Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.) apie užsakymus

Šis puslapis atsakys į daugelį Jūsų klausimų, kurie galėtų iškilti apsiperkant Alensa.lt elektroninėje kontaktinių lęšių parduotuvėje. Jei nerasite atsakymo į savo klausimą žemiau esančiuose straipsniuose, peržvelkite dažniausiai užduodamus klausimus ir atsakymus apatinėje šio puslapio dalyje.

Asmeninė paskyra Alensa.lt

  1. Negaliu prisijungti arba pamiršau savo slaptažodį.
  2. Kur galiu pamatyti savo kreditą?

Užsakymo formavimas Alensa puslapyje

  1. Negaliu rasti parametrų nurodytų mano recepto lapuke.
  2. Kas yra užsakymo patvirtinimo laiškas?
  3. Užsakymo sumoje yra pristatymo mokestis – kodėl?
  4. Sistema nepriima mano pašto kodo.
  5. Mano lęšių kaina pasikeitė.
  6. Ką reiškia “Turime sandėlyje – laukiame mokėjimo” el. laiškas?
  7. Mano užsakytų produktų nėra (arba dalinai nėra) sandėlyje.
  8. Mano užsakymui nebuvo pritaikyta nuolaida.
  9. Ar galiu prekes atsiimti Jūsų adresu Vilniuje?
  10. Negavau savo dovanėlės.
  11. Netyčia suformavau kelis užsakymus - ar man bus nuskaičiuoti pinigai už juos visus?
  12. Negavau užsakymo patvirtinimo laiško.
  13. Ar galite patarti, kokį tirpalą turėčiau įsigyti?

Užsakymo išsiuntimas ir pristatymas

  1. Mano užsakyti produktai neatvyko.
  2. Kurjeris su manimi nesusisiekė.
  3. Siuntos sekimo puslapis rodo, kad mano siunta yra kitoje šalyje.
  4. Pristatyti siuntą bandė, kai manęs nebuvo namie.
  5. Gavau pažeistą siuntą.
  6. Siuntos sekimo informacija neteisinga – nesėkmingo pristatymo metu tikrai buvau namuose.
  7. Užsisakiau pristatymą kitai dienai, tačiau siunta vis dar neatkeliavo.
  8. Nurodytas neteisingas adresas, o siunta jau išsiųsta. Kaip pataisyti adresą?

Prekių keitimas arba grąžinimas

  1. Gavau ne tuos produktus.
  2. Noriu savo pirkinį pasikeisti į kito gamintojo/prekės ženklo. Ar galite perskaičiuoti mokėjimą šiam užsakymui?
  3. Grąžinau produktą – kas dabar?
  4. Vis dar laukiu pinigų už savo grąžintus produktus.

Mano paskyra Alensa.lt parduotuvėje

Čia rasite atsakymus į daugelį klausimų, susijusių su paskyra mūsų puslapyje.

1. Negaliu prisijungti arba pamiršau savo slaptažodį.

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimų skyriumi. Galime atstatyti slaptažodį arba padėti Jums tai padaryti patiems.

2. Kur galiu pamatyti savo kreditą?

Prisijunkite prie savo paskyros. Jūsų kreditas matomas bet kurio Alensa.lt puslapio viršutiniame, dešiniajame krašte, šalia Jūsų vardo. Ši suma bus automatiškai nuskaičiuota kito Jūsų apsipirkimo metu (užsakymas turi būti ne mažesnis nei 15€).


Atgal į viršų

Užsakymo formavimas Alensa el. parduotuvėje

Ši sekcija padės išspręsti problemas ar klausimus, kylančius užsakymo formavimo Alensos svetainėje metu.

3. Negaliu rasti parametrų, nurodytų mano recepto lapelyje.

Tokiu atveju rekomenduojame pasikonsultuoti su savo akių ligų specialistu, kuris parekomenduos Jums tinkamiausius lęšius. Kartais galima nešioti lęšius su kiek nuo recepto besiskiriančiais bazinės kreivės arba diametro parametrais, tačiau vadovaujantis optikos specialisto patarimais. Jei parametrų negalite rasti dėl Jums nepatogaus naršymo mūsų puslapyje, tiesiog susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi ir mes Jums padėsime!

4. Kas yra užsakymo patvirtinimo laiškas?

Šis laiškas yra automatiškai išsiunčiamas po užsakymo suformavimo. Jis patvirtina Jums rezervuotus produktus, tačiau nenurodo, kad mokėjimas jau buvo atliktas.

5. Užsakymo sumoje yra pristatymo mokestis – kodėl?

Mūsų siuntas pristato kompanijos Omniva ir DHL. Omniva nemokamai pristatys visus užsakymus, kurių suma viršija 19€. Jei užsakymo suma nesiekia 19€, pristatymo kaina yra 1.49€ pristatant į paštomatą, arba 1.99€ pasirinkus pristatymą į namus su kurjeriu. Greitasis siuntų pristatymas su DHL kainuoja 8.99€, nepriklausomai nuo užsakymo sumos.

6. Sistema nepriima mano pašto kodo.

Siuntas iš Alensa.lt portalo siunčiame tik į Lietuvą. Jei gyvenate užsienyje, rekomenduojame apsilankyti tos šalies Alensa portale - prekiaujame praktiškai visoje Europoje! Jei visgi gyvenate Lietuvoje, įsitikinkite, kad naudojate tinkamą formatą (LT raidžių prieš pašto kodą rašyti nereikia). Jei ir tai nepadės - būtinai susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

7. Mano lęšių kaina pasikeitė.

Dažnai kainos gali keistis dėl rinkos svyravimų, konkurentų kainų ar gamintojų reikalavimų. Apgailestaujame dėl sukeltų nepatogumų, tačiau kainos pasikeitimas yra normali reakcija į ekonominę aplinką. Nepamirškite, kad visuomet siūlome kainų sulyginimo garantiją, jei tą patį produktą pigiau rasite mūsų konkurentų parduotuvėje.

8. Ką reiškia “Turime sandėlyje – laukiame mokėjimo” el. laiškas?

Jei gavote šį laišką, tačiau užsakymą apmokėjote, patikrinkite savo banko arba PayPal sąskaitas ir įsitikinkite, kad mokėjimas tikrai buvo nuskaičiuotas. Jei pinigėliai nuo jūsų sąskaitos tikrai buvo nuskaičiuoti, būtinai susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi ir mes šią problemą kaip įmanoma greičiau išspręsime.

9. Mano užsakytų produktų nėra (arba dalinai nėra) sandėlyje.

Jei Jūsų produktų sandėlyje neturime, būsite informuotas dar parametrų pasirinkimo metu produkto puslapyje. Šalia visada nurodome numatomą išsiuntimo datą. Užsakymus, kurių sudėtyje yra ir sandėlyje esančių ir ne produktų, išsiųsime tada, kai visus Jūsų užsakytus produktus jau turėsime - vienu metu.

10. Mano užsakymui nebuvo pritaikyta nuolaida.

Įsitikinkite, kad nuolaidos kodas, kurį bandote naudoti skirtas Jūsų pasirinktiems produktams. Pavyzdžiui, TopVue kodai galioja tik TopVue prekės ženklo produktams. Jei bandote naudoti nuolaidos kodą, gautą reklaminiu paštu, šis turėtų būti pritaikytas Jūsų paskyrai automatiškai po nuorodos paspaudimo laiške. Kartais kodą įvesti reikia rankiniu būdu pačiam tam specialiai skirtame laukelyje apsipirkimo metu, prieš atsiskaitant. Taip pat nepamirškite įsitikinti, kad kodas vis dar galioja. Jei iškiltų papildomų klausimų - paaiškinimo kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių.

11. Ar galiu prekes atsiimti Jūsų adresu Vilniuje?

Deja ne. Fizinio taško Lietuvoje neturime, todėl Vilniaus adresas nurodytas kai kuriuose mūsų puslapiuose yra mūsų partnerio Regus. Šios kompanijos paslaugomis naudojamės prekių grąžinimo ar keitimo atvejais, tačiau sandėlio su produktais ten neturime. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite mūsų keitimo/grąžinimo sąlygų puslapyje.

12. Negavau savo dovanėlės.

Dovanėles pasirinkti leidžiame užsisakius prekių už 80€ ar daugiau, savo norimą dovanėlę pasirinkti galėsite krepšelyje. Jei pasiekėte reikalaujamą sumą, tačiau dėl kažkokių priežasčių negavote pasirinkti dovanėlės arba savo siuntoje jos neradote - būtinai susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi. Maloniai suteiksime Jums papildomą dovanėlę kito apsipirkimo metu, arba tiesiog priskirsime Jūsų paskyrai atitinkamą kreditą. Dovanėlės negali būti iškeistos į pinigus.

13. Netyčia suformavau kelis užsakymus - ar man bus nuskaičiuoti pinigai už juos visus?

Pinigėliai nuskaičiuoti bus tik dėl tų užsakymų, kuriuos apmokėjote. Galite gauti užsakymo patvirtinimo laišką, tačiau tai nėra mokėjimo patvirtinimas. Išsiunčiame tik apmokėtus užsakymus. Neapmokėti užsakymai automatiškai atšaukiami praėjus savaitei po jų suformavimo. Visgi būtume dėkingi, jei praneštumėte tuo atveju, kai užsakymo neplanuojate apmokėti. Jūsų rezervuotas prekes galėsime perleisti kitiems klientams.

14. Negavau užsakymo patvirtinimo laiško.

Visuomet rekomenduojame patikrinti ir 'Spam' katalogą. Jei negavote jokios informacijos apie savo užsakymą praėjus 24-ioms valandoms - susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.

15. Ar galite patarti, kokį tirpalą turėčiau įsigyti?

Visi mūsų įsigyti siūlomi tirpalai tinkami naudoti su visais minkštojo tipo kontaktiniais lęšiais. Dėl detalesnės informacijos, rekomenduojame pasitarti su savo akių ligų specialistu, kuris atsižvelgs į jūsų asmeninius poreikius ir suteiks rekomendacijas, tinkančias Jūsų gyvenimo būdui. Įspėjame, kad su vandenilio peroksido tirpalais elgtis reikėtų atsargiau. Nors jie ir tinkami naudoti su visais minkštaisiais kontaktiniais lęšiais, itin svarbu prieš pasitarti su gydytoju prieš juos pradedant naudoti ir būtinai atsižvelgti į gamintojo instrukcijas.


Atgal į viršų

Užsakymo išsiuntimas ir pristatymas

Atsakymai į klausimus susijusius su pirkinių pristatymu ir siuntimu.

16. Mano užsakyti produktai neatvyko.

Užsakymus apdorojame kiekvieną darbo dieną, o siuntas išsiunčiame apie pietus nuo pirmadienio iki penktadienio. Tik darbo dienomis dirba ir mūsų pristatymo tarnybos. Prašome patikrinti, kada gavote siuntos išsiuntimo pranešimą į elektroninį paštą ir įsitikinti, kad pristatymas neatkeliavo per numatytą pristatymo laiką prieš susisiekiant su mūsų klientų aptarnavimo specialistais. Jei siunta tikrai vėluoja, būtinai susisiekite su mumis ir mes kaip įmanoma greičiau situaciją pabandysime išspręsti.

17. Su manimi nesusisiekė kurjeris.

Po užsakymo suformavimo ir išsiuntimo, gausite siuntimą patvirtinantį laišką, kuriame rasite siuntos sekimo kodą. Šį kodą taip pat rasite ir Alensos portale savo užsakymų apžvalgos puslapyje. Šį sekimo kodą galite perduoti savo pasirinktais siuntų pristatymo tarnybai ir gausite papildomą informaciją.

18. Siuntos sekimo puslapis rodo, kad mano siunta yra kitoje šalyje.

Mūsų logistikos centrai yra Čekijos Respublikoje. Visos siuntos siunčiamos iš čia esančio sandėlio. Apie mus ir šalis, kuriose prekiaujame daugiau pasiskaityti galite puslapyje Apie Mus.

19. Pristatyti siuntą bandė, kai manęs nebuvo namie ar nebuvo įmanoma su manimi susisiekti.

Nepavykus pristatyti siuntos, ji bus bandoma pristatyti kitą dieną. Jei norite sutarti Jums patogesnį pristatymo laiką, rekomenduojame su siuntos kodu kreiptis tiesiai į siuntų pristatymo tarnybą.

20. Siunta atkeliavo pažeista.

NEPRIIMKITE pažeistos siuntos iš kurjerio. Tokiu atveju pristatymo tarnyba turės užregistruoti įvykį ir prisiimti atsakomybę. Jei laikysitės šios procedūros, galėsime itin greitai atsiųsti Jums pakaitalą arba atšaukti užsakymą, bei grąžinti Jūsų sumokėtą sumą.

21. Siuntos sekime nurodyta informacija nėra teisinga – nesėkmingo pristatymo metu tikrai buvau namuose.

Įsitikinkite, kad nurodėte teisingą adresą. Po to, susisiekite su mumis arba pristatymo tarnyba, po užklausos galėsime išsiaiškinti situaciją ir pristatyti Jūsų prekę.

22. Užsisakiau pristatymą su DHL, tačiau siunta vis dar neatkeliavo.

DHL yra greičiausias mūsų prekių pristatymo būdas. 99% visų atvejų siuntą pristatome kitą darbo dieną po išsiuntimo(si­unčiame kiekvieną darbo dieną per pietus). Visgi net ir patikimiausios kompanijos kartais susiduria su logistikos problemomis. To kartais neišvengia ir DHL. Būtent dėl šios priežasties savo pristatymo sąlygose nurodome, kad su DHL siuntas pristatome per 1-2 darbo dienas.

23. Mano adresas neteisingai nurodytas, o siunta jau išsiųsta. Kaip tai ištaisyti?

Tokiu atveju būtinai susisiekite su mumis. Informaciją perduosime Jūsų pasirinktai pristatymo tarnybai ir siuntą persiųsime tinkamu adresu. Tokios pačios procedūros laikykitės ir jeigu nurodėte neteisingą telefono numerį, kadangi dažnai siuntos adresato nepasieks ir nurodžius neteisingus kontaktinius duomenis.


Atgal į viršų

Prekių keitimas arba grąžinimas

Šioje sekcijoje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus susijusius su prekių grąžinimu ar keitimu.

24. Gavau ne tuos produktus.

Itin retai pasitaikantis atvejis yra tiesiog ne to produkto, arba ne tų parametrų, kuriuos užsakėte, pristatymas. Tai yra mūsų klaida ir tokiu atveju Jums tiesiog reikėtų susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi. Nieko nedelsiant galėsime išsiųsti Jums skirtą užsakymą.

25. Noriu savo pirkinį pasikeisti į kito gamintojo/prekės ženklo. Ar galite perskaičiuoti mokėjima šiam užsakymui?

Deja ne. Jei siuntinuką išsiuntėme, tai reiškią, kad Jūsų pirkiniui jau išrašyta sąskaita faktūra ir užsakymas yra apdorotas finansų skyriaus. Dėl šios priežasties paprašysime Jūsų produktą grąžinti mums ir suformuoti naują užsakymą. Jei siuntos dar negavote, tačiau ją jau išsiuntėme - galite tiesiog nepriimti siuntinio, jis automatiškai grįš mums. Taip nereikės vargintis dėl grąžinimo.

26. Grąžinau produktą – kas dabar?

Jei laikėte produktų grąžinimo sąlygose ir klientų aptarnavimo specialisto nurodytų sąlygų, Jūsų prašymas atgauti pinigus ar pasikeisti produktą bus apdorotas per 30 dienų. Tiek laiko mums reikia siuntą susigrąžinti į savo centrinį sandėlį Čekijos Respublikoje ir jį patikrinti.

27. Vis dar laukiu pinigų už savo grąžintus produktus.

Turėkite omenyje, kad pinigų grąžinimai/produktų keitimai gali būti įvykdyti tik po to, kai į Regus grąžintos siuntos pasiekia mūsų centrinį sandėlį Čekijos Respublikoje ir būna apdorotos sandėlio darbuotojų. Dėl šios priežasties, grąžinimai, kaip ir nurodome savo sąlygose, kartais užtrunka iki 30-ies dienų.


Atgal į viršų