėjas sutinka
su Pardavėjo nurodytu laikotarpiu, kurio reikia prekėms įvertinti ir pakeisti
arba pinigams grąžinti. .
Nusiskundimai
prekėmis ir aptarnavimu
Jei turite nusiskundimų Alensa e-parduotuvėje
pirktomis prekėmis, prašome laikytis čia nurodytų instrukcijų.
Alensa nepriims nusiskundimų dėl kontaktinių lęšių ar kitų produktų,
kuriuos Pirkėjas jau yra išmetęs . Jei manote, kad Jums papuolė
brokuotas ar nekokybiškas produktas, prašome jį laikyti kaip įrodymą, arba
bent padaryti kelias nuotraukas, kuriose atsispindėtų defektas. Jei nesate
patenkinti gautomis prekėmis, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo
komanda ir jie Jums patars, ką daryti toliau. Jei prekes norite grąžinti,
prašome susipažinti su prekių
grąžinimo ir keitimo sąlygomis.
Nusiskundimai TopVue ir Gelone
produktais yra tvarkomi laikantis pinigų
grąžinimo garantijos, jei yra laikomasi visų nurodytų sąlygų.
Alensa yra kontaktiniais lęšiais ir jų priežiūros reikmenimis prekiaujanti
internetinė parduotuvė, o ne oftalmologas ar akių gydytojas
. Mes negalime išduoti kontaktinių lęšių bandymo periodui arba pakeisti
pavienių lęšių. Alensa prekiauja tik pilnomis, nepradarytomis lęšių
dėžutėmis.
Užsakymo, apmokėto dovanų kuponu, grąžinimas
Pretenzijos dėl užsakymo, apmokėto dovanų kuponu, atveju dovanų kuponu
apmokėta suma grąžinama pervedant ją į Pirkėjo, panaudojusio dovanų
kuponą, kliento paskyrą. Jei už pirkinį buvo sumokėta Kuponu ir lėšomis
(papildomas mokėjimas), Pirkėjas gali nuspręsti, kokiu būdu jis nori
susigrąžinti papildomą mokėjimą (į Pirkėjo banko sąskaitą ar taip pat
kreditu į kliento paskyrą).
Brokuoti ir nekokybiški produktai
Jei nesate patenkintas gautų kontaktinių lęšių kokybe (rausta ar džiūva
akys, matote neaiškiai ar jaučiate diskomfortą), juos galime grąžinti
gamintojui, kuris patikrins, ar lęšiai yra kokybiški, ar ne. Įspėjame, kad
tai, įskaitant lęšių siuntimą, gali užtrikti kelis mėnesius. Lęšius
gali tekti siųsti į užsienį ir tai dar labiau prailgins laukimo laiką.
Gamintojui pripažinus, kad prekė buvo brokuota ar nekokybiška, naujus tokių
pačių parametrų kontaktinius lęšius Jums atsiųsime nemokamai. Jei
gamintojas patikrinęs lęšius nuspręs, kad jie nėra brokuoti arba
nekokybiški, naujų atsiųsti naujų lęšių arba grąžinti pinigų
negalėsime.
Jei norite grąžinti brokuotą ar nekokybišką
prekę, rekomenduojame ją siųsti registruotu paštu, saugiai supakavus
tvirtoje dėžutėje. Siunčiant pažeisti ar sugadinti kontaktiniai lęšiai
negali būti pakeisti ir pinigai už juos negrąžinami. Norėdami lęšius
grąžinti gamintojui, kad šis patikrintų jų kokybę, turėsite atsiųsti ir
visą tų lęšių įpakavimą. Grąžindami panaudotus lęšius įsitikinkite,
kad siunčiant jie neišdžiūtų. Rekomenduojame tokius lęšius siųsti
valomuoju tirpalu pripildytame dėkliuke tvirtai užsukus. Visi nusiskundimai
yra individualūs, todėl visų pirma rekomenduojame susisiekti su mūsų
klientų aptarnavimo komanda, el. paštas - info@Alensa.lt. Jie paaiškins,
kiek lęšių ir kuriuos įpakavimus atsiųsti atgal, kokias pastabas parašyti
grąžinant (ar prekės buvo atidarytos, ar ne) ir pan. Pridėkite ir žinutę
su paaiškinimu, ar norite gauti naujas prekes, ar norite, kad būtų grąžinti
pinigai. Turėkite omenyje, kad patikrinti prekių kokybę gamintojui
gali prireikti kelių mėnesių. Alensa prekių nepakeis ir pinigų negrąžins
kol gamintojas nepatvirtins, kad prekės tikrai buvo nekokybiškos.
Norėtume Jus informuoti, kad prieš priimdami pretenziją, dėl galimai
nekokybiškų lęšių, visų pirma paprašysime Jūsų atsiųsti mums
galiojančio recepto kopiją . Užsisakydami lęšius internetu
neprivalote pateikti savo recepto, tačiau visada turite turėti galiojantį
receptą, ne senesnį kaip vieneri metai. Tikrindami lęšių kokybę visada
turime patikrinti ar įsigytų lęšių dioptrijos atitinka jūsų nurodytą
receptą, ar ne.
Jeigu defektas atsiranda per šešis mėnesius nuo
prekių gavimo ir yra aiškiai identifikuotas kaip tikras defektas, laikoma, kad
prekės buvo nekokybiškos jų gavimo metu. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti
teise pareikšti pretenziją dėl defekto per 24 mėnesius nuo prekių gavimo.
Nepasitenkinimas naujai pabandytais lęšiais
Bandant naujus
kontaktinius lęšius, net jeigu tai ir rekomendavo specialistas, visada yra
rizikos, kad jie netiks. Tokiais atvejais pardavėjas nėra atsakingas už
komplikacijas ar jaučiamą diskomfortą. Prieš įsigyjant kontaktinius
lęšius, kurių dar nesate nešioję, rekomenduojame pasikonsultuoti su
oftalmologu ar akių gydytoju. Skirtingi žmonės su tais pačiais kontaktiniais
lęšiais gali jaustis nevienodai. Alensa neprisiima atsakomybės už
atvejus, kai Pirkėjas nusipirko nebandytus kontaktinius lęšius prieš tai
nepasitaręs su savo akių gydytoju. Turėti kontaktinių lęšių receptą,
kuris atitinka akių būklę, yra Pirkėjo atsakomybė. Tai galioja ir
perkant valomuosius tirpalus bei akių lašus ir purškalus.
Galime
grąžinti pinigus ar lęšius pakeisti naujais tik tais atvejais, jei pakuotės
yra neatidarytos, nesugadintos ar kitaip nepraradusios prekinės išvaizdos.
Nepasitenkinimas spalvotų lęšių efektu
Galutinis spalvotų
kontaktinių lęšių efektas nėra vienodas visiems ir priklauso nuo kelių
skirtingų faktorių. Visų pirma, jis priklausys nuo natūralios Jūsų akių
spalvos. Kiti išoriniai faktoriai, kaip apšvietimas, makiažas, dėvimų
rūbų ir nešiojamų aksesuarų spalva, taip pat turi įtakos, kaip Jūsų akys
atrodys su spalvotais lęšiais. Spalvotų lęšių tipas (spalvą
paryškinantys ar spalvą keičiantys) taip pat lemia, kaip ryškiai matysis
Jūsų išsirinktas atspalvis. Kadangi galutinio spalvotų lęšių efekto
tiksliai nuspėti neįmanoma, negalima grąžinti pinigų už lęšius, jei
nesate patenkinti jų išvaizda. Pirkdami spalvotus kontaktinius
lęšius sutinkate, kad už juos pinigai nėra grąžinami.
Jeigu defektas atsiranda per šešis mėnesius nuo prekių gavimo ir yra
aiškiai identifikuotas kaip tikras defektas, laikoma, kad prekės buvo
nekokybiškos jų gavimo metu. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti teise
pareikšti pretenziją dėl defekto per 24 mėnesius nuo prekių gavimo.
Nusiskundimai, dėl neteisingų lęšių parametrų
Pastebėję,
kad gavote ne tų parametrų lęšius, pakuotės neatidarykite ir nedelsdami
susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi. Jei klaidingi lęšių parametrai
buvo mūsų klaida, pinigus grąžinsime arba išsiųsime kitus, teisingų
parametrų, lęšius. Tačiau, jei klaidą padarė užsakovas, Alensa gali
grąžinti pinigus ar pakeisti lęšius tik tuo atveju, jei dėžutė nebuvo
atidaryta ar kaip kitaip pažeista. Turite pateikti pirkimo kvitą, kuris ne
senesnis, nei 1 metai. Prašome atidžiai rinktis parametrus, kad neįsiveltų
klaidų. Ginčo atveju, Alensa turi teisę reikalauti lęšių recepto ir
patikrinti, ar buvo užsakyti teisingų parametrų lęšiai.
Gavus netinkamą prekę, skundas gali būti pateiktas tik per 30 dienų nuo tos
prekės pristatymo dienos . Skundai pateikti vėliau, nei per 30
dienų nuo prekės gavimo, nebebus priimami. Todėl rekomenduojame, gavus
prekes, iš karto jas patikrinti ir kuo greičiau susisiekti su mumis, jei buvo
padaryta klaida.
Nusiskundimai dėl saulės akinių, akinių rėmelių
ar receptinių akinių
Saulės akiniai, receptiniai akiniai ir akinių
rėmeliai yra kruopščiai patikrinami prieš išsiunčiant. Norime užtikrinti,
kad šie produktai pasiektų klientus pačios geriausios būklės. Retais
atvejais, bet pasitaiko, kad prekės buvo pažeistos siuntimo metu. Jei gavę
prekes pastebėjote akivaizdžius brokus ar kitokius pažeidimus, nedelsiant
susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba – jie pasiruošę jums
padėti. Tačiau atkreipkitee dėemsį, kad negalime priimti skundų dėl
akinių, jei jie buvo naudojami netinkamai, nesilaikant naudotojo instrukcijų,
arba jei jie buvo sugadinti dėl netinkamos akinių priežiūros (pvz., valant
akinius ne specialiai akiniams valyti skirta šluoste ir pan.). Be to, skundai
dėl akinių pažeidimų, atsiradusių dėl ekstremalių temperatūrų poveikio
(pvz., pirtyje, šildomame automobilyje ir pan.) arba dėl agresyvių ir (arba)
agresyvių medžiagų (plaukų priežiūros priemonių, jūros vandens ir pan.),
nebus priimti. Akinių garantija taip pat netaikoma defektams, atsiradusiems
dėl įprasto dėvėjimosi ir dažno naudojimo. Klientams, kurie patys kalti
dėl prekei padarytos žalos, kompensacijų ar papildomų nuolaidų
nesuteikiame.
Manote, kad gavote korekcinius akinius su brokuotais
lęšiais?
Jei manote, kad jūsų akinių lęšiai yra nekokybiški arba
kokiu nors būdu sugadinti, galime išsiųsti juos kokybės inspekcijai. Jei
tokiu atveju bus nustatytas akinių lęšių trūkumas arba jie bus įvertinti
kaip nekokybiški, mes, žinoma, pakeisime lęšius arba grąžinsime Jums
pinigus.
Jei norite pateikti skundą dėl vieno židinio,
korekcinių akinių lęšių, visų pirma susisiekite su mūsų
klientų aptarnavimo tarnyba. Prie savo laiško su skundu būtinai
prisekite galiojančio savo akinių recepto kopiją - receptas
turi būti ne senesnis nei 1 metai. Atliekant kokybės patikrinimą, šio
recepto reikia norint įsitikinti, kad įsigytų akinių lęšių dioptrijos
atitinka Jūsų akių parametrus. Mūsų klientų aptarnavimo tarnyba paprašys
Jūsų grąžinti viską, ką gavote kartu su preke (rėmelius, akinių
lęšius, papildomus priedus, visas etiketes, lankstinukus ir pan.). Jokiu būdu
neišimkite akinių lęšių iš rėmelių!
Jei norite pateikti skundą
dėl multifokalinių / progresinių lęšių, pirmiausia
susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Prie savo laiško su skundu
būtinai prisekite galiojančio savo akinių recepto kopiją - receptas turi
būti ne senesnis nei 1 metai. Taip pat pridėkite savo nuotrauką su
akiniais iš priekio (naudojama akinių centrui nustatyti) ir
savo nuotrauką su akiniais iš šono (naudojama rėmelių
kampui nustatyti). Taip pat Jūsų bus paprašyta grąžinti viską, ką gavote
kartu su preke: rėmelius, akinių lęšius (korekcinius ir demonstracinius),
papildomus priedus, visas popierines etiketes, mažus mėlynos spalvos
popierinius maišelius, kuriuose buvo įdėti demonstraciniai lęšiai, mėlyną
kortelę ir kt.). Jokiu būdu neišimkite akinių lęšių iš rėmelių!
Jei grąžinamos prekės buvo sugadintos/pažeistos ir (arba)
kurio nors iš išvardintų komponentų trūksta, nebus priimtos. Prieš
grąžindami akinius, visada pirmiausia susisiekite su mūsų klientų
aptarnavimo tarnyba!
Prašome grąžinti reklamuojamas akinius
originalioje dėžutėje, įskaitant valymo šluostę.
Nusiskundimai
mūsų tinklapiu ir jo turiniu
Alensa pasilieka teisę keisti tinklapio
turinį ir jame skelbiamą informaciją. Stengiamės klientams pateikti pačią
naujausią ir tiksliausią informaciją ir nesame atsakingi už laikinus
netikslumus ir klaidas. Tai galioja ir techniniams nesklandumams, atsiradusiems
dėl virusų ar kitų pašalinių veiksnių. Jei mūsų tinklapyje radote kokių
nors netikslumų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir ji
pabandys juos išspręsti kuo įmanoma greičiau.
Svetainėje esančios
nuotraukos skirtos iliustruoti siūlomus produktus, tačiau tai nėra tikslios
produktų, kuriuos gaus klientas, nuotraukos. Klientams siunčiame unikalias
produktų pakuotes, todėl nuotraukose matomi numeriai, galiojimo data ir kiti
duomenys tikrai skirsis. Kai kurie to pačio gamintojo produktai, gaminami
skirtingose vietose, todėl nuotraukoje matoma pagaminimo vieta gali skirtis nuo
tos, kuri matosi nuotraukose. Tokie laiko, vietos ir identifikavimo skirtumai
jokiu būdu nereiškia, kad produktas neatitinka reikalavimų ar yra kažkaip
kitaip pažeistas. Pretenzijos, paremtos spaudos skirtumais nuotraukose, nebus
priimamos.
Lankytojų palikti atsiliepimai ir komentarai nėra Alensa
atsakomybė ir neturėtų būti laikomi oficialia tinklapio dalimi.
Problematiški ir užgaulūs vartotojai iš tinklapio bus pašalinti.
Kiti ginčų sprendimo būdai
Jei Pirkėjas nėra
patenkintas Pardavėjo pasiūlytu problemų sprendimu ir jaučia, kad jo, kaip
vartotojo, teisės buvo pažeistos, jis turi teisę sprendimų ieškoti kitur.
Elektroniniu paštu info@Alensa.lt susisiekęs su
klientų aptarnavimo komanda ir negavęs patenkinamo atsakymo arba per 30 dienų
nesulaukęs jokio atsakymo, Pirkėjas gali kreiptis į ES elektroninių ginčų
sprendimų svetainę - https://ec.europa.eu/consumers/odr
Kontrakto nutraukimas
Atsisakymas nuo pirkimo sutarties Pirkėjas turi teisę per 30 dienų
nuo prekių priėmimo nutraukti pirkimo sutartį ir atgauti sumokėtus pinigus.
Tam įvykdyti pirkėjas turi laikytis žemiau nurodytų sąlygų:
Visos
grąžintos prekės turi būti nepažeistos
Prekės turi būti
nepanaudotos ir nepažeistos. Prekių įpakavimas turi būti nepradarytas.
Pirkėjui atidarius prekes, dėl higienos ir saugos taisyklių jų grąžinti
nebegalima. Produktai, kurie prarado prekinę išvaizdą, atgal nepriimami. Jei
norite grąžinti akinius nuo saulės arba akinių rėmelius, per 30 dienų nuo
prekių pristatymo atgal atsiųskite viską, ką gavote - akinius, akinių
dėkliuką, dėžutę, valomąsias servetėles ir visus kitus priedus. Negalime
grąžinti pinigų už produktus, jei mums atsiųsite tik dalį gauto užsakymo.
Ačiū už supratimą.
Korekciniai/receptiniai akinių lęšiai yra
gaminami atsižvelgiant į konkrečius individualius parametrus, todėl jų
grąžinti negalima. Įsigijus korekcinius akinius grąžinti galima tik
rėmelius. Ši sąlyga taikoma nuo to momento, kai už akinius buvo
sumokėta , neatsižvelgiant į užsakymo pristatymo būseną.
Reikalinga informacija
Grąžindami prekes pridėkite mūsų
išduotą pirkimo patvirtinimą ir užsakymo numerį. Nepamirškite pridėti ir
banko sąskaitos, į kurią norite sulaukti grąžintų pinigų, numerio.
Grąžinti produktai turi būti nepraradę prekinės išvaizdos
Prekes rekomenduojame grąžinti tvirtose kartotinėse dėžutėse, o ne
vokuose. Jei siunčiant prekės susigadina ir praranda prekinę išvaizdą,
nesame įpareigoti jų priimti. Jei Pirkėjas nusprendžia nutraukti kontraktą
ir grąžintos prekės atitinka visus reikalavimus, jam bus grąžinti visi
pinigai, įskaitant pristatymo išlaidas, kurias Pirkėjas sumokėjo prekes
užsisakydamas. Pirkėjas atsakingas tik už pašto išlaidas prekes
grąžinant. Sulaukus nepažeistų ir prekinės išvaizdos nepraradusių
produktų, grąžinami pinigui Pirkėjui bus pervesti per 2-10 dienų.
Prekių grąžinimo išlaidos
Jei grąžintos prekės atitinka
visus reikalavimus, Pirkėjui bus pervesti visi sumokėti pinigai. Pirkėjas yra
atsakingas tik už prekėms grąžinti reikalingas pašto išlaidas. Daugiau
informacijos rasite prekių
grąžinimo ir keitimo sąlygų puslapyje.
Jei atsisakoma pirkimo
sutarties dėl užsakymo, apmokėto kuponu, suma, sumokėta kuponu, grąžinama
pervedant ją į pirkėjo, pasinaudojusio kuponu, kliento paskyrą.
Jei
už pirkinį buvo sumokėta Kuponu ir lėšomis (priemoka), Pirkėjas gali
nuspręsti, kokia forma jis nori gauti priemokos grąžinimą (į Pirkėjo banko
sąskaitą arba į kliento paskyrą kreditu).
Privatumo politika
Asmens duomenų apsauga ir
registras vyksta remiantis privatumo politika .