Keitimo ir grąžinimo sąlygos

Norint prekes grąžinti ar pakeisti, jos turi atitikti visus iš šių reikalavimų:

• Dėžutė turi būti neatidaryta, nepažeista ir kitaip nepraradusi prekinės išvaizdos*
• Prekės turi būti pirktos alensa.lt internetinėje parduotuvėje ne daugiau kaip prieš 30 dienų

*Pagal Europos Sąjungos saugą ir sveikatą reglamentuojančias direktyvas

Norite pakeisti lęšius, nes reikia kitokių parametrų?

Nesijaudinkite, jei Jūsų regėjimas pakito arba netyčia užsisakėte neteisingus kontaktinius lęšius. Galite pakeisti neatidarytą ir nepažeistą lęšių pakuotę sekdami šiame puslapyje nurodytas instrukcijas. Sulaukę Jūsų grąžinto siuntinio ir įvertinę jo būklę, iškart išsiūsime naują kontaktinių lęšių pakuotę.

Norite kito gamintojo ar visai kitų produktų?

Jei sulaukę užsakymo, bet jo neatidarę ir nepažeidę nusprendėte, kad norite jį pakeisti kito gamintojo produktais arba jo jums išvis nebereikia, jį taip pat galite mums grąžinti. Tokiu atveju alensa.lt grąžins Jums sumokėtus pinigus ir už juos galėsite iš naujo išsirinkti labiau pageidaujamų produktų. Kainų santykiai nebus derinami – jei grąžintos prekės atitinka reikalavimus, atgausite sumokėtus pinigus.

Norite prekes grąžinti dėl kitų priežasčių?

Prekių grąžinimo taisyklės galioja ir TopVue pinigų grąžinimo garantijos produktams. Tos pačios taisyklės galioja ir šiuo atveju.

Jei manote kad gavote brokuotą produktą ir norite jį grąžinti, atsiųskite jį mums ir mes savo ruožtu grąžinsime jį gamintojui, kuris gaminio kokybę įvertins. Šiuo atveju galioja tos pačios prekių grąžinimo taisyklės. Gavę brokuotą gaminį būtinai susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kuri Jums paaiškins kaip elgtis ir suteiks daugiau papildomos informacijos.

Kaip prekių keitimas ir grąžinimas veikia?

Visų pirma, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda telefonu arba elektroniniu paštu. Mūsų darbuotojai įvertins, ar Jūsų prašymas atitinka reikalavimus, ir paaiškins, ką daryti toliau.

Saugiai įpakavę įšsiųskite neatidarytas ir nepažeistas prekes mūsų adresu. Pridėkite iš alensa.lt gautą užsakymo numerį, kuriuo pirkote prekes, ir žinutę, nurodančią naujus kontaktinių lęšių dioptrijų reikalavimus. Pašto išlaidos grąžinant prekes yra kliento atsakomybė.

Adresas prekėms grąžinti:

Alensa.lt
Regus
Vilniaus g. 31
LT-01402
Vilnius

Gavę grąžintas prekes ir įvertinę, ar jos tinka perparduoti (Europos Sąjungos saugą ir sveikatą reglamentuojančių direktyvų reikalavimas), paruošime naują prašymus atitinkančią siuntą. Šią siuntą pristatysime nemokamai.

Prašome neatidarytas ir nepažeistas kontaktinių lęšių (arba valomųjų tirpalų) pakuotes siųsti paštu, tvirtose dėžutėse, o ne vokuose, kad jos nesusigadintų keliaujant.

Jei noriti, kad pinigai būtų grąžinti į banko sąskaitą, pridėkite visą reikalingą informacija, kad galėtume padaryti pavedimą. Jei už prekes mokėjote internetu, pinigus automatiškai pervesime į PayPal sąskaitą ar banko kortelę, kuria mokėjote už užsakymą.

Su grąžinimu susijusios išlaidos

Už prekėms grąžinti reikalingas išlaidas atsakingas yra Pirkėjas. Alensa.lt nesuteikia iš anksto apmokamų neteisingai išsirinktų arba nebereikalingų prekės grąžinimo sąlygų. Jeigu dėl neteisingai gauto užsakymo kalti esame mes, padengsime prekių grąžinimo išlaidas. Pakeitus prekes alensa.lt naują užsakymą atsiųs nemokamai.

Kiek tai užtruks?

Jums iškart pranešime gavę grąžintas prekes ir susisieksime išsiuntę naują siuntinį. Siekiame visus prekių grąžinimo atvejus sutvarkyti per 30 parų. Jei jaučiate, kad grąžinimas ar keitimas trunka per ilgai, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

VISA Master Card PayPal DHL omniva
Top