Taisyklės ir nuostatai
Ačiū, kad apsilankėte Alensa (toliau - Pardavėjas) svetainėje. Alensa yra internetinio prekybos tinklo Alensa, prekiaujančio firminiais aukštos kokybės kontaktiniais lęšiais ir lęšių priežiūros produktais Europos šalyse, dalis. Šiame puslapyje yra išdėstytos taisyklės ir nuostatai, su kuriomis Jūs, Pirkėjas, pirkdamas mūsų internetinėje parduotuvėje, sutinkate. Prieš patvirtindami užsakymą turėsite varnele pažymėti, kad taisykles ir nuostatus perskaitėte ir su jais sutikote. Daugiau informacijos ir papildomų paaiškinimų galite rasti kituose pagalbiniuose Alensa svetainės puslapiuose. Visi pirkimai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo šioje internetinėje parduotuvėje vyksta bendru sutarimu, kad Pirkėjas su visomis taisyklėmis ir nuostatais susipažino, juos suprato ir su jais sutiko.
Santrauka
- Įvadiniai nuostatai
- Alensa registravimas ir valdymas
- Naudojimasis mūsų svetaine ir specialiais pasiūlymais
- Pirkimo sutartis ir sąskaitos-faktūros
- Mokėjimas ir kainos
- Problemos dėl mokėjimo
- Pristatymo kaina ir pastabos
- Pristatymo laikas ir informacija apie prekes, kurių neturime sandėlyje
- Nesklandumai pristatant siuntinį
- Garantija, prekių grąžinimas ir keitimas
- Nusiskundimai prekėmis ir aptarnavimu
- Kiti ginčų sprendimo būdai
- Kontrakto nutraukimas
- Privatumo politika
Įvadiniai nuostatai
Žemiau nurodytos taisyklės ir nuostatai galioja perkant Alensa internetinėje parduotuvėje.
Taisyklės ir nuostatos apibrėžia sutartimi paremtus santykius tarp Pardavėjo ir Pirkėjo. Visi sutartiniai santykiai yra reglamentuojami Čekijos Respublikos įstatymais. Jei Pirkėjas yra privatus asmuo, visi įstatymuose neapibrėžti atvejai yra reglamentuojami Čekijos Respublikos civilinio kodekso (įstatymo Nr. 89/2012) ir vartotojų teisių apsaugos įstatymo (įstatymo Nr. 634/1992). Jei Pirkėjas yra verslo įmonė, įstatymuose nenurodytiems atvejams galioja Čekijos Respublikos komercinis kodeksas (įstatymo Nr. 513/1991).
Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti užsakymus, kuriuose prekių kiekis viršija 10 ir grąžinti sumokėtus pinigus.
Taisyklės ir sąlygos netaikomos
tais atvejais, kai Pirkėjas yra juridinis asmuo arba asmuo, kuris, užsakydamas
prekes, veikia savo verslo ar profesinės veiklos srityje. Alensa.lt įsigytos
prekės nėra skirtos perparduoti. Pardavėjas neišrašo sąskaitų faktūrų
be PVM. Pirkėjas gali įsigyti tik tokį prekių kiekį, kuris atitinka
įprastą poreikį.
Jei Pirkėjas užsako arba įsigyja prekių kiekį,
kurį Pardavėjas, remdamasis turima informacija, įvertina kaip skirtą
perparduoti, Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti užsakymą. Jei pirkimo
sutartis jau sudaryta, Pardavėjas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties.
Tokiu atveju Pirkėjas ir Pardavėjas vienas kitam grąžina pinigus už visus
atliktus sandorius.
Alensa registravimas ir valdymas
Visos prekės ir paslaugos yra tiekiamos iš pagrindinės Alensos būstinės. Mūsų logistiniai centrai yra įkurti Čekijoje. Alensa tinklapis yra valdomas įmonės Alensa s.r.o., registruotos šiuo adresu:
Alensa s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9
ID: CZ27179681
Alensa prekinis ženklas, visas tinklapyje skelbiamas turinys ir reklaminė medžiaga yra autorinėmis teisėmis apsaugota intelektinė Alensa prekybos tinklo nuosavybė.
Naudojimasis mūsų svetaine ir specialiais pasiūlymais
Mūsų svetainėje galima naršyti svečiams ir prisiregistravusiems vartotojams. Svetainės lankytojai privalo elgtis tinkamai, atsakingai bei laikytis svetainės taisyklių ir nuostatų. Alensa turi teisę nusižengusius asmenis laikinai arba visam laikui uždrausti naudotis svetaine.
Tinkamas svetainės naudojimas
Alensa
puslapiu galima naudotis tik laikantis taisyklių:
Svetainės lankytojai
gali rašyti komentarus. Komentarų tikslas negali būti sugadinti mūsų arba
kitų reputaciją, jie negali būti rašomi su tikslu kitus vartotojus
suklaidinti ar užgaulioti.
Nusikalstama veikla ir virtualios atakos
Vartotojams griežtai draudžiama mūsų svetainę ar serverius atakuoti virusais ar kitokiomis pavojingomis programinėmis įrangomis. Tokios atakos yra kriminalinio pobūdžio ir apie jas bus pranešta atitinkamoms institucijoms. Įvykus tokiems išpuoliams, Alensa šioms institucijoms suteiks visus reikiamus duomenis, kad įstatymų pažeidėjai būtų nubausti.
Alensa nebus atsakinga už žalą, kuri svetainei padaryta naudojant virusus, pavojingas programines įrangas ar kitokias virtualias atakas.
Tinkamas kreditų sistemos ir kitų nuolaidos kodų naudojimas
Savo Alensa nuolaidos kodu galite dalintis su šeima, draugais ar kolegomis. Juo galite dalintis ir viešojoje erdvėje ir padėti sutaupyti draugų draugams ar netgi nepažįstamiesiems. Turėkite omenyje, kad norint naudotis nuolaidos kodo teikiamais kreditais reikia pirkti už €15 ir daugiau. Kodu galima dalintis visuose internetiniuose puslapiuose, kurie nėra susiję su Alensa ir jos partneriais. Negalima naudoti savo paties nuolaidos kodo. Kreditai suteikiami tik kai Jūsų pasidalintu kodu apsipirkdamas pasinaudoja koks nors trečiasis asmuo.
Nuolaidų sistema
Norime apsisaugoti nuo piktnaudžiavimo nuolaidų kodais, todėl vienam apsipirkimui galėsite pasinaudoti tik vienu nuolaidos kodu. Nuolaidos nesumuojamos. Jei norite pasitikrinti, koks nuolaidos yra aktyvus ir/arba norite pasinaudoti kitu nuolaidos kodu, patikrinkit “Nuolaidos kodas” laukelį , kuris yra jūsų pirkinių krepšelyje.
Prekėms, kurios jau yra su nuolaida, kitos akcijos ir nuolaidos negalioja. Jei prekės kaina yra perbraukta horizontaliu brūkšniu ir šalia matote mažesnę kainą, vadinasi nuolaida šiai prekei jau yra pritaikyta. Tokioms prekėms nuolaidos kodai ar akcijos negalioja.
Kreditas (virtualūs pinigai, kuriuos galima naudoti užsakymams mūsų parduotuvėje) bus pridėtas prie jūsų naudotojo paskyros ir bus automatiškai nuskaičiuotas kito jūsų užsakymo metu. Užsakymo suma turi atitikti minimalią reikalaujamą sumą kreditui panaudoti. Kreditas negali būti konvertuojamas į pinigų grąžinimą.
Pirkimo sutartis
Užsiregistravęs mūsų svetainėje, Pirkėjas gali naudotis savo naudotojo paskyra. Prisijungęs prie savo paskyros Pirkėjas gali užsisakyti prekių. Nesukūrus naudotojo paskyros (neužsiregistravus) užsakymo atlikti neįmanoma.
Pirkimo sutartis laikoma „pasirašyta“, kai Pirkėjas patvirtina internete užpildytą užsakymo formą. Užsakymas taip pat gali būti patvirtintas telefonu. Užsisakydamas prekes Alensa internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas patvirtina, kad yra perskaitęs šias taisykles ir nuostatus ir sutinka jų laikytis. Patvirtindamas užsakymą ir varnele pažymėdamas sutikimo su taisyklėmis ir nuostatais laukelį, Pirkėjas patvirtina, kad yra sulaukęs amžiaus, pakankamo įpareigojančiam kontraktui sudaryti, ir turi galiojantį, gydytojo išrašytą receptą perkamiems kontaktiniams lęšiams. Pirkėjas patvirtina, kad perka būtent tokius kontaktinius lęšius, kokius nurodė akių priežiūros specialistas. Receptas kontaktiniams lęšiams turi būti išrašytas ne seniau kaip prieš vienerius metus. Prireikus, Pirkėjas duoda Pardavėjui teisę susisiekti su Pirkėjo akių gydytoju receptui patvirtinti. Pirkėjas patvirtina suprantantis, kad reguliariai tikrintis akis ir turėti regėjimą atitinkantį lęšių receptą yra jo atsakomybė. Alensa neprisiima atsakomybės už pasekmes, atsiradusias dėl akių gydytojo nurodymų nesilaikymo.
Jei Pirkėjas pasinaudoja papildomu „Specialiu pasiūlymu“ (po pardavimo), užsakymas bus atnaujintas, įtraukiant pridėtą prekę ar prekes, ir šios prekės atsispindės bendroje kainoje.
Pirkimo sutartis ir sąskaitos-faktūros
Jei užsisakydamas prekes Pirkėjas laukelyje „Pastaba pardavėjui“ nenurodo, kad nori gauti atspausdintą pirkimą patvirtinantį išrašą ir informacinį lapelį, jis sutinka juos gauti tik elektroniniu pavidalu. Sulaukus užsakymo pristatymo, sąskaitas-faktūras galima atsisiųsti iš asmeninės Alensa Pirkėjo paskyros, nuėjus į užsakymų apžvalgos puslapį. Sąskaitas-faktūras galima gauti ir susisiekus su klientų aptarnavimo komanda. Pirkėjas gali pasirinkti sąskaitą-faktūrą gauti kitu adresu nei nurodytas prekių pristatymo adresas.
Sąskaitoje-faktūroje nurodytas Alensa adresas visada bus pagrindinio įmonės valdytojo adresas. Šis adresas negali būti pakeistas vietiniu adresu. Sąskaitoje-faktūroje nurodyta data bus užsakymo išsiuntimo data, o ne data, kai užsakymas buvo padarytas. Šios datos Alensa pakeisti negali. Sąskaitoje-faktūroje galima pridėti ir papildomos informacijos, pavyzdžiui, gimimo data ar kito asmens vardas ir pavardė. Norėdamas į sąskaitą-faktūrą įtraukti papildomos informacijos, Pirkėjas tai padaryti turi „Pastaba pardavėjui“ laukelyje, prieš patvirtindamas užsakymą.
Alensa vienam užsakymui gali išduoti tik vieną sąskaitą-faktūrą. Pirkėjas, norėdamas gauti daugiau nei vieną, arbą skirtingą, sąskaitą-faktūrą, turės padaryti naują užsakymą.
Mokėjimas ir kainos
Pardavėjo išduoto
dovanų čekio (toliau - „Kuponas") vertė yra tokia, kokia nurodyta ant
čekio. Kuponas yra elektroninės formos PDF formatu, kurį Pirkėjas gaus el.
paštu po to, kai mokėjimas bus įskaitytas į Pardavėjo sąskaitą.
Kiekvienas kuponas turi unikalų kodą, jo galiojimo laikas ribotas ir jį
galima panaudoti tik Alensa.lt elektroninėje parduotuvėje. Kupono negalima
iškeisti į pinigus. Nepanaudoto Kupono negalima iškeisti į kitą ar kitaip
kompensuoti. Atšaukus, pareiškus pretenziją ar atsisakius pirkimo sutarties
dėl užsakymo, apmokėto Kuponu, Kuponu sumokėta suma grąžinama pervedant
ją į Pirkėjo, pasinaudojusio Kuponu, kliento paskyrą.
Pastaba:
Už kuponą galima atsiskaityti tik atliekant atsiskaitymą negrynaisiais
pinigais.
Už kuponą negalima atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu
arba kliento paskyroje esančiu kreditu.
Už užsakymus galima
atsiskaityti šiais būdais:
• Banko kortele: Mastercard, Visa, Visa
Electron ir Maestro
• PayPal
• Atsiskaitymas kurjeriui
grynaisiais priimant siuntinį arba kortele paštomate
• Mokėjimas
dovanų kuponu
Saugus mokėjimas
Garantuojame, kad visi mokėjimai yra vykdomi laikantis visų saugumo priemonių. Jūsų asmeninė informacija bus naudojama tik mokėjimui įvykdyti ir nebus perduodama jokioms trečiosioms šalims.
Mokėjimas internetu
Norintys mokėti kreditine arba debetine kortele bus nekreipti į saugų mūsų partnerio puslapį, kuriame reikės įvesti reikalingus mokėjimui atlikti duomenis. Visa ten įvedama informacija yra saugiai užšifruojama. Turėkite omenyje, kad šis saugus mokėjimo portalas bus aktyvus tik kurį laiką. Sesijai pasibaigus turėsite iš naujo susirasti savo užsakymą prisijungę prie asmeninės paskyros mūsų svetainėje ir bandyti sumokėti iš naujo. Jei norite atsiskaitysi naudodamiesi PayPal, būsite nukreipti į saugų PayPal mokėjimo sistemos puslapį.
Papildomų pastabų laukelyje įrašykite savo užsakymo numerį. Iškilus situacijoms, kai Alensa turės grąžinti sumokėtus pinigus, Pirkėjas turės suteikti visą pinigams pervesti reikalingą informaciją.
Mokėjimas dovanų kuponu
Mokėjimas
dovanų kuponu galimas tik su dovanų kuponu, įsigytu Alensa.lt elektroninėje
parduotuvėje. Kiekvienas kuponas turi unikalų kodą ir jo galiojimo laikas yra
ribotas. Pasirinkęs mokėjimą dovanų kuponu, Pirkėjas, pateikdamas
užsakymą, turi įrašyti unikalų kupono kodą į "Nuolaidos kodas" laukelį
"Krepšelio" skiltyje. Kuponas gali būti panaudotas tik vienkartiniam pirkimui
visa jo suma. Jei pirkimo vertė viršija Kupono vertę, Pirkėjas sumokės tik
skirtumą. Likusios sumos mokėjimui taikomos sandorio sąlygos, žr. skyrių
Mokėjimo galimybės. Kuponu galima atsiskaityti už bet kokias e. parduotuvėje
siūlomas prekes ar paslaugas.
Nepriėmus siuntos, už kurią sumokėta
Kuponu, siunta grąžinama Pardavėjui. Pardavėjas anuliuos Pirkėjo užsakymą
ir Pirkėjui bus grąžinta pirkinio suma. Šiuo atveju Kupono suma grąžinama
į Pirkėjo kliento paskyrą kredito forma. Jei už pirkinį buvo atsiskaityta
Kuponu ir lėšomis (priemoka), Pirkėjas gali nuspręsti, kokia forma jis nori
guati grąžinamą priemoką (į Pirkėjo banko sąskaitą ar taip pat kaip
kreditą į kliento paskyrą).
Alensa kainos
Visos nurodytos produktų ir pristatymo kainos yra su PVM. Visos e-parduotuvėje siūlomos akcijos ir nuolaidos galioja iki Alensa tinklapyje nurodytos datos. Administratorius pasilieka teisę pataisyti produktų kainą prieš išsiuntimą, jei nustatoma, kad produktai buvo siūlomi už neteisingą kainą. Tokiu atveju klientas turi būti informuotas apie teisingą kainą ir sutikti su kainos koregavimu. Priešingu atveju pirkimo sutartis nebus sudaryta, o pardavėjas užsakymą anuliuos.
Alensa pasilieka teisę kainas keisti atsižvelgiant į kintančią rinką, konkurenciją, gamintojų reikalavimus ir pan. Siekiame užtikrinti geras kainas Lietuvos vartotojams. Pirkėjas turi teisę mūsų paprašyti kainas sumažinti, jei tai atitinka visus kainos sulyginimo garantijos principus.
Problemos dėl mokėjimo
- Patikrinkite savo banko arba Paypal sąskaitą ir įsitikinkite, ar mokėjimas tikrai įvyko ir ar mokant neįsivėlė techninė klaida.
- Jei mokėjimas buvo sėkmingai įvykdytas, bet tai neatsispindi mūsų sistemoje, susisiekite su mumis el. paštu info@Alensa.lt ir mūsų finansų skyrius mokėjimą patvirtins.
- Jei kyla nesklandumų mokėjimo puslapyje, pabandykite Alensa svetainę atidaryti kita naršykle arba kitu prietaisu.
Pristatymo kaina
Pristatymo kaina
Venipak paštomatas
€1.49
Nemokamai
LP EXPRESS - paštomatas
€1.49
Nemokamai
OMNIVA paštomatas
€1.99
Nemokamai
Venikpak kurjeris
€1.99
Nemokamai
LP EXPRESS - kurjeris
€2.49
Nemokamai
OMNIVA kurjeris
€2.49
Nemokamai
DHL Express
€12.99
€12.99
Pastabos:
- PVM į pristatymo kainą yra įskaičiuotas
- Nurodyta kaina yra galutinė ir nepriklauso nuo mokėjimo būdo. Pakavimas ir siuntimas į nurodytą kainą yra įskaičiuoti
- Siuntimo kaina nuo užsakytų prekių dydžio ir svorio nepriklauso
- Prekes išsiųsime tik sulaukę apmokėjimo
Atsiskaityti už prekes galima atsiėmimo metu per Omniva kurjerį arba Omniva paštomatą. Tokiu atveju taikomas
papildomas €0,70 mokestis, kuris įtraukiamas į bendrą užsakymo sumą. Atsiskaityti paštomate galima tik kortele, o kurjeriui tik grynais.
Nemokamas pristatymas
Didesni nei €19 užsakymai pristatomi nemokamai .
Siuntimas į užsienio šalis
Šioje e-parduotuvėje pirktas prekes siunčiame tik į Lietuvą.
Papildoma paslauga: apdrauskite siuntą
Už papildomą mokestį galite apdrausti savo siuntinį. Šis draudimas apima tuos atvejus, kai siuntos yra pamestos ar sugadintos transportavimo metu. Tai reiškia, kad kai tik patvirtinsime, kad jūsų siunta yra pamesta ar kaip nors sugadinta, nedelsdami išsiųsime naują siuntą su tomis pačiomis prekėmis. Ieškinio protokolas, aprašytas žemiau, apdraustoms siuntoms nebus inicijuojamas. Tačiau atminkite, kad naujos siuntos paruošiamas gali užtrukti ilgiau, jei jūsų užsakyme buvo specialių pagal užsakymą pagamintų prekių, pavyzdžiui specialūs akiniai ar unikalūs kontaktinių lęšių parametrų deriniai
Prekių siuntimas gavus mokėjimą
Alensa prekes išsiųs tik sulaukusi apmokėjimo. Turėkite omenyje, kad mokėjimas banko pavedimu gali užtrukti ilgiau. Norėdami išvengti papildomo delsimo, galite mums atsiųsti Jūsų banko išduotą mokėjimo patvirtinimą. Daugiau informacijos apie tai galite rasti mokėjimo būdų puslapyje. Kai kurių mažiau populiarių kontaktinių lęšių galime neturėti sandėlyje. Tokiu atveju juos užsakysime tiesiai iš gamintojo. Jūsų mokėjimas bus nuskaičiuotas užsakant, net jei reikiamų lęšių tuo metu sandėlyje ir neturime.
Užsakymų sujungimas
Mūsų sandėliuose kasdien supakuojama ir išsiunčiama daugybė užsakymų, todėl negalime garantuoti, kad du skirtingus užsakymus galėsime sujungti į vieną . Norėdami sujungti užsakymus, nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad jie galėtų įvertinti situaciją ir Jums padėti. Sumokėjus už užsakymą, jis laikomas įvykdytu. Norint pirkti daugiau, reikės pradėti naują užsakymą, už kurį reikės mokėti atskirai.
Pristatymo laikas
Pastabos:
- Užsakymus, padarytus iki 12:00, išsiųsime tą pačią dieną
- Užsakymus, padarytus vėliau nei 12:00, išsiųsime kitą darbo dieną
- Gausite siuntos numerį, su kuriuo galėsite sekti, kur Jūsų siuntinys yra
- Savaitgaliais užsakymų nesiunčiame
- Numatomas pristatymo laikas skaičiuojamas nuo tada, kai siuntinys buvo išsiųstas, o ne nuo užsakymo priėmimo
Siuntos sekimas
Alensa kas dieną supakuoja ir išsiunčia daugybę siuntinių, todėl sekti savo užsakymą yra Jūsų atsakomybė. Patvirtinę užsakymą gausite siuntos sekimo numerį, su kuriuo siuntinį galėsite sekti internetu. Jei sekimo numerio elektroniniu paštu negavote, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir numerį gausite iš jų.
Prekių, kurių šiuo metu neturime sandėlyje, pristatymas
Norėdami apsisaugoti, kad prekės išliktų kokybiškos ir neišeitų iš galiojimo laiko, kai kurių mažiau populiarių ir retesnių parametrų kontaktinių lęšių sandėliuose nelaikome. Prireikus, juos užsakome tiesiai iš gamintojo. Dėl to pristatymas Jums gali užtrukti ilgiau. Kontaktinių lęšių, kurių sandėlyje neturime, išsiuntimas priklauso nuo gamintojo ir gali užtrukti iki 2 savaičių.
Mūsų e-parduotuvėje rinkdamiesi kontaktinius lęšius matysite numatomą užsakymo išsiuntimo datą. Ji gali pasikeisti pasirinkus kitokius kontaktinių lęšių parametrus. Pastebėti, ar norimas prekes turime sandėlyje ir kada galėsime jas išsiųsti, yra Pirkėjo atsakomybė.
Kai pasirinksite sau reikalingus kontaktinių lęšių parametrus, Jums nurodysime numatomą užsakymo išsiuntimo datą (žiūr. paveiksliuką viršuje). Turėkite omenyje, kad žodžiu „Turime“ paženklintos prekės yra prekės, kuriomis prekiaujame apskritai. Gali būti, kad tos prekės šiuo metu neturime su Jums reikalingais parametrais . Kiekvienąkart rinkdamiesi ir keisdami parametrus, dešinėje pusėje visada matysite, kada galėsime Jūsų prekes išsiųsti. Šią informaciją patikrinti ir sužinoti apie galimą uždelsimą galėsite nuėję ir į savo krepšelį. Pabaigę užsakymą, elektroniniu paštu gausite patvirtinimą, kuriame išsiuntimo laikas taip pat bus nurodytas. Pranešime, jeigu sandėlyje turime ne visas Jūsų užsakomas prekes. Tokiu atveju siuntinį išsiųsime tik gavę visus reikiamus produktus.
Pristatymas, kai sandėlyje turime ne visas Jums reikalingas prekes
Pasirinkę visus reikalingus kontaktinių lęšių parametrus atidžiai peržiūrėkite kiekvienos prekės numatomą išsiuntimo datą ir tik tada patvirtinkite užsakymą.
Gali pasitaikyti atvejų, kai gamintojas susiduria su gamybos nesklandumais ir mūsų sandėlio atsargų teikimas nėra visiškai garantuotas. Pristatymo laikas visada tiesiogiai priklauso nuo mūsų tiekėjų sąlygų ir gali užtrukti kelias savaites. Prie prekių, kurių neturime sandėlyje, priskiriami užsakyti kontaktiniai lęšiai, lęšiai su labai neįprastomis dioptrijomis ir t. t., kurių fiziškai neturime sandėlyje. Išsiuntimo laikas yra orientacinis ir grindžiamas naujausio laikotarpio duomenimis. Tai nurodo numatomą prekės išsiuntimo iš mūsų sandėlio datą ir yra lentelės, kurioje pirkėjas įveda dioptrijų parametrus, dalis.
Numatomo išsiuntimo
informacijos pavyzdys:
Patvirtindamas užsakymą ir už jį sumokėdamas, Pirkėjas sutinka, kad prekės jam išsiųstos bus tik tada, kai visus reikalingus produktus turėsime sandėlyje . Prekes, kurių turime sandėlyje, atskirai nuo prekių, kurių sandėlyje neturime, siųsime tik ypatingais atvejais. Norėdamas prekes, kurių sandėlyje turime, gauti iškart, pirkėjas gali pasisiūlyti už jų pristatymą sumokėti atskirai.
Nesklandumai pristatant siuntinį
Priimant
visas DHL Express siuntas būtina pasirašyti. Laukdami siuntinio
pasirūpinkite, kad Jūsų nurodytu adresu darbo valandomis pirmadienį -
penktadienį kas nors bus namie.
Nesame atsakingi už delsimą,
atsiradusį dėl pristatymo kompanijos kaltės arba kitų nuo mūsų
nepriklausančių aplinkybių, pavyzdžiui, oro sąlygų, atostogų, nedarbo
dienų ir pan. Turėkite omenyje, kad numatomą pristatymo laiką pateikiame
tokį, kokį mums nurodė su mumis bendradarbiaujančios pristatymo
kompanijos. Retais atvejais siuntinys gali atvykti vėliau nei buvo nurodyta.
Uždelsimams išvengti įsitikinkite, kad nurodėte tikslų ir teisingą
pristatymo adresą - miestą, gatvės pavadinimą, namo ir buto numerį bei
pašto kodą. Pridėkite ir telefono numerį, kad iškilus netikėtumams
pristatymo kompanija galėtų su Jumis susisiekti. Išsiuntę Jūsų užsakymą,
pateiksime siuntos numerį, su kuriuo savo siuntinį galėsite sekti internetu.
Pastebėję, kad atsirado nesklandumų, susisiekite su mūsų klientų
aptarnavimo komanda, kuri padės juos išspręsti.
Jei dėl kokių nors priežasčių siuntinio pristatyti nepavyko, jis gali būti laikomas siuntos tarnyboje su galimybe persiųsti arba pasiimti vietoje. Nepaimti siuntiniai gali būti grąžinti Pardavėjui arba sunaikinti. Užtikrinti, kad siuntinys gali būti sėkmingai pristatytas nurodytu adresu arba pasiimtas iš siuntos tarnybos, yra Pirkėjo atsakomybė. Siuntiniai, kurie buvo sunaikinti dėl Pirkėjo aplaidumo ir nesusitarimo su pristatymo kompanija, iš naujo išsiųsti nebus. Pinigai už juos taip pat negrąžinami.
Ieškinių protokolas
Tais atvejais, kai siunta buvo pamesta, dingo arba buvo pristatyta netinkamai, jūsų vardu pateiksime pretenziją siuntų pristatymo partneriui (-iams). Norint inicijuoti pretenziją, reikalingi du patvirtinimai:
1) kliento pasirašytas pareiškimas, kad siuntinys
nebuvo pristatytas, kurį turime gauti per 20 dienų nuo tariamo pristatymo.
2) forma, kurioje pristatymo kompanija pasirašo, kad siunta
nebuvo pristata
Kai tik pretenzija bus išnagrinėta, kuo skubiau grąžinsime jums pinigus arba išsiųsime naują siuntą, priklausomai nuo kliento pageidavimų. Kol esama siunta yra gabenama ir kol kurjeris oficialiai nepaskelbia, kad ji buvo prarasta, pinigų grąžinimo neinicijuojame ir naujų siuntų nesiunčiame. Tačiau jei įsigijote mūsų siuntų draudimą, galėsime nedelsdami išsiųsti naują siuntą ir jums nereikės laukti, kol bus išnagrinėta jūsų pretenzija.
Pažeisti siuntiniai
Kontaktiniai lęšiai ir kitos prekės yra išsiunčiamos tvirtuose atitinkamo dydžio siuntiniuose, todėl juos gauti turite nepažeistus ir nesugadintos prekinės išvaizdos. Jeigu gavote siuntinį, kuris yra akivaizdžiai pažeistas ar sugadintas, jo NEPRIIMKITE ir pristatymo kompanijos duotoje formoje nurodykite tikslią siuntiniui padarytą žalą - sugadinta dėžutė, varva skysčiai ar pan. Nedelsdami susisiekite su mumis, kad galėtume išspręsti iškilusią problemą ir išsiųsti naują siuntą.
Garantija, prekių grąžinimas ir keitimas
30 dienų garantijos periodas prasideda nuo dienos, kai siuntinys Pirkėjui buvo pristatytas. Neatidarytas, nepažeistas ir niekaip kitaip prekinės išvaizdos nepraradusias prekes Pirkėjas gali grąžinti nenurodęs jokios priežasties. Įrodymas, kad išsiuntėte grąžinamas prekes - grąžinamos siuntos sekimo kodas arba registracijos numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo gali prireikti, jei kiltų kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu. Norėdami grąžinti prekes susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, el. paštas - info@Alensa.lt
Norint prekes grąžinti ar pakeisti, jos turi atitikti visus iš šių reikalavimų:
- Visos, ir vidinės ir išorinės, originalios kontaktinių lęšių pakuotės turi būti originaliai užklijuotos, neatidarytos, ar kaip kitaip nepažeistos ir tinkamos perparduoti*
- Prekes reikia grąžinti pilnai sukomplektuotas, kartu su visais komponentais
- Korekcinių ir saulės akinių grąžinimas detaliau paaiškintas žemiau -Būtina informuoti klientų aptarnavimo skyrių prieš grąžinant prekes
- Su mumis galite atsisakyti pirkimo sutarties per 30 dienų be jokios priežasties. Už prekes, grąžintas per sutarties nutraukimo laikotarpį (per 30 dienų nuo jų gavimo), bus grąžinti visi pinigai.
- Neatidarytas prekes grąžinus pasibaigus 30 dienų atsisakymo nuo sutarties laikotarpiui, pinigų grąžinimas bus vertinamas atsižvelgiant į prekių garantiją ir galiojimo terminą (kaip nurodyta anksčiau, prekė turi būti tinkama perpardavimui).
- Jei gavote netinkamus produktus dėl „Alensa“ klaidos, turite pranešti apie tai klientų aptarnavimo tarnybai per 30 dienų nuo prekių gavimo
*Pagal Europos Sąjungos saugą ir sveikatą reglamentuojančias direktyvas
Pinigų grąžinimo ir prekių keitimo taisyklės galioja:
- Prekėms grąžinamoms per mūsų arduotuvės numatytą užsakymų atšaukimo laikotarpį (30 dienų)
- Neatidarytoms, nepanaudotoms ir niekaip kitaip nepažeistoms prekėms grąžinamoms garantijos laikotarpiu
- Kai pristatytos ne tos prekės (reikia pranešti per 30 dienų nuo gavimo)
- TopVue ir Gelone pinigų grąžinimo garantijai (pasinaudoti galima tik per 60 dienų nuo gavimo)
- Prekėms, kurios grąžinamos kokybės inspekcijai Jūs, pirkėjas, grąžindamas prekes turite laikytis nurodytų prekių keitimo ir grąžinimo sąlygų.
Saulės akinių ir korekcinių akinių grąžinimas:
Mūsų akiniams ir akiniams nuo saulės suteikiama dvejų metų garantija, jei jie sulūžta. Kitais atvejais, jei norite grąžinti akinius ar akinius nuo saulės, tai galite padaryti per 30 dienų sutarties atsisakymo laikotarpį. Prekės turi būti nepanaudotos ir nesugadintos. Originalios pakuotės, taip pat reikalingos norint pasinaudoti garantija. Jei norite grąžinti ar pakeisti saulės akinius arba akinių rėmelius, būtina grąžinti prekę ir viską, ką gavote kartu su preke: akinių dėklą, išorinį akinių įpakavimą, visus akinių priedus, akinių valymo šluostes, visas prekės etiketes ir lipdukus. Trumpai tariant prekę turite grąžinti lygiai tokią pačią, kokią gavote. Prekė nėra pilnavertė, jei trūksta bent vieno iš šių elementų. Jei grąžinama prekė neatitinka aukščiau pateiktų reikalavimų, priimti arba pakeisti prekės negalėsime. Iš anksto dėkojame už supratingumą ir taisyklių laikymąsi. .
Prieš išsiųsdami saulės akinius, akinių rėmelius ir korekcinius akinius kruopščiai patikriname kiekvieno vieneto kokybę, todėl visos pristatytos prekės yra optimalios būklės. Labai retais atvejais pristatyta prekė yra defektu ar kaip kitaip sugadinta - tokiu atveju nedelsiant kreipkitės į klientų aptarnavimo tarnybą ir mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti šią problemą. Kita vertus, skundai dėl prekės defektų, atsiradusių dėl netinkamo naudojimo, netinkamos priežiūros ar neatsakingo ir labai dažno naudojimo, nėra priimami. Papildomos nuolaidos ar kompensacijos už paties kliento padarytą žalą nesuteikiame.
Korekciniai/receptiniai akinių lęšiai yra gaminami atsižvelgiant į konkrečius individualius parametrus, todėl jų grąžinti negalima. Įsigijus korekcinius akinius grąžinti galima tik rėmelius. Ši sąlyga taikoma nuo to momento, kai už akinius buvo sumokėta , neatsižvelgiant į užsakymo pristatymo būseną.
Pirkėjas taip pat pripažįsta, kad perkant akinių rėmelį atskirai, rėmelio pardavėjas neatsako už žalą, padarytą rėmeliui dėl trečiosios šalies neprofesionaliai atlikto lęšių šlifavimo ir pritaikymo.
Su grąžinimu susijusios išlaidos
Už prekėms grąžinti reikalingas išlaidas atsakingas yra Pirkėjas. Alensa nesuteikia iš anksto apmokėtų grąžinimo etikečių tuo atveju, kai užsakymas buvo pateiktas klaidingai arba prekių užsakovui nebereikia. Jeigu dėl neteisingai gauto užsakymo kalti esame mes, padengsime prekių grąžinimo ir naujo užsakymo pristatymo išlaidas.
Kiek tai užtruks?
Jums iškart pranešime gavę grąžintas prekes ir susisieksime išsiuntę naują siuntinį. Visus prekių grąžinimo atvejus stengiamės sutvarkyti per 30 parų. Jei jaučiate, kad grąžinimas ar keitimas trunka per ilgai, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Atkreipkite dėmesį, kad grąžinimo procesas užtruks iki mėnesio, nes laukiame galutinio rezultato iš gamintojo. Kai kuriuos lęšius ar akinius gali tekti siųsti ekspertizei į užsienį, o tai taip pat gali turėti įtakos šio proceso trukmei, tačiau bet kokia pretenzija bus išnagrinėta per 30 dienų.
Pirkėjas sutinka su Pardavėjo nurodytu laikotarpiu, kurio reikia prekėms įvertinti ir pakeisti arba pinigams grąžinti. .
Nusiskundimai prekėmis ir aptarnavimu
Jei turite nusiskundimų Alensa e-parduotuvėje pirktomis prekėmis, prašome laikytis čia nurodytų instrukcijų. Alensa nepriims nusiskundimų dėl kontaktinių lęšių ar kitų produktų, kuriuos Pirkėjas jau yra išmetęs . Jei manote, kad Jums papuolė brokuotas ar nekokybiškas produktas, prašome jį laikyti kaip įrodymą, arba bent padaryti kelias nuotraukas, kuriose atsispindėtų defektas.
Nusiskundimai TopVue ir Gelone produktais yra tvarkomi laikantis pinigų grąžinimo garantijos, jei yra laikomasi visų nurodytų sąlygų.
Alensa yra kontaktiniais lęšiais ir jų priežiūros reikmenimis prekiaujanti internetinė parduotuvė, o ne oftalmologas ar akių gydytojas . Mes negalime išduoti kontaktinių lęšių bandymo periodui arba pakeisti pavienių lęšių. Alensa prekiauja tik pilnomis, nepradarytomis lęšių dėžutėmis.
Kaip grąžinti prekes?
1. Pirkėjas
sukuria naują grąžinimo prašymą savo paskyroje, skiltyje
„Grąžinimai“, arba prekių grąžinimo puslapyje.
2.
Paspaudus mygtuką „Sukurti naują grąžinimą“, pasirodys puslapis su
visais Pirkėjo užsakymais. Įvykdytų užsakymų sąraše Pirkėjas susiranda
norimą užsakymą bei pasirenka prekę, kurios grąžinimo procedūrą nori
inicijuoti, ir paspaudžia mygtuką „Sukurti grąžinimą“.
3.
Pirkėjas nurodo reikiamą informaciją apie pasirinktą prekę. Pasirenkama
„Grąžinimo priežastis“ ir „Pageidaujamas sprendimas“. Laukelius
„Banko sąskaitos numeris“ ir „IBAN“ Pirkėjas užpildo tik tuo atveju,
jei ši informacija būtina grąžinimui užbaigti. Laukelyje „Jūsų
pastaba“ pateikiamas defekto aprašymas. Prašymo pabaigoje galima pridėti
failą (nuotrauką arba vaizdo įrašą). Užpildęs reikiamą informaciją,
Pirkėjas pateikia prašymą, paspausdamas mygtuką „Pateikti“.
Pasirodys informacinis pranešimas, patvirtinantis, kad grąžinimas priimtas.
Taip pat bus sugeneruotas automatinis el. laiškas apie priimtą grąžinimo
prašymą su instrukcijomis, kaip grąžinti prekes.
DĖMESIO: mūsų svetainėje pateikiamos kontaktinių lęšių pakuočių nuotraukos yra skirtos parduodamoms prekėms iliustruoti ir gali ne visada atitikti dabartinę konkretaus gaminio išvaizdą. Kai kurios prekės yra gaminamos skirtingose, tam pačiam gamintojui priklausančiose, gamyklose. Todėl prekės nuotraukoje gali būti nurodyta kita gamybos vieta nei ta, iš kurios gaminys pasieks klientą. Šie nedideli iliustracinių nuotraukų ir klientą pasieksiančių prekių skirtumai negali būti nurodomi kaip prekių grąžinimo priežastis. Visi mūsų asortimente esantys gaminiai yra gaunami tiesiai iš gamintojų.
Jei Pirkėjas grąžina prekes prieš tai nesusisiekęs su klientų aptarnavimo tarnyba ir nesukūręs grąžinimo prašymo savo paskyroje, grąžinimo prašymo nagrinėjimo laikas gali užsitęsti. Pardavėjui priėmus prašymą, Pirkėjas gaus el. laišką, patvirtinantį grąžinimo priėmimą. Grąžinimo eigą galima stebėti kliento paskyroje.
Grąžinimo adresas:
Pateikus naują skundą per mūsų internetinį puslapį, mūsų klientų
aptarnavimo komanda su jumis susisieks per 24 valandas (darbo dienomis). Jums
bus atsiųsta grąžinimo etiketė ir pateiktos išsamios instrukcijos, kaip
grąžinti siuntinį.
Norėdami iš karto sukurti internetinę užklausą iš savo kliento paskyros, spustelėkite ČIA.
Su siuntimu susijusias išlaidas padengia Pirkėjas, pateikdamas siuntą. Pardavėjas padengia visas prekių grąžinimo išlaidas, jei skundas yra priimtas ir Pirkėjas pateikia išlaidas pagrindžiančius dokumentus.
Visas prekes, dėl kurių pareikšta pretenzija, Pardavėjas perduoda gamintojui, kad šis atliktų ekspertizę, kurios tikslas – nustatyti, ar defektas, dėl kurio pareikšta pretenzija, atsirado dėl gamybos klaidos. Pardavėjas turi 30 dienų prekių pretenzijai išspręsti.
Papildoma informacija:
Kontaktinių lęšių grąžinimas:
Mechaniniai lęšio pažeidimai, atsiradę dėl netinkamo naudojimo, arba
defektai, atsiradę dėl netinkamos kontaktinių lęšių priežiūros, nėra
pagrįsta grąžinimo priežastis.
Netinkamai parinkti kontaktiniai
lęšiai ar jų parametrai taip pat nėra grąžinimo priežastis. Vienodi
parametrai negarantuoja, kad kontaktiniai lęšiai bus patogūs naudotojui.
Kontaktiniai lęšiai turi būti profesionaliai pritaikyti optometristo.
Sprendžiant skundus dėl lęšių grąžinimo, Pardavėjas gali paprašyti
patvirtinimo (recepto), kad kontaktiniai lęšiai buvo rekomenduoti ir
pritaikyti optometristo (ne seniau nei prieš 1 metus).
Pirkėjas turi
išsiųsti prekes tvirtoje dėžėje, kad gabenimo metu jos nebūtų pažeistos.
Jei Pirkėjas grąžina jau atidarytą (panaudotą) nekokybišką kontaktinį
lęšį, būtina užtikrinti, kad lęšis neišdžiūtų siuntimo Pardavėjui
metu. Rekomenduojame lęšį siųsti saugiai uždarytą dėkliuke ar nedideliame
indelyje, pripildytame lęšių tirpalo, kad neišdžiūtų. Gavęs kontaktinius
lęšius, Pardavėjas juos siunčia gamintojui, kad šis atliktų ekspertizę.
Gamintojas nustato, ar skundas yra pagrįstas ir ar iš tiesų defektas
gamybinis. Pripažinus skundą dėl defektų, Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui
naujas prekes, grąžina pinigus į sąskaitą arba prideda kreditą prie jo
paskyros.
Nepasitenkinimas naujai pabandytais lęšiais
Bandant naujus kontaktinius lęšius, net jeigu tai ir rekomendavo specialistas,
visada yra rizikos, kad jie netiks. Tokiais atvejais pardavėjas nėra
atsakingas už komplikacijas ar jaučiamą diskomfortą. Prieš įsigyjant
kontaktinius lęšius, kurių dar nesate nešioję, rekomenduojame
pasikonsultuoti su oftalmologu ar akių gydytoju. Skirtingi žmonės su tais
pačiais kontaktiniais lęšiais gali jaustis nevienodai. Alensa
neprisiima atsakomybės už atvejus, kai Pirkėjas nusipirko nebandytus
kontaktinius lęšius prieš tai nepasitaręs su savo akių gydytoju. Turėti
kontaktinių lęšių receptą, kuris atitinka akių būklę, yra Pirkėjo
atsakomybė. Tai galioja ir perkant valomuosius tirpalus bei akių
lašus ir purškalus.
Galime grąžinti pinigus ar lęšius pakeisti naujais tik tais atvejais, jei pakuotės yra neatidarytos, nesugadintos ar kitaip nepraradusios prekinės išvaizdos.
Nepasitenkinimas spalvotų
lęšių efektu
Galutinis spalvotų kontaktinių lęšių efektas
nėra vienodas visiems ir priklauso nuo kelių skirtingų faktorių. Visų
pirma, jis priklausys nuo natūralios Jūsų akių spalvos. Kiti išoriniai
faktoriai, kaip apšvietimas, makiažas, dėvimų rūbų ir nešiojamų
aksesuarų spalva, taip pat turi įtakos, kaip Jūsų akys atrodys su spalvotais
lęšiais. Spalvotų lęšių tipas (spalvą paryškinantys ar spalvą
keičiantys) taip pat lemia, kaip ryškiai matysis Jūsų išsirinktas
atspalvis. Kadangi galutinio spalvotų lęšių efekto tiksliai nuspėti
neįmanoma, negalima grąžinti pinigų už lęšius, jei nesate patenkinti jų
išvaizda. Pirkdami spalvotus kontaktinius lęšius sutinkate, kad už
juos pinigai nėra grąžinami.
Jeigu defektas atsiranda per šešis mėnesius nuo prekių gavimo ir yra aiškiai identifikuotas kaip tikras defektas, laikoma, kad prekės buvo nekokybiškos jų gavimo metu. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti teise pareikšti pretenziją dėl defekto per 24 mėnesius nuo prekių gavimo.
Nusiskundimai, dėl neteisingų
lęšių parametrų
Pastebėję, kad gavote ne tų parametrų
lęšius, pakuotės neatidarykite ir nedelsdami susisiekite su klientų
aptarnavimo skyriumi. Jei klaidingi lęšių parametrai buvo mūsų klaida,
pinigus grąžinsime arba išsiųsime kitus, teisingų parametrų, lęšius.
Tačiau, jei klaidą padarė užsakovas, Alensa gali grąžinti pinigus ar
pakeisti lęšius tik tuo atveju, jei dėžutė nebuvo atidaryta ar kaip kitaip
pažeista. Turite pateikti pirkimo kvitą, kuris ne senesnis, nei 1 metai.
Prašome atidžiai rinktis parametrus, kad neįsiveltų klaidų. Ginčo atveju,
Alensa turi teisę reikalauti lęšių recepto ir patikrinti, ar buvo užsakyti
teisingų parametrų lęšiai.
Gavus netinkamą prekę, skundas gali būti pateiktas tik per 30 dienų nuo tos prekės pristatymo dienos . Skundai pateikti vėliau, nei per 30 dienų nuo prekės gavimo, nebebus priimami. Todėl rekomenduojame, gavus prekes, iš karto jas patikrinti ir kuo greičiau susisiekti su mumis, jei buvo padaryta klaida.
Skundai dėl saulės ir sportinių akinių:
Akinių negalima
grąžinti, jei jie buvo naudojami nesilaikant naudojimo instrukcijų arba buvo
mechaniškai pažeisti, pavyzdžiui, dėl netinkamos priežiūros. Be to,
negalima grąžinti akinių, pažeistų dėl ekstremalių temperatūrų (pvz.,
pirtyje, karštame automobilyje ir pan.) arba agresyvių medžiagų (plaukų
kosmetikos, jūros vandens ir pan.) poveikio. Pinigai negrąžinami, jei
defektai atsirado dėl įprasto nusidėvėjimo arba mechaninio akinių
pažeidimo, kai juos netinkamai taisė trečiosios šalys.
Akiniai turi
būti grąžinami originalioje dėžutėje, įskaitant šluostę.
Prašome grąžinti reklamuojamas akinius originalioje dėžutėje, įskaitant valymo šluostę.
Receptinių ir kitų ne receptinių
akinių (kompiuterio, vairavimo akinių ir kt.) grąžinimas:
Akinių
negalima grąžinti, jei jie buvo naudojami nesilaikant naudojimo instrukcijų
arba buvo mechaniškai pažeisti, pavyzdžiui, dėl netinkamos priežiūros. Be
to, negalima grąžinti akinių, pažeistų dėl ekstremalių temperatūrų
(pvz., pirtyje, karštame automobilyje ir pan.) arba agresyvių medžiagų
(plaukų kosmetikos, jūros vandens ir pan.) poveikio. Pinigai negrąžinami,
jei defektai atsirado dėl įprasto nusidėvėjimo arba mechaninio akinių
pažeidimo, kai juos netinkamai taisė trečiosios šalys.
Grąžinant
pagal individualų receptą pagamintus akinius, reikia pateikti galiojantį
akinių receptą (ne senesnį nei 1 metai). Progresinių (multifokalinių)
akinių grąžinimo atveju reikės pateikti veido nuotrauką, kurioje akiniai
būtų nufotografuoti iš priekio (kad būtų galima geriau juos centruoti), ir
iš šono (kad būtų galima nustatyti rėmelio kampą).
Pirkėjas
pripažįsta, kad priprasti prie naujai pagamintų receptinių akinių gali
prireikti 1-4 savaičių. Ilgesnis prisitaikymo laikotarpis ypač dažnas
akinių, koreguojančių astigmatizmą ar presbiopiją, atveju. Žmogaus akys ir
smegenys gali ne iš karto priimti naują korekciją. Tokiais atvejais patartina
neskubėti nešioti naujų akinių, o rinktis laipsnišką adaptaciją. Tik
praėjus šiam laikotarpiui akinius galima grąžinti.
Jei Pirkėjas
nusprendžia grąžinti pagal individualų receptą pagamintus akinius,
rekomenduojame pirmiausia kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių. Akiniai
turėtų būti grąžinami originaliame dėkle, įskaitant šluostę.
Prašome grąžinti reklamuojamas akinius originalioje dėžutėje, įskaitant valymo šluostę.
Akinių rėmelių su demonstraciniais
lęšiais (laikinaisiais gamykliniais lęšiais) grąžinimas:
Akinių
negalima grąžinti, jei jie buvo naudojami nesilaikant naudojimo instrukcijų
arba buvo mechaniškai pažeisti, pavyzdžiui, dėl netinkamos priežiūros. Be
to, negalima grąžinti akinių, pažeistų dėl ekstremalių temperatūrų
poveikio (pvz., pirtyje, karštame automobilyje ir pan.) arba agresyvių
medžiagų (plaukų kosmetikos, jūros vandens ir pan.) poveikio. Pinigai
negrąžinami, jei defektai atsirado dėl įprasto nusidėvėjimo arba
mechaninio akinių pažeidimo, kai juos netinkamai taisė trečiosios šalys.
Pirkėjas taip pat pripažįsta, kad perkant tik akinių rėmelį,
Pardavėjas neprisiima atsakomybės už rėmelio sugadinimą dėl trečiųjų
šalių kaltės, netinkamai dedant lęšius. Akiniai turi būti grąžinami
originaliame dėkle, įskaitant šluostę.
Prašome grąžinti reklamuojamas akinius originalioje dėžutėje, įskaitant valymo šluostę.
Užsakymo, apmokėto dovanų kuponu, grąžinimas
Pretenzijos dėl užsakymo, apmokėto dovanų kuponu, atveju dovanų kuponu
apmokėta suma grąžinama pervedant ją į Pirkėjo, panaudojusio dovanų
kuponą, kliento paskyrą. Jei už pirkinį buvo sumokėta Kuponu ir lėšomis
(papildomas mokėjimas), Pirkėjas gali nuspręsti, kokiu būdu jis nori
susigrąžinti papildomą mokėjimą (į Pirkėjo banko sąskaitą ar taip pat
kreditu į kliento paskyrą).
Nusiskundimai mūsų tinklapiu ir jo turiniu
Alensa pasilieka teisę keisti tinklapio turinį ir jame skelbiamą informaciją. Stengiamės klientams pateikti pačią naujausią ir tiksliausią informaciją ir nesame atsakingi už laikinus netikslumus ir klaidas. Tai galioja ir techniniams nesklandumams, atsiradusiems dėl virusų ar kitų pašalinių veiksnių. Jei mūsų tinklapyje radote kokių nors netikslumų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir ji pabandys juos išspręsti kuo įmanoma greičiau.
Svetainėje esančios nuotraukos skirtos iliustruoti siūlomus produktus, tačiau tai nėra tikslios produktų, kuriuos gaus klientas, nuotraukos. Klientams siunčiame unikalias produktų pakuotes, todėl nuotraukose matomi numeriai, galiojimo data ir kiti duomenys tikrai skirsis. Kai kurie to pačio gamintojo produktai, gaminami skirtingose vietose, todėl nuotraukoje matoma pagaminimo vieta gali skirtis nuo tos, kuri matosi nuotraukose. Tokie laiko, vietos ir identifikavimo skirtumai jokiu būdu nereiškia, kad produktas neatitinka reikalavimų ar yra kažkaip kitaip pažeistas. Pretenzijos, paremtos spaudos skirtumais nuotraukose, nebus priimamos.
Lankytojų palikti atsiliepimai ir komentarai nėra Alensa atsakomybė ir neturėtų būti laikomi oficialia tinklapio dalimi. Problematiški ir užgaulūs vartotojai iš tinklapio bus pašalinti.
Kiti ginčų sprendimo būdai
Jei Pirkėjas nėra patenkintas Pardavėjo pasiūlytu problemų sprendimu ir jaučia, kad jo, kaip vartotojo, teisės buvo pažeistos, jis turi teisę sprendimų ieškoti kitur. Elektroniniu paštu info@Alensa.lt susisiekęs su klientų aptarnavimo komanda ir negavęs patenkinamo atsakymo arba per 30 dienų nesulaukęs jokio atsakymo, Pirkėjas gali kreiptis į ES elektroninių ginčų sprendimų svetainę - https://ec.europa.eu/consumers/odr
Kontrakto nutraukimas
Norėdami iš karto sukurti internetinę užklausą iš savo kliento paskyros, spustelėkite ČIA.
Pirkėjas turi teisę per 30 dienų nuo prekių priėmimo nutraukti pirkimo sutartį ir atgauti sumokėtus pinigus. Tam įvykdyti pirkėjas turi laikytis žemiau nurodytų sąlygų:
Visos grąžintos prekės turi būti nepažeistos
Prekės turi būti nepanaudotos ir nepažeistos. Prekių įpakavimas turi būti nepradarytas. Pirkėjui atidarius prekes, dėl higienos ir saugos taisyklių jų grąžinti nebegalima. Produktai, kurie prarado prekinę išvaizdą, atgal nepriimami. Jei norite grąžinti akinius nuo saulės arba akinių rėmelius, per 30 dienų nuo prekių pristatymo atgal atsiųskite viską, ką gavote - akinius, akinių dėkliuką, dėžutę, valomąsias servetėles ir visus kitus priedus. Negalime grąžinti pinigų už produktus, jei mums atsiųsite tik dalį gauto užsakymo. Ačiū už supratimą.
Korekciniai/receptiniai akinių lęšiai yra gaminami atsižvelgiant į konkrečius individualius parametrus, todėl jų grąžinti negalima. Įsigijus korekcinius akinius grąžinti galima tik rėmelius. Ši sąlyga taikoma nuo to momento, kai už akinius buvo sumokėta , neatsižvelgiant į užsakymo pristatymo būseną.
Reikalinga informacija
Grąžindami prekes pridėkite mūsų išduotą pirkimo patvirtinimą ir užsakymo numerį. Nepamirškite pridėti ir banko sąskaitos, į kurią norite sulaukti grąžintų pinigų, numerio.
Grąžinti produktai turi būti nepraradę prekinės išvaizdos
Prekes rekomenduojame grąžinti tvirtose kartotinėse dėžutėse, o ne vokuose. Jei siunčiant prekės susigadina ir praranda prekinę išvaizdą, nesame įpareigoti jų priimti. Jei Pirkėjas nusprendžia nutraukti kontraktą ir grąžintos prekės atitinka visus reikalavimus, jam bus grąžinti visi pinigai, įskaitant pristatymo išlaidas, kurias Pirkėjas sumokėjo prekes užsisakydamas. Pirkėjas atsakingas tik už pašto išlaidas prekes grąžinant. Sulaukus nepažeistų ir prekinės išvaizdos nepraradusių produktų, grąžinami pinigui Pirkėjui bus pervesti per 2-10 dienų.
Prekių grąžinimo išlaidos
Jei grąžintos prekės atitinka visus reikalavimus, Pirkėjui bus pervesti visi sumokėti pinigai. Pirkėjas yra atsakingas tik už prekėms grąžinti reikalingas pašto išlaidas. Pirkėjas gali pasinaudoti nemokamu prekių grąžinimu. Tai galima padaryti tik pateikus užklausą iš kliento paskyros. Tikslias instrukcijas rasite ČIA.
Jei atsisakoma pirkimo sutarties dėl užsakymo, apmokėto kuponu, suma,
sumokėta kuponu, grąžinama pervedant ją į pirkėjo, pasinaudojusio kuponu,
kliento paskyrą.
Jei už pirkinį buvo sumokėta Kuponu ir lėšomis
(priemoka), Pirkėjas gali nuspręsti, kokia forma jis nori gauti priemokos
grąžinimą (į Pirkėjo banko sąskaitą arba į kliento paskyrą kreditu).
Privatumo politika
Asmens duomenų apsauga ir registras vyksta remiantis privatumo politika .
Kliento paskyros panaikinimas
Pirkėjas prašymą
panaikinti kliento paskyrą siunčia Pardavėjui el. pašto adresu info@alensa.lt. Pirkėjas taip pat
gali paprašyti ištrinti kliento paskyrą el. pašto adresu dpo@alensa.eu.
Sąskaita bus
panaikinta, kai visos operacijos bus baigtos. Nuo paskutinio užsakymo gavimo
bus paliekamas 30 dienų laikotarpis bet kokiam teisėtam atsisakymui nuo
pirkimo sutarties. Po šio laikotarpio visi Pirkėjo asmens duomenys bus
ištrinti, jei jie nebebus reikalingi tikslui, kuriuo buvo surinkti, arba jei
jų saugojimas prieštarauja įstatymui. Išimtys yra minimalūs būtini
duomenys, kurie turi būti išsaugoti teisiniais pagrindais (pvz., buhalterinės
apskaitos tikslais). Pasibaigus teisėtam laikotarpiui, šie duomenys taip pat
bus visiškai ištrinti.