Skundai ir prekių grąžinimas
Pateikite skundo prašymą
Jei turite bet kokių problemų su įsigytomis prekėmis, tiesiog prisijunkite prie savo paskyros ir pateikite naują skundą skiltyje „ Skundai / prekių grąžinimas“, spustelėję mygtuką Skundas / prekių grąžinimas šalia pageidaujamos prekės.
Pateikite naują skundąSaugiai supakuokite prekes
Prašome grąžinti pilnos komplektacijos prekę, be jokių trūkstamų komponentų. Tai apima išorinę dėžutę ir viską, kas yra dėžutės viduje: akinių dėklą, valymo šluostes ir visus identifikacinius lipdukus ar etiketes.Defektines prekes supakuokite į tvirtą dėžę – taip išvengsite pažeidimų transportavimo metu. Kontaktinius lęšius įdėkite į lęšių konteineriuką su tirpalu ir sandariai uždarykite, kad lęšiai neišdžiūtų. Prašome atsiųsti VISA įpakavimą, įskaitant originalią dėžutę bei visus likusius neatidarytus blisterius.
Pridėkite sąskaitos faktūros kopiją
Prie
siuntinio pridėkite sąskaitos faktūros kopiją – tai padės mums greičiau
išnagrinėti jūsų prašymą.
Jei nesinaudojote mūsų internetine forma
skundui pateikti, kartu su grąžinama preke reikėtų pateikti laišką,
kuriame būtų nurodyti jūsų kontaktiniai duomenys, užsakymo numeris ir
prekės defekto aprašymas.
Prekes išsiųskite mums
NEMOKAMAS siuntimas
Pateikus naują skundą per
mūsų internetinį puslapį, mūsų klientų aptarnavimo komanda su jumis
susisieks per 24 valandas (darbo dienomis). Jums bus atsiųsta grąžinimo
etiketė ir pateiktos išsamios instrukcijos, kaip grąžinti siuntinį.
Palaukite, kol jūsų skundas bus išnagrinėtas
Mūsų pretenzijų skyriui prireiks laiko jūsų skundui išnagrinėti. Čia galite lengvai patikrinti savo skundo statusą ir jo nagrinėjimo eigą.
Stebėti skundo būsenąInformacija apie skundo apdorojimą
El. paštu informuosime jus
apie bet kokius jūsų skundo statuso pasikeitimus ar atnaujinimus.
Prašome atkreipti dėmesį, kad grąžinant akinius nuo saulės ir receptinius
akinius grąžinimo procedūra užtruks šiek tiek ilgiau. Taip yra dėl to, kad
grąžinamų akinių nuo saulės autentiškumas ir būklė pirmiausia turi būti
nuodugniai ištirti ir patikrinti mūsų pagrindiniame sandėlyje.
Stengiamės patikrinti visas grąžinamas prekes per 30 dienų.
Informacija apie skundus
Norėdami pateikti skundą dėl
pagal užsakymą pagamintų korekcinių akinių, kreipkitės į mūsų klientų
aptarnavimo komandą.
Peržiūrėsime jūsų atvejį ir pasistengsime
jums kaip įmanoma labiau padėti.
Dėl kitų tipų akinių (akinių nuo
saulės, sportinių akinių, kompiuterio akinių, rėmelių su gamykliniais
lęšiais ir t. t.) prašome grąžinti ir visus pridedamus priedus (šluostes,
segtukus nuo saulės, dėklus ir t. t.).
TopVue kontaktiniams
lęšiams galioja mūsų pinigų
grąžinimo garantija.
Informacija apie prekių grąžinimą
Norint grąžinti akinius su pagal užsakymą pagamintais
korekciniais lęšiais, tai galima padaryti tik per 30 dienų atsisakymo
laikotarpį. Korekciniai lęšiai gaminami pagal konkrečius individualius
parametrus, todėl jų grąžinti nėra galimybės. Tokiu atveju galimas tik
rėmelių grąžinimas.
Jei norite atsisakyti receptinių
akinių pirkimo sutarties, susisiekite su mumis telefonu +370 697 95848.
Pasistengsime padaryti viską, kad patenkintume jūsų prašymą.
Grąžindami bet kurius akinius (akinius nuo saulės, sportinius akinius,
akinius pagal receptą ir t. t.), atsiųskite ir visus komplekte esančius
priedus (šluostes, klipsus nuo saulės, dėklus ir t. t.).
Visą reikiamą informaciją rasite puslapyje Taisyklės ir nuostatai, skiltyse: