Keitimo ir grąžinimo sąlygos

Norint prekes grąžinti ar pakeisti, jos turi atitikti visus iš šių reikalavimų:

• Dėžutė turi būti neatidaryta, nepažeista ir kitaip nepraradusi prekinės išvaizdos*


• Prekės turi būti pirktos alensa.lt internetinėje parduotuvėje ne daugiau kaip prieš 30 dienų



*Pagal Europos Sąjungos saugą ir sveikatą reglamentuojančias direktyvas



Norite pakeisti lęšius, nes reikia kitokių parametrų?

Nesijaudinkite, jei Jūsų regėjimas pakito arba netyčia užsisakėte ne tuos kontaktinius lęšius. Galite pakeisti neatidarytą ir nepažeistą lęšių pakuotę sekdami šiame puslapyje nurodytas instrukcijas. Sulaukę Jūsų grąžinto siuntinio ir įvertinę jo būklę, iškart išsiųsime naują kontaktinių lęšių pakuotę.

Norite kito gamintojo ar visai kitų produktų?

Sulaukėte užsakymo, bet nusprendėte, kad norite jį pakeisti kito gamintojo produktais arba jo jums išvis nebereikia? Jei originalios prekių pakuotės nepažeistos, užsakymą be problemų galite grąžinti mums. Tokiu atveju alensa.lt grąžins jūsų sumokėtus pinigus ir už juos galėsite iš naujo išsirinkti labiau pageidaujamų produktų. Kainų santykiai nebus derinami – jei grąžintos prekės atitinka reikalavimus, atgausite sumokėtus pinigus.

Norite prekes grąžinti dėl kitų priežasčių?

Prekių grąžinimo eiga ir taisyklės galioja ir TopVue pinigų grąžinimo garantijos produktams.

Jei manote, kad gavote brokuotą produktą ir norite jį grąžinti, atsiųskite jį mums ir mes savo ruožtu grąžinsime jį gamintojui, kuris gaminio kokybę įvertins. Šiuo atveju galioja tos pačios prekių grąžinimo taisyklės. Gavę brokuotą gaminį būtinai susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kuri Jums paaiškins, kaip elgtis ir suteiks daugiau papildomos informacijos.

Kaip prekių keitimas ir grąžinimas veikia?

Visų pirma, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda telefonu arba elektroniniu paštu. Mūsų darbuotojai įvertins, ar Jūsų prašymas atitinka reikalavimus, ir paaiškins, ką daryti toliau.

Jei prekės atitinka grąžinimo reikalavimus, mūsų klientų aptarnavimo komanda atsiųs jums prekių grąžinimo etiketę. Saugiai įpakuokite prekes, pridėkite iš alensa.lt gautą užsakymo numerį, kurį gavote pirkdami prekes, ir informaciją apie tai, kokių parametrų kontaktinių lęšių jums reikia. Ant dėžutės užklijuokite atspausdintą etiketę, kurią gavote iš mūsų, ir nuneškite ją į artimiausią Lietuvos pašto skyrių. Palikite pakuotę pašto darbuotojams.Įro­dymas, kad išsiuntėte grąžinamas prekes – grąžinamos siuntos sekimo kodas arba registracijos numeris. Visada įsitikinkite, kad jį turite, nes jo gali prireikti, jei kiltų kokių nesklandumų su grąžinamu siuntiniu.

Gavę grąžintas prekes ir įvertinę, ar jos tinka perparduoti ( pagal Europos Sąjungos saugą ir sveikatą reglamentuojančių direktyvų reikalavimus), paruošime naują, prašymus atitinkančią siuntą. Šią siuntą pristatysime nemokamai.

Prašome neatidarytas ir nepažeistas kontaktinių lęšių (arba valomųjų tirpalų) pakuotes siųsti tvirtose dėžutėse, o ne vokuose, kad jos nesusigadintų gabenimo metu.

Jei norite, kad pinigai būtų grąžinti į banko sąskaitą, pridėkite visą reikalingą informaciją, kad galėtume padaryti pavedimą. Jei už prekes mokėjote internetu, pinigus automatiškai pervesime į PayPal sąskaitą ar banko kortelę, kuria mokėjote už užsakymą.

Su grąžinimu susijusios išlaidos

Grąžinamų prekių išlaidas padengia Pirkėjas. Alensa.lt įsipareigoja apmokėti siuntimo išlaidas, kai dėl neteisingai gauto užsakymo kalti esame mes. Prekių keitimo atveju alensa.lt naują užsakymą išsiųs nemokamai.

Kiek tai užtruks?

Iškart pranešime gavę jūsų grąžintas prekes, taip pat gausite pranešimą iš mūsų, kai išsiųsime naują siuntinį. Stengiamės visus prekių grąžinimo ir keitimo reikalus sutvarkyti per 30 dienų. Jei jaučiate, kad grąžinimas ar keitimas užtrunka per ilgai, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

VISA Master Card PayPal DHL omniva
Top