Pinigų grąžinimo garantija kontaktiniams lęšiams

Pinigų grąžinimo garantija

Siūlome suteikti TopVue kontaktiniams lęšiams šansą! Jei būsite nepatenkinti rezultatu grąžinsime jums pinigus už visą pakuotę. Grąžinti galima per 60 dienų, laikantis žemiau nurodytų grąžinimo sąlygų.

Pirmiausia, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba telefonu arba el. paštu info@alensa.lt Mūsų darbuotojai pakonsultuos, ar jūsų situacija atitinka grąžinimo sąlygas, ir išsamiai paaiškins jums kaip grąžinti prekes.

DĖMESIO: prašome nesiųsti lęšių atgal prieš tai nesusisiekus su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Alensa neprisiima atsakomybės už pasimetusias siuntas, jei apie jas nebuvo pranešta iš anksto.

Sąlygos grąžinamajai išmokai gauti:

  • Ši garantija taikoma tik "TopVue" produktams!
  • Atkreipkite dėmesį, kad specialiajam 10 + 10 TopVue pasiūlymui pinigų grąžinimo garantija netaikoma.
  • Grąžinami lęšiai turi būti nepažeisti, gerai supakuoti ir išsiųsti remiantis mūsų keitimo ir grąžinimo politika.
  • Prie siuntos pridėkite iš Alensa.lt gautą prekių pirkimo kvitą.
  • Garantija netaikoma bet kokiems netinkamo naudojimo ir (arba) piktnaudžiavimo atvejams, pvz., pakartotinai grąžinant tų pačių parametrų kontaktinius lęšius.
  • Pašto išlaidas už grąžinamus TopVue kontaktinius lęšius padengia pirkėjas.
  • Jums bus grąžinta visa sumokėta suma, neatsižvelgiant į vėlesnius produkto kainos pasikeitimus..
  • Siuntoje turi būti atitinkamas kontaktinių lęšių skaičius – žr.lentelę:
Pirkta pakuotė Kiek lęšių reikia grąžinti
TopVue Daily (180 lęšių) 172 nepažeisti lęšiai
TopVue Daily (90 lęšių) 86 nepažeisti lęšiai
TopVue Daily (30 lęšių) 26 nepažeisti lęšiai
TopVue Daily (10 lęšių) 8 nepažeisti lęšiai
TopVue Elite+ (180 lęšiai) 172 nepažeisti lęšiai
TopVue Elite+ (90 lęšių) 86 nepažeisti lęšiai
TopVue Elite+ (30 lęšių) 26 nepažeisti lęšiai
TopVue Elite+ (10 lęšių) 8 nepažeisti lęšiai
TopVue One+ (90 lęšių) 86 nepažeisti lęšiai
TopVue One+ (30 lęšių) 26 nepažeisti lęšiai
TopVue Air (6 lęšiai) 4 nepažeisti lęšiai
TopVue Premium (12 lęšių) 10 nepažeistų lęšių
TopVue Premium (6 lęšiai) 4 nepažeisti lęšiai
TopVue Monthly (6 lęšiai) 4 nepažeisti lęšiai
TopVue Monthly Plus (6 lęšiai) 4 nepažeisti lęšiai
TopVue Bi-weekly (6 lęšiai) 4 nepažeisti lęšiai
TopVue Premium for Astigmatism (6 lęšiai) 4 nepažeisti lęšiai
TopVue Premium for Astigmatism (3 lęšiai) 2 nepažeisti lęšiai
TopVue Air Multifocal (6 lęšiai) 4 nepažeisti lęšiai
TopVue Air Multifocal (3 lęšiai) 2 nepažeisti lęšiai
TopVue Air for Astigmatism (6 lęšiai) 4 nepažeisti lęšiai
TopVue Air for Astigmatism (3 lęšiai) 2 nepažeisti lęšiai
TopVue Color (10 lęšių) - Power 8 nepažeisti lęšiai
TopVue Color (10 lęšių) - Plano 8 nepažeisti lęšiai
TopVue Color (2 lęšiai) - Power 1 nepažeistas lęšis
TopVue Color (2 lęšiai) - Plano 1 nepažeistas lęšis
TopVue Blue Blocker (180 lęšių) 172 nepažeisti lęšiai
TopVue Blue Blocker (90 lęšių) 86 nepažeisti lęšiai
TopVue Blue Blocker (30 lęšių) 26 nepažeisti lęšiai

Grąžinimo procesas:

Prašome grąžinti lęšius tvirtoje pakuotėje, kad transportavimo metu lęšiai nebūtų pažeisti. Nenaudokite popierinių vokų!

Jei prekės atitinka grąžinimo reikalavimus, mūsų klientų aptarnavimo komanda atsiųs jums prekių grąžinimo etiketę. Saugiai įpakuokite prekes, pridėkite iš alensa.lt gautą užsakymo numerį, kurį gavote pirkdami prekes. Ant dėžutės užklijuokite atspausdintą etiketę, kurią gavote iš mūsų, ir nuneškite ją į artimiausią Lietuvos pašto skyrių.

Būtinai pasiimkite kvitą su siuntos registracijos ir sekimo informacija, tai yra įrodymas, kad siuntą išsiuntėte! Kvito gali paprašyti mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, jei iškiltų kokių neaiškumu su grąžinama siunta.

Ant grąžinamos siuntos būtinai turi būti ir jūsų (siuntėjo) adresas! Blogiausiu atveju siunta tikrai sugrįš pas jus ir nepasimes tarp kitų siuntų.

Taip pat prašome informuoti mus ar norėsite pinigų grąžinimo į sąskaitą ar kredito kitam apsipirkimui Alensa parduotuvėje.

Komentarai (7)

Atsakyti # - Atšaukti
#56
Katrina

Esu nuolatinė jūsų elektroninės parduotuvės klientė jau dvejus metus. Jūsų elektroninę parduotuvę atradau atsitiktinumo dėka, kai pametusi paskutinę turimą lęšių porą ieškojau parduotuvės galinčios juos pristatyti per kuo trumpesnį laiko tarpą. Kadangi mano parametrai yra nestandartiniai, jūsų svetainė buvo vienintelė galinti pasiūlyti išsiuntimą tą pačią dieną., taip pat suvliojo adekvati bei rinkoje konkurencinga kaina ir nemokamas pristatymas. Nuo to laiko naudojuosi tik jūsų paslaugomis, vien dėl to, kad galite pasiūlyti greitą pristatymą bei visados turite reikalingų parametrų lęšius sandėlyje. Taip pat patinka, kad galimi keli atsiskaitymo variantai bei atsiėmimas paštomatuose. Visados nustebina pridedamos dovanėlės bei aplinką tausojantis minimalus įpakavimas. Jūsų elektroninę parduotuvę esu parekomendavusi keliems savo artimiesiems, radusi progą parekomenduoju ir internetiniuose forumuose ar Facebook grupėse. Keli artimieji tapo nuolatiniais jūsų klientais bei džiaugiasi galėdami greitai gauti norimą prekę.

#57
info@alensa.lt

Labai džiaugiamės, kad esate patenkinta mūsų paslaugomis ir kad taip gražiai apie mus atsiliepiate. Ačiū.

#53
Jolita

Sveiki. Netiko sie lesiai. Nesuprantu kodel ,bet nematau su jais. -9,o lygtai tik -2. Kame cia reikalas?.... tas lapas,kur siuntinuke buvo as ismeciau,tai ir negaliu db grazint?

#55
info@alensa.lt

Labai apgailestaujame, kad lęšiai netiko. Tikrai galite grąžinti lęšius. Kiek nepanaudotų lęšių turite ? Atsiųsiu jūsų užsakymo sąskaitos pdf., kurį galėsite atspausdinti ir pridėti prie užsakymo grąžinimo. Praneškite mums ar norėsite pinigų grąžinimo į banko sąskaitą ar kredito mūsų parduotuvėje, kurį galėsite panaudoti kitam apsipirkimui. Ar turite klausimų? Mielai atsakysime.

#54
info@alensa.lt

Labai apgailestaujame, kad lęšiai buvo nekomfortiški. Jūsų atveju galime jums suteikti vienos pakuotės vertės kreditą (18,99e) savo parduotuvėje. Kreditas neterminuotas, galite išleisti bet kokioms prekėms mūsų parduotuvėje.

#47

Super

#48
info@alensa.lt

Džiaugiamės, kad galėjome padėti!