Pristatymo kaina ir laikas

Pristatymo kaina

DHL Express

Užsakymams iki €19

€12,99

Didesniems nei €19 užsakymams

€12,99

OMNIVA kurjeris

Užsakymams iki €19

€1,99

Didesniems nei €19 užsakymams

Nemokamai

OMNIVA paštomatas

Užsakymams iki €19

€1.49

Didesniems nei €19 užsakymams

Nemokamai

UPS Express

Užsakymams iki €19

€9,99

Didesniems nei €19 užsakymams

€9,99

Pastabos:

  • PVM į pristatymo kainą yra įskaičiuotas
  • Nurodyta kaina yra galutinė ir nepriklauso nuo mokėjimo būdo. Pakavimas ir siuntimas į nurodytą kainą yra įskaičiuoti
  • Siuntimo kaina nuo užsakytų prekių dydžio ir svorio nepriklauso
  • Prekes išsiųsime tik sulaukę apmokėjimo

Siuntimas už Lietuvos ribų

Alensa.lt deja negali pristatyti užsakymų už Lietuvos ribų. Informaciją, kaip užsakyti ir gauti siuntą kitoje šalyje, rasite čia: www.alensa.eu

Atsiskaityti už prekes galima atsiėmimo metu per Omniva kurjerį arba Omniva paštomatą. Tokiu atveju taikomas papildomas €0,70 mokestis, kuris įtraukiamas į bendrą užsakymo sumą. Atsiskaityti paštomate galima tik kortele, kurjeriui taip pat tik kortele.

Siuntimas į užsienio šalis

Šioje e-parduotuvėje pirktas prekes siunčiame tik į Lietuvą. Jei šiuo metu gyvenate ar lankotės kitoje Europos šalyje, galite apsipirkti tos šalies parduotuvėje. Informaciją apie parduotuves kitose Europos šalyse rasite čia: http://bit.ly/2m2zNpa .

Papildoma paslauga: apdrauskite siuntą

Už papildomą mokestį galite apdrausti savo siuntinį. Šis draudimas apima tuos atvejus, kai siuntos yra pamestos ar sugadintos transportavimo metu. Tai reiškia, kad kai tik patvirtinsime, kad jūsų siunta yra pamesta ar kaip nors sugadinta, nedelsdami išsiųsime naują siuntą su tomis pačiomis prekėmis. Ieškinio protokolas, aprašytas žemiau, apdraustoms siuntoms nebus inicijuojamas. Tačiau atminkite, kad naujos siuntos paruošiamas gali užtrukti ilgiau, jei jūsų užsakyme buvo specialių pagal užsakymą pagamintų prekių, pavyzdžiui specialūs akiniai ar unikalūs kontaktinių lęšių parametrų deriniai

Užsakymų sujungimas

Mūsų sandėliuose kasdien supakuojama ir išsiunčiama daugybė užsakymų, todėl negalime garantuoti, kad du skirtingus užsakymus galėsime sujungti į vieną. Norėdami sujungti užsakymus, nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad jie galėtų įvertinti situaciją ir Jums padėti. Sumokėjus už užsakymą, jis laikomas įvykdytu. Norint pirkti daugiau, reikės pradėti naują užsakymą, už kurį reikės mokėti atskirai.

Pristatymo laikas

Pristatymo būdas Numatomas pristatymo laikas
DHL 1–2 darbo dienos po išsiuntimo
OMNIVA 2–3 darbo dienos po išsiuntimo
UPS Express 1–2 darbo dienos po išsiuntimo

Pastabos:

  • Užsakymus, padarytus iki 12:00, išsiųsime tą pačią dieną
  • Užsakymus, padarytus vėliau nei 12:00, išsiųsime kitą darbo dieną
  • Gausite siuntos numerį, su kuriuo galėsite sekti, kur Jūsų siuntinys yra
  • Savaitgaliais užsakymų nesiunčiame
  • Numatomas pristatymo laikas skaičiuojamas nuo tada, kai siuntinys buvo išsiųstas, o ne nuo užsakymo priėmimo

Prekių, kurių šiuo metu neturime sandėlyje, pristatymas

Turime labai gerai aprūpintus sandėlius, todėl 97% gautų užsakymų galime išsiųsti vos tiek juos priėmę. Retais atvejais, kai Jums reikiamų prekių neturime, nedelsdami susisieksime su gamintoju. Produktų gavimas iš gamintojo gali užtrukti iki dviejų savaičių.

Mūsų e-parduotuvėje rinkdamiesi kontaktinius lęšius matysite numatomą užsakymo išsiuntimo datą. Ji gali pasikeisti pasirinkus kitokius kontaktinių lęšių parametrus. Pastebėti, ar norimas prekes turime sandėlyje ir kada galėsime jas išsiųsti, yra Pirkėjo atsakomybė.

LT products delivery time LT products delivery time

Kai pasirinksite sau reikalingus kontaktinių lęšių parametrus, Jums nurodysime numatomą užsakymo išsiuntimo datą (žiūr. paveiksliuką viršuje). Turėkite omenyje, kad žodžiu „Turime“ paženklintos prekės yra prekės, kuriomis prekiaujame apskritai. Gali būti, kad tos prekės šiuo metu neturime su Jums reikalingais parametrais. Kiekvienąkart rinkdamiesi ir keisdami parametrus, dešinėje pusėje visada matysite, kada galėsime Jūsų prekes išsiųsti. Šią informaciją patikrinti ir sužinoti apie galimą uždelsimą galėsite nuėję ir į savo krepšelį. Pabaigę užsakymą, elektroniniu paštu gausite patvirtinimą, kuriame išsiuntimo laikas taip pat bus nurodytas. Pranešime, jeigu sandėlyje turime ne visas Jūsų užsakomas prekes. Tokiu atveju siuntinį išsiųsime tik gavę visus reikiamus produktus.

Pristatymas, kai sandėlyje turime ne visas Jums reikalingas prekes

Pasirinkę visus reikalingus kontaktinių lęšių parametrus atidžiai peržiūrėkite kiekvienos prekės numatomą išsiuntimo datą ir tik tada patvirtinkite užsakymą.

LT basket delivery times LT basket delivery times

Patvirtindamas užsakymą ir už jį sumokėdamas, pirkėjas sutinka, kad prekės jam išsiųstos bus tik tada, kai visus reikalingus produktus turėsime sandėlyje. Prekes, kurių turime sandėlyje, atskirai nuo prekių, kurių sandėlyje neturime, siųsime tik ypatingais atvejais. Norėdamas prekes, kurių sandėlyje turime, gauti iškart, pirkėjas gali pasisiūlyti už jų pristatymą sumokėti atskirai.

Nesklandumai pristatant siuntinį

Nesame atsakingi už delsimą, atsiradusį dėl pristatymo kompanijos kaltės arba kitų nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių, pavyzdžiui, oro sąlygų, atostogų, nedarbo dienų ir pan. Turėkite omenyje, kad numatomą pristatymo laiką pateikiame tokį, kokį mums nurodė su mumis bendradarbiau­jančios pristatymo kompanijos. Retais atvejais siuntinys gali atvykti vėliau nei buvo nurodyta. Uždelsimams išvengti įsitikinkite, kad nurodėte tikslų ir teisingą pristatymo adresą – miestą, gatvės pavadinimą, namo ir buto numerį bei pašto kodą. Pridėkite ir telefono numerį, kad iškilus netikėtumams pristatymo kompanija galėtų su Jumis susisiekti. Išsiuntę Jūsų užsakymą, pateiksime siuntos numerį, su kuriuo savo siuntinį galėsite sekti internetu. Pastebėję, kad atsirado nesklandumų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kuri padės juos išspręsti.

Ieškinių protokolas

Jeigu Jūsų siuntinys buvo pamestas arba pristatytas neteisingai, Jūsų vardu susisieksime su pristatymo kompanija ir iškelsime ieškinį. Ieškiniui iškelti reikalingi du dokumentai:
(1 forma, kurioje pirkėjas pasirašo, kad siuntinio negavo;
(2 forma, kurioje pristatymo kompanija pasirašo, kad siuntinys nebuvo pristatytas.

Pateikę ieškinį, Jums išsiųsime naują siuntinį arba grąžinsime sumokėtus pinigus – priklausomai nuo Jūsų pasirinkimo. Negalime grąžinti pinigų arba išsiųsti naujos siuntos kol pristatymo kompanija nepripažino, kad pirmąjį siuntinį pametė. Skirtingos pristatymo kompanijos laikosi skirtingų protokolų ir patvirtinimui, kad siuntinys buvo pamestas arba pristatytas neteisingai, gauti gali užtrukti iki 21 dienos. Tačiau jei apdraudėte savo siuntą mūsų draudimu, galėsime nedelsiant išsiųsti naują siuntą ir jums nereikės laukti, kol bus išnagrinėta jūsų pretenzija.

Pažeisti siuntiniai

Kontaktiniai lęšiai ir kitos prekės yra išsiunčiamos tvirtuose atitinkamo dydžio siuntiniuose, todėl juos gauti turite nepažeistus ir nesugadintos prekinės išvaizdos. Jeigu gavote siuntinį, kuris yra akivaizdžiai pažeistas ar sugadintas, jo NEPRIIMKITE ir pristatymo kompanijos duotoje formoje nurodykite tikslią siuntiniui padarytą žalą – sugadinta dėžutė, varva skysčiai ar pan. Nedelsdami susisiekite su mumis, kad galėtume išspręsti iškilusią problemą ir išsiųsti naują siuntą.