Skundai ir prekių grąžinimas

Pateikite skundo prašymą

Jei turite bet kokių problemų su įsigytomis prekėmis, tiesiog prisijunkite prie savo paskyros ir pateikite naują skundą skiltyje „ Skundai / prekių grąžinimas“, spustelėję mygtuką Skundas / prekių grąžinimas šalia pageidaujamos prekės.

Pateikite naują skundą

Saugiai supakuokite prekes

Prašome grąžinti pilnos komplektacijos prekę, be jokių trūkstamų komponentų. Tai apima išorinę dėžutę ir viską, kas yra dėžutės viduje: akinių dėklą, valymo šluostes ir visus identifikacinius lipdukus ar etiketes.Defek­tines prekes supakuokite į tvirtą dėžę – taip išvengsite pažeidimų transportavimo metu. Kontaktinius lęšius įdėkite į lęšių konteineriuką su tirpalu ir sandariai uždarykite, kad lęšiai neišdžiūtų. Prašome atsiųsti VISA įpakavimą, įskaitant originalią dėžutę bei visus likusius neatidarytus blisterius.

Pridėkite sąskaitos faktūros kopiją

Prie siuntinio pridėkite sąskaitos faktūros kopiją – tai padės mums greičiau išnagrinėti jūsų prašymą.
Jei nesinaudojote mūsų internetine forma skundui pateikti, kartu su grąžinama preke reikėtų pateikti laišką, kuriame būtų nurodyti jūsų kontaktiniai duomenys, užsakymo numeris ir prekės defekto aprašymas.

Prekes išsiųskite mums

NEMOKAMAS siuntimas

Pateikus naują skundą per mūsų internetinį puslapį, mūsų klientų aptarnavimo komanda su jumis susisieks per 24 valandas (darbo dienomis). Jums bus atsiųsta grąžinimo etiketė ir pateiktos išsamios instrukcijos, kaip grąžinti siuntinį.

Palaukite, kol jūsų skundas bus išnagrinėtas

Mūsų pretenzijų skyriui prireiks laiko jūsų skundui išnagrinėti. Čia galite lengvai patikrinti savo skundo statusą ir jo nagrinėjimo eigą.

Stebėti skundo būseną

Informacija apie skundo apdorojimą

El. paštu informuosime jus apie bet kokius jūsų skundo statuso pasikeitimus ar atnaujinimus.
Prašome atkreipti dėmesį, kad grąžinant akinius nuo saulės ir receptinius akinius grąžinimo procedūra užtruks šiek tiek ilgiau. Taip yra dėl to, kad grąžinamų akinių nuo saulės autentiškumas ir būklė pirmiausia turi būti nuodugniai ištirti ir patikrinti mūsų pagrindiniame sandėlyje.
Stengiamės patikrinti visas grąžinamas prekes per 30 dienų.

Informacija apie skundus

Norėdami pateikti skundą dėl pagal užsakymą pagamintų korekcinių akinių, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą.
Peržiūrėsime jūsų atvejį ir pasistengsime jums kaip įmanoma labiau padėti.
Dėl kitų tipų akinių (akinių nuo saulės, sportinių akinių, kompiuterio akinių, rėmelių su gamykliniais lęšiais ir t. t.) prašome grąžinti ir visus pridedamus priedus (šluostes, segtukus nuo saulės, dėklus ir t. t.).

TopVue kontaktiniams lęšiams galioja mūsų pinigų grąžinimo garantija.


Informacija apie prekių grąžinimą

Norint grąžinti akinius su pagal užsakymą pagamintais korekciniais lęšiais, tai galima padaryti tik per 30 dienų atsisakymo laikotarpį. Korekciniai lęšiai gaminami pagal konkrečius individualius parametrus, todėl jų grąžinti nėra galimybės. Tokiu atveju galimas tik rėmelių grąžinimas.
Jei norite atsisakyti receptinių akinių pirkimo sutarties, susisiekite su mumis telefonu +370 697 95848. Pasistengsime padaryti viską, kad patenkintume jūsų prašymą.
Grąžindami bet kurius akinius (akinius nuo saulės, sportinius akinius, akinius pagal receptą ir t. t.), atsiųskite ir visus komplekte esančius priedus (šluostes, klipsus nuo saulės, dėklus ir t. t.).

Visą reikiamą informaciją rasite puslapyje Taisyklės ir nuostatai, skiltyse: