Taisyklės ir nuostatai

Ačiū, kad apsilankėte Alensa (toliau – Pardavėjas) svetainėje. Alensa yra internetinio prekybos tinklo Alensa, prekiaujančio firminiais aukštos kokybės kontaktiniais lęšiais ir lęšių priežiūros produktais Europos šalyse, dalis. Šiame puslapyje yra išdėstytos taisyklės ir nuostatai, su kuriomis Jūs, Pirkėjas, pirkdamas mūsų internetinėje parduotuvėje, sutinkate. Prieš patvirtindami užsakymą turėsite varnele pažymėti, kad taisykles ir nuostatus perskaitėte ir su jais sutikote. Daugiau informacijos ir papildomų paaiškinimų galite rasti kituose pagalbiniuose Alensa svetainės puslapiuose. Visi pirkimai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo šioje internetinėje parduotuvėje vyksta bendru sutarimu, kad Pirkėjas su visomis taisyklėmis ir nuostatais susipažino, juos suprato ir su jais sutiko.

Santrauka

Įvadiniai nuostatai

Žemiau nurodytos taisyklės ir nuostatai galioja perkant Alensa internetinėje parduotuvėje.


Taisyklės ir nuostatos apibrėžia sutartimi paremtus santykius tarp Pardavėjo ir Pirkėjo. Visi sutartiniai santykiai yra reglamentuojami Čekijos Respublikos įstatymais. Jei Pirkėjas yra privatus asmuo, visi įstatymuose neapibrėžti atvejai yra reglamentuojami Čekijos Respublikos civilinio kodekso (įstatymo Nr. 40/1964) ir vartotojų teisių apsaugos įstatymo (įstatymo Nr. 634/1992). Jei Pirkėjas yra verslo įmonė, įstatymuose nenurodytiems atvejams galioja Čekijos Respublikos komercinis kodeksas (įstatymo Nr. 513/1991).


Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti užsakymus, kuriuose prekių kiekis viršija 10 ir grąžinti sumokėtus pinigus.


Pagal Čekijos Respublikos Elektroninių pardavimų įrašų aktą, Pardavėjas yra įpareigotas Pirkėjui išduoti pirkimo čekį. Pardavėjas taip pat privalo visas gautas pajamas deklaruoti internetinėje mokesčių administracijoje. Iškilus techniniams nesklandumams, Pardavėjas šiuos įsipareigojimus privalo įvykdyti ne vėliau kaip po 48 valandų.


Grįžti į santrauką

Alensa registravimas ir valdymas

Visos prekės ir paslaugos yra tiekiamos pagrindinės Alensos būstinės. Mūsų logistiniai centrai yra įkurti Čekijoje. Alensa tinklapis yra valdomas įmonės Alensa s.r.o., registruotos šiuo adresu:


Alensa s.r.o.
Stružky 1326/6
198 00 Praha 9
ID: CZ27179681

Alensa prekinis ženklas, visas tinklapyje skelbiamas turinys ir reklaminė medžiaga yra autorinėmis teisėmis apsaugota intelektinė Alensa prekybos tinklo nuosavybė.


Grįžti į santrauką

Naudojimasis mūsų svetaine ir specialiais pasiūlymais

Mūsų svetainėje galima naršyti svečiams ir prisiregistra­vusiems vartotojams. Svetainės lankytojai privalo elgtis tinkamai, atsakingai bei laikytis svetainės taisyklių ir nuostatų. Alensa turi teisę nusižengusius asmenis laikinai arba visam laikui uždrausti naudotis svetaine.


Tinkamas svetainės naudojimas

Alensa puslapiu galima naudotis tik laikantis taisyklių:

• Negalima pažeisti valstybinių ir tarptautinių įstatymų

• Draudžiamos bet kokios žalos, sukčiavimo ar reklamos formos

• Draudžiamas seksualinis, įžeidžiantis, smurtinis, diskriminuojantis ir pan. turinys

• Negalima naudotis svetima tapatybe

Svetainės lankytojai gali rašyti komentarus. Komentarų tikslas negali būti sugadinti mūsų arba kitų reputaciją, jie negali būti rašomi su tikslu kitus vartotojus suklaidinti ar užgaulioti.


Nusikalstama veikla ir virtualios atakos

Vartotojams griežtai draudžiama mūsų svetainę ar serverius atakuoti virusais ar kitokiomis pavojingomis programinėmis įrangomis. Tokios atakos yra kriminalinio pobūdžio ir apie jas bus pranešta atitinkamoms institucijoms. Įvykus tokiems išpuoliams, Alensa šioms institucijoms suteiks visus reikiamus duomenis, kad įstatymų pažeidėjai būtų nubausti.


Alensa nebus atsakinga už žalą, kuri svetainei padaryta naudojant virusus, pavojingas programines įrangas ar kitokias virtualias atakas.


Tinkamas kreditų sistemos ir kitų nuolaidos kodų naudojimas

Savo Alensa nuolaidos kodu galite dalintis su šeima, draugais ar kolegomis. Juo galite dalintis ir viešojoje erdvėje ir padėti sutaupyti draugų draugams ar netgi nepažįstamiesiems. Turėkite omenyje, kad norint naudotis nuolaidos kodo teikiamais kreditais reikia pirkti už €15 ir daugiau. Kodu galima dalintis visuose internetiniuose puslapiuose, kurie nėra susiję su Alensa ir jos partneriais. Negalima naudoti savo paties nuolaidos kodo. Kreditai suteikiami tik kai Jūsų pasidalintu kodu apsipirkdamas pasinaudoja koks nors trečiasis asmuo.


Nuolaidos kodu piktnaudžiauti draudžiama.


Grįžti į santrauką

Pirkimo sutartis

Pirkimo sutartis laikoma „pasirašyta“, kai Pirkėjas patvirtina internete užpildytą užsakymo formą. Užsakymas taip pat gali būti patvirtintas telefonu. Užsisakydamas prekes Alensa internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas patvirtina, kad yra perskaitęs šias taisykles ir nuostatus ir sutinka jų laikytis. Patvirtindamas užsakymą ir varnele pažymėdamas sutikimo su taisyklėmis ir nuostatais laukelį, Pirkėjas patvirtina, kad yra sulaukęs amžiaus, pakankamo įpareigojančiam kontraktui sudaryti, ir turi galiojantį, gydytojo išrašytą receptą perkamiems kontaktiniams lęšiams. Pirkėjas patvirtina, kad perka būtent tokius kontaktinius lęšius, kokius nurodė akių priežiūros specialistas. Receptas kontaktiniams lęšiams turi būti išrašytas ne seniau kaip prieš vienerius metus. Prireikus, Pirkėjas duoda Pardavėjui teisę susisiekti su Pirkėjo akių gydytoju receptui patvirtinti. Pirkėjas patvirtina suprantantis, kad reguliariai tikrintis akis ir turėti regėjimą atitinkantį lęšių receptą yra jo atsakomybė. Alensa neprisiima atsakomybės už pasekmes, atsiradusias dėl akių gydytojo nurodymų nesilaikymo.


Pirkimo sutartis ir sąskaitos-faktūros

Jei užsisakydamas prekes Pirkėjas laukelyje „Pastaba pardavėjui“ nenurodo, kad nori gauti atspausdintą pirkimą patvirtinantį išrašą ir informacinį lapelį, jis sutinka juos gauti tik elektroniniu pavidalu. Sulaukus užsakymo pristatymo, sąskaitas-faktūras galima atsisiųsti iš asmeninės Alensa Pirkėjo paskyros, nuėjus į užsakymų apžvalgos puslapį. Sąskaitas-faktūras galima gauti ir susisiekus su klientų aptarnavimo komanda. Pirkėjas gali pasirinkti sąskaitą-faktūrą gauti kitu adresu nei nurodytas prekių pristatymo adresas.


Sąskaitoje-faktūroje nurodytas Alensa adresas visada bus pagrindinio įmonės valdytojo adresas. Šis adresas negali būti pakeistas vietiniu adresu. Sąskaitoje-faktūroje nurodyta data bus užsakymo išsiuntimo data, o ne data, kai užsakymas buvo padarytas. Šios datos Alensa pakeisti negali. Sąskaitoje-faktūroje galima pridėti ir papildomos informacijos, pavyzdžiui, gimimo data ar kito asmens vardas ir pavardė. Norėdamas į sąskaitą-faktūrą įtraukti papildomos informacijos, Pirkėjas tai padaryti turi „Pastaba pardavėjui“ laukelyje, prieš patvirtindamas užsakymą.


Alensa vienam užsakymui gali išduoti tik vieną sąskaitą-faktūrą. Pirkėjas, norėdamas gauti daugiau nei vieną, arbą skirtingą, sąskaitą-faktūrą, turės padaryti naują užsakymą.


Grįžti į santrauką

Mokėjimas ir kainos

Už užsakymus galima atsiskaityti šiais būdais:
• Banko kortele: Mastercard, Visa, Visa Electron ir Maestro
• PayPal
• Atsiskaitymas kurjeriui grynaisiais priimant siuntinį arba kortele paštomate


Saugus mokėjimas

Garantuojame, kad visi mokėjimai yra vykdomi laikantis visų saugumo priemonių. Jūsų asmeninė informacija bus naudojama tik mokėjimui įvykdyti ir nebus perduodama jokioms trečiosioms šalims.



Mokėjimas internetu

Norintys mokėti kreditine arba debetine kortele bus nekreipti į saugų mūsų partnerio puslapį, kuriame reikės įvesti reikalingus mokėjimui atlikti duomenis. Visa ten įvedama informacija yra saugiai užšifruojama. Turėkite omenyje, kad šis saugus mokėjimo portalas bus aktyvus tik kurį laiką. Sesijai pasibaigus turėsite iš naujo susirasti savo užsakymą prisijungę prie asmeninės paskyros mūsų svetainėje ir bandyti sumokėti iš naujo. Jei norite atsiskaitysi naudodamiesi PayPal, būsite nukreipti į saugų Paypal mokėjimo sistemos puslapį.


Papildomų pastabų laukelyje įrašykite savo užsakymo numerį. Iškilus situacijoms, kai Alensa turės grąžinti sumokėtus pinigus, Pirkėjas turės suteikti visą pinigams pervesti reikalingą informaciją.


Alensa kainos

Visos nurodytos produktų ir pristatymo kainos yra su PVM. Visos e-parduotuvėje siūlomos akcijos ir nuolaidos galioja iki Alensa tinklapyje nurodytos datos.


Alensa pasilieka teisę kainas keisti atsižvelgiant į kintančią rinką, konkurenciją, gamintojų reikalavimus ir pan. Siekiame užtikrinti geras kainas Lietuvos vartotojams. Pirkėjas turi teisę mūsų paprašyti kainas sumažinti, jei tai atitinka visus kainos sulyginimo garantijos principus.


Grįžti į santrauką

Problemos dėl mokėjimo

  • Patikrinkite savo banko arba Paypal sąskaitą ir įsitikinkite, ar mokėjimas tikrai įvyko ir ar mokant neįsivėlė techninė klaida.
  • Jei mokėjimas buvo sėkmingai įvykdytas, bet tai neatsispindi mūsų sistemoje, susisiekite su mumis el. paštu info@Alensa.lt ir mūsų finansų skyrius mokėjimą patvirtins.
  • Jei kyla nesklandumų mokėjimo puslapyje, pabandykite Alensa svetainę atidaryti kita naršykle arba kitu prietaisu.

Grįžti į santrauką

Pristatymo kaina

Mokėjimo būdas DHL OMNIVA
Banko kortelė €4,99 €0.99
Paypal €4,99 €0.99
Pinigų pervedimas €4,99 €0.99
   
Pastabos:
- PVM į pristatymo kainą yra įskaičiuotas
- Nurodyta kaina yra galutinė ir nepriklauso nuo mokėjimo būdo. Pakavimas ir siuntimas į nurodytą kainą yra įskaičiuoti
- Siuntimo kaina nuo užsakytų prekių dydžio ir svorio nepriklauso

Nemokamas pristatymas

Didesni nei €15 užsakymai pristatomi nemokamai.


Siuntimas į užsienio šalis

Šioje e-parduotuvėje pirktas prekes siunčiame tik į Lietuvą.


Prekių siuntimas gavus mokėjimą

Alensa prekes išsiųs tik sulaukusi apmokėjimo. Turėkite omenyje, kad mokėjimas banko pavedimu gali užtrukti ilgiau. Norėdami išvengti papildomo delsimo, galite mums atsiųsti Jūsų banko išduotą mokėjimo patvirtinimą. Daugiau informacijos apie tai galite rasti mokėjimo būdų puslapyje. Kai kurių mažiau populiarių kontaktinių lęšių galime neturėti sandėlyje. Tokiu atveju juos užsakysime tiesiai iš gamintojo. Jūsų mokėjimas bus nuskaičiuotas užsakant, net jei reikiamų lęšių tuo metu sandėlyje ir neturime.


Užsakymų sujungimas

Mūsų sandėliuose kasdien supakuojama ir išsiunčiama daugybė užsakymų, todėl negalime garantuoti, kad du skirtingus užsakymus galėsime sujungti į vieną. Norėdami sujungti užsakymus, nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad jie galėtų įvertinti situaciją ir Jums padėti. Sumokėjus už užsakymą, jis laikomas įvykdytu. Norint pirkti daugiau, reikės pradėti naują užsakymą, už kurį reikės mokėti atskirai.


Grįžti į santrauką

Pristatymo laikas

Pristatymo būdas Numatomas pristatymo laikas
DHL 1–2 darbo dienos po išsiuntimo
OMNIVA 2–4 darbo dienos po išsiuntimo
   
Pastabos:
- Užsakymus, padarytus iki 13:00, išsiųsime tą pačią dieną
- Užsakymus, padarytus vėliau nei 13:00, išsiųsime kitą darbo dieną
- Jei už užsakymą mokate pinigų pervedimu, siuntinys bus išsiųstas kitą darbo dieną po pavedimo priėmimo
- Savaitgaliais užsakymų nesiunčiame
- Numatomas pristatymo laikas skaičiuojamas nuo tada, kai siuntinys buvo išsiųstas, o ne nuo užsakymo priėmimo

Siuntos sekimas

Alensa kas dieną supakuoja ir išsiunčia daugybę siuntinių, todėl sekti savo užsakymą yra Jūsų atsakomybė. Patvirtinę užsakymą gausite siuntos sekimo numerį, su kuriuo siuntinį galėsite sekti internetu. Jei sekimo numerio elektroniniu paštu negavote, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir numerį gausite iš jų.


Prekių, kurių šiuo metu neturime sandėlyje, pristatymas

Norėdami apsisaugoti, kad prekės išliktų kokybiškos ir neišeitų iš galiojimo laiko, kai kurių mažiau populiarių ir retesnių parametrų kontaktinių lęšių sandėliuose nelaikome. Prireikus, juos užsakome tiesiai iš gamintojo. Dėl to pristatymas Jums gali užtrukti ilgiau. Kontaktinių lęšių, kurių sandėlyje neturime, išsiuntimas priklauso nuo gamintojo ir gali užtrukti iki 2 savaičių.


Mūsų e-parduotuvėje rinkdamiesi kontaktinius lęšius matysite numatomą užsakymo išsiuntimo datą. Ji gali pasikeisti pasirinkus kitokius kontaktinių lęšių parametrus. Pastebėti, ar norimas prekes turime sandėlyje ir kada galėsime jas išsiųsti, yra Pirkėjo atsakomybė.

LT products delivery times


Kai pasirinksite sau reikalingus kontaktinių lęšių parametrus, Jums nurodysime numatomą užsakymo išsiuntimo datą (žiūr. paveiksliuką viršuje). Turėkite omenyje, kad žodžiu „Turime“ paženklintos prekės yra prekės, kuriomis prekiaujame apskritai. Gali būti, kad tos prekės šiuo metu neturime su Jums reikalingais parametrais. Kiekvienąkart rinkdamiesi ir keisdami parametrus, dešinėje pusėje visada matysite, kada galėsime Jūsų prekes išsiųsti. Šią informaciją patikrinti ir sužinoti apie galimą uždelsimą galėsite nuėję ir į savo krepšelį. Pabaigę užsakymą, elektroniniu paštu gausite patvirtinimą, kuriame išsiuntimo laikas taip pat bus nurodytas. Pranešime, jeigu sandėlyje turime ne visas Jūsų užsakomas prekes. Tokiu atveju siuntinį išsiųsime tik gavę visus reikiamus produktus.


Pristatymas, kai sandėlyje turime ne visas Jums reikalingas prekes

Pasirinkę visus reikalingus kontaktinių lęšių parametrus atidžiai peržiūrėkite kiekvienos prekės numatomą išsiuntimo datą ir tik tada patvirtinkite užsakymą.


LT basket delivery times


Patvirtindamas užsakymą ir už jį sumokėdamas, Pirkėjas sutinka, kad prekės jam išsiųstos bus tik tada, kai visus reikalingus produktus turėsime sandėlyje. Prekes, kurių turime sandėlyje, atskirai nuo prekių, kurių sandėlyje neturime, siųsime tik ypatingais atvejais. Norėdamas prekes, kurių sandėlyje turime, gauti iškart, pirkėjas gali pasisiūlyti už jų pristatymą sumokėti atskirai.


Grįžti į santrauką

Nesklandumai pristatant siuntinį

Priimant visas DHL Express siuntas būtina pasirašyti. Laukdami siuntinio pasirūpinkite, kad Jūsų nurodytu adresu darbo valandomis pirmadienį – penktadienį kas nors bus namie.

Nesame atsakingi už delsimą, atsiradusį dėl pristatymo kompanijos kaltės arba kitų nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių, pavyzdžiui, oro sąlygų, atostogų, nedarbo dienų ir pan. Turėkite omenyje, kad numatomą pristatymo laiką pateikiame tokį, kokį mums nurodė su mumis bendradarbiau­jančios pristatymo kompanijos. Retais atvejais siuntinys gali atvykti vėliau nei buvo nurodyta. Uždelsimams išvengti įsitikinkite, kad nurodėte tikslų ir teisingą pristatymo adresą – miestą, gatvės pavadinimą, namo ir buto numerį bei pašto kodą. Pridėkite ir telefono numerį, kad iškilus netikėtumams pristatymo kompanija galėtų su Jumis susisiekti. Išsiuntę Jūsų užsakymą, pateiksime siuntos numerį, su kuriuo savo siuntinį galėsite sekti internetu. Pastebėję, kad atsirado nesklandumų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kuri padės juos išspręsti.


Jei dėl kokių nors priežasčių siuntinio pristatyti nepavyko, jis gali būti laikomas siuntos tarnyboje su galimybe persiųsti arba pasiimti vietoje. Nepaimti siuntiniai gali būti grąžinti Pardavėjui arba sunaikinti. Užtikrinti, kad siuntinys gali būti sėkmingai pristatytas nurodytu adresu arba pasiimtas iš siuntos tarnybos, yra Pirkėjo atsakomybė. Siuntiniai, kurie buvo sunaikinti dėl Pirkėjo aplaidumo ir nesusitarimo su pristatymo kompanija, iš naujo išsiųsti nebus. Pinigai už juos taip pat negrąžinami.


Ieškinių protokolas

Jeigu Jūsų siuntinys buvo pamestas arba pristatytas neteisingai, Jūsų vardu susisieksime su pristatymo kompanija ir iškelsime ieškinį. Ieškiniui iškelti reikalingi du dokumentai:
1) forma, kurioje pirkėjas pasirašo, kad siuntinio negavo
2) forma, kurioje pristatymo kompanija pasirašo, kad siuntinys nebuvo pristatytas


Pateikę ieškinį, Jums išsiųsime naują siuntinį arba grąžinsime sumokėtus pinigus – priklausomai nuo Jūsų pasirinkimo. Negalime grąžinti pinigų arba išsiųsti naujos siuntos kol pristatymo kompanija nepripažino, kad pirmąjį siuntinį pametė. Skirtingos pristatymo kompanijos laikosi skirtingų protokolų ir patvirtinimui, kad siuntinys buvo pamestas arba pristatytas neteisingai, gauti gali užtrukti iki 21 dienos.


Pažeisti siuntiniai

Kontaktiniai lęšiai ir kitos prekės yra išsiunčiamos tvirtuose atitinkamo dydžio siuntiniuose, todėl juos gauti turite nepažeistus ir nesugadintos prekinės išvaizdos. Jeigu gavote siuntinį, kuris yra akivaizdžiai pažeistas ar sugadintas, jo NEPRIIMKITE ir pristatymo kompanijos duotoje formoje nurodykite tikslią siuntiniui padarytą žalą – sugadinta dėžutė, varva skysčiai ar pan. Nedelsdami susisiekite su mumis, kad galėtume išspręsti iškilusią problemą ir išsiųsti naują siuntą.


Grįžti į santrauką

Garantija, prekių grąžinimas ir keitimas

30 dienų garantijos periodas prasideda nuo dienos, kai siuntinys Pirkėjui buvo pristatytas. Neatidarytas, nepažeistas ir niekaip kitaip prekinės išvaizdos nepraradusias prekes Pirkėjas gali grąžinti nenurodęs jokios priežasties. Norėdami grąžinti prekes susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, el. paštas – info@Alensa.lt


Norint prekes grąžinti ar pakeisti, jos turi atitikti visus iš šių reikalavimų:

  • Dėžutė turi būti neatidaryta, nepažeista ir kitaip nepraradusi prekinės išvaizdos*
  • Prekės turi būti pirktos Alensa internetinėje parduotuvėje ne daugiau kaip prieš 30 dienų

*Pagal Europos Sąjungos saugą ir sveikatą reglamentuojančias direktyvas

Pinigų grąžinimo ir prekių keitimo taisyklės galioja:

• Kontaktinius lęšius keičiant lęšiais su kitokiais parametrais
• Prekes keičiant kitais produktais(tokiu atveju Pirkėjas turi pateikti naują užsakymą kitoms prekėms gauti; pinigai už ankstesnį užsakymą bus grąžinti)
TopVue pinigų grąžinimo garantijai
• Prekėms, kurios grąžinamos kokybei patikrintiJūs, Pirkėjas, grąžindamas prekes turite laikytis nurodytų prekių keitimo ir grąžinimo sąlygų.



Norint prekes grąžinti arba pakeisti, būtina laikytis šių taisyklių:

Alensa neprisiima atsakomybės, jei prekes norima grąžinti nesilaikant nurodytų taisyklių. Visų pirma, telefonu arba elektroniniu paštu susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir paaiškinkite, kodėl prekes norite grąžinti, pateikite užsakymo numerį ir kitą reikalingą informaciją. Mūsų darbuotojai patikrins, ar prekės atitinka reikalavimus, ir patars, ką daryti toliau.


Mūsų klientų aptarnavimo komanda stengiasi į visus klausimus atsakyti ne vėliau kaip per 1–2 darbo dienas. Saugiai į dėžutę supakuotas prekes grąžinkite nurodytu adresu.


Trumpai tariant, prekių grąžinimas susideda iš trijų etapų:
• Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda
• Saugiai supakuokite visas grąžinamas prekes
• Siuntinį išsiųskite nurodytu adresu

Prašome neatidarytas ir nepažeistas kontaktinių lęšių (arba valomųjų tirpalų) pakuotes siųsti paštu, tvirtose dėžutėse, o ne vokuose, kad jos nesusigadintų keliaujant. Pridėkite užsakymo numerį ir žinutę, ar prekes grąžinate, ar norite pakeisti. Jei kontaktinius lęšius norite keisti lęšiais, turinčius kitokius parametrus, išvardinkite visą reikalingą informaciją. Jei norite, kad pinigai būtų grąžinti į banko sąskaitą, pridėkite visą reikalingą informacija, kad galėtume padaryti pavedimą. Jei už prekes mokėjote internetu, pinigus automatiškai pervesime į PayPal sąskaitą ar banko kortelę, kuria mokėjote už užsakymą.


Su grąžinimu susijusios išlaidos

Už prekėms grąžinti reikalingas išlaidas atsakingas yra Pirkėjas. Alensa nesuteikia iš anksto apmokamų neteisingai išsirinktų arba nebereikalingų prekės grąžinimo sąlygų. Jeigu dėl neteisingai gauto užsakymo kalti esame mes, padengsime prekių grąžinimo išlaidas. Pakeitus prekes, Alensa naują užsakymą atsiųs nemokamai.


Kiek tai užtruks?

Jums iškart pranešime gavę grąžintas prekes ir susisieksime išsiuntę naują siuntinį. Siekiame visus prekių grąžinimo atvejus sutvarkyti per 30 parų. Jei jaučiate, kad grąžinimas ar keitimas trunka per ilgai, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.


Įspėjame, kad akinių nuo saulės grąžinimas gali užtrukti ilgiau. Nurodytu adresu atsiųskite užsisakytus akinius nepažeistoje ir nesugadintoje pakuotėje, kurioje juos gavote. Prieš grąžindami Jums pinigus turėsime patikrinti akinių būklę ir autentiškumą.


Pirkėjas sutinka su Pardavėjo nurodytu laikotarpiu, kurio reikia prekėms įvertinti ir pakeisti arba pinigams grąžinti..


Grįžti į santrauką

Nusiskundimai prekėmis ir aptarnavimu

Jei turite nusiskundimų Alensa e-parduotuvėje pirktomis prekėmis, prašome laikytis čia nurodytų instrukcijų. Alensa nepriims nusiskundimų dėl kontaktinių lęšių ar kitų produktų, kuriuos Pirkėjas jau yra išmetęs. Jei manote, kad Jums papuolė brokuotas ar nekokybiškas produktas, prašome jį laikyti kaip įrodymą, arba bent padaryti kelias nuotraukas, kuriose atsispindėtų defektas. Jei nesate patenkinti gautomis prekėmis, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir jie Jums patars, ką daryti toliau. Jei prekes norite grąžinti, prašome susipažinti su prekių grąžinimo ir keitimo sąlygomis.


Nusiskundimai TopVue produktais yra tvarkomi laikantis TopVue pinigų grąžinimo garantijos, jei yra laikomasi visų nurodytų sąlygų.


Alensa yra kontaktiniais lęšiais ir jų priežiūros reikmenimis prekiaujanti internetinė parduotuvė, o ne oftalmologas ar akių gydytojas. Mes negalime išduoti kontaktinių lęšių bandymo periodui arba pakeisti pavienių lęšių. Alensa prekiauja tik pilnomis, nepradarytomis lęšių dėžutėmis.


Brokuoti ir nekokybiški produktai

Jei nesate patenkintas gautų kontaktinių lęšių kokybe (rausta ar džiūva akys, matote neaiškiai ar jaučiate diskomfortą), juos galime grąžinti gamintojui, kuris patikrins, ar lęšiai yra kokybiški, ar ne. Įspėjame, kad tai, įskaitant lęšių siuntimą, gali užtrikti kelis mėnesius. Lęšius gali tekti siųsti į užsienį ir tai dar labiau prailgins laukimo laiką. Gamintojui pripažinus, kad prekė buvo brokuota ar nekokybiška, naujus tokių pačių parametrų kontaktinius lęšius Jums atsiųsime nemokamai. Jei gamintojas patikrinęs lęšius nuspręs, kad jie nėra brokuoti arba nekokybiški, naujų atsiųsti naujų lęšių arba grąžinti pinigų negalėsime.


Jei norite grąžinti brokuotą ar nekokybišką prekę, rekomenduojame ją siųsti registruotu paštu, saugiai supakavus tvirtoje dėžutėje. Siunčiant pažeisti ar sugadinti kontaktiniai lęšiai negali būti pakeisti ir pinigai už juos negrąžinami. Norėdami lęšius grąžinti gamintojui, kad šis patikrintų jų kokybę, turėsite atsiųsti ir visą tų lęšių įpakavimą. Grąžindami panaudotus lęšius įsitikinkite, kad siunčiant jie neišdžiūtų. Rekomenduojame tokius lęšius siųsti valomuoju tirpalu pripildytame dėkliuke tvirtai užsukus. Visi nusiskundimai yra individualūs, todėl visų pirma rekomenduojame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, el paštas – info@Alensa.lt. Jie paaiškins, kiek lęšių ir kuriuos įpakavimus atsiųsti atgal, kokias pastabas parašyti grąžinant (ar prekės buvo atidarytos, ar ne) ir pan. Pridėkite ir žinutę su paaiškinimu, ar norite gauti naujas prekes, ar norite, kad būtų grąžinti pinigai. Pagal ES vartotojų teisių apsaugos įstatymus, brokuotas ir nekokybiškas prekes reikia grąžinti ne vėliau praėjus 2 metams nuo jų gavimo. Turėkite omenyje, kad patikrinti prekių kokybę gamintojui gali prireikti kelių mėnesių. Alensa prekių nepakeis ir pinigų negrąžins kol gamintojas nepatvirtins, kad prekės tikrai buvo nekokybiškos.


Nepasitenkinimas naujai pabandytais lęšiais

Bandant naujus kontaktinius lęšius, net jeigu tai ir rekomendavo specialistas, visada yra rizikos, kad jie netiks. Tokiais atvejais pardavėjas nėra atsakingas už komplikacijas ar jaučiamą diskomfortą. Prieš įsigyjant kontaktinius lęšius, kurių dar nesate nešioję, rekomenduojame pasikonsultuoti su oftalmologu ar akių gydytoju. Skirtingi žmonės su tais pačiais kontaktiniais lęšiais gali jaustis nevienodai. Alensa neprisiima atsakomybės už atvejus, kai Pirkėjas nusipirko nebandytus kontaktinius lęšius prieš tai nepasitaręs su savo akių gydytoju. Turėti kontaktinių lęšių receptą, kuris atitinka akių būklę, yra Pirkėjo atsakomybė. Tai galioja ir perkant valomuosius tirpalus bei akių lašus ir purškalus.


Galime grąžinti pinigus ar lęšius pakeisti naujais tik tais atvejais, jei pakuotės yra neatidarytos, nesugadintos ar kitaip nepraradusios prekinės išvaizdos.


Nepasitenkinimas spalvotų lęšių efektu

Galutinis spalvotų kontaktinių lęšių efektas nėra vienodas visiems ir priklauso nuo kelių skirtingų faktorių. Visų pirma, jis priklausys nuo natūralios Jūsų akių spalvos. Kiti išoriniai faktoriai, kaip apšvietimas, makiažas, dėvimų rūbų ir nešiojamų aksesuarų spalva, taip pat turi įtakos, kaip Jūsų akys atrodys su spalvotais lęšiais. Spalvotų lęšių tipas (spalvą paryškinantys ar spalvą keičiantys) taip pat lemia, kaip ryškiai matysis Jūsų išsirinktas atspalvis. Kadangi galutinio spalvotų lęšių efekto tiksliai nuspėti neįmanoma, negalima grąžinti pinigų už lęšius, jei nesate patenkinti jų išvaizda. Pirkdami spalvotus kontaktinius lęšius sutinkate, kad už juos pinigai nėra grąžinami.


Nusiskundimai mūsų tinklapiu ir jo turiniu

Alensa pasilieka teisę keisti tinklapio turinį ir jame skelbiamą informaciją. Stengiamės klientams pateikti pačią naujausią ir tiksliausią informaciją ir nesame atsakingi už laikinus netikslumus ir klaidas. Tai galioja ir techniniams nesklandumams, atsiradusiems dėl virusų ar kitų pašalinių veiksnių. Jei mūsų tinklapyje radote kokių nors netikslumų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir ji pabandys juos išspręsti kuo įmanoma greičiau.


Lankytojų palikti atsiliepimai ir komentarai nėra Alensa atsakomybė ir neturėtų būti laikomi oficialia tinklapio dalimi. Problematiški ir užgaulūs vartotojai iš tinklapio bus pašalinti.


Grįžti į santrauką

Kiti ginčų sprendimo būdai

Jei Pirkėjas nėra patenkintas Pardavėjo pasiūlytu problemų sprendimu ir jaučia, kad jo, kaip vartotojo, teisės buvo pažeistos, jis turi teisę sprendimų ieškoti kitur. Elektroniniu paštu info@Alensa.lt susisiekęs su klientų aptarnavimo komanda ir negavęs patenkinamo atsakymo arba per 30 dienų nesulaukęs jokio atsakymo, Pirkėjas gali kreiptis į ES elektroninių ginčų sprendimų svetainę – https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?…

Grįžti į santrauką

Kontrakto nutraukimas

Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių priėmimo nutraukti pirkimo kontraktą ir atgauti sumokėtus pinigus. Tam įvykdyti pirkėjas turi laikytis žemiau nurodytų sąlygų:


Visos grąžintos prekės turi būti nepažeistos

Prekės turi būti nepanaudotos ir nepažeistos. Prekių įpakavimas turi būti nepradarytas. Pirkėjui atidarius prekes, dėl higienos ir saugos taisyklių jų grąžinti nebegalima. Produktai, kurie prarado prekinę išvaizdą, atgal nepriimami. Jei norite grąžinti akinius nuo saulės arba akinių rėmelius, per 14 dienų nuo prekių pristatymo atgal atsiųskite viską, ką gavote – akinius, akinių dėkliuką, dėžutę, valomąsias servetėles ir visus kitus priedus. Negalime grąžinti pinigų už produktus, jei mums atsiųsite tik dalį gauto užsakymo. Ačiū už supratimą.


Reikalinga informacija

Grąžindami prekes pridėkite mūsų išduotą pirkimo patvirtinimą ir užsakymo numerį. Nepamirškite pridėti ir banko sąskaitos, į kurią norite sulaukti grąžintų pinigų, numerio.


Grąžinti produktai turi būti nepraradę prekinės išvaizdos

Prekes rekomenduojame grąžinti tvirtose kartotinėse dėžutėse, o ne vokuose. Jei siunčiant prekės susigadina ir praranda prekinę išvaizdą, nesame įpareigoti jų priimti. Jei Pirkėjas nusprendžia nutraukti kontraktą ir grąžintos prekės atitinka visus reikalavimus, jam bus grąžinti visi pinigai, įskaitant pristatymo išlaidas, kurias Pirkėjas sumokėjo prekes užsisakydamas. Pirkėjas atsakingas tik už pašto išlaidas prekes grąžinant. Sulaukus nepažeistų ir prekinės išvaizdos nepraradusių produktų, grąžinami pinigui Pirkėjui bus pervesti per 2–10 dienų.


Prekių grąžinimo išlaidos

Jei grąžintos prekės atitinka visus reikalavimus, Pirkėjui bus pervesti visi sumokėti pinigai. Pirkėjas yra atsakingas tik už prekėms grąžinti reikalingas pašto išlaidas. Daugiau informacijos rasite prekių grąžinimo ir keitimo sąlygų puslapyje.


Grįžti į santrauką
 

Privatumo politika

Personas datu aizsardzība un apstrāde ir regulēta ar sekojošo privātuma regulu.

Grįžti į santrauką

VISA Master Card PayPal DHL omniva
Top